Сабақтың
ортасы
|
Топқа бөлу (мысалы,
«Құқық», «Заң», «Жауапкершілік»
топтары).
Кіріспе
бөлім
«Құқықтық тәртіп дегеніміз
не?» сұрағына оқушылардың ойын тыңдау.
«Әлеуметтік жауапкершілік»
ұғымын талқылау.
Қазақстан Республикасының
Конституциясындағы негізгі құқықтар мен міндеттер туралы қысқаша
шолу.
Негізгі
бөлім
1. Топтық
жұмыс:
Әр топқа жеке тапсырма
беру:
1-топ: «Құқық бұзушылықтың алдын алу»
– құқық бұзушылық түрлері және оның салдары туралы постер
дайындау.
2-топ: «Әлеуметтік жауапкершілік» –
қоғамдағы әр адамның міндеттері туралы пікірталас
ұйымдастыру.
3-топ: «Мен және заң» – әр адамның
заң алдындағы жауапкершілігін мысалдармен
көрсету.
Ойын:
«Менің құқығым мен міндетім»
(Оқушыларға түрлі жағдайлар беріліп, олардың құқықтары мен
міндеттері анықталады).
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Жауаптар
талқыланады.
Әр топ өз ойларын постер
немесе қағазға жазып, таныстырады.
Оқушылар бір -бірінің
жұмыстарын бағалайды
|
Оқушылар бірін -бірі
бағалайды
|
Ақ қағаз,
фломастерлер
|
Сабақтың
соңы
|
Қорытынды
бөлім
Оқушыларға «Құқықтық тәртіпсіз
қоғам қандай болар еді?» деген сұрақ қою.
Сабақты қорытындылау, негізгі
ойларды бекіту.
Оқушылардың сабақтан алған
әсерлерін бөлісуі (кері байланыс).
Бағалау және үй
тапсырмасы
Топтық жұмыс нәтижелерін
бағалау.
Үй
тапсырмасы: «Менің азаматтық
жауапкершілігім» тақырыбында шағын эссе
жазу.
|
Оқушылар ақ қағазға өз
ойларын қысқаша жазады
|
|
Ақ
қағаз
|
Қауіпсіздік
сабағы
10
мин
|
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын түсіндіру «Сен қандай әлеуметтік
желілерді қолданасың? Онда жас шектеулері бар
ма?» – миға
шабуыл.
Кіріспе
бөлім
Желідегі жас шектеулері
дегеніміз не?
Көптеген әлеуметтік желілер
мен сайттар пайдаланушыларға белгілі бір жас шектеулерін
қояды.
Мысалы:
YouTube – 13+ (балаларға
арналған YouTube Kids бөлек)
Instagram, TikTok, Facebook –
13+
WhatsApp –
16+
Онлайн ойындарда да жас
шектеулері бар (Fortnite – 12+, GTA –
18+).
Неліктен жас шектеулері
қойылады?
Балаларды киберқауіптерден
қорғау.
Зиянды контенттен
сақтау.
Жеке деректердің қауіпсіздігін
қамтамасыз ету.
Интернеттегі алаяқтық пен
зорлық-зомбылықтан қорғау.
Негізгі
бөлім
1. Топтық
жұмыс:
Оқушыларды үш топқа бөлу, әр
топқа тапсырма беру:
1-топ: «Жас шектеулері бар әлеуметтік
желілер» – танымал платформалардың жас шектеулерін анықтап, олар не
үшін қажет екенін түсіндіру.
2-топ: «Киберқауіптер» – жас
шектеулерін сақтамау қандай қауіптерге әкелуі мүмкін екенін
талдау.
3-топ: «Қауіпсіз интернет пайдалану
ережелері» – жас шектеулерін сақтау және интернетте қауіпсіз болу
жолдарын ұсыну.
Практикалық
тапсырма:
«Жас шектеулері не үшін
маңызды?» – оқушыларға түрлі интернет
платформалары беріледі, олар олардың шектеулерін анықтап,
қауіпсіздік шараларын ұсынады.
«Қауіпті жағдайды
анықта» – оқушылар интернетте
кездесетін қауіпті сценарийлерді талдап, дұрыс әрекет етуді
ұсынады.
Қорытынды
бөлім
«Жас шектеулерін сақтау не
үшін маңызды?» – әр оқушы 3 негізгі себепті
жазады.
Сабақтан алған әсерлерін
бөлісу.
Үй
тапсырмасы: «Интернеттегі қауіпсіздік
ережелері» атты шағын постер немесе презентация
жасау.
|
Оқушылар тақырыпты сұрақтарға
жауап беру арқылы түсінеді.
Оқушылар мұқият
тыңдайды
Әр топ өз шешімін
таныстырады.
Сұрақтарға жауап
береді
|
Топтық жұмыстағы
белсенділік.
Оқушылардың идеялары мен
ұсыныстарын ұсыну деңгейі.
Рефлексия кезінде жауаптарының
сапасы.
|
Презентация
Тақырыптық
бейнероликтер.
Презентация (қауіпсіздік
ережелері туралы
).
Видеоматериал
Жазу құралдары мен
блокноттар.
|
Сабақтың
соңы
|
Оқушылар біз бүгін
сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой
бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз
өмірлік азық болады деп тілеймін .
|
Барлығы бүгінгі сабақта алған
әсерлерімен бөліседі.
|
Бүгінгі сабаққа белсенді
қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп,
мадақтау.
|
|