«Құлагер – еркіндікке ұмтылған қазақ елінің символы»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Құлагер – еркіндікке ұмтылған қазақ елінің символы»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Құлагер – еркіндікке ұмтылған қазақ елінің символы»
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:

Сынып: 9

Бөлім: Адам жанының құпиясы

Сабақтың тақырыбы

«Құлагер – еркіндікке ұмтылған қазақ елінің символы»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.3.2.1 Шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып,жаңашылдығына баға беру

Сабақтың мақсаты

Ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыдан салыстырып,жаңашылдығына баға береді.

Бағалау критерийлері

Ұрпақтар сабақтастығы көрінісін табады;

Заманауи тұрғыда салыстырады;

Жаңашылдығына баға береді..

Ойлау дағдыларының

деңгейі

Жинақтау, бағалау

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика және терминология:

Ойын жүйелі жеткізуге, кез келген тақырыпқа сұхбатқа түсуге дағдыландыру.

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы,өнер

Алдыңғы білім

Ілияс Жансүгіров « Құлагер» поэмасы

Сабақ барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

І.Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасу. Назарын сабаққа аудару.

Сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.


Қызығушылықты ояту кезеңі

І.Жансүгіров туралы бейнематериал көреді.

https://www.youtube.com/watch?v=W267jbOvj_8

  • І.Жансүгіровтың қазақ әдебиетіндегі орны.

  • Қазақ поэзиясының Құлагері атанған ақынның тағдыры шынымен де Құлагермен тағдырлас па?


Қалыптастырушы бағалау

ҚБ











https://www.youtube.com/watch?v=W267jbOvj_8

Сабақтың ортасы






































Мағынаны тану.

Оқушылар Ілияс Жансүгіровтің «Құлагер» шығармасын оқиды және оны Ақан Серінің шығармасымен салыстырады. Олар ұқсастықтарды бір түспен, ал айырмашылықты басқа түспен белгілейді.

«Талқылау каруселі»

Тапсырма -1. Топтық жұмыс.

  • Екі өлең арасында қандай айырмашылық бар?

  • Қандай ұқсастықтар бар?

  • Мен қай өлеңді қалаймын және неге?’

Оқушылар бір-біріне қарап екі шеңбер бойында тұрып талқылау жасайды.

Дескриптор:

  • Екі өлең арасында ұқсастықты табады;

  • айырмашылықты анықтайды;

Тапсырма -2. Жұптық жұмыс.

«Құлагер» шығармасы бойынша шынайы оқиғаға ең жақын нұсқасы қайсысы (поэма немесе фильм) екенін және шынымен сол оқиғада не болғанын анықтау үшін зерттеу жасайды. Сонымен қатар олар оқиға болған уақытты зерттейді және барлық әсер етуші факторларды ескеру үшін жазушылар шығармаларын жазған кезеңдерін де қарастырады.

Кесте толтырады.

Мәтін атауы


Фильмнің атауы

Құрылым


құрылым

Кейіпкерлер


кейіпкерлер

сюжет оқиғалары


сюжет оқиғалары

қорытындысы

қорытындысы

Дескриптор:

  • Екі туындыны салыстырады;

  • Құрылымын салыстырады;

  • Кейіпкерлерін салыстырады;

  • Сюжеттік оқиғаларын салыстырады;

  • Пікірін білдіреді;

ІІІ. Ой толғаныс

Сыр - толғау

Топтық жұмыс:

І топ: Авторға тікелей тіл қату

ІІ топ: Ақан сері рухымен сырласу

ІІІ топ: Құлагерге арнау өлең (1 – 2 шумақ өлең шығару)

«Бес жолды өлең» жазу

  1. Құлагер

  2. Жүйрік, құла

  3. Жүйткіді, самғады, жарысты.

  4. Құлагер – Ақанның жан серігі.

  5. Тұлпар

Дескриптор:

  • Автормен сұхбат жасайды;

  • Ақан сері рухымен сырласады;

  • Құлагерге арнау өлең жазады.

Оқушылар Ілияс Жансүгіровтің «Құлагер» шығармасын оқиды және оны Ақан Серінің шығармасымен салыстырады.








Жұптық жұмыс.

Кесте толтырады






















Топтық жұмыс орындайды.











ҚБ










ҚБ



ҚБ





Ақын шығармалар жинағы
















https://www.youtube.com/watch?v=W267jbOvj_8





Рефлексия

5 минут

Не білдім?

Нені түсінбедім?

Нені білгім келеді?




Үйге тапсырма:

Поэманы тілдік ерекшелігіне қарай талдау.



Сабақ бойынша рефлексия

1. Оқушылардың барлығы оқу мақсатына жетті ме? Жетпесе, неліктен?

2. Қолданылған дифференциация сабақтың мақсатына жетуге қалай ықпал етті?

3. Сабақ кезеңдері уақытқа сай жүзеге асты ма?

4. Сабақ жоспарында қандай ауытқулар болды? Неліктен?

5. Сабақты жақсартуда не ықпал етер еді (оқыту мен оқу туралы ойланыңыз)?






















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.05.2021
6955
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі