Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Құлагер поэмасындағы Ақан бейнесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітілді:
Бөлім: |
«Адам жанының құпиясы» бөлімі |
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Жұмағалиева А.М |
|
Күні:17. 01. 2023 |
Пәні: қазақ әдебиеті |
|
Сынып: 9 «Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
«Құлагер» поэмасындағы Ақан бейнесі І. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу |
|
Сабақтың мақсаты |
Өз ойын қорытындылай отырып, жаңашылдығына баға бере алады. |
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел» құныдылығы |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу Оқушылардың назарын сабаққа аудару Үй тапсырмасын тексеру |
Үй тапсырмасын айтады |
Ауызша мадақтау |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
1-тапсырма. Жеке жұмыс. "Әдебиет лотосы"әдісі арқылы кейіпкерлер жүйесін анықтап мінездеме беру, себебін түсіндіру,кестені толтыру.
Қандай жағымды қасиеттері ұнайды? Кейіпкерге ұқсағың келе ме? Себебін түсіндір. 2-тапсырма. «Үш түрлі күнделік» әдісі арқылы «Құлагер» поэмасынан берілген үзінділерден кейіпкерлер образын талдап, қорытындылау.
3- тапсырма. Поэманың идеясы мен кейіпкерлерін қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, ойын тұжырымдау. "Попс формуласы" Бірінші сөйлем: "Менің ойымша..." Екінші сөйлем: "Себебі,мен оны былай түсіндіремін..." Үшінші сөйлем: "Мен оны мына үзінділермен дәлелдеймін..." Соңғы сөйлем:" Соған байланысты мен мынадай қорытынды шемімге келдім..." |
Кейіпкерлердің адамгершілік қасиетін анықтап мінездеме береді, себебін түсіндіреді,кестені толтырады .
Үзінді арқылы автор бейнесін анықтайды
үзінділерден кейіпкерлер образын талдап, қорытындылау.
|
Дескриптор: -адамгершілік қасиетін анықтайды, -мінездеме береді; -себебін түсіндіреді; -кестеге жазады.
Дескриптор: -образдар жүйесін ашады; - берілген үзінділерге қорытынды жасайды; -кестеге жазады.
Дескриптор: -нақты дәлелдер келтіреді; -себебін анықтайды; - қазіргі өмірмен байланыстырады; -ойын тұжырымдайды.
|
Талдау тапсырмалары |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
|
«Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы бүгінгі сабақтан түсінген, түсінбеген тұстарын жазу.
|
Кері байланыс береді |
1-10 балл аралығында бағалау |
|
32.Бекітілді:
Бөлім: |
Көркем әдебиет және эпикалық сарын |
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Ермекова Гулназира Кенжесовна |
|
Күні: 11 11 2022 |
Пәні: қазақ әдебиеті |
|
Сынып:8 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Мұрат Мөңкеұлы«Үш қиян» өлеңі 2 |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану; 8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу |
|
Сабақтың мақсаты |
көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады; шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазады |
|
Құндылықтарға баулу |
Қазақстандық патриотизм |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу Назырн сабаққа аудару Үй тапсырмасын тексеру
|
Үй тапсырмасын айтады |
Дескриптор: -жатқа айтады; -интонацияны қолданады; |
|
Сабақтың ортасы |
1-тапсырма «Дұрыс-бұрыс» кестесін толтырыңыз.
|