Бекітілді:
Әл-Фараби атындағы №21 мамандырылған гимназия
|
Бөлім |
Python тіліндегі алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтың аты-жөні |
Амангелдина Д. Ж |
|
|
Күні |
21.02.2025 |
|
|
Сынып : 7 Г |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Таңдауды ұйымдастыру |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.3.3 Python программалау тіліндегі күрделі шарттарды қолдану. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Python программалау тілінде күрделі шарттарды жазады |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Ай құндылығы: Жасампаздық және жаңашылдық Оқу міндеттерін шешудің оңтайлы тәсілдерін таба білу, ол үшін жаңаны қолдану және бұрыннан таныс алгоритмдерді біріктіру, оларды стандартты емес есептерді шешуде қолдану |
|
Сабақ барысы
|
Сабақ кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы 15 минут |
1.Оқушылармен сәлемдесу. 2. Оқушыларды түгендеу. «Шаттық шеңбері» әдісі. Оқушылар шеңбер бойымен тұрып бір- біріне тілек айту арқылы бір-бірінің көңілкүйін көтереді. Мысалы: Сен бүгін ерекше әдемісің! Оқушыларды сабақ тақырыбымен, сабақ мақсаттарымен және жетістік критерийлерімен таныстыру. Білімдерді тексеру, шартты оператордың құрылымын күнделікті өмірдегі жағдай арқылы еске түсіру:
Күрделі шарттар дегеніміз не? Күрделі шарттар – бірнеше логикалық операторларды (and, or, not) біріктіріп қолдану арқылы жасалады. Python-да негізгі логикалық операторлар:
Егер ертең жаңбыр болса және ауа температурасы суық болса, онда мен үйде қаламын, ал егер жаңбыр болмаса немесе ауа райы жылы болса, онда қыдыруға барамын. dala = "janbyr" temp = 10 if dala == "janbyr" and temperature < 15: print("Мен үйде қаламын") else: print("Қыдыруға барамын") |
1.Мұғаліммен сәлемдеседі. 2.Сабақтың тақырыбымен танысады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. Дескриптор:
|
Мақтау марапаттау Жарайсың! Жақсы! Талпын! Мақтау марапаттау Жарайсың! Жақсы! Талпын! Мақтау марапаттау Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Алматыкітап 126 бет. Презентация Презентация |
|
Ортасы 20 минут |
Практикалық тапсырма 1-тапсырма:
2-тапсырма: «WorldWall» платформасында тақырыпқа қатысты сәйкестендіру тапсырмасын орындайды. 3-тапсырма. Берілген ай атауының нөміріне қарап, сол айдың жылдың қай мезгіліне жататынын анықтайтын программа құр. Нәтижені экранға шығар.
4-тапсырма. Кодтағы қателерді табады.
|
Дескриптор: - Логикалық өрнекті есептейді - Берілген логикалық өрнектің барлығын дұрыс табады. Дескриптор: - программаны жазады - нәтижесін экранға шығарады. Дескриптор:
Дескриптор:
|
Мақтау марапаттау Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
IDLE PYTHON программалау ортасы
IDLE PYTHON программалау ортасы
Презентация |
|
Соңы: 5 минут |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: «Пошта жәшігі»
|
Оқушылар бүгінгі тақырып бойынша не өткенін, түсіненін жазып, өзін-өзі бағалайды. |
Бағалау |
Бағалау парағы |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Құрамды шарттар
Құрамды шарттар
Бекітілді:
Әл-Фараби атындағы №21 мамандырылған гимназия
|
Бөлім |
Python тіліндегі алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтың аты-жөні |
Амангелдина Д. Ж |
|
|
Күні |
21.02.2025 |
|
|
Сынып : 7 Г |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Таңдауды ұйымдастыру |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.3.3 Python программалау тіліндегі күрделі шарттарды қолдану. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Python программалау тілінде күрделі шарттарды жазады |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Ай құндылығы: Жасампаздық және жаңашылдық Оқу міндеттерін шешудің оңтайлы тәсілдерін таба білу, ол үшін жаңаны қолдану және бұрыннан таныс алгоритмдерді біріктіру, оларды стандартты емес есептерді шешуде қолдану |
|
Сабақ барысы
|
Сабақ кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы 15 минут |
1.Оқушылармен сәлемдесу. 2. Оқушыларды түгендеу. «Шаттық шеңбері» әдісі. Оқушылар шеңбер бойымен тұрып бір- біріне тілек айту арқылы бір-бірінің көңілкүйін көтереді. Мысалы: Сен бүгін ерекше әдемісің! Оқушыларды сабақ тақырыбымен, сабақ мақсаттарымен және жетістік критерийлерімен таныстыру. Білімдерді тексеру, шартты оператордың құрылымын күнделікті өмірдегі жағдай арқылы еске түсіру:
Күрделі шарттар дегеніміз не? Күрделі шарттар – бірнеше логикалық операторларды (and, or, not) біріктіріп қолдану арқылы жасалады. Python-да негізгі логикалық операторлар:
Егер ертең жаңбыр болса және ауа температурасы суық болса, онда мен үйде қаламын, ал егер жаңбыр болмаса немесе ауа райы жылы болса, онда қыдыруға барамын. dala = "janbyr" temp = 10 if dala == "janbyr" and temperature < 15: print("Мен үйде қаламын") else: print("Қыдыруға барамын") |
1.Мұғаліммен сәлемдеседі. 2.Сабақтың тақырыбымен танысады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. Дескриптор:
|
Мақтау марапаттау Жарайсың! Жақсы! Талпын! Мақтау марапаттау Жарайсың! Жақсы! Талпын! Мақтау марапаттау Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Алматыкітап 126 бет. Презентация Презентация |
|
Ортасы 20 минут |
Практикалық тапсырма 1-тапсырма:
2-тапсырма: «WorldWall» платформасында тақырыпқа қатысты сәйкестендіру тапсырмасын орындайды. 3-тапсырма. Берілген ай атауының нөміріне қарап, сол айдың жылдың қай мезгіліне жататынын анықтайтын программа құр. Нәтижені экранға шығар.
4-тапсырма. Кодтағы қателерді табады.
|
Дескриптор: - Логикалық өрнекті есептейді - Берілген логикалық өрнектің барлығын дұрыс табады. Дескриптор: - программаны жазады - нәтижесін экранға шығарады. Дескриптор:
Дескриптор:
|
Мақтау марапаттау Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
IDLE PYTHON программалау ортасы
IDLE PYTHON программалау ортасы
Презентация |
|
Соңы: 5 минут |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: «Пошта жәшігі»
|
Оқушылар бүгінгі тақырып бойынша не өткенін, түсіненін жазып, өзін-өзі бағалайды. |
Бағалау |
Бағалау парағы |
шағым қалдыра аласыз


















