Сабақтың
басы
|
Сәлемдесу:
Армысыздар, қымбатты
оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын!
Барлықтарыңыздың
жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет!
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын хабарлау:
|
Оқушылар жұдырық түйістіру
арқылы бір біріне достық ықыластарын
білдіреді.
|
|
Көңілді
әуен
|
Сабақтың
ортасы
|
Топқа бөлу (мысалы,
«Құқық», «Заң», «Жауапкершілік»
топтары).
Кіріспе
бөлім
«Құқықтық тәртіп дегеніміз
не?» сұрағына оқушылардың ойын тыңдау.
«Әлеуметтік жауапкершілік»
ұғымын талқылау.
Қазақстан Республикасының
Конституциясындағы негізгі құқықтар мен міндеттер туралы қысқаша
шолу.
Негізгі
бөлім
1. Топтық
жұмыс:
Әр топқа жеке тапсырма
беру:
1-топ: «Құқық бұзушылықтың алдын алу»
– құқық бұзушылық түрлері және оның
салдары туралы постер
дайындау.
2-топ: «Әлеуметтік жауапкершілік» –
қоғамдағы әр адамның міндеттері туралы пікірталас
ұйымдастыру.
3-топ: «Мен және заң» – әр адамның
заң алдындағы жауапкершілігін мысалдармен
көрсету.
Ойын:
«Менің құқығым мен міндетім»
(Оқушыларға түрлі жағдайлар беріліп, олардың құқықтары мен
міндеттері анықталады).
|
Оқушылар өз жауаптарын ортаға
салады.
Оқушылар ойынға
қатысты
Топтар өз тақырыптары бойынша
постер дайындайды және қорғайды.
Әр жағдаят бойынша оқушылар өз
шешімдерін айтады.
|
Оқушылар бірін -бірі
бағалайды
|
Ақ қағаз,
фломастерлер
|
Сабақтың
соңы
|
Қорытынды
бөлім
Оқушыларға «Құқықтық тәртіпсіз
қоғам қандай болар еді?» деген сұрақ қою.
Сабақты қорытындылау, негізгі
ойларды бекіту.
Оқушылардың сабақтан алған
әсерлерін бөлісуі (кері байланыс).
Бағалау және үй
тапсырмасы
Топтық жұмыс нәтижелерін
бағалау.
Үй
тапсырмасы: «Менің азаматтық
жауапкершілігім» тақырыбында шағын эссе
жазу.
|
Оқушылар ақ қағазға өз
ойларын қысқаша жазады
|
Шығармашылық тапсырма
бойынша ауызша пікір айту.
|
Ақ
қағаз
|
Қауіпсіздік
сабағы
10
мин
|
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын түсіндіру «Жанжал» сөзіне ассоциация
жасау (оқушылар өз ойларын ортаға
салады).
Кіріспе
бөлім
«Жанжал дегеніміз не?»
сұрағын талқылау.
Оқушыларға жанжалдың түрлері
туралы ақпарат беру (ауызша, физикалық, әлеуметтік
жанжалдар).
Қауіпсіздік ережелерін еске
түсіру (жанжал кезінде өзін қалай ұстау
керек).
Негізгі
бөлім
1. Топтық жұмыс:
1-топ: «Жанжалдың себептері» –
жанжалдың туындау себептерін анықтау.
2-топ: «Жанжалдың салдары» –
жанжалдың оң және теріс салдарын талдау.
3-топ: «Жанжалдан шығу жолдары» –
жанжалды бейбіт жолмен шешу әдістерін көрсету.
Рөлдік ойын: «Жанжалдан
шығу» ойыны (екі оқушы арасында
жанжал жағдайын ойнап, оны шешудің дұрыс жолдарын
табу).
Оқушыларға әртүрлі сценарийлер
беріледі, олар дұрыс шешім қабылдайды.
Қорытынды
бөлім
«Мен жанжалға түспеу үшін не
істеймін?» деген сұраққа әр оқушы өз ойын
жазады.
Үй тапсырмасы: «Жанжалдың
алдын алу» тақырыбында шағын эссе жазу немесе постер
дайындау.
|
Оқушылар тақырып бойынша өз
пікірлерін айтады.
Сұрақтарға жауап
береді.
Топтық жұмыс
орындайды
|
Оқушылар бірін -бірі
бағалайды
Оқушыларды
мадақтайды
Топтық жұмыстағы
белсенділік.
Талқылаудағы ұсыныстардың
нақтылығы.
Сабақ соңындағы рефлексия
сапасы.
|
Презентация
Презентация, бейнематериалдар,
қауіпсіздік белгілері, үлестірме
материалдар
Суреттер
Видеороликтер
Жағдайлық тапсырмалар
парақтары.
Презентация (интернет
қауіпсіздігі туралы).
|
Сабақтың
соңы
|
Оқушылар біз бүгін
сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой
бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз
өмірлік азық болады деп тілеймін .
|
Барлығы бүгінгі сабақта алған
әсерлерімен бөліседі.
|
Бүгінгі сабаққа белсенді
қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп,
мадақтау.
|
|