|
Сабақ әдебиеттік оқу |
Мектеп №50 орта мектеп Тексерілді |
|||
|
Күні 3. 05. 2018 ж |
Мұғалімнің аты –жөні Дуйсенова Ж |
|||
|
Сынып 3 «Д» |
Қатысқандар -17 |
Қатыспағандар -0 |
||
|
Сабақтың тақырыбы Құмырсқаның қанағаты |
||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты |
Оқушыларға ертегіні түсініп, мәнерлеп оқуға үйрету. Өз бетінше жұмыс істеу дағдысын, шығармашылығын қалыптастыру, сөздік қорын молайту. |
|||
|
Критерий |
Мәтінді оқып танысады. Рөлдерге бөліп оқуға дағдыланады. Өз бетінше мазмұнын айтуға машықтанады. |
|||
|
Әдісі |
Топпен жұмыс, өз біліміңді тексер, түсіндіру, сұрақ-жауап |
|||
|
Ресурстар |
Суреттер, плакат |
|||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Мұғалім іс- әрекеті |
Оқушы іс -әрекеті |
||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Психологиялық дайындық. Есте қалған қызықты оқиға Топ дөңгеленіп отырып, қатысушыларға доп беріледі. Допты бір-біріне кезектесіп беріп, есте қалған қызықты оқиғаларды айтады. Топқа бөлу |
Психологиялық дайындық жасалады Топқа бөлінді |
||
|
Үй тапсырмасын тексеру |
1.Хан қандай жерлермен келе
жатты? 1. Балтаның иесі кім? |
Сұрақтарға жауап береді |
||
|
Жаңа сабаққа дайындық |
Жұмбақ
шешу
Екі ұшы жұдырықтай |
Жұмбақты шешеді |
||
|
Жаңа сабақ |
-Балалар бүгін біз «Құмырсқаның қанағаты» ертегісімен танысамыз.Бүгінгі сабағымыздың мақсаты: халық ауыз әдебиетінің бір түрі ертегені түсініп оқу арқылы мазмұнын өмірмен байланыстыра отырып, негізгі идеясын ашу. Кейіпкерлердің іс-әрекетін дәлелдеуде өз ойыңды көркем тілмен жеткізе алу, өз бетімізбен жұмыс жасаймыз. Құмырсқаның қанағатымен, талпынысы мен табандылығын үлгі етеміз. Адам бойындағы жақсы қасиеттерге тоқталамыз. 2. Оқулықпен жұмыс. а) Ертегіні тізбектеп оқу арқылы бөлімдерге бөлу. 1) Оқымыстының құмырсқа илеуіне тап болуы. 2) Құмырсқаға сұрақтар қоюы. 3) Бір жыл өткен соң. Әр бөлімді жекелей оқыған оқушы ретімен бір-біріне сұрақ қояды.Сұрақ қою арқылы оқыған оқушы түсіндіреді. ә) Ертегіні рөлге бөліп оқыту. 3. Сөздікпен жұмыс. Оқымысты-ғұлама, білімді, данышпан, көзі ашық. Қанағат-барға риза болу, місе тұту. 4. Қосымша мағлұмат. Құмырсқалардың жер бетінде 6000 түрі болады екен. Илеу құмырсқалардың күмбезделген ұясы. Ірі илеудегі құмырсқалардың саны бірнеше миллионға жетеді. Илеудің жер астындағы бөлігі болады. Оны жас құмырсқалар дамып жетілетін жолдар торлап жатады. Құмырсқалар тек қана топ-топ болып қана емес, аналық, аталық және жұмысшы құмырсқалардан құралған семьялармен ұзақ жылдар тіршілік етеді.Жұмысшы құмырсқалар өзара еңбек бөліседі, Солдат құмырсқалар әрбір кіре беріс жолында іннің аузын басымен жауып тұрады. Илеуге оралған жұмысшы құмырсқа кіре берістегі жолды жауып тұрған солдаттың басын мұртшасымен тықылдатып қаққанннан кейін ғана илеуге ене алады. Негізгі қорегі насекомдар, өсімдік дәндері. Олар ортаны тазартып табиғатқа көп пайда келтіреді. Кейбіреуі ауыл шаруашылыққа зиянын келтіреді. Оның шаққаны улы. Құмырсқаның илеуін бұзуға болмайды! 5. Сергіту сәті Балалар құмырсқаның қимылын келтіріп сергіту сәтін жа-сайық. Ұзын мұртты құмырсқа, Келе жатыр жұмысқа. Алды допты қолына, Қойды допты жолына. Оңға қарады, солға қарады, Үлкен тау деп ойлады. 6. Дәптермен жұмыс.
