_____________________________________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Акробатикалық жаттығулар комбинациясын орындау Гимнастикалық бөренеде жаттығулар жасау
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлімі: |
Құрал жабдықтар арқылы гимнастика дағдыларын арттыру. 5-сабақ |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты: |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысқандар |
Қатыспағандар |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Акробатикалық жаттығулар комбинациясын орындау Гимнастикалық бөренеде жаттығулар жасау |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
6.3.2.1 дене қыздыру мен қалпына келу техникаларының басты құрамдарының ағзаға тигізетін әсерін түсіндіру және оларды орындау |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Гимнастикалық бөренеде жаттығулар жасау арқылы дененің тепе-теңдік, икемділік және үйлесімділік қабілеттерін дамыту. Оқушылардың өз-өзіне сенімділік және шыдамдылық сияқты құндылықтарын қалыптастыру. |
|
Сабақ барысы
|
Сабақ кезеңдері |
Педагогтың іс әрекеті |
Оқушының іс әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (10 минут) |
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Дене қыздыру жаттығулары Жүру, жүгіру, гимнастикалық қимылдар арқылы денені қыздыру. Иілу және созылу жаттығулары (аяқ, қол, бел аймағына арналған жаттығулар). |
Оқушылар сапқа тұрып мұғаліммен амандасады.Дене қыздыру жаттығуларын жасайды. |
Қол шапалақ |
Ысқырық пен секундомер |
|
Сабақтың ортасы (25 минут) |
ІІІ. Негізгі бөлім
Жерде жасалатын негізгі акробатикалық қимылдарды қайталау (алға, артқа домалау, қолды тіреп айналу). 2-3 акробатикалық жаттығуды бірінен соң бірін орындап, комбинация құрастыру. Дескриптор: Акробатикалық жаттығуларды орындап комбинация құрастыра алады.
Бөренеде жүру, оңға-солға бұрылу, аяқпен серпілу және тепе-теңдікті сақтау. Бөренеде қолмен тіреп көтерілу және секіру элементтерін орындау. Қателерді түзету және жаттығуларды толық әрі дұрыс орындау. Дескриптор: Бөренеде жаттығуларды жасай алады. Құндылықтарды дарыту: Бір-бірін қолдау және құрметтеу. Өзіндік тәртіп және қауіпсіздік ережелерін сақтау. |
Оқушылар акробатикаық жаттығулар түрлерімен және гимнастикалық бөренедегі жаттығу түрлерімен танысып, жасайды. Құндылықтарды дамытады. |
Оқушылардың өз-өздерін бағалауы және мұғалімнің кері байланысы және жеке бағалау. |
Ыңғайлы спорт киімдері. Ашық алаң немесе спорт залы |
|
Сабақтың аяғы бөлім (5 минут) |
ІV. Қорытынды Сабақты қорытындылау, оқушылардың жетістіктерін атап өту. Сабақ барысында байқалған оң нәтижелер мен жақсартуды қажет ететін тұстарды талқылау. Үйге тапсырма: икемділік пен тепе-теңдікті дамытуға арналған жаттығулар жасау. |
Оқушылар сабақтан алған білімдерімен бөліседі, үй тапсырмасын алады. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Құрал жабдықтар арқылы гимнастика дағдыларын арттыру.
Құрал жабдықтар арқылы гимнастика дағдыларын арттыру.
_____________________________________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Акробатикалық жаттығулар комбинациясын орындау Гимнастикалық бөренеде жаттығулар жасау
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлімі: |
Құрал жабдықтар арқылы гимнастика дағдыларын арттыру. 5-сабақ |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты: |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысқандар |
Қатыспағандар |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Акробатикалық жаттығулар комбинациясын орындау Гимнастикалық бөренеде жаттығулар жасау |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
6.3.2.1 дене қыздыру мен қалпына келу техникаларының басты құрамдарының ағзаға тигізетін әсерін түсіндіру және оларды орындау |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Гимнастикалық бөренеде жаттығулар жасау арқылы дененің тепе-теңдік, икемділік және үйлесімділік қабілеттерін дамыту. Оқушылардың өз-өзіне сенімділік және шыдамдылық сияқты құндылықтарын қалыптастыру. |
|
Сабақ барысы
|
Сабақ кезеңдері |
Педагогтың іс әрекеті |
Оқушының іс әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (10 минут) |
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Дене қыздыру жаттығулары Жүру, жүгіру, гимнастикалық қимылдар арқылы денені қыздыру. Иілу және созылу жаттығулары (аяқ, қол, бел аймағына арналған жаттығулар). |
Оқушылар сапқа тұрып мұғаліммен амандасады.Дене қыздыру жаттығуларын жасайды. |
Қол шапалақ |
Ысқырық пен секундомер |
|
Сабақтың ортасы (25 минут) |
ІІІ. Негізгі бөлім
Жерде жасалатын негізгі акробатикалық қимылдарды қайталау (алға, артқа домалау, қолды тіреп айналу). 2-3 акробатикалық жаттығуды бірінен соң бірін орындап, комбинация құрастыру. Дескриптор: Акробатикалық жаттығуларды орындап комбинация құрастыра алады.
Бөренеде жүру, оңға-солға бұрылу, аяқпен серпілу және тепе-теңдікті сақтау. Бөренеде қолмен тіреп көтерілу және секіру элементтерін орындау. Қателерді түзету және жаттығуларды толық әрі дұрыс орындау. Дескриптор: Бөренеде жаттығуларды жасай алады. Құндылықтарды дарыту: Бір-бірін қолдау және құрметтеу. Өзіндік тәртіп және қауіпсіздік ережелерін сақтау. |
Оқушылар акробатикаық жаттығулар түрлерімен және гимнастикалық бөренедегі жаттығу түрлерімен танысып, жасайды. Құндылықтарды дамытады. |
Оқушылардың өз-өздерін бағалауы және мұғалімнің кері байланысы және жеке бағалау. |
Ыңғайлы спорт киімдері. Ашық алаң немесе спорт залы |
|
Сабақтың аяғы бөлім (5 минут) |
ІV. Қорытынды Сабақты қорытындылау, оқушылардың жетістіктерін атап өту. Сабақ барысында байқалған оң нәтижелер мен жақсартуды қажет ететін тұстарды талқылау. Үйге тапсырма: икемділік пен тепе-теңдікті дамытуға арналған жаттығулар жасау. |
Оқушылар сабақтан алған білімдерімен бөліседі, үй тапсырмасын алады. |
|
|
шағым қалдыра аласыз













