Материалдар / құлыпқа арналған құлақша дайындау

құлыпқа арналған құлақша дайындау

Материал туралы қысқаша түсінік
Қаңылтырдан әртүрлі бұйымдарды жасау әдістерін үйрету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Наурыз 2018
372
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Қоныстану селосы Жаңашаруа қазақ орта мектебі

























Сабақтың тақырыбы Құлыпқа арналған құлақша дайындау .7 – сынып





















Дайындаған: бейнелеу өнері және технология пәнінің мұғалімі Балмуханов Нурболат Қобланович



























Сабақтың тақырыбы: Құлыпқа арналған құлақша дайындау .Сабақтың мақсаты: Қаңылтырдан әртүрлі бұйымдарды жасау әдістерін үйрету. Білімділік: Оқушыларға қаңылтырды кесу, егеу, бұрғылау әдістері арқылы бұйымдар жасау тәсілдерін үйрету.Дамытушылық: Оқушылардың еңбекке қызығушылығын арттырып, ой-қиялдарын дамыту.Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, әсемдікке , төзімділікке, үнемділікке тәрбиелеу, кез-келген ісін аяқтауға үйрету.Көрнекілігі: Қаңылтыр түрлері, сызғыш, қайшы, т.б.Көрнекі құрал-жабдықтар: бұрғылау білдегі, әртүрлі диаметрлі қаңылтырлар, қайшы, балға.Сабақтың әдісі: сарамандық, сұрақ-жауап.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі:Кезекшіден оқушылардың сабаққа дайындығын сұрау. Өткен сабақты сұрақ-жауап арқылы еске түсіру.Темірдің жиектерін қандай құралдармен өңдейміз? (Егеулер) Металдар нешеге бөлінеді? (Екіге) Қара металға қандай металдар жатады? (Шойын, болат) Түсті металдарға қандай металдар жатады? (Мыс, алтын, күміс, алюминий, жез)

Тест сұрақтарына жауап беру. 1.Қара металл а) жез ә) шойын б) қорғасын в) алюминий2.Түсті металл а) болат ә) темір б) мыс в) шойын3.Араны қайрайтын егеу а) төрт қырылы егеу ә) үш қырлы егеу б) жұмыр егеу в) жалпақ егеу 4.Металды қандай құралмен шабады ?а) шапқы ә) балта б) ара в) қашау 5.Ток өткізбейтін материал а) мыс ә) болат б) темір в) резеңке Ой қозғау. Жұмбақ шешу. 1) Жалпақ желке, сопақ бетті, Орманды отап кетті. ( Балта)

2) Басы жоқ, екі бетті, Жүзі тісі бар. Қақ бөлер бөренені Өз күші бар. (Ара)

ІІ. Жаңа сабақ:Бірінші керек материалдарды таңдап алу.Металл түрлері:а) жезә) темірб) алюминийв) қалайыЕкінші а) Қаңылтырды қию әдістеріә)Қайшымен қию технологиясыҮшінші: Өлшенген қаңылтыр бетіне құлыпқа арналған құлақша салу жолдары:а) Құлыпқа арналған құлақшаны бұрғылау білдегінде тесу жолдары

Сарамандық жұмыс:Қаңылтырмен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережесін сақтау.
  • Қаңылтырмен жұмыс істегенде міндетті түрде қолғап ки.
  • Қаңылтырдың шетін қиғанда үрлемей арнаулы сыпырғышпен сыпыр.
  • Қаңылтырдың бетін, жиегін саусағымен сипама.
  • Белгі салатын және ұшы өткір шапқыларды үшкір қаңылтырдың бөлігін қалтаңа салма.
  • Темір қайшымен жұмыс істегенде қайшы белдің деңгейінен төмен болсын.
Қаңылтырдан құлыпқа арналған құлақша жасау технологиясын дұрыс меңгеріп жұмыстану.Әр оқушының жанына жеке - жеке тоқтап іс жүзінде жұмыстың орындалу ретіне көмек көрсетуДайын бұйымдарды қабылдау

Сергіту сәті. Мақал – мәтелдердің қалып кеткен сөзін тауып екі тілде айту. Қанша жуан болсада , Жалғыз ............. үй болмас. (Ағаш, дерево) Жігітке жеті .......... де аз, Жетпіс ........ көп емес. (Өнер, искусство) Өнерлінің қолы алтын, Өлеңшінің ........... алтын. (Сөзі, слово) Мал жұтаса да ........ жұтамас. (Өнер, искусство) Жеті рет өлше ...... рет кес. (Бір, один)

Сабақты бекіту : Тірек сызбасын пайдаланып дұрыс жауабын тап
1Металды қию құралы Шойын
2Металды түзету құралы Қайшы
3Металды қандай құралмен теседіБолат
4Қандай металл морт сынады Бұрғы
5Құралдар қандай металдан жасаладыБалға


Қорытынды: Әр оқушының жасаған бұйымын қабылдап, баға беріп, жіберілген қателерін қайта түсіндіру. Қаңылтырдан жасаған бұйым үйде өздеріне керек екенін түсіндіру.Міне оқушылар темір қалдықтарының өзінен – ақ әсем бұйым жасауға болады. Қаңылтырды дұрыс өңдеп, небір әсем бұйым жасауға болатынына көздерің жетті. - Бүгінгі сабақты қорытындылау үшін мына кестені толтырамыз. Инсерт әдісі.
Не білдім ? Нені үйрендім ? Нені білгім келеді ?






Үйге тапсырма: 79 – бет. §15Бағалау. Оқушылардың жұмысын бағалау. Жұмыс орындарын жинау.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