Бүгінгі күнді жазамыз.Үшінші
мамыр . Шығарманы төмендегі алгоритм бойынша талда. Шығарманы талдау. 1. Жанр түрі. ( Ертегі) 2. Ертегінің түрі: (қиял-ғажайып ертегісі) 3. Тақырыбы: (Құмырсқаның қанағаты.) 4. Негізгі идеясы: (Адам бойындағы жақсы қасиет) 5.Бейнелі сөздер: бүктісіп 6. Кейіпкерлер: ( Ғұлама адам, құмырсқа) Шығарманың композициялық құрылымы:
|
Жаңа сабақпен түсінеді Оқулықпен жұмыс Сөздікпен жұмыс Қосымша мағлұмат Сергіту сәті Дәптермен жұмыс Шығарманы талдайды |
||
|
Сабақты бекіту |
Адам болам десеңіз Талап, еңбек, терең ой, Қанағат, рақым ойлап қой. Бес асыл іс көнсеңіз. Абай. -Сонымен балалар құмырсқаның қанағаты ертегісін оқи отыра, көңілімізге не түйдік? - адамгершілік қасиеттерді, шешендігін, тапқырлығын, еңбекқорлығын, ынтымақтығын, қанағаттылығын білдік. |
Еңбекқорлығы мен адамгершілігі мен ертегіден ой түйеді |
||
|
Кері байланыс |
«Бес саусақ» арқылы кері байланыс жасайды |
«Бес саусақ» арқылы кері байланыс жасайды |
||
|
Бағалау |
Белсене қатысқан оқушыларды мадақтау. |
Оқушыларды мадақтайды |
||
|
Үйге тапсырма |
1.Ертегіні сахналау |
Мәтінді мәнерлеп оқу, түсінік айту. |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Құмырсқаның қанағаты" сабақ жоспары
"Құмырсқаның қанағаты" сабақ жоспары
|
Сабақ әдебиеттік оқу |
Мектеп №50 орта мектеп Тексерілді |
|||
|
Күні 3. 05. 2018 ж |
Мұғалімнің аты –жөні Дуйсенова Ж |
|||
|
Сынып 3 «Д» |
Қатысқандар -17 |
Қатыспағандар -0 |
||
|
Сабақтың тақырыбы Құмырсқаның қанағаты |
||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты |
Оқушыларға ертегіні түсініп, мәнерлеп оқуға үйрету. Өз бетінше жұмыс істеу дағдысын, шығармашылығын қалыптастыру, сөздік қорын молайту. |
|||
|
Критерий |
Мәтінді оқып танысады. Рөлдерге бөліп оқуға дағдыланады. Өз бетінше мазмұнын айтуға машықтанады. |
|||
|
Әдісі |
Топпен жұмыс, өз біліміңді тексер, түсіндіру, сұрақ-жауап |
|||
|
Ресурстар |
Суреттер, плакат |
|||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Мұғалім іс- әрекеті |
Оқушы іс -әрекеті |
||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Психологиялық дайындық. Есте қалған қызықты оқиға Топ дөңгеленіп отырып, қатысушыларға доп беріледі. Допты бір-біріне кезектесіп беріп, есте қалған қызықты оқиғаларды айтады. Топқа бөлу |
Психологиялық дайындық жасалады Топқа бөлінді |
||
|
Үй тапсырмасын тексеру |
1.Хан қандай жерлермен келе
жатты? 1. Балтаның иесі кім? |
Сұрақтарға жауап береді |
||
|
Жаңа сабаққа дайындық |
Жұмбақ
шешу
Екі ұшы жұдырықтай |
Жұмбақты шешеді |
||
|
Жаңа сабақ |
