Бекітемін:
«01» қыркүйек 2018 ж.
Мектеп директоры:_______________
Ж.Сарсенгалиева
Келісілді:
«01» қыркүйек 2018ж.
Мектеп директорының
оқу ісі орынбасары: __________________
Ф.Ихсанова
Қаралды:
Әдістемелік бірлестік отырысында
Хаттама №__ «___ » тамыз 2018ж.
Бірлестік жетекшісі: ___________________
А.ОразымбетБаспаева
«Құжатты тану» үйірме
«№1 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
Сыныбы: 9 «А», 9 «В», 9 «Г»
Пәні: Информатика
Барлығы-34 сағат, аптасына - 1 рет
Пән мұғалімі: Ихсанова Фарида Мендигереевна
Оқу жылы: 2018-2019 оқу жылы
«Құжатты тану» үйірмесінің типтік оқу бағдарламасы
1.ТҮСІНІК ХАТ
Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы 1080 қаулысымен бекітілген «Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты» негізінде және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген жалпы орта білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын басшылыққа ала отырып жасалынды.
«Құжатты тану» үйірмесі бойынша 9а, 9в, 9г-сыныптарына аптасына 1 сағат, барлығы 34 сағатты құрайды.
Оқыту мақсаттары:
-
оқушылардың эстетикалық сезімдерді информатика пәніне қызығушылығын арттыру; Құжатты тану бойынша, ақпараттық сауаттылыққа, ақпараттық мәдениеттілікке тәрбиелеу;
-
құжаттарды жазу ережесін үйрету, кез келген іске шығармашылық тұрғыдан қарау ниеті мен икемділігін, ақпарттық технологияларды меңгеру деңгейін, құжатты көркемдеуде, көркемдік қызметте бірлесіп жұмыс істеу шеберліктері мен дағдыларын дамыту;
-
Аңғарымпаздығы мен көріп есте сақтау қабілетін дамыту; оқушылар компьютермен жасау кезінде, сондай-ақ, орындалған жұмыстарды сыныпта қарап, талқылау процесінде олардың көркемдік талғамын, талдау қабілеттері мен эстетикалық уәждемелін дамыту.
Оқыту міндеттері:
-
Өзінің қоршаған әлемге көзқарасын шығармашылық жұмыстарында көрсете білу қабілетін дамыту;
-
АКТ жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру;
-
информатика терминдерімен сөздік қорды байыту;
-
мәтіндік материалдарды рәсімдегенде орфография және пунктуация ережелерін пайдалану;
-
мәтіндік процессормен жұмыс істегенде ұлттық халық ауыз әдебиетімен байланысты мәтіндерді пайдалану;
-
жоба қорғау барысында, жарыс сөздер және ауызша жауаптарда сөйлеу мәдениетін дамыту;
-
Мінездеме, арыз, қол хат жазуды таныстыру, жылы және суық түстерімен таныстыру, оларды айыра білуге үйрету.
-
Әр түрлі бағдарламамен мұмыс жасау мүмкіндіктерін игерту және өмірде қолдана алуына үйрету
-
Бейнелеу өнерінің түрлерімен (графика, кескіндеме, сәндік-қолданбалы өнер, мүсін, дизайн, сәулет өнері) және жанрларымен (пейзаж, портрет, натюрморт, анималистика және т.б ) таныстыру.
-
Көркемдік дағдыларды меңгеру
Күтілетін нәтиже:
-
Оқушылардың информатика пәніне қызығушылығын арттыру, бағдарламалармен жұмыс жасауда ақпараттық технологияны меңгеруі;
-
Құжатты тану жұмыстарын меңгеруі, өмірде қолдана білуі.
2. Базалық мазмұны
Әлемнің ақпараттық бейнесі (5 сағат)
Кіріспе. Әлемнің ақпараттық бейнесі. Компьютердің қосымша құрылғылары. Файл және бумалармен жұмыс. Компьютерді қолдану салалары. MS OFFICE пакеті. MS WORD мәтіндік редакторы. Практикалық жұмыс.
MS OFFICE пакеті. MS WORD мәтіндік редакторы. (11 сағат)
MS OFFICE пакеті. MS WORD мәтіндік редакторы. Мәтіндік ор интерфейсі. Мәтіндік құжатты құру. Мәтінді пішімдеу тәсілдері (қаріп, абзац, шегініс, аралық, тізім. Мәтіндік процессорда кестелерді құру және редакциялау тәсілдері. Бағанға мәтінді орналастыру тәсілдері. Мәтінге графикалық объектілерді және жазуларды кірістіру командалары. Мәтінге графикалық объектілерді және жазуларды кірістіру командалары. Беттердің параметрлерін баптау. Құжатты баспаға дайындау.
Құжатты тану бойынша практикалық сабақтар (7 сағат)
Практикалық жұмыстар. Мінездеме жазу. Арыз жазу. Түйіндеме жазу. АКТ жазу. Календарь жасау. Лифлет дайындау. Құттықтаулар дайындау. Брошюра дайындау.
MS Power Point программасы (5 сағат)
Презентация ұғымы. Слайдтармен жұмыс істеу тәсілдері. Презентацияларды безендіру шаблондарының міндеті. Анимация ұғымы. Анимация әсерлерін баптау. Презентацияда мәтінмен, кестелермен, графикалық объектілермен, бейнемен және дыбыспен жұмыс істеу тәсілдері. Презентацияларды көрсетудің баптау тәсілдері Презентацияларды көрсетудің баптау тәсілдері.
Интернет. Әлеуметтік желілер (6 сағат)
Интернетте ақпаратты іздеу әдістері. Электрондық поштаны пайдалану салалары. Әлеуметтік желілер. Ақпараттық және н-лайн қауіпсіздік. Жоба дайындау. Жоба қорғау.
3. Оқушы деңгейіне қойылатын талаптар
-
Өзінің қоршаған әлемге көзқарасын шығармашылық жұмыстарында көрсете білу;
-
Әр түрлі бағдарламалармен құжатты құра білуі;
-
Көркемдік дағдыларды меңгеруі;
-
Оргтехникамен жұмыс жасай білуі;
-
Шынайы өмірде ақпараттық мадениетінің қалыптасуы;
4. Оқушылардың тұлғалық нәтижелері
-
Оқушыларда сезімдік-эмоциялық белгілерді: зейін, есте сақтау, қиял, елестетуді дамыту
-
Оқушылардың эстетикалық сезімдерді информатика пәніне қызығушылығының артуы, бағдарламалармен жұмыс жасай білуі, құжатты тануы
-
Оқушының мәдени, құндылықты, тұлғалық, зияткерлік қасиеттерінің қалыптасуы
5. Жүйелік әрекеттік нәтижелері
-
Шығармашылық жұмыстары кезінде алынған ақпараттарды саралау, өңдеу, жинақтау, қолдану шеберлігі;
-
Шынайы өмірде ақпараттық технологияны меңгеруі;
-
Коммуникативтік қабілеті, көптілділікті дамыту және өздігінен, шағын не үлкен топтарда жұмыс істеу дағдыларын дамыту.
6. Пәнаралық кіріктіру:
- математика
-
қазақ тілі
-
тарих
-
ағылшын тілі
-
орыс тілі
7. Кәсіпке даярлау:
- Іс-қағаздар жүргізуші
8. «Құжатты тану» үйірмесінің күнтізбелік жоспары
2018-2019 оқу жылы
|
Р/с |
Тақырып |
Сабақты өткізу формасы |
Сағат саны |
Күні 9 «А», 9 «В», 9 «Г» |
|
|
Әлемнің ақпараттық бейнесі |
|
5 |
Жұма |
|
1 |
Кіріспе. Әлемнің ақпараттық бейнесі |
Білім мен білікті қалыптастыру сабағы |
1 |
7/09 |
|
2 |
Компьютердің қосымша құрылғылары |
Практикум |
1 |
14/09 |
|
3 |
Файл және бумалармен жұмыс |
Практикум |
1 |
21/09 |
|
4 |
Компьютерді қолдану салалары |
Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру |
1 |
28/09 |
|
5 |
Компьютерді қолдану салалары |
Жоба қорғау |
1 |
5/10 |
|
|
MS OFFICE пакеті. MS WORD мәтіндік редакторы |
|
11 |
|
|
6 |
MS OFFICE пакеті. |
Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру |
1 |
12/10 |
|
7 |
MS WORD мәтіндік редакторы |
Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру |
1 |
19/10 |
|
8 |
Практикалық жұмыс |
Практикум |
1 |
26/10 |
|
9/10 |
Мәтіндік редактор интерфейсі. Мәтіндік құжатты құру |
Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру |
2 |
9/11 16/11 |
|
11/12 |
Мәтінді пішімдеу тәсілдері (қаріп, абзац, шегініс, аралық, тізім |
Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру |
2 |
23/11 30/11 |
|
13/14 |
Мәтіндік процессорда кестелерді құру және редакциялау тәсілдері Бағанға мәтінді орналастыру тәсілдері |
Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру |
2 |
7/12 14/12 |
|
15 |
Мәтінге графикалық объектілерді және жазуларды кірістіру командалары. |
Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру |
1 |
21/12 28/12 |
|
16 |
Беттердің параметрлерін баптау. Құжатты баспаға дайындау |
Практикум |
1 |
|
|
|
Құжатты тану бойынша практикалық сабақтар |
|
7 сағат |
|
|
17 |
Практикалық жұмыс Мінездеме жазу |
Практикум |
1 |
11/01 |
|
18 |
Практикалық жұмыс Арыз жазу |
Практикум |
1 |
18.01 |
|
19 |
Практикалық жұмыс Түйіндеме жазу |
Практикум |
1 |
25/01 |
|
20 |
Практикум АКТ жазу |
Практикум |
1 |
1/02 |
|
21 |
Практикум Календарь жасау |
Практикум |
1 |
8/02 |
|
22 |
Практикум Лифлет дайындау |
Практикум |
1 |
15/02 |
|
22 |
Практикум Құттықтаулар дайындау |
Практикум |
1 |
22/02 |
|
23 |
Практикум Брошюра дайындау |
Практикум |
1 |
1/03 |
|
|
MS Power Point программасы |
|
5 сағат |
|
|
24 |
Презентация ұғымы |
Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру |
1 |
15/03 |
|
25 |
Слайдтармен жұмыс істеу тәсілдері |
Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру |
1 |
5/04 |
|
26 |
Презентацияларды безендіру шаблондарының міндеті. Анимация ұғымы. Анимация әсерлерін баптау |
Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру |
1 |
12/04 |
|
27 |
Презентацияда мәтінмен, кестелермен, графикалық объектілермен, бейнемен және дыбыспен жұмыс істеу тәсілдері |
Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру |
1 |
19/04 |
|
28 |
Презентацияларды көрсетудің баптау тәсілдері |
Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру |
1 |
26/04 |
|
|
Интернет. Әлеуметтік желілер |
|
6 сағат |
|
|
29 |
Интернетте ақпаратты іздеу әдістері |
Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру |
1 |
3/05 |
|
30 |
Электрондық поштаны пайдалану салалары |
Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру |
1 |
10/05 |
|
31 |
Әлеуметтік желілер Ақпараттық және он-лайн қауіпсіздік. |
Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру |
1 |
|
|
32 |
Жоба дайындау |
Оқушы шығармашылығы |
1 |
17/05 |
|
33 |
Жоба қорғау |
Оқушы білімін бағалау |
1 |
24/05 |
|
34 |
Жоба қорғау |
Оқушы білімін бағалау |
1 |
9. «Құжатты тану» үйірмесіне қатысатын оқушылар тізімі
|
Р/с |
Оқушының аты-жөні |
Сыныбы |
|
|
|
9 «А» |
|
|
|
9 «А» |
|
|
|
9 «А» |
|
|
|
9 «А» |
|
|
|
9 «А» |
|
|
|
9 «А» |
|
|
|
9 «А» |
|
|
|
9 «А» |
|
|
|
9 «А» |
|
|
|
9 «А» |
|
|
|
9 «А» |
|
|
|
9 «А» |
Сынып жетекшісі: Тағанияз Гүлжайна
|
Р/с |
Оқушының аты-жөні |
Сыныбы |
|
|
|
9 «В» |
|
|
|
9 «В» |
|
|
|
9 «В» |
|
|
|
9 «В» |
|
|
|
9 «В» |
|
|
|
9 «В» |
|
|
|
9 «В» |
|
|
|
9 «В» |
|
|
|
9 «В» |
|
|
|
9 «В» |
|
|
|
9 «В» |
|
|
|
9 «В» |
Сынып жетекшісі: Имангазиева Алмагүл
|
Р/с |
Оқушының аты-жөні |
Сыныбы |
|
|
|
9 «Г» |
|
|
|
9 «Г» |
|
|
|
9 «Г» |
|
|
|
9 «Г» |
|
|
|
9 «Г» |
|
|
|
9 «Г» |
|
|
|
9 «Г» |
|
|
|
9 «Г» |
|
|
|
9 «Г» |
|
|
|
9 «Г» |
|
|
|
9 «Г» |
|
|
|
9 «Г» |
Сынып жетекшісі: Төлепова Динара
10. Пайдаланылған әдебиеттер:
1. Байжұманов М. Қ., Жапсарбаева Л. Қ.
Информатика. Астана -2016
2. Байшоланова Қ. С.
Ақпараттық жүйелер теориясы. Алматы -
2015
3. Исаев С. Ә., Мұхамади А. Н.,
Ахметова О. С. Компьютерлік технология негіздері курсына арналған
практикум. Алматы – 2015
4. Хакимова Т. Компьютерлік өңдеудің
әдістемелері. Алматы: «Ғылым» - 2016
«№1 жалпы орта білім беретін мектеп» ММ директоры Ж.Сарсенгалиеваға
ата-ана _______________________________
Мекен-жайы: ________________________
Ө Т І Н І Ш
_______ сынып оқушысы (қызым, ұлым) ____________________________
____________________________________________________ үйірмесіне
қатыстыруыңызды сұраймын.
Өтініш иесі: ________ _________________________________
(қолы) (аты-жөні)
Күні: «___»____________ 2018 жыл.
«№1 жалпы орта білім беретін мектеп» ММ директоры Ж.Сарсенгалиеваға
оқушы_______________________________
Мекен-жайы: ________________________
Ө Т І Н І Ш
_______ сынып оқушысы ____________________________
____________________________________________________ үйірмесіне
қатыстыруыңызды сұраймын.
Өтініш иесі: ________ _________________________________
(қолы) (аты-жөні)
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Құжатты тану» үйірме жоспары
«Құжатты тану» үйірме жоспары
Бекітемін:
«01» қыркүйек 2018 ж.
Мектеп директоры:_______________
Ж.Сарсенгалиева
Келісілді:
«01» қыркүйек 2018ж.
Мектеп директорының
оқу ісі орынбасары: __________________
Ф.Ихсанова
Қаралды:
Әдістемелік бірлестік отырысында
Хаттама №__ «___ » тамыз 2018ж.
Бірлестік жетекшісі: ___________________
А.ОразымбетБаспаева
«Құжатты тану» үйірме
«№1 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
Сыныбы: 9 «А», 9 «В», 9 «Г»
Пәні: Информатика
Барлығы-34 сағат, аптасына - 1 рет
Пән мұғалімі: Ихсанова Фарида Мендигереевна
Оқу жылы: 2018-2019 оқу жылы
«Құжатты тану» үйірмесінің типтік оқу бағдарламасы
1.ТҮСІНІК ХАТ
Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы 1080 қаулысымен бекітілген «Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты» негізінде және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген жалпы орта білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын басшылыққа ала отырып жасалынды.
«Құжатты тану» үйірмесі бойынша 9а, 9в, 9г-сыныптарына аптасына 1 сағат, барлығы 34 сағатты құрайды.
Оқыту мақсаттары:
-
оқушылардың эстетикалық сезімдерді информатика пәніне қызығушылығын арттыру; Құжатты тану бойынша, ақпараттық сауаттылыққа, ақпараттық мәдениеттілікке тәрбиелеу;
-
құжаттарды жазу ережесін үйрету, кез келген іске шығармашылық тұрғыдан қарау ниеті мен икемділігін, ақпарттық технологияларды меңгеру деңгейін, құжатты көркемдеуде, көркемдік қызметте бірлесіп жұмыс істеу шеберліктері мен дағдыларын дамыту;
-
Аңғарымпаздығы мен көріп есте сақтау қабілетін дамыту; оқушылар компьютермен жасау кезінде, сондай-ақ, орындалған жұмыстарды сыныпта қарап, талқылау процесінде олардың көркемдік талғамын, талдау қабілеттері мен эстетикалық уәждемелін дамыту.
Оқыту міндеттері:
-
Өзінің қоршаған әлемге көзқарасын шығармашылық жұмыстарында көрсете білу қабілетін дамыту;
-
АКТ жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру;
-
информатика терминдерімен сөздік қорды байыту;
-
мәтіндік материалдарды рәсімдегенде орфография және пунктуация ережелерін пайдалану;
-
мәтіндік процессормен жұмыс істегенде ұлттық халық ауыз әдебиетімен байланысты мәтіндерді пайдалану;
-
жоба қорғау барысында, жарыс сөздер және ауызша жауаптарда сөйлеу мәдениетін дамыту;
-
Мінездеме, арыз, қол хат жазуды таныстыру, жылы және суық түстерімен таныстыру, оларды айыра білуге үйрету.
-
Әр түрлі бағдарламамен мұмыс жасау мүмкіндіктерін игерту және өмірде қолдана алуына үйрету
-
Бейнелеу өнерінің түрлерімен (графика, кескіндеме, сәндік-қолданбалы өнер, мүсін, дизайн, сәулет өнері) және жанрларымен (пейзаж, портрет, натюрморт, анималистика және т.б ) таныстыру.
-
Көркемдік дағдыларды меңгеру
Күтілетін нәтиже:
-
Оқушылардың информатика пәніне қызығушылығын арттыру, бағдарламалармен жұмыс жасауда ақпараттық технологияны меңгеруі;
-
Құжатты тану жұмыстарын меңгеруі, өмірде қолдана білуі.
2. Базалық мазмұны
Әлемнің ақпараттық бейнесі (5 сағат)
Кіріспе. Әлемнің ақпараттық бейнесі. Компьютердің қосымша құрылғылары. Файл және бумалармен жұмыс. Компьютерді қолдану салалары. MS OFFICE пакеті. MS WORD мәтіндік редакторы. Практикалық жұмыс.
MS OFFICE пакеті. MS WORD мәтіндік редакторы. (11 сағат)
MS OFFICE пакеті. MS WORD мәтіндік редакторы. Мәтіндік ор интерфейсі. Мәтіндік құжатты құру. Мәтінді пішімдеу тәсілдері (қаріп, абзац, шегініс, аралық, тізім. Мәтіндік процессорда кестелерді құру және редакциялау тәсілдері. Бағанға мәтінді орналастыру тәсілдері. Мәтінге графикалық объектілерді және жазуларды кірістіру командалары. Мәтінге графикалық объектілерді және жазуларды кірістіру командалары. Беттердің параметрлерін баптау. Құжатты баспаға дайындау.
Құжатты тану бойынша практикалық сабақтар (7 сағат)
Практикалық жұмыстар. Мінездеме жазу. Арыз жазу. Түйіндеме жазу. АКТ жазу. Календарь жасау. Лифлет дайындау. Құттықтаулар дайындау. Брошюра дайындау.
MS Power Point программасы (5 сағат)
Презентация ұғымы. Слайдтармен жұмыс істеу тәсілдері. Презентацияларды безендіру шаблондарының міндеті. Анимация ұғымы. Анимация әсерлерін баптау. Презентацияда мәтінмен, кестелермен, графикалық объектілермен, бейнемен және дыбыспен жұмыс істеу тәсілдері. Презентацияларды көрсетудің баптау тәсілдері Презентацияларды көрсетудің баптау тәсілдері.
Интернет. Әлеуметтік желілер (6 сағат)
Интернетте ақпаратты іздеу әдістері. Электрондық поштаны пайдалану салалары. Әлеуметтік желілер. Ақпараттық және н-лайн қауіпсіздік. Жоба дайындау. Жоба қорғау.
3. Оқушы деңгейіне қойылатын талаптар
-
Өзінің қоршаған әлемге көзқарасын шығармашылық жұмыстарында көрсете білу;
-
Әр түрлі бағдарламалармен құжатты құра білуі;
-
Көркемдік дағдыларды меңгеруі;
-
Оргтехникамен жұмыс жасай білуі;
-
Шынайы өмірде ақпараттық мадениетінің қалыптасуы;
4. Оқушылардың тұлғалық нәтижелері
-
Оқушыларда сезімдік-эмоциялық белгілерді: зейін, есте сақтау, қиял, елестетуді дамыту
-
Оқушылардың эстетикалық сезімдерді информатика пәніне қызығушылығының артуы, бағдарламалармен жұмыс жасай білуі, құжатты тануы
-
Оқушының мәдени, құндылықты, тұлғалық, зияткерлік қасиеттерінің қалыптасуы
5. Жүйелік әрекеттік нәтижелері
-
Шығармашылық жұмыстары кезінде алынған ақпараттарды саралау, өңдеу, жинақтау, қолдану шеберлігі;
-
Шынайы өмірде ақпараттық технологияны меңгеруі;
-
Коммуникативтік қабілеті, көптілділікті дамыту және өздігінен, шағын не үлкен топтарда жұмыс істеу дағдыларын дамыту.
6. Пәнаралық кіріктіру:
- математика
-
қазақ тілі
-
тарих
-
ағылшын тілі
-
орыс тілі
7. Кәсіпке даярлау:
- Іс-қағаздар жүргізуші
8. «Құжатты тану» үйірмесінің күнтізбелік жоспары
2018-2019 оқу жылы
|
Р/с |
Тақырып |
Сабақты өткізу формасы |
Сағат саны |
Күні 9 «А», 9 «В», 9 «Г» |
|
|
Әлемнің ақпараттық бейнесі |
|
5 |
Жұма |
|
1 |
Кіріспе. Әлемнің ақпараттық бейнесі |
Білім мен білікті қалыптастыру сабағы |
1 |
7/09 |
|
2 |
Компьютердің қосымша құрылғылары |
Практикум |
1 |
14/09 |
|
3 |
Файл және бумалармен жұмыс |
Практикум |
1 |
21/09 |
|
4 |
Компьютерді қолдану салалары |
Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру |
1 |
28/09 |
|
5 |
Компьютерді қолдану салалары |
Жоба қорғау |
1 |
5/10 |
|
|
MS OFFICE пакеті. MS WORD мәтіндік редакторы |
|
11 |
|
|
6 |
MS OFFICE пакеті. |
Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру |
1 |
12/10 |
|
7 |
MS WORD мәтіндік редакторы |
Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру |
1 |
19/10 |
|
8 |
Практикалық жұмыс |
Практикум |
1 |
26/10 |
|
9/10 |
Мәтіндік редактор интерфейсі. Мәтіндік құжатты құру |
Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру |
2 |
9/11 16/11 |
|
11/12 |
Мәтінді пішімдеу тәсілдері (қаріп, абзац, шегініс, аралық, тізім |
Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру |
2 |
23/11 30/11 |
|
13/14 |
Мәтіндік процессорда кестелерді құру және редакциялау тәсілдері Бағанға мәтінді орналастыру тәсілдері |
Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру |
2 |
7/12 14/12 |
|
15 |
Мәтінге графикалық объектілерді және жазуларды кірістіру командалары. |
Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру |
1 |
21/12 28/12 |
|
16 |
Беттердің параметрлерін баптау. Құжатты баспаға дайындау |
Практикум |
1 |
|
|
|
Құжатты тану бойынша практикалық сабақтар |
|
7 сағат |
|
|
17 |
Практикалық жұмыс Мінездеме жазу |
Практикум |
1 |
11/01 |
|
18 |
Практикалық жұмыс Арыз жазу |
Практикум |
1 |
18.01 |
|
19 |
Практикалық жұмыс Түйіндеме жазу |
Практикум |
1 |
25/01 |
|
20 |
Практикум АКТ жазу |
Практикум |
1 |
1/02 |
|
21 |
Практикум Календарь жасау |
Практикум |
1 |
8/02 |
|
22 |
Практикум Лифлет дайындау |
Практикум |
1 |
15/02 |
|
22 |
Практикум Құттықтаулар дайындау |
Практикум |
1 |
22/02 |
|
23 |
Практикум Брошюра дайындау |
Практикум |
1 |
1/03 |
|
|
MS Power Point программасы |
|
5 сағат |
|
|
24 |
Презентация ұғымы |
Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру |
1 |
15/03 |
|
25 |
Слайдтармен жұмыс істеу тәсілдері |
Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру |
1 |
5/04 |
|
26 |
Презентацияларды безендіру шаблондарының міндеті. Анимация ұғымы. Анимация әсерлерін баптау |
Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру |
1 |
12/04 |
|
27 |
Презентацияда мәтінмен, кестелермен, графикалық объектілермен, бейнемен және дыбыспен жұмыс істеу тәсілдері |
Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру |
1 |
19/04 |
|
28 |
Презентацияларды көрсетудің баптау тәсілдері |
Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру |
1 |
26/04 |
|
|
Интернет. Әлеуметтік желілер |
|
6 сағат |
|
|
29 |
Интернетте ақпаратты іздеу әдістері |
Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру |
1 |
3/05 |
|
30 |
Электрондық поштаны пайдалану салалары |
Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру |
1 |
10/05 |
|
31 |
Әлеуметтік желілер Ақпараттық және он-лайн қауіпсіздік. |
Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру |
1 |
|
|
32 |
Жоба дайындау |
Оқушы шығармашылығы |
1 |
17/05 |
|
33 |
Жоба қорғау |
Оқушы білімін бағалау |
1 |
24/05 |
|
34 |
Жоба қорғау |
Оқушы білімін бағалау |
1 |
9. «Құжатты тану» үйірмесіне қатысатын оқушылар тізімі
|
Р/с |
Оқушының аты-жөні |
Сыныбы |
|
|
|
9 «А» |
|
|
|
9 «А» |
|
|
|
9 «А» |
|
|
|
9 «А» |
|
|
|
9 «А» |
|
|
|
9 «А» |
|
|
|
9 «А» |
|
|
|
9 «А» |
|
|
|
9 «А» |
|
|
|
9 «А» |
|
|
|
9 «А» |
|
|
|
9 «А» |
Сынып жетекшісі: Тағанияз Гүлжайна
|
Р/с |
Оқушының аты-жөні |
Сыныбы |
|
|
|
9 «В» |
|
|
|
9 «В» |
|
|
|
9 «В» |
|
|
|
9 «В» |
|
|
|
9 «В» |
|
|
|
9 «В» |
|
|
|
9 «В» |
|
|
|
9 «В» |
|
|
|
9 «В» |
|
|
|
9 «В» |
|
|
|
9 «В» |
|
|
|
9 «В» |
Сынып жетекшісі: Имангазиева Алмагүл
|
Р/с |
Оқушының аты-жөні |
Сыныбы |
|
|
|
9 «Г» |
|
|
|
9 «Г» |
|
|
|
9 «Г» |
|
|
|
9 «Г» |
|
|
|
9 «Г» |
|
|
|
9 «Г» |
|
|
|
9 «Г» |
|
|
|
9 «Г» |
|
|
|
9 «Г» |
|
|
|
9 «Г» |
|
|
|
9 «Г» |
|
|
|
9 «Г» |
Сынып жетекшісі: Төлепова Динара
10. Пайдаланылған әдебиеттер:
1. Байжұманов М. Қ., Жапсарбаева Л. Қ.
Информатика. Астана -2016
2. Байшоланова Қ. С.
Ақпараттық жүйелер теориясы. Алматы -
2015
3. Исаев С. Ә., Мұхамади А. Н.,
Ахметова О. С. Компьютерлік технология негіздері курсына арналған
практикум. Алматы – 2015
4. Хакимова Т. Компьютерлік өңдеудің
әдістемелері. Алматы: «Ғылым» - 2016
«№1 жалпы орта білім беретін мектеп» ММ директоры Ж.Сарсенгалиеваға
ата-ана _______________________________
Мекен-жайы: ________________________
Ө Т І Н І Ш
_______ сынып оқушысы (қызым, ұлым) ____________________________
____________________________________________________ үйірмесіне
қатыстыруыңызды сұраймын.
Өтініш иесі: ________ _________________________________
(қолы) (аты-жөні)
Күні: «___»____________ 2018 жыл.
«№1 жалпы орта білім беретін мектеп» ММ директоры Ж.Сарсенгалиеваға
оқушы_______________________________
Мекен-жайы: ________________________
Ө Т І Н І Ш
_______ сынып оқушысы ____________________________
____________________________________________________ үйірмесіне
қатыстыруыңызды сұраймын.
Өтініш иесі: ________ _________________________________
(қолы) (аты-жөні)
шағым қалдыра аласыз













