Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
|
Сыныппен амандасып оқушылардың сабаққа қатысын,
сынып тазалығын қадағалаймын.
Сыныпта жағымды психологиялық
ахуал туғызу үшін «Мен сіздерге
сенемін» психологиялық тренинг
жүргіземін.
Оқушылардың қызығушылығы мен зейінін
шоғырландырамын
-
(
аn•аm═аn+m
-
аn:аm═аn-m
-
а0═1 т.б қасиеттерін қайталау
сұрақтарына жауап беру
Оқушылар қарапайым мысалдар
арқылы бір-біріне сұрақтар қойып қайталайды
(Тж) Жаңа білімді
қалыптастыру
Бос
торкөзді толтырыңдар:
anam
=an+m
a
= 1
an
·bm=(ab)
an
am
=
an-m
(-1)n
= -1
anm
=
an/ =
(a/b)n,
b≠0
Теңдік тура болатындай айнымалының мәнін
табыңдар:
2х ·
25 =27 ;
10х:
103 =
102;
52 :
52 =
5х ;
((1,3)2)6=
1,34х
Бүгінгі сабағымыз қалай
аталады?
Қандай мақсат –міндет аламыз?
Сабақтың табыс критерийін
алайық.
1.Дәреженің қасиеттерін біледі.
2.Қасиеттерін қолданып, негіздері бірдей дәреже
түрінде жаза алады.
3.Дәреженің мәні
н
таба алады.
4.Санның стандарт түрін біледі.
Үй
жұмысын тексеру:
№105
х4,х2,х5,х9
№113
(52)10,
(252)2,(510)2,(625)5,
(55)4(Тж)
«
Ойлан, жұптас,
пікірлес» әдісін пайдаланып оқулықтан
№561есепті топта шығарады,талдайды
Дескриптор
Дескриптор
Топтарды қалыптастырушы
бағалау тәсілі «бағдаршам» арқылы
бағалаймын
Постер құру. Әр топ бүгінгі
сабақтың мақсатын ашатын постер құрастыру керек. Бағалау әдісі :
бағалау кртиерийлері арқылы екі жұлдыз бір ұсыныс.постерді бағалау
критерийлері:
(Жж) Деңгейлік
тапсырмалар
-
а)
-102
•0,2═
-100•0,2
═ -20
-
б)(-1 )2
═ ═1
-
17
–
(-1)7
═1-(-1)═2
№2
1)х4
•х═х5
;
2)у6
:у2
═у4
3)(-2
с6
)4═16с24
1)2а5в2•ва3═2
а8в3;
2)(-0,1х3)4•10х═0,14х12•10х═0,13х13;
3)( ав2)3• а3в2═ а3в6• а3в2═ а6в8
№5
1)(46•28)/323═(212•28)/215═25═
32 Тапсырмаларды
«Бағалау
ағашы» әдісімен
бағалаймын
Үйге тапсырма беру №562, № 567
Рефлексия
-
Мен үшін бүгінгі сабақта құнды
болғаны...
-
Топтық талқылауда мен не
үйрендім?
-
Не қиын болды?
-
Не қызықты болды?
а+в
,а-в,ав, өрнектерін есепте, егер
а═4,2•103
және
в═2,1•102
-
а+в═4,2•103
+2,1•102═2,1•102
(2•10+1)═
2,1•102•21═212•10═4410
-
а-в═,2•103
-2,1•102═2,1•102
(2•10-1)═
2,1•102•19═21•10•19═210•19
-
ав═4,2•103•2,1•102═212•2•103═882000
═(4,2•103)/
2,1•102═2•10═20.
|



www. Bilimland. kz
ж асыл-өте жақсы орындалған
сары-толықтыру керек
қызыл-топта қайта қарау керек

Үлестірмелі кеспе қағаздары
Үлестірмелі кеспе қағаздары
|