Материалдар / Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру , 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру , 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
басқаларға көмек ретінде
Авторы:
28 Қырқүйек 2024
138
0 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: 8.1А Квадрат түбір және иррационал өрнек

Мектеп: Жамбыл атындағы орта мектебі

Пән мұғалімі: Ермаханбетова Жанна

Күні:14.10.2021 ж

Сынып: 8 «В»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.2.6 нақты сандарды салыстыру

Сабақтың мақсаты

Квадрат түбір туралы мәліметтерді таба алады. Тақырып бойынша мәлімет шолу жасайды, зерттейді. Квадрат түбір туралы анықтама құра алады.

Бағалау критерийлері

- санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірлер анықтамасын біледі;

-санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірлерді ажыратады.

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Басы

Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың зейінін шоғырландыру

«Ширату жаттығулары» әдісі арқылы оқушылар алдыңғы біліммен бүгінгі сабақты ұштастырып оқу мақсатын ашады. Берілген сандардың қай жиынға жататындығын кестеде «+» таңбасын қою арқылы белгілеңіз.

«Ширату жаттығулары»

сан

Рационал сан

Иррационал сан

Нақты сан

0




18




?




2,1(6)




5,1121231234...




169




1235







Қошемет


Дұрыс жауапқа балл қойылады





Слайд1-2


Ортасы

«Джигсо әдiсi» aрқылы жaңa бiлiмдi меңгередi. Тақырыпқа сай тапсырмалар беріледі.























Оқушылардың қажеттілігіне қарай саралау тәсілдері қолданылып, тапсырмалар беріледі

















Мұғалім берілген тапсырмаға таныстырылым жасап, бірнеше мысалдар келтіреді.

Нақты сандарға бізге белгілі арифметикалық амалдар (қосу,азайту,көбейту,бөлу) қолданылады.Мысалы іс жүзінде тұрмыста кездесетін нақты сандардың қажетті дәлдікпен алынған жуық мәндеріне шектеулі ондық бөлшектерге қолданылатын ережелер бойынша амалдар қолданылады.

Мысалы1.

т.с.с.

Онда бұл сандардың, мысалы, ондық үлеске дейінгі жуық мәндері былай жазылады:

жүздік үлеске дейінгі жуық мәндері былай жазылады:

т.с.


Мысал2.Сандарды салыстырыңыз:

1) және 4) және

2) және 5) және

3) және 6) және


Оқyшылaрғa оқy мaтериaлдaрың бөлiгi берiледi, олaр мaтериaлды тaлдaп, зерделеп , бiлгендерiн бiр-бiрiне үйретедi



1-тапсырма. Жұптық жұмыс «Ойлан- жұптас-бөліс» әдісі арқылы оқушылар өз ойын қорытып, жұп болып пікірмен бөліседі, бұл барлық топтық талқылауға ұласады.

Кестедегі бос орынды толтырыңