|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
24.02.2025 |
|
|
Сынып: 6 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Құқықтық тәртіп және әлеуметтік жаупкершілік» «Сіздің жеке деректеріңіз және оларды қалай қорғауға болады?» |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға құқықтық тәртіп ұғымын түсіндіру, заңға бағынудың маңызын ұғындыру. Әлеуметтік жауапкершілік туралы түсінік беру, қоғамдағы жеке адамның рөлін айқындау. Заңға бағыну, әділдік, адалдық сияқты құндылықтарды қалыптастыру. Оқушыларға жеке деректердің маңызын түсіндіру. Жеке деректерді қорғау жолдарын үйрету. Интернеттегі және күнделікті өмірдегі ақпараттық қауіпсіздік ережелерін сақтау дағдыларын қалыптастыру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді. |
Мотивациялық сөздер |
Көңілді әуен
|
|
Сабақтың ортасы |
Топқа бөлу (мысалы, «Құқық», «Заң», «Жауапкершілік» топтары). Кіріспе бөлім «Құқықтық тәртіп дегеніміз не?» сұрағына оқушылардың ойын тыңдау. «Әлеуметтік жауапкершілік» ұғымын талқылау. Қазақстан Республикасының Конституциясындағы негізгі құқықтар мен міндеттер туралы қысқаша шолу. Негізгі бөлім 1. Топтық жұмыс: Әр топқа жеке тапсырма беру: 1-топ: «Құқық бұзушылықтың алдын алу» – құқық бұзушылық түрлері және оның салдары туралы постер дайындау. 2-топ: «Әлеуметтік жауапкершілік» – қоғамдағы әр адамның міндеттері туралы пікірталас ұйымдастыру. 3-топ: «Мен және заң» – әр адамның заң алдындағы жауапкершілігін мысалдармен көрсету. Ойын: «Менің құқығым мен міндетім» (Оқушыларға түрлі жағдайлар беріліп, олардың құқықтары мен міндеттері анықталады). |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Жауаптар талқыланады.
Әр топ өз ойларын постер немесе қағазға жазып, таныстырады.
Оқушылар бір -бірінің жұмыстарын бағалайды |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды бөлім Оқушыларға «Құқықтық тәртіпсіз қоғам қандай болар еді?» деген сұрақ қою. Сабақты қорытындылау, негізгі ойларды бекіту. Оқушылардың сабақтан алған әсерлерін бөлісуі (кері байланыс). Бағалау және үй тапсырмасы Топтық жұмыс нәтижелерін бағалау. Үй тапсырмасы: «Менің азаматтық жауапкершілігім» тақырыбында шағын эссе жазу. |
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын түсіндіру «Жеке деректер дегенде ойларыңа не келеді?» – миға шабуыл (оқушылар өз ойларын ортаға салады). Кіріспе бөлім «Жеке деректер» дегеніміз не? Толық аты-жөніңіз Туған күніңіз Телефон нөміріңіз Мекенжайыңыз Жеке куәлік және банк картасының мәліметтері Әлеуметтік желідегі аккаунттарыңыз «Неліктен жеке деректерді қорғау маңызды?» – сұрақ-жауап. Жеке деректерді жариялау қандай қауіп төндіруі мүмкін? (Алаяқтық, жеке өмірге қол сұғу, есепшоттардың бұзылуы) Негізгі бөлім 1. Топтық жұмыс: Оқушыларды үш топқа бөлу, әр топқа тапсырма беру: 1-топ: «Жеке деректерді қорғау әдістері» – интернетте және офлайнда қандай сақтық шараларын қолдану керектігін анықтау. 2-топ: «Қауіп төнген жағдайда не істеу керек?» – деректердің ұрлану немесе таралып кету жағдайында қандай әрекеттер жасау керектігін қарастыру. 3-топ: «Сенімді және сенімсіз сайттар» – қандай сайттар мен қосымшаларға жеке мәліметтерді енгізуге болмайтынын талдау. Практикалық тапсырма: «Қауіпсіз пароль құру» – әр оқушы өзіне қауіпсіз пароль ойлап табады және оның қаншалықты мықты екенін тексереді. «Жалған хабарламаларды тану» – оқушыларға интернеттегі жалған сілтемелер мен алаяқтық хаттардың мысалдары көрсетіледі, олар қауіптерді анықтайды. Қорытынды бөлім Сабақтың негізгі ойларын бекіту. «Менің жеке деректерімді қорғау ережелерім» – әр оқушы 3 маңызды ережені жазады. Сабақтан алған әсерлерін бөлісу. Үй тапсырмасы: «Жеке деректерді қалай қорғаймын?» тақырыбында шағын эссе жазу немесе постер дайындау. |
Оқушылар тақырыпты сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді. Оқушылар тыңдайды.Өз ойларын айтады Оқушылар топтық тапсырмаларды орындайды Оқушылар ойын ойнайды |
|
Презентация Слайд суреттер Рөлдік ойындарға арналған сценарийлер. Қауіпсіздік белгілері бар суреттер. |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Құқықтық тәртіп және әлеуметтік жаупкершілік»
