2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / «Құқықтық тәртіп және әлеуметтік жаупкершілік»

«Құқықтық тәртіп және әлеуметтік жаупкершілік»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Құқықтық тәртіп және әлеуметтік жаупкершілік»
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Сынып жетекші:



Күні:

24.02.2025

Сынып: 5



Сабақтың тақырыбы:

«Құқықтық тәртіп және әлеуметтік жауапкершілік»


«Үйге қауіпсіз оралу: қолайсыз ауа райында не істеу керек?»

Мақсаты

Оқушыларға құқықтық тәртіп ұғымын түсіндіру, заңға бағынудың маңызын ұғындыру.

Әлеуметтік жауапкершілік туралы түсінік беру, қоғамдағы жеке адамның рөлін айқындау.

Заңға бағыну, әділдік, адалдық сияқты құндылықтарды қалыптастыру.


Оқушыларға қолайсыз ауа райының түрлері мен олардың қаупі туралы түсінік беру.

Ауа райының қауіпті жағдайларында өзін-өзі ұстау ережелерін үйрету.

Қиын жағдайларда дұрыс шешім қабылдауға дағдыландыру.




Сабақтың барысы:


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу:

Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын!

Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет!

Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді.








Көңілді әуен






Сабақтың ортасы


Топқа бөлу (мысалы, «Құқық», «Заң», «Жауапкершілік» топтары).


Кіріспе бөлім


«Құқықтық тәртіп дегеніміз не?» сұрағына оқушылардың ойын тыңдау.


«Әлеуметтік жауапкершілік» ұғымын талқылау.


Қазақстан Республикасының Конституциясындағы негізгі құқықтар мен міндеттер туралы қысқаша шолу.



Негізгі бөлім

1. Топтық жұмыс:

Әр топқа жеке тапсырма беру:

1-топ: «Құқық бұзушылықтың алдын алу» – құқық бұзушылық түрлері және оның салдары туралы постер дайындау.

2-топ: «Әлеуметтік жауапкершілік» – қоғамдағы әр адамның міндеттері туралы пікірталас ұйымдастыру.

3-топ: «Мен және заң» – әр адамның заң алдындағы жауапкершілігін мысалдармен көрсету.

Ойын:

«Менің құқығым мен міндетім» (Оқушыларға түрлі жағдайлар беріліп, олардың құқықтары мен міндеттері анықталады).












Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Оқушылардың бұл тақырып бойынша ойларын тыңдау.









Жауаптар талқыланады.



















Әр топ өз ойларын постер немесе қағазға жазып, таныстырады.





























Оқушылар бірін -бірі бағалайды




Ақ қағаз, фломастерлер






Презентация




Видеороликтер


суреттер




Қағаз, маркерлер, плакаттар;




Интерактивті тақта немесе бейнеролик көрсету;

Жағдаяттық тапсырмалар жазылған қағаздар.


Рефлексия үшін стикерлер мен тақта.







Сабақтың соңы

Қорытынды бөлім

Оқушыларға «Құқықтық тәртіпсіз қоғам қандай болар еді?» деген сұрақ қою.


Сабақты қорытындылау, негізгі ойларды бекіту.


Оқушылардың сабақтан алған әсерлерін бөлісуі (кері байланыс).

Бағалау және үй тапсырмасы

Топтық жұмыс нәтижелерін бағалау.

Үй тапсырмасы: «Менің азаматтық жауапкершілігім» тақырыбында шағын эссе жазу.





Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау

Ақ қағаз

Қауіпсіздік сабағы

10 мин

Сабақтың тақырыбын және мақсатын түсіндіру


«Қандай ауа райы қауіпті болуы мүмкін?» – миға шабуыл.

Кіріспе бөлім


Оқушыларға қолайсыз ауа райының түрлері туралы ақпарат беру:


Қатты жаңбыр мен найзағай.


Боран және қатты аяз.


Қатты жел және шаңды дауыл.


Қапырық күн және аптап ыстық.

Сұрақ: «Сен осындай ауа райында далада қалып қойсаң, не істер едің?»

Негізгі бөлім

1. Топтық жұмыс:

Оқушыларды төрт топқа бөлу, әр топқа тапсырма беру:

1-топ: «Қыс мезгілінде қауіпсіздік» – боран, аяз, көктайғақ кезіндегі сақтық шаралары.

2-топ: «Жаз мезгілінде қауіпсіздік» – аптап ыстық, найзағай, күн сәулесінен қорғану ережелері.

3-топ: «Жаңбырлы және желді күндері қауіпсіздік» – су тасқыны, найзағай және қатты жел кезінде не істеу керек?

4-топ: «Егер далада қалып қойсаң...» – төтенше жағдайларда аман қалу жолдары.

Практикалық тапсырма:

«Қауіпті ауа райы жағдайында жол жүру» рөлдік ойыны (оқушыларға әртүрлі сценарийлер беріледі, олар қауіпсіз шешім қабылдайды).

«Дұрыс па, бұрыс па?» – ауа райына байланысты қауіпсіздік ережелерін талқылау.

Қорытынды бөлім

Сабақтың негізгі ойларын бекіту.

«Үйге қауіпсіз оралу үшін...» – әр оқушы 3 маңызды ережені жазады.


Сабақтан алған әсерлерін бөлісу.

Үй тапсырмасы: «Қауіпті ауа райына дайындық» – отбасы мүшелерімен бірге қауіпсіздік жоспарын құру.





Оқушылар сабақтың тақырыбын сұрақтарға жауап беру арқылы

































Оқушылар бір бірінің жауаптарын толықтырады




Топтық жұмыс орындайды










Ситуациялық сұраққа жауап береді


































Оқушылар бір бірінің жауаптарын толықтырады

Презентация






Қауіпсіздік ережелері жазылған плакаттар.

















Ойын алаңының суреттері.


Тақырыптық бейнероликтер немесе анимациялар.





Көрнекіліктер (суреттер, бейнематериал).




Қолайсыз ауа райы туралы бейнематериалдар




Сабақтың соңы

Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін .

Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі.

Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау.

















Жариялаған:
Еркінбек Аяжан
23 Ақпан 2025
73
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі