Материалдар / Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру. 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру. 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша 7 - сыныпқа жазылған сабақ жоспарында оқыту және оқу мақсатынан бастап, оған қатысты бағалау критерийлерінің құрылуы, тапсырмалардың сәйкестендіріле алынып, оқушының тыңдалым, айтылым, оқылым мен жазылым дағдыларының дамытуына мүмкіндік жасау негізге алынды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
768
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 7-сынып

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

7.1.2.5

алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін қолдану;

7.2.3.1

құрамында дәрежесі бар сандар тізбегінің заңдылығын және жетіспейтін мүшелерін анықтау

Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар:

Құрамында дәрежелері бар өрнектерді тиімді әдіспен дүрлендіруге болатынын үйренеді

Оқушыларға құрамында дәрежелері бар өрнектерді түрлендіруді меңгеруге бағыт беру, оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту.

Оқушылардың басым бөлігі:

Құрамында дәрежелері бар өрнектерді түрлендіруге болатынын үйренеді

Кейбір оқушылар: Ережелерге сәйкес ізденісті қажет ететін есептерді шығара алады

Бағалау критерийлері

Құрамында дәрежелері бар өрнектерді түрлендіруді меңгереді

Есеп шығаруда теорияны пайдалана алады.

.Өз бетімен жұмыстануда бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін қолданады

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология:

Бөлгіштер-разделители-delimiters, еселіктер-кратные-multiples

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер

1 саны кез келген натурал санның бөлгіші болады

Берілген натурал санның ең кіші еселігі сол санның өзіне тең

Берілген натурал санның ең үлкен бөлгіші...

Кез келген натурал санның ең кіші еселігі...

Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік ел» ұлттық құндылықтың негізі индустрияландыру мен инновацияға негізделген экономикалық өсуіне негізделіп оқушылардың бойында зерттеушілік, инновациялық, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру арқылы, бәсекеге қабілетті ету

Пән аралық байланыстар

Жаратылыстану

Бастапқы білім

Бұтін сандар

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет

Ресурстар





Сабақтың басы























Сабақтың ортасы



















































Сабақтың соңы


Сыныппен амандасып оқушылардың сабаққа қатысын, сынып тазалығын қадағалаймын.

Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу үшін «Мен сіздерге сенемін» психологиялық тренинг жүргіземін.

Оқушылардың қызығушылығы мен зейінін шоғырландырамын

  1. ( аn•аm═аn+m

  2. аn:аm═аn-m

  3. а0═1 т.б қасиеттерін қайталау сұрақтарына жауап беру

Оқушылар қарапайым мысалдар арқылы бір-біріне сұрақтар қойып қайталайды (Тж) Жаңа білімді қалыптастыру

Бос торкөзді толтырыңдар:

anam =an+m a = 1 an ·bm=(ab) an am = an-m

(-1)n = -1  anm =  an/ = (a/b)n, b≠0

Теңдік тура болатындай айнымалының мәнін табыңдар:

2х · 25 =27 ; 10х: 103 = 102; 52 : 52 = 5х ; ((1,3)2)6= 1,3

Бүгінгі сабағымыз қалай аталады?

Қандай мақсат –міндет аламыз?

Сабақтың табыс критерийін алайық.

1.Дәреженің қасиеттерін біледі.

2.Қасиеттерін қолданып, негіздері бірдей дәреже түрінде жаза алады.

3.Дәреженің мәні

н таба алады.

4.Санның стандарт түрін біледі.

Үй жұмысын тексеру:

105 х4259

113 (52)10, (252)2,(510)2,(625)5, (55)4(Тж)

« Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісін пайдаланып оқулықтан №561есепті топта шығарады,талдайды

Дескриптор






Дескриптор





Топтарды қалыптастырушы бағалау тәсілі «бағдаршам» арқылы бағалаймын

Постер құру. Әр топ бүгінгі сабақтың мақсатын ашатын постер құрастыру керек. Бағалау әдісі : бағалау кртиерийлері арқылы екі жұлдыз бір ұсыныс.постерді бағалау критерийлері:


(Жж) Деңгейлік тапсырмалар

  1. а) -102 •0,2═ -100•0,2

-20

  1. б)(-1 )2 ═1

  2. 17 – (-1)7 ═1-(-1)═2

2 1)х4 •х═х5 ; 2)у6 2 ═у4

3)(-2 с6 )4═16с24

1)2а5в2•ва3═2 а8в3;

2)(-0,1х3)4•10х═0,14х12•10х═0,13х13;

3)( ав2)3 а3в2 а3в6 а3в2 а6в8

5 1)(46•28)/323═(212•28)/215═25═ 32 Тапсырмаларды «Бағалау ағашы» әдісімен бағалаймын


Үйге тапсырма беру №562, № 567

Рефлексия

  1. Мен үшін бүгінгі сабақта құнды болғаны...

  2. Топтық талқылауда мен не үйрендім?

  3. Не қиын болды?

  4. Не қызықты болды?

а+в ,а-в,ав, өрнектерін есепте, егер а═4,2•103 және в═2,1•102

  1. а+в═4,2•103 +2,1•102═2,1•102 (2•10+1)═ 2,1•102•21═212•10═4410

  2. а-в═,2•103 -2,1•102═2,1•102 (2•10-1)═ 2,1•102•19═21•10•19═210•19

  3. ав═4,2•103•2,1•102═212•2•103═882000

═(4,2•103)/ 2,1•102═2•10═20.













www. Bilimland. kz






ж асыл-өте жақсы орындалған

сары-толықтыру керек

қызыл-топта қайта қарау керек










Үлестірмелі кеспе қағаздары






Үлестірмелі кеспе қағаздары











Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда

қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?


Бағалау – Сіз оқушылардың

материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық жəне

қауіпсіздік техникасын

сақтау

Қабілеті жоғары оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беріледі.

«Смайликтер» тәсілі

«Бағалау ағашы» әдісі

«Бас бармақ» әдісі

«Бағдаршам» әдісі

Сергіту сәті











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!