2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / «Құлагер – еркіндікке ұмтылған қазақ елінің символы»

«Құлагер – еркіндікке ұмтылған қазақ елінің символы»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Құлагер – еркіндікке ұмтылған қазақ елінің символы»
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Күні:

Сынып: 9

Бөлім: Адам жанының құпиясы

Сабақтың тақырыбы

«Құлагер – еркіндікке ұмтылған қазақ елінің символы»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.3.2.1 Шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып,жаңашылдығына баға беру

Сабақтың мақсаты

Ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыдан салыстырып,жаңашылдығына баға береді.

Бағалау критерийлері

Ұрпақтар сабақтастығы көрінісін табады;

Заманауи тұрғыда салыстырады;

Жаңашылдығына баға береді..

Ойлау дағдыларының

деңгейі

Жинақтау, бағалау

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика және терминология:

Ойын жүйелі жеткізуге, кез келген тақырыпқа сұхбатқа түсуге дағдыландыру.

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы,өнер

Алдыңғы білім

Ілияс Жансүгіров « Құлагер» поэмасы

Сабақ барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

І.Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасу. Назарын сабаққа аудару.

Сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.


Қызығушылықты ояту кезеңі

І.Жансүгіров туралы бейнематериал көреді.

https://www.youtube.com/watch?v=W267jbOvj_8

  • І.Жансүгіровтың қазақ әдебиетіндегі орны.

  • Қазақ поэзиясының Құлагері атанған ақынның тағдыры шынымен де Құлагермен тағдырлас па?


Қалыптастырушы бағалау

ҚБ











https://www.youtube.com/watch?v=W267jbOvj_8

Сабақтың ортасы






































Мағынаны тану.

Оқушылар Ілияс Жансүгіровтің «Құлагер» шығармасын оқиды және оны Ақан Серінің шығармасымен салыстырады. Олар ұқсастықтарды бір түспен, ал айырмашылықты басқа түспен белгілейді.

«Талқылау каруселі»

Тапсырма -1. Топтық жұмыс.

  • Екі өлең арасында қандай айырмашылық бар?

  • Қандай ұқсастықтар бар?

  • Мен қай өлеңді қалаймын және неге?’

Оқушылар бір-біріне қарап екі шеңбер бойында тұрып талқылау жасайды.

Дескриптор:

  • Екі өлең арасында ұқсастықты табады;

  • айырмашылықты анықтайды;

Тапсырма -2. Жұптық жұмыс.

«Құлагер» шығармасы бойынша шынайы оқиғаға ең жақын нұсқасы қайсысы (поэма немесе фильм) екенін және шынымен сол оқиғада не болғанын анықтау үшін зерттеу жасайды. Сонымен қатар олар оқиға болған уақытты зерттейді және барлық әсер етуші факторларды ескеру үшін жазушылар шығармаларын жазған кезеңдерін де қарастырады.

Кесте толтырады.

Мәтін атауы


Фильмнің атауы

Құрылым


құрылым

Кейіпкерлер


кейіпкерлер

сюжет оқиғалары


сюжет оқиғалары

қорытындысы

қорытындысы

Дескриптор:

  • Екі туындыны салыстырады;

  • Құрылымын салыстырады;

  • Кейіпкерлерін салыстырады;

  • Сюжеттік оқиғаларын салыстырады;

  • Пікірін білдіреді;

ІІІ. Ой толғаныс

Сыр - толғау

Топтық жұмыс:

І топ: Авторға тікелей тіл қату

ІІ топ: Ақан сері рухымен сырласу

ІІІ топ: Құлагерге арнау өлең (1 – 2 шумақ өлең шығару)

«Бес жолды өлең» жазу

  1. Құлагер

  2. Жүйрік, құла

  3. Жүйткіді, самғады, жарысты.

  4. Құлагер – Ақанның жан серігі.

  5. Тұлпар

Дескриптор:

  • Автормен сұхбат жасайды;

  • Ақан сері рухымен сырласады;

  • Құлагерге арнау өлең жазады.

Оқушылар Ілияс Жансүгіровтің «Құлагер» шығармасын оқиды және оны Ақан Серінің шығармасымен салыстырады.








Жұптық жұмыс.

Кесте толтырады






















Топтық жұмыс орындайды.











ҚБ










ҚБ



ҚБ





Ақын шығармалар жинағы
















https://www.youtube.com/watch?v=W267jbOvj_8





Рефлексия

5 минут

Не білдім?

Нені түсінбедім?

Нені білгім келеді?




Үйге тапсырма:

Поэманы тілдік ерекшелігіне қарай талдау.



Сабақ бойынша рефлексия

1. Оқушылардың барлығы оқу мақсатына жетті ме? Жетпесе, неліктен?

2. Қолданылған дифференциация сабақтың мақсатына жетуге қалай ықпал етті?

3. Сабақ кезеңдері уақытқа сай жүзеге асты ма?

4. Сабақ жоспарында қандай ауытқулар болды? Неліктен?

5. Сабақты жақсартуда не ықпал етер еді (оқыту мен оқу туралы ойланыңыз)?






















20 Мамыр 2021
6898
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі