Сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
8.1.5.2 Графикалық,
технологиялыққұжаттамасындайындау,
әртүрліграфикалықтәсілдердіқолдану;өнімдідайындаудыңсатыларынкөрсету;
8.1.4.1
–Шығармашылықжетістіктіжоспарлау,
алғанбілімімендағдысынқолданабілуі,
алдағыіс-әрекетінжүйелепкөрсету;
|
Ұйымдас-тыру
|
Сәлемдесу.Түгендеу.психологиялық ахуал
орнату.
Оқушылардың
сабаққа дайындығын тексеру. Сабақ тақырыбы мен сабақ мақсаттарымен
таныстыру:
- Оқушылар біздер өткен
сабағымызда қандай ұғымдармен таныстық? Біз өткен сабақтан нені
білдік?
- Иә, біз Қазақстанның
сәнді-қолданбалы өнері туралы сөз қозғадық. Біз ши тоқу мен киіз
өңдеу туралы кеңінен әңгімеледік. Біздің бүгінгі сабағымыз өтілген
тақырыппен тығыз байланыста, біз бүгін халықтық өнер түрлерімен
танысатын боламыз. .
|
1. Мүсіндеу өнеріне жататын қыштан
жасалып, отта күйдірілетін өнім. (Керамика)
2.
Саз
балшықтан ыдыс жасаушы шебер. (Қыш шебері-
гончар)
3.
Ашық түсті
бархаттан жасалатын әйелдерге арналған
киім.
(Қамзол)
4.
Қазақы
ою-өрнектермен әшекейленген, дөңгелек пішінді бас
киім.
(Тақия)
5.
Бие сүтін
ашыту арқылы алынатын сусын. (Қымыз) 6. Шойыннан жасалатын, ас пісіруге
арналған ыдыс.
(Қазан)
|
Өзін-өзі
бағалау
|
қазақтың
сәндік-қолданбалы өнеріне жататын бұйымдардың фотосуреті мен
суреті.
|
Жаңа
білім
|
- Өткен сабақта
халқымыздың арасында кеңінен тараған кілем тоқу өнерімен танысқан
болатынбыз. Бүгін біз қазақтың сәндік-қолданбалы өнерінің түрлерін
қарастыруды жалғастырамыз:
-Тері өңдеу
өнері
- Зергерлік
өнер
- Сүйек
өңдеу өнері
- Тас өңдеу
өнері
- Ұсталық
кәсіп
- Ағаш
өңдеу.
- Жүнді басуға арналған
материалдарды зерттеу:
* инелермен басу:
поролон алашасы, тоқыма желім, инелер (№ 36 тәжі; №19 үшбұрышты;
№38 жұлдызды; №40 үшбұрышты; №36 үшбұрышты);
* сабынмен басу: сабын,
жапқыш материал, матаны пішуге арналған қайшы, пульверизатор,
қарындаш немесе маркер.
Өзіндік жұмыс
кезеңі
Дамыту, зерттеу,
коммуникативтік және шығармашылық дағдыларды дамытуға арналған
тапсырма.
Топқа бөлініп, ою-өрнек
жасау тапсырмасын орындау.
ТҚЕ сақтау ережелерін
еске түсіру.
|
Оқушылармен қазақ
халқының өнері жөнінде әңгімелесу.
Қазақ ұлттық
ою-өрнек түрлерін зерттеуді жалғастырыңыз. Қазақстандық киім
дизайнері Айи Бапанидін шығармашылығын қараныз.
* I топ - геометриялық
ою-өрнектерді қағаздан оясындар;
* II топ - өсімдік
ою-өрнектерді оясындар;
*III
топ -
зооморфтық ою-өрнектер;
*
IV топ - космогониялық
ою-өрнектер.
|
Тапсырмаға
дескрипторлар:
*Ою-өрнек түрін
анықтайды (геометриялық, өсімдік, зооморфтық,
космогониялық); *Тиісті тапсырма бойынша
қазақ ұлттық ою-өрнектін суретін
орындайды (қағазды бүктеп, ою
суретін бейнеленіз); *Ою-өрнекті ұқыпты,
эстетикалық талаптарға сай қағаздан ояды; *Ою-өрнек үшін фонның
түсін сауатты таңдайды (ойып, қағазға
жапсырындар).
|
Дәстүрлі ши
тоқу өнері
https://youtu.be/2HRi3eWVNuA
КИІЗ БАСУ.
Киізден жасалған сумка - клатч және сақина. Киіз басып үйренейік.
Динара Жанат
https://youtu.be/et7-4NOLvTc
httpwww.hobby-haus.rusite38
|
бекіту
|
Рефлексия:Кері
байланысы.:
- Сабақта қызықты болды
ма?
- Не
ұнады?
- Неге
үйрендім?
– Сабақта не жақсы
болды?
– Не кедергі
жасады?
– Өзіне сабақтан нені
алар едін?
|
Әрбір оқушы стикерде
жазады
|
Өзін-өзі бағалау және
өзара бағалау.
|
Стикер
|