«Құқықтық тәртіп және әлеуметтік жаупкершілік»
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
24.02.2025 |
|
|
Сынып: 6 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Құқықтық тәртіп және әлеуметтік жаупкершілік» «Сіздің жеке деректеріңіз және оларды қалай қорғауға болады?» |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға құқықтық тәртіп ұғымын түсіндіру, заңға бағынудың маңызын ұғындыру. Әлеуметтік жауапкершілік туралы түсінік беру, қоғамдағы жеке адамның рөлін айқындау. Заңға бағыну, әділдік, адалдық сияқты құндылықтарды қалыптастыру. Оқушыларға жеке деректердің маңызын түсіндіру. Жеке деректерді қорғау жолдарын үйрету. Интернеттегі және күнделікті өмірдегі ақпараттық қауіпсіздік ережелерін сақтау дағдыларын қалыптастыру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді. |
Мотивациялық сөздер |
Көңілді әуен
|
|
Сабақтың ортасы |
Топқа бөлу (мысалы, «Құқық», «Заң», «Жауапкершілік» топтары). Кіріспе бөлім «Құқықтық тәртіп дегеніміз не?» сұрағына оқушылардың ойын тыңдау. «Әлеуметтік жауапкершілік» ұғымын талқылау. Қазақстан Республикасының Конституциясындағы негізгі құқықтар мен міндеттер туралы қысқаша шолу. Негізгі бөлім 1. Топтық жұмыс: Әр топқа жеке тапсырма беру: 1-топ: «Құқық бұзушылықтың алдын алу» – құқық бұзушылық түрлері және оның салдары туралы постер дайындау. 2-топ: «Әлеуметтік жауапкершілік» – қоғамдағы әр адамның міндеттері туралы пікірталас ұйымдастыру. 3-топ: «Мен және заң» – әр адамның заң алдындағы жауапкершілігін мысалдармен көрсету. Ойын: «Менің құқығым мен міндетім» (Оқушыларға түрлі жағдайлар беріліп, олардың құқықтары мен міндеттері анықталады). |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Жауаптар талқыланады.
Әр топ өз ойларын постер немесе қағазға жазып, таныстырады.
Оқушылар бір -бірінің жұмыстарын бағалайды |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды бөлім Оқушыларға «Құқықтық тәртіпсіз қоғам қандай болар еді?» деген сұрақ қою. Сабақты қорытындылау, негізгі ойларды бекіту. Оқушылардың сабақтан алған әсерлерін бөлісуі (кері байланыс). Бағалау және үй тапсырмасы Топтық жұмыс нәтижелерін бағалау. Үй тапсырмасы: «Менің азаматтық жауапкершілігім» тақырыбында шағын эссе жазу. |
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын түсіндіру «Жеке деректер дегенде ойларыңа не келеді?» – миға шабуыл (оқушылар өз ойларын ортаға салады). Кіріспе бөлім «Жеке деректер» дегеніміз не? Толық аты-жөніңіз Туған күніңіз Телефон нөміріңіз Мекенжайыңыз Жеке куәлік және банк картасының мәліметтері Әлеуметтік желідегі аккаунттарыңыз «Неліктен жеке деректерді қорғау маңызды?» – сұрақ-жауап. Жеке деректерді жариялау қандай қауіп төндіруі мүмкін? (Алаяқтық, жеке өмірге қол сұғу, есепшоттардың бұзылуы) Негізгі бөлім 1. Топтық жұмыс: Оқушыларды үш топқа бөлу, әр топқа тапсырма беру: 1-топ: «Жеке деректерді қорғау әдістері» – интернетте және офлайнда қандай сақтық шараларын қолдану керектігін анықтау. 2-топ: «Қауіп төнген жағдайда не істеу керек?» – деректердің ұрлану немесе таралып кету жағдайында қандай әрекеттер жасау керектігін қарастыру. 3-топ: «Сенімді және сенімсіз сайттар» – қандай сайттар мен қосымшаларға жеке мәліметтерді енгізуге болмайтынын талдау. Практикалық тапсырма: «Қауіпсіз пароль құру» – әр оқушы өзіне қауіпсіз пароль ойлап табады және оның қаншалықты мықты екенін тексереді. «Жалған хабарламаларды тану» – оқушыларға интернеттегі жалған сілтемелер мен алаяқтық хаттардың мысалдары көрсетіледі, олар қауіптерді анықтайды. Қорытынды бөлім Сабақтың негізгі ойларын бекіту. «Менің жеке деректерімді қорғау ережелерім» – әр оқушы 3 маңызды ережені жазады. Сабақтан алған әсерлерін бөлісу. Үй тапсырмасы: «Жеке деректерді қалай қорғаймын?» тақырыбында шағын эссе жазу немесе постер дайындау. |
Оқушылар тақырыпты сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді. Оқушылар тыңдайды.Өз ойларын айтады Оқушылар топтық тапсырмаларды орындайды Оқушылар ойын ойнайды |
|
Презентация Слайд суреттер Рөлдік ойындарға арналған сценарийлер. Қауіпсіздік белгілері бар суреттер. |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
шағым қалдыра аласыз













