Сабақтың кезеңі/ уақыт
|
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
3 мин
7
мин
|
Ұйымдастыру
бөлімі
Оқушылар мен сәлемдесіп,
түгелдеп. Шаттық шеңбер құрып ынтымақтастық атмосферасын
орнату.
|
Сәлемдеседі, бір-біріне
тілек айтып, жақсы көңіл-күй
сыйлайды
|
|
|
Үй тапсырмасын
сұрау
«Даналық ағаш»
әдісі
1.Құрамды шарттар
дегеніміз не? Құрамды шарттар дегеніміз – логикалық амалдар
көмегімен
тұтас бір шартқа
біріктірілген бірнеше қарапайым
шарт.
2.Логикалық көбейту
(конъюнкция) деген не? Логикалық көбейту (конъюнкция
– «and», дегеніміз – екі немесе одан да көп пікірлерді «және»
жалғаулық
шылауының көмегімен біріктіру
амалы
3.Логикалық қосу (дизъюнкция)
деген не? Логикалық қосу (дизъюнкция –
‘or’). Екі немесе одан да көп пікірлерді «немесе» жалғаулығы
көмегімен біріктіру амалы логикалық қосу немесе дизъюнкция деп
аталады
4.логикалық теріске шығару
(инверсия) деген не? Логикалық теріске шығару
(инверсия – ‘not’). «Емес» сөзінің көмегімен пікірді теріске шығару
амалы логикалық теріске шығару немесе инверсия деп
аталады.
5.Күнделікті өмірдегі іс
әрекеттің құрамды шарт түрінде қалай сипаттауға
болады? а) күнделікті
өмірден;
б) әдеби
шығармадан;
в) мектепте оқитын кез-келген
пәндік саладан.
6. Логикалық амалдарды
программада қолданудың маңызы неде?
|
Оқушылар сандықшадан
кез келген сұрақты алып, дауыстап оқып, толық жауап беруге
тырысады.
|
Мақтау, мадақтау
|
Сандықша
кеспе
қағаздар
|
Сабақтың
ортасы
10
мин
5 мин
5мин
9 мин
4 мин
|
Жаңа
сабақ
Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, тапсырмаларымен, бағалау
критерийлерімен танысады 5 минуттық видео ролик көрсетіп мұғалім
толықтыру арқылы түсіндіру.
|
Жаңа сабақты видео арқылы
түсіндіріледі. Оқушылар керекті мәліметтерді дәптерге
жазады.
|
if, қолдануда
1
elif,
else
құрылымдарын
|
https://youtu.be/tXvreB7MwQw?si=u2X-L8W5NyudGF2e
https://youtu.be/tXvreB7MwQw?si=x_6IczWXejTKayrv
|
№1
тапсырма
«Жеке
жұмыс»
Берілген логикалық амалдардың
орындалу нәтижесін дәптерге жазыңдар.
1.false
2.true
3.
true
4.
true
5.
true
6.
true
7.
false
8.
true


|
Оқушылар жеке берілген
тапсырманы орындайды
|
Бағалау
парағы+рефлексия.
10 баллдық
жүйе.
Дескриптор:
Білім
алушы
-логикалық амалдардың орындалу
нәтижесін жазады
|
Оқулық 4-тапсырма 166 бет
|
№2
тапсырма
«Жұптық
жұмыс»
167б.
2-тапсырма.



|
Жұптық жұмыс» істеуде балалар
өз серігін өзі таңдайды.
|
«Жұбыңды мадақта» әдісі арқылы
бағалау
Дескриптор:
Білім
алушы
-есептің программа кодын
жазады
-нәтижесін экранға
шығарады
|
Компьютер
|
№3
тапсырма
Деңгейлік
тапсырма
А-деңгейі
Енгізілген апта күніне сай күн
атауын экранға шығару
В-деңгейі
0-ден 6-ға дейінгі цифрларды
енгізіполардын атын көрсететін жоба
дайында
C-деңгейі
Туған жылды енгізу арқылы жыл
атауын экранға шығару программасын құру
|
Берілген Деңгейлік тапсырманы
орындау барысында
мәселені мұқият
зерттейді.
Бағдарлама кодын
жазады.
|
Дескриптор:
Білім
алушы
-есептің программа кодын
жазыңдар
-нәтижесін экранға
шығарыңдар
Бағалау
парағы+рефлексия.
10 баллдық
жүйе
|
Қосымша
№3
Компьютер
|
Бекіту
«Кім жылдам»
әдісі
платформасы арқылы жаңа
сабақты түсінгендерін тексеру мақсатында сәйкестендіру тапсырмасын
орындайды.
|
Оқушылар шапшаң сұрақтарға
жауап береді,
|
«Шапалақ ұру» әдісі арқылы
бағалау
|
https://learningapps.org/24061028
|
Сабақтың
соңы
2
мин
|
Кері
байланыс
«Компьютер өшіру»
әдісі
Оқушылар тақырыпқа қатысты
деңгейі білдіру үшін карточкалар салады
Үй тапсырмасын
беру 7-тапсырма
|
Жалғастыруға
дайынмын.
Бір нәрсені түсінемін, бірақ
бәрін емес.
Түсінбеймін, қайталап қарау
қажет
|
Қалыптастырушы
бағалау
|

|