Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаты
|
7.1.2.1
натурал көрсеткішті дәреже
анықтамасын және оның қасиеттерін
білу;
7.1.2.2
санның дәрежесі қандай цифрға
аяқталатынын анықтау;
7.1.2.15
натурал көрсеткішті
дәреженің қасиеттерін
қолдану;
7.4.2.3
шаршы мен текшенің сызықтық
өлшемдерінің өзгеруіне байланысты олардың ауданы мен көлемі қалай
өзгеретінін бағалау;
|
Сабақтың
басы(2-5
минут)
|
Атмасфералық
жағдайды қалыптастыру.
Миға шабуыл әдісің арқылы
өткен тапсырмаг\ны
қайталау
Үйге берілген
тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа
түсіру
Слайдта берілген сұрақтарға
жауап беру, топпен тапсырманы
орындау
|
|
Сабақтың
ортасы (6-35
минут)
|
(МК,Ұ)
1
« Жигсо» әдісі
бойынша тарау тақырыптарына
қатысты өздері талқылап, өздері
қайталау масатында қосымша тапсырмалар
таратылады
Оқушылар көлемді
мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен
талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы
топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар
құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген тапсырмаларды біріге талқылап
орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің
бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген
материалдарын тиянақты түрде жеткізіп,
үйрет керек
Венн
диаграммасы
Пайдалану арқылы жаңа сабақты
түсінеді
Диаграмманы
толтыру
Әр топ диаграммнаны
толтырып тексереді
1.Негізі 2
болатын
санның дәрежесі нені береді? 21,
22 ,
23,
24;
2,4,8,16
2. Негізі 3
болатын
санның дәрежесі не береді? 30,
31,
34,
33,
32.
1,3,81,27,9
-
Қандай ереже қолданылады? Натурал көрсеткішті
дәреженің қасиеттері.
Х
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
(
⅓)Х
|
|
|
|
|
|
3Х
|
|
|
|
|
|
(-1)Х
|
|
|
|
|
|
(-2)Х
|
|
|
|
|
|
|
Оқулық
№1Жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
соңы
(
35-40мин)
|
(Қ Топпен есеп
шығару, меңгеру
Кітаппен
жұмыс.
Тақырыптарға
шолу
Карточкалармен
жұмыс
Топтарға жаңа
тақырып бойынша Кітаппен жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы
тапсырмалармен жұмыс істеуді тапсыру, мағанасын
талдау
Постермен
жұмыс
1 топ
Дәреже
2 топ
Қаиеттері
3 топ Есеп шығару
жолдары
Топтарға жаңа
тақырып бойынша сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін
сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар
таратылады.Тақырып туралы өз ойларын суретке
салады
|
|