-Балалар бүгін біз «Құмырсқаның қанағаты» ертегісімен танысамыз.Бүгінгі сабағымыздың мақсаты: халық ауыз әдебиетінің бір түрі ертегені түсініп оқу арқылы мазмұнын өмірмен байланыстыра отырып, негізгі идеясын ашу. Кейіпкерлердің іс-әрекетін дәлелдеуде өз ойыңды көркем тілмен жеткізе алу, өз бетімізбен жұмыс жасаймыз. Құмырсқаның қанағатымен, талпынысы мен табандылығын үлгі етеміз. Адам бойындағы жақсы қасиеттерге тоқталамыз. 2. Оқулықпен жұмыс. а) Ертегіні тізбектеп оқу арқылы бөлімдерге бөлу. 1) Оқымыстының құмырсқа илеуіне тап болуы. 2) Құмырсқаға сұрақтар қоюы. 3) Бір жыл өткен соң. Әр бөлімді жекелей оқыған оқушы ретімен бір-біріне сұрақ қояды.Сұрақ қою арқылы оқыған оқушы түсіндіреді. ә) Ертегіні рөлге бөліп оқыту. 3. Сөздікпен жұмыс. Оқымысты-ғұлама, білімді, данышпан, көзі ашық. Қанағат-барға риза болу, місе тұту. 4. Қосымша мағлұмат. Құмырсқалардың жер бетінде 6000 түрі болады екен. Илеу құмырсқалардың күмбезделген ұясы. Ірі илеудегі құмырсқалардың саны бірнеше миллионға жетеді. Илеудің жер астындағы бөлігі болады. Оны жас құмырсқалар дамып жетілетін жолдар торлап жатады. Құмырсқалар тек қана топ-топ болып қана емес, аналық, аталық және жұмысшы құмырсқалардан құралған семьялармен ұзақ жылдар тіршілік етеді.Жұмысшы құмырсқалар өзара еңбек бөліседі, Солдат құмырсқалар әрбір кіре беріс жолында іннің аузын басымен жауып тұрады. Илеуге оралған жұмысшы құмырсқа кіре берістегі жолды жауып тұрған солдаттың басын мұртшасымен тықылдатып қаққанннан кейін ғана илеуге ене алады. Негізгі қорегі насекомдар, өсімдік дәндері. Олар ортаны тазартып табиғатқа көп пайда келтіреді. Кейбіреуі ауыл шаруашылыққа зиянын келтіреді. Оның шаққаны улы. Құмырсқаның илеуін бұзуға болмайды! 5. Сергіту сәті Балалар құмырсқаның қимылын келтіріп сергіту сәтін жа-сайық. Ұзын мұртты құмырсқа, Келе жатыр жұмысқа. Алды допты қолына, Қойды допты жолына. Оңға қарады, солға қарады, Үлкен тау деп ойлады. 6. Дәптермен жұмыс.
Бүгінгі күнді жазамыз.Үшінші
мамыр . Шығарманы төмендегі алгоритм бойынша талда. Шығарманы талдау. 1. Жанр түрі. ( Ертегі) 2. Ертегінің түрі: (қиял-ғажайып ертегісі) 3. Тақырыбы: (Құмырсқаның қанағаты.) 4. Негізгі идеясы: (Адам бойындағы жақсы қасиет) 5.Бейнелі сөздер: бүктісіп 6. Кейіпкерлер: ( Ғұлама адам, құмырсқа) Шығарманың композициялық құрылымы:
|
Жаңа сабақпен түсінеді Оқулықпен жұмыс Сөздікпен жұмыс Қосымша мағлұмат Сергіту сәті Дәптермен жұмыс Шығарманы талдайды |
||
|
Сабақты бекіту |
Адам болам десеңіз Талап, еңбек, терең ой, Қанағат, рақым ойлап қой. Бес асыл іс көнсеңіз. Абай. -Сонымен балалар құмырсқаның қанағаты ертегісін оқи отыра, көңілімізге не түйдік? - адамгершілік қасиеттерді, шешендігін, тапқырлығын, еңбекқорлығын, ынтымақтығын, қанағаттылығын білдік. |
Еңбекқорлығы мен адамгершілігі мен ертегіден ой түйеді |
||
|
Кері байланыс |
«Бес саусақ» арқылы кері байланыс жасайды |
«Бес саусақ» арқылы кері байланыс жасайды |
||
|
Бағалау |
Белсене қатысқан оқушыларды мадақтау. |
Оқушыларды мадақтайды |
||
|
Үйге тапсырма |
1.Ертегіні сахналау |
Мәтінді мәнерлеп оқу, түсінік айту. |
||
шағым қалдыра аласыз













