Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бекітілді:


    Бөлім:

    «Адам жанының құпиясы» бөлімі

    Педагогтің Т.А.Ә.

    Жұмағалиева А.М

    Күні:17. 01. 2023

    Пәні: қазақ әдебиеті

    Сынып: 9 «Ә»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    «Құлагер» поэмасындағы Ақан бейнесі І.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

    9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

    Сабақтың мақсаты

    Өз ойын қорытындылай отырып, жаңашылдығына баға бере алады.

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік Ел» құныдылығы

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Оқушылармен амандасу

    Оқушылардың назарын сабаққа аудару

    Үй тапсырмасын тексеру

    Үй тапсырмасын айтады

    Ауызша мадақтау



    Сабақтың ортасы

    1-тапсырма.

    Жеке жұмыс. "Әдебиет лотосы"әдісі арқылы кейіпкерлер жүйесін анықтап мінездеме беру, себебін түсіндіру,кестені толтыру.

    Шығарма атауы

    Авторы

    Кейіпкері

     

     

     

     Қандай жағымды қасиеттері ұнайды?

     Кейіпкерге ұқсағың келе ме?

     Себебін түсіндір.

    2-тапсырма.

    «Үш түрлі күнделік» әдісі арқылы «Құлагер» поэмасынан берілген үзінділерден кейіпкерлер образын талдап, қорытындылау.

    Үзінді

    Кейіпкер

    Қорытынды

    1.Қайырып қыстай баптап Құлагерді,Осы астың дақпыртына Ақан келді

    Атбегі Ақан

     

    2. Көзімнің көбеймесе бүгін ағы,Есімнен жаңылтпаса сайтан тағы.Егер де шын жылқыны мен танысам.Хақ мұның қырып ,жойып бәйге алмағы!

    Нағыз атбегі, сыншы Күреңбай

     

    3. Жайраңдап жайсаң Ақан қаймыққан жоқ,Жүрегін жолбарыстан айнытқан жоқ."Жат елде жалғыз жүрмін" деп именіп,Болар деп түбі қалай қайғыртқан жоқ

    Ешкімге бас имейтін асқақ Ақан

     

    4. Бұл кәпір жылқы ма екен,немене екен? Осы аста алдымен -ақ келе ме екен?Алдында ат салмаған Көктұйғынға.Бір пәле Көкшетаудан келер ме екен!

    Іші тар,қауіпті,өз басының қамын ойлайтын адам Батыраш

     

    5. Ақ отау топырлады Ақан түскен,Қалың жұрт кетті керіп сырттан,іштен.Шығады Ақан даусы әнге толып,Безелген ғашық жармен,қыран құспен.

    Еліне сыйлы,өнері көпке ортақ,елдің еркесі. Ақан

     

    6. Жүрегі жаралған ер жүйрікпенен,Сері Ақан сұрауына илікпеген.Сонан соң кегін сақтап кеткен Батыраш.Үкілеп Көктұйғынын жүйрік деген.

    Кекшіл,өзімшіл,қыз-ғаншақ. Батыраш

     

      3- тапсырма.

    Поэманың идеясы мен кейіпкерлерін қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, ойын тұжырымдау.

      "Попс формуласы"

     Бірінші сөйлем:

     "Менің ойымша..."

     Екінші сөйлем:

    "Себебі,мен оны былай түсіндіремін..."

    Үшінші сөйлем:

    "Мен оны мына үзінділермен дәлелдеймін..."

    Соңғы сөйлем:"

    Соған байланысты мен мынадай қорытынды шемімге келдім..."




    Кейіпкерлердің адамгершілік қасиетін анықтап мінездеме береді, себебін түсіндіреді,кестені толтырады .

     






    Үзінді арқылы автор бейнесін анықтайды









    үзінділерден кейіпкерлер образын талдап, қорытындылау.









    Дескриптор:

     -адамгершілік қасиетін анықтайды,

     -мінездеме береді;

    -себебін түсіндіреді;

     -кестеге жазады.

     


















    Дескриптор:

     -образдар жүйесін ашады;

    - берілген үзінділерге қорытынды жасайды;

    -кестеге жазады.





    Дескриптор:

    -нақты дәлелдер келтіреді;

     -себебін анықтайды;

     - қазіргі өмірмен байланыстырады;

     -ойын тұжырымдайды.




    Талдау

    тапсырмалары

    Сабақтың соңы



    «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы бүгінгі сабақтан түсінген, түсінбеген тұстарын жазу.

     


    Кері байланыс береді

    1-10 балл аралығында бағалау





         













    32.Бекітілді:


    Бөлім:

    Көркем әдебиет және эпикалық сарын

    Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

    Ермекова Гулназира Кенжесовна

    Күні: 11 11 2022

    Пәні: қазақ әдебиеті

    Сынып:8 «А»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Мұрат Мөңкеұлы«Үш қиян» өлеңі 2

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану;

    8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу

    Сабақтың мақсаты

    көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады;

    шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазады

    Құндылықтарға баулу

    Қазақстандық патриотизм


          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Оқушылармен амандасу

    Назырн сабаққа аудару

    Үй тапсырмасын тексеру



    Үй тапсырмасын айтады

    Дескриптор:

    -жатқа айтады;

    -интонацияны қолданады;


    Сабақтың ортасы

    1-тапсырма


    «Дұрыс-бұрыс» кестесін толтырыңыз.

    Сөйлемдер

    дұрыс

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жұмағалиева Ақтоты Мылтықбайқызы
    24 Қаңтар 2023
    402
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Құлагер поэмасындағы Ақан бейнесі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Құлагер поэмасындағы Ақан бейнесі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу Өз ойын қорытындылай отырып, жаңашылдығына баға бере алады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бекітілді:


    Бөлім:

    «Адам жанының құпиясы» бөлімі

    Педагогтің Т.А.Ә.

    Жұмағалиева А.М

    Күні:17. 01. 2023

    Пәні: қазақ әдебиеті

    Сынып: 9 «Ә»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    «Құлагер» поэмасындағы Ақан бейнесі І.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

    9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

    Сабақтың мақсаты

    Өз ойын қорытындылай отырып, жаңашылдығына баға бере алады.

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік Ел» құныдылығы

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Оқушылармен амандасу

    Оқушылардың назарын сабаққа аудару

    Үй тапсырмасын тексеру

    Үй тапсырмасын айтады

    Ауызша мадақтау



    Сабақтың ортасы

    1-тапсырма.

    Жеке жұмыс. "Әдебиет лотосы"әдісі арқылы кейіпкерлер жүйесін анықтап мінездеме беру, себебін түсіндіру,кестені толтыру.

    Шығарма атауы

    Авторы

    Кейіпкері

     

     

     

     Қандай жағымды қасиеттері ұнайды?

     Кейіпкерге ұқсағың келе ме?

     Себебін түсіндір.

    2-тапсырма.

    «Үш түрлі күнделік» әдісі арқылы «Құлагер» поэмасынан берілген үзінділерден кейіпкерлер образын талдап, қорытындылау.

    Үзінді

    Кейіпкер

    Қорытынды

    1.Қайырып қыстай баптап Құлагерді,Осы астың дақпыртына Ақан келді

    Атбегі Ақан

     

    2. Көзімнің көбеймесе бүгін ағы,Есімнен жаңылтпаса сайтан тағы.Егер де шын жылқыны мен танысам.Хақ мұның қырып ,жойып бәйге алмағы!

    Нағыз атбегі, сыншы Күреңбай

     

    3. Жайраңдап жайсаң Ақан қаймыққан жоқ,Жүрегін жолбарыстан айнытқан жоқ."Жат елде жалғыз жүрмін" деп именіп,Болар деп түбі қалай қайғыртқан жоқ

    Ешкімге бас имейтін асқақ Ақан

     

    4. Бұл кәпір жылқы ма екен,немене екен? Осы аста алдымен -ақ келе ме екен?Алдында ат салмаған Көктұйғынға.Бір пәле Көкшетаудан келер ме екен!

    Іші тар,қауіпті,өз басының қамын ойлайтын адам Батыраш

     

    5. Ақ отау топырлады Ақан түскен,Қалың жұрт кетті керіп сырттан,іштен.Шығады Ақан даусы әнге толып,Безелген ғашық жармен,қыран құспен.

    Еліне сыйлы,өнері көпке ортақ,елдің еркесі. Ақан

     

    6. Жүрегі жаралған ер жүйрікпенен,Сері Ақан сұрауына илікпеген.Сонан соң кегін сақтап кеткен Батыраш.Үкілеп Көктұйғынын жүйрік деген.

    Кекшіл,өзімшіл,қыз-ғаншақ. Батыраш

     

      3- тапсырма.

    Поэманың идеясы мен кейіпкерлерін қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, ойын тұжырымдау.

      "Попс формуласы"

     Бірінші сөйлем:

     "Менің ойымша..."

     Екінші сөйлем:

    "Себебі,мен оны былай түсіндіремін..."

    Үшінші сөйлем:

    "Мен оны мына үзінділермен дәлелдеймін..."

    Соңғы сөйлем:"

    Соған байланысты мен мынадай қорытынды шемімге келдім..."




    Кейіпкерлердің адамгершілік қасиетін анықтап мінездеме береді, себебін түсіндіреді,кестені толтырады .

     






    Үзінді арқылы автор бейнесін анықтайды









    үзінділерден кейіпкерлер образын талдап, қорытындылау.









    Дескриптор:

     -адамгершілік қасиетін анықтайды,

     -мінездеме береді;

    -себебін түсіндіреді;

     -кестеге жазады.

     


















    Дескриптор:

     -образдар жүйесін ашады;

    - берілген үзінділерге қорытынды жасайды;

    -кестеге жазады.





    Дескриптор:

    -нақты дәлелдер келтіреді;

     -себебін анықтайды;

     - қазіргі өмірмен байланыстырады;

     -ойын тұжырымдайды.




    Талдау

    тапсырмалары

    Сабақтың соңы



    «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы бүгінгі сабақтан түсінген, түсінбеген тұстарын жазу.

     


    Кері байланыс береді

    1-10 балл аралығында бағалау





         













    32.Бекітілді:


    Бөлім:

    Көркем әдебиет және эпикалық сарын

    Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

    Ермекова Гулназира Кенжесовна

    Күні: 11 11 2022

    Пәні: қазақ әдебиеті

    Сынып:8 «А»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Мұрат Мөңкеұлы«Үш қиян» өлеңі 2

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану;

    8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу

    Сабақтың мақсаты

    көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады;

    шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазады

    Құндылықтарға баулу

    Қазақстандық патриотизм


          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Оқушылармен амандасу

    Назырн сабаққа аудару

    Үй тапсырмасын тексеру



    Үй тапсырмасын айтады

    Дескриптор:

    -жатқа айтады;

    -интонацияны қолданады;


    Сабақтың ортасы

    1-тапсырма


    «Дұрыс-бұрыс» кестесін толтырыңыз.

    Сөйлемдер

    дұрыс

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қаржылық сауаттылық пәні Тест 10 сынып
    24.01.2023
    402
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жұмағалиева Ақтоты Мылтықбайқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации