Сабақтың
ортасы
|
1-тапсырма.
Жеке
жұмыс. "Әдебиет лотосы"әдісі арқылы
кейіпкерлер жүйесін анықтап мінездеме беру, себебін
түсіндіру,кестені толтыру.
Шығарма
атауы
|
Авторы
|
Кейіпкері
|
|
|
|
Қандай жағымды
қасиеттері ұнайды?
Кейіпкерге ұқсағың
келе ме?
Себебін
түсіндір.
2-тапсырма.
«Үш түрлі күнделік»
әдісі арқылы «Құлагер» поэмасынан берілген үзінділерден кейіпкерлер
образын талдап,
қорытындылау.
Үзінді
|
Кейіпкер
|
Қорытынды
|
1.Қайырып қыстай баптап
Құлагерді,Осы астың дақпыртына Ақан келді
|
Атбегі
Ақан
|
|
2. Көзімнің көбеймесе бүгін
ағы,Есімнен жаңылтпаса сайтан тағы.Егер де шын жылқыны мен
танысам.Хақ мұның қырып ,жойып бәйге
алмағы!
|
Нағыз атбегі, сыншы
Күреңбай
|
|
3. Жайраңдап жайсаң Ақан
қаймыққан жоқ,Жүрегін жолбарыстан айнытқан жоқ."Жат елде жалғыз
жүрмін" деп именіп,Болар деп түбі қалай қайғыртқан
жоқ
|
Ешкімге бас имейтін асқақ
Ақан
|
|
4. Бұл кәпір жылқы ма
екен,немене екен? Осы аста алдымен -ақ келе ме екен?Алдында ат
салмаған Көктұйғынға.Бір пәле Көкшетаудан келер ме
екен!
|
Іші тар,қауіпті,өз басының
қамын ойлайтын адам Батыраш
|
|
5. Ақ отау топырлады Ақан
түскен,Қалың жұрт кетті керіп сырттан,іштен.Шығады Ақан даусы әнге
толып,Безелген ғашық жармен,қыран құспен.
|
Еліне сыйлы,өнері көпке
ортақ,елдің еркесі. Ақан
|
|
6. Жүрегі жаралған ер
жүйрікпенен,Сері Ақан сұрауына илікпеген.Сонан соң кегін сақтап
кеткен Батыраш.Үкілеп Көктұйғынын жүйрік
деген.
|
Кекшіл,өзімшіл,қыз-ғаншақ.
Батыраш
|
|
3-
тапсырма.
Поэманың идеясы мен
кейіпкерлерін қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, ойын
тұжырымдау.
"Попс
формуласы"
Бірінші
сөйлем:
"Менің
ойымша..."
Екінші
сөйлем:
"Себебі,мен оны
былай түсіндіремін..."
Үшінші
сөйлем:
"Мен оны мына
үзінділермен дәлелдеймін..."
Соңғы
сөйлем:"
Соған байланысты мен
мынадай қорытынды шемімге
келдім..."
|
Кейіпкерлердің
адамгершілік қасиетін анықтап мінездеме береді, себебін
түсіндіреді,кестені толтырады
.
Үзінді арқылы автор
бейнесін анықтайды
үзінділерден
кейіпкерлер образын талдап,
қорытындылау.
|
Дескриптор:
-адамгершілік қасиетін
анықтайды,
-мінездеме
береді;
-себебін
түсіндіреді;
-кестеге
жазады.
Дескриптор:
-образдар жүйесін
ашады;
- берілген үзінділерге
қорытынды жасайды;
-кестеге
жазады.
Дескриптор:
-нақты дәлелдер
келтіреді;
-себебін
анықтайды;
- қазіргі өмірмен
байланыстырады;
-ойын
тұжырымдайды.
|
Талдау
тапсырмалары
|