Бөлім:
|
Python тілінде алгоритмдерді
программалау
|
Педагогтің Т.А.Ә.
|
Барлыбаева
Г.К.
|
Күні:
|
19.03.24
|
Сынып:7-А
|
Қатысушылар саны:
|
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың тақырыбы
|
Құрамды шарттарды
программалау
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
7.3.3.3 Python программалау тіліндегі күрделі
шарттарды қолдану;
|
Сабақтың мақсаты
|
Python программалау
тілінде күрделі шарттық алгоритмдерді
жазады
|
Бағалау
критерийі
|
-
Python программалау
тілінде таңдауды ұйымдастыруда if, elif,
else құрлымы мен сөздікті
қолданып салыстырады
-
Python программалау тілінде if, elif,
else операторларын қолданып
күрделі тармақталған алгоритмдердің программалау кодын
жазады
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт
|
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
3 мин
7
мин
|
Ұйымдастыру
бөлімі
Оқушылар мен сәлемдесіп,
түгелдеп. Шаттық шеңбер құрып ынтымақтастық атмосферасын
орнату.
|
Сәлемдеседі, бір-біріне
тілек айтып, жақсы көңіл-күй
сыйлайды
|
|
|
Үй тапсырмасын
сұрау
«Даналық ағаш»
әдісі
1.Құрамды шарттар
дегеніміз не? Құрамды шарттар дегеніміз – логикалық амалдар
көмегімен
тұтас бір шартқа
біріктірілген бірнеше қарапайым
шарт.
2.Логикалық көбейту
(конъюнкция) деген не? Логикалық көбейту (конъюнкция
– «and», дегеніміз – екі немесе одан да көп пікірлерді «және»
жалғаулық
шылауының көмегімен біріктіру
амалы
3.Логикалық қосу (дизъюнкция)
деген не? Логикалық қосу (дизъюнкция –
‘or’). Екі немесе одан да көп пікірлерді «немесе» жалғаулығы
көмегімен біріктіру амалы логикалық қосу немесе дизъюнкция деп
аталады
4.логикалық теріске шығару
(инверсия) деген не? Логикалық теріске шығару
(инверсия – ‘not’). «Емес» сөзінің көмегімен пікірді теріске шығару
амалы логикалық теріске шығару немесе инверсия деп
аталады.
5.Күнделікті өмірдегі іс
әрекеттің құрамды шарт түрінде қалай сипаттауға
болады? а) күнделікті
өмірден;
б) әдеби
шығармадан;
в) мектепте оқитын кез-келген
пәндік саладан.
6. Логикалық амалдарды
программада қолданудың маңызы неде?
|
Оқушылар сандықшадан
кез келген сұрақты алып, дауыстап оқып, толық жауап беруге
тырысады.
|
Мақтау, мадақтау
|
Сандықша
кеспе
қағаздар
|
Сабақтың
ортасы
10
мин
5 мин
5мин
9 мин
4 мин
|
Жаңа
сабақ
Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, тапсырмаларымен, бағалау
критерийлерімен танысады 5 минуттық видео ролик көрсетіп мұғалім
толықтыру арқылы түсіндіру.
|
Жаңа сабақты видео арқылы
түсіндіріледі. Оқушылар керекті мәліметтерді дәптерге
жазады.
|
if, қолдануда
1
elif,
else
құрылымдарын
|
https://youtu.be/tXvreB7MwQw?si=u2X-L8W5NyudGF2e
https://youtu.be/tXvreB7MwQw?si=x_6IczWXejTKayrv
|
№1
тапсырма
«Жеке
жұмыс»
Берілген логикалық амалдардың
орындалу нәтижесін дәптерге жазыңдар.
1.false
2.true
3.
true
4.
true
5.
true
6.
true
7.
false
8.
true
|
Оқушылар жеке берілген
тапсырманы орындайды
|
Бағалау
парағы+рефлексия.
10 баллдық
жүйе.
Дескриптор:
Білім
алушы
-логикалық амалдардың орындалу
нәтижесін жазады
|
Оқулық 4-тапсырма 166 бет
|
№2
тапсырма
«Жұптық
жұмыс»
167б.
2-тапсырма.
|
Жұптық жұмыс» істеуде балалар
өз серігін өзі таңдайды.
|
«Жұбыңды мадақта» әдісі арқылы
бағалау
Дескриптор:
Білім
алушы
-есептің программа кодын
жазады
-нәтижесін экранға
шығарады
|
Компьютер
|
№3
тапсырма
Деңгейлік
тапсырма
А-деңгейі
Енгізілген апта күніне сай күн
атауын экранға шығару
В-деңгейі
0-ден 6-ға дейінгі цифрларды
енгізіполардын атын көрсететін жоба
дайында
C-деңгейі
Туған жылды енгізу арқылы жыл
атауын экранға шығару программасын құру
|
Берілген Деңгейлік тапсырманы
орындау барысында
мәселені мұқият
зерттейді.
Бағдарлама кодын
жазады.
|
Дескриптор:
Білім
алушы
-есептің программа кодын
жазыңдар
-нәтижесін экранға
шығарыңдар
Бағалау
парағы+рефлексия.
10 баллдық
жүйе
|
Қосымша
№3
Компьютер
|
Бекіту
«Кім жылдам»
әдісі
платформасы арқылы жаңа
сабақты түсінгендерін тексеру мақсатында сәйкестендіру тапсырмасын
орындайды.
|
Оқушылар шапшаң сұрақтарға
жауап береді,
|
«Шапалақ ұру» әдісі арқылы
бағалау
|
https://learningapps.org/24061028
|
Сабақтың
соңы
2
мин
|
Кері
байланыс
«Компьютер өшіру»
әдісі
Оқушылар тақырыпқа қатысты
деңгейі білдіру үшін карточкалар салады
Үй тапсырмасын
беру 7-тапсырма
|
Жалғастыруға
дайынмын.
Бір нәрсені түсінемін, бірақ
бәрін емес.
Түсінбеймін, қайталап қарау
қажет
|
Қалыптастырушы
бағалау
|
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырма ұсынасыз? Қабілетті
оқушыларға:
Көбірек қолдауды қажет
ететін оқушыларға:
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
Рефлексия. Сабақ/оқу
мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал
қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай
түзетулер енгіздім және
неліктен?
|
10 балдық
жүйе
«Шапалақ
ұру»
«Жұбыңды мадақта»
әдісі
|
Сыныптағы қауіпсіздік ережесі еске
салынады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1: Оқушылардың
ізденіс жұмыстарын қызығып
шығаруы.
2: Сәйкестендіру
тапсырмасын орындай отырып, сабақта не үйренгенін
бекітеді.
Сабақты жақсартуға
не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1: Оқушы деңгейіне қарай есептерді
бөлу
2: Есептер шығаруды ойын арқылы өткізу,
оқушыларды сабаққа қызықтыру.
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген
оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар
аудару керек?
1: Дескриптор
бойынша бағалауды үнемі қолға алып
отыру
2: Таңбадан қате
кетпеу үшін үнемі ережелерді еске түсіріп
отыру
|