Материалдар / "Құпия сандар" 4 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Құпия сандар" 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл бастауыш сыныптарға керек сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Мамыр 2018
2633
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін

Оқу ісінің меңгерушісі:

____________

«__16__»_11.____ 2017ж

Қызықты математика

Уақыты:14.12.2017ж

Мұғалім:Айнұр Бүршік Орысбекқызы

Сабақтың тақырыбы

Құпия сандар

Сілтеме: 4

Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор

Сабақтың жабдығы

Суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер.

Жалпы мақсаттар

Оқыту  нәтижесі

Есептеу дағдыларын жетілдіру.

Ойын,тілін,танымдық қабілетін дамыту.Логикалық ойлау қабілеттерін арттыру,білімдерін нақтылау. Ұқыптылыққа,тәртіптілікке,әдептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі:аралас сабақ
Әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, түсіндіру, көрнекілік
Көрнекілігі: интерактивті тақта





Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау парақшасымен таныстыру

Топқа бөлу

Оқушыларды 3 топқа бөлу

1топ-Аю тобы

2топ –Қоян тобы

3топ-Тиін тобы

Қолдарына алған суреттер бойынша топқа бөлініп отырады.

Ынтымақтастық атмосферасы

Оқушылар шеңбер жасап тұрғызып топқа бөлу.

Оқушыларға сәттілік тілеймін.

Қызығушылығын ояту


1.Үстелдің 4 бұрышы бар. Егер бір бұрышын кесіп тастаса, неше бұрыш қалады? (5)
2. Мектеп ауласында 18 шырша өсіп тұр. Тағы да 4 емен және 3 шырша отырғызылды. Мектеп ауласында барлығы неше шырша бар? (21)
3. 4 қойдың неше аяғы бар? (16 аяқ)

4.50 теңгелік балмұздақтан 1000 теңгеге неше балмұздақ сатып алуға болады? (20 балмұздақ)

5. Жанұяда 3 ұл бар. Әр ұлдың 1 әкесі бар. Жанұяда неше адам бар? (4)
6. 1 жұмыртқаны қайнатуға 3 минут кетсе, 5 жұмыртқаны қайнатуға неше минут керек? (3мин)
7. Екі аяғымен түрегеп тұрған адамның салмағы 50кг, бір аяғымен тұрған адамның салмағы неше кг? (50 кг)


8.Үстел үстінде 10 қияр,20сәбіз және 5 алма тұрды.Үстелдің үстіндегі барлық көкөністер қанша? (30 көкөніс бар)



Оқушылардың шапшандығын,жүйріктігін тексеру

Жаңа сабақ






































































































Сергіту сәті












Балалар сендер есепті жақсы шапшандықмен шештіңдер.Олай болса бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы « Кім жүйрік?»деп аталады.

Сабақтың мақсатымен таныстырғым келіп отыр.

Оқушылар берілген тапсырманы орындау арқылы топтарына ұпай жинап отырады.Сабақтың соңында қай топтың ұпай көп ,сол топ жүйрік атанады.

Жеке жұмыс

1Берілген кестедегі есептерді шығару

1топ

Заңдылығын сақтап, сан қатарының тізбегін жаз.

10

16

22











50

48

46











17

22

27











2топ

Заңдылығын сақтап, сан қатарының тізбегін жаз.

22

26

30











60

56

52











16

19

22













3топ

Заңдылығын сақтап, сан қатарының тізбегін жаз.

11

16

21











70

66

62











14

18

22












Жұптық жұмыс

1Амалдарды орында. Конвертте салынған есептерді жұптасып шығару.Шығарып болған соң,топтардағы оқушылар бір-бірінің жұмыстарын тексереді.


1.(845-500)*2= 690 72/9*100=800

2.(750-250)/5=100 56/8*100=700

3. (365+230)/5=119 81/9*100=900



1. 9*3*100= 2 700 235+704)/3=313

2 . 6*3*100=1 800 (716-312)/4=101

3 . 7*6*100=4 200 (620+180)/4=200







1. (305-177)*5=640 56/7*100=800

2 .(207+385)+240=832 36/9*100=400

3.(288+112)*4= 100 64/8*100=800


Әр топтан бір оқушы шығып,берілген есепті жасырады.

1 топ

Тез есепте

Тал басында тізіліп,

Отыз жапырақ тұр еді

Жел соқты да үзіліп,

Ұшып кетті бесеуі,

Ізінше оның жұлынып,

Түсті тағы бесеуі,

Тұр әлі де ілініп,

Жапырақтың нешеуі(20)



Портфелімде әуелі,

Жиырма үш жаңғақ бар еді,

Науат пенен Сағатқа,

Самат пенен Маратқа,

Апасына Қанаттың,

Екі-екіден тараттым.

Қанша жаңғақ қалғанын

Айта қойшы, ал жаным?(11)


2 топ

Көлден ұшты 50 қаз,

Қайтып қонды 20 қаз

Қонбады оның нешеуі,

Қане кім тез шешеді?

(30 қаз)


40 түйе, 10 жылқы.

5 сиыр, 5 ешкі

2 қоян, үш түлкі,

Неше болды барлығы? (65)


3 топ

Қолымда 60 алма

5-ін бердім апама,

5-ін бердім атама,

Нешеуі қалды өзімде? (50 алма)

100 асықтың 30-ын,

Досым сұрап алды

Айтшы сонда нешеуі

Өз қолымда қалады. (70 асық)


Оқушыларға жүрекіті ұстатып бір-бірлеріне жақсы тілектер айтқызу.


Топтық жұмыс

Оқушыларға сандар жазылған қоржын беріледі,сол қоржындағы сандарға +, -, / ,*амалдарын қойып теңдеуді құрып,шығару керек.


1топ 2топ 3 топ

150 х 30 180 х 60 240 х 40


Бинго ойыны

Шығармашылық тапсырма:
1. 1метрде неше сантиметр бар?(100см)
2. 58 бен 2 сандарының қосындысы нешеге тең?(60)
3. 12 мен 50 сандарының қосындысына 8 - ді қос(70)
4. 1 минутта неше секунд бар?(60сек)

5. 8 санының квадраты неше?(64)

6.49 шығу үшін 7-ні қандай санға көбейту керек?


Топтық жұмыс

Постер қорғау


"Геометриялық фигуралар. Осы фигураларды пайдаланып не құрастыруға болады ?













Сабақты бекіту

Үш топқа электорндық оқулықтан тест жұмыстарын шешу

 Бағалау

Оқушыларды
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.

Кері байланыс





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!