Сабақтың
ортасы
|
Топқа бөлу (мысалы,
«Құқық», «Заң», «Жауапкершілік»
топтары).
Кіріспе
бөлім
«Құқықтық тәртіп дегеніміз
не?» сұрағына оқушылардың ойын тыңдау.
«Әлеуметтік жауапкершілік»
ұғымын талқылау.
Қазақстан Республикасының
Конституциясындағы негізгі құқықтар мен міндеттер туралы қысқаша
шолу.
Негізгі
бөлім
1. Топтық
жұмыс:
Әр топқа жеке тапсырма
беру:
1-топ: «Құқық бұзушылықтың алдын алу»
– құқық бұзушылық түрлері және оның салдары туралы постер
дайындау.
2-топ: «Әлеуметтік жауапкершілік» –
қоғамдағы әр адамның міндеттері туралы пікірталас
ұйымдастыру.
3-топ: «Мен және заң» – әр адамның
заң алдындағы жауапкершілігін мысалдармен
көрсету.
Ойын:
«Менің құқығым мен міндетім»
(Оқушыларға түрлі жағдайлар беріліп, олардың құқықтары мен
міндеттері анықталады).
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылардың бұл тақырып
бойынша ойларын тыңдау.
Жауаптар
талқыланады.
Әр топ өз ойларын постер
немесе қағазға жазып, таныстырады.
|
Оқушылар бірін -бірі
бағалайды
|
Ақ қағаз,
фломастерлер
Презентация
Видеороликтер
суреттер
Қағаз, маркерлер,
плакаттар;
Интерактивті тақта немесе
бейнеролик көрсету;
Жағдаяттық тапсырмалар
жазылған қағаздар.
Рефлексия үшін стикерлер мен
тақта.
|
Сабақтың
соңы
|
Қорытынды
бөлім
Оқушыларға «Құқықтық тәртіпсіз
қоғам қандай болар еді?» деген сұрақ қою.
Сабақты қорытындылау, негізгі
ойларды бекіту.
Оқушылардың сабақтан алған
әсерлерін бөлісуі (кері байланыс).
Бағалау және үй
тапсырмасы
Топтық жұмыс нәтижелерін
бағалау.
Үй
тапсырмасы: «Менің азаматтық
жауапкершілігім» тақырыбында шағын эссе
жазу.
|
Оқушылар ақ қағазға өз
ойларын қысқаша жазады
|
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағалау
|
Ақ
қағаз
|
Қауіпсіздік
сабағы
10
мин
|
Сабақтың тақырыбын және
мақсатын түсіндіру
«Қандай ауа райы қауіпті
болуы мүмкін?» – миға
шабуыл.
Кіріспе
бөлім
Оқушыларға қолайсыз ауа
райының түрлері туралы ақпарат беру:
Қатты жаңбыр мен
найзағай.
Боран және қатты
аяз.
Қатты жел және шаңды
дауыл.
Қапырық күн және аптап
ыстық.
Сұрақ:
«Сен осындай ауа райында далада
қалып қойсаң, не істер едің?»
Негізгі
бөлім
1. Топтық
жұмыс:
Оқушыларды төрт топқа бөлу, әр
топқа тапсырма беру:
1-топ: «Қыс мезгілінде қауіпсіздік» –
боран, аяз, көктайғақ кезіндегі сақтық
шаралары.
2-топ: «Жаз мезгілінде қауіпсіздік» –
аптап ыстық, найзағай, күн сәулесінен қорғану
ережелері.
3-топ: «Жаңбырлы және желді күндері
қауіпсіздік» – су тасқыны, найзағай және қатты жел кезінде не істеу
керек?
4-топ: «Егер далада қалып
қойсаң...» – төтенше жағдайларда аман қалу
жолдары.
Практикалық
тапсырма:
«Қауіпті ауа райы
жағдайында жол жүру» рөлдік ойыны (оқушыларға
әртүрлі сценарийлер беріледі, олар қауіпсіз шешім
қабылдайды).
«Дұрыс па, бұрыс
па?» – ауа райына байланысты
қауіпсіздік ережелерін талқылау.
Қорытынды
бөлім
Сабақтың негізгі ойларын
бекіту.
«Үйге қауіпсіз оралу үшін...»
– әр оқушы 3 маңызды ережені жазады.
Сабақтан алған әсерлерін
бөлісу.
Үй
тапсырмасы: «Қауіпті ауа райына дайындық»
– отбасы мүшелерімен бірге қауіпсіздік жоспарын
құру.
|
Оқушылар сабақтың тақырыбын
сұрақтарға жауап беру арқылы
Оқушылар бір бірінің
жауаптарын толықтырады
Топтық жұмыс
орындайды
Ситуациялық сұраққа жауап
береді
|
Оқушылар бір бірінің
жауаптарын толықтырады
|
Презентация
Қауіпсіздік ережелері жазылған
плакаттар.
Ойын алаңының
суреттері.
Тақырыптық бейнероликтер
немесе анимациялар.
Көрнекіліктер (суреттер,
бейнематериал).
Қолайсыз ауа райы туралы
бейнематериалдар
|
Сабақтың
соңы
|
Оқушылар біз бүгін
сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой
бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз
өмірлік азық болады деп тілеймін .
|
Барлығы бүгінгі сабақта алған
әсерлерімен бөліседі.
|
Бүгінгі сабаққа белсенді
қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп,
мадақтау.
|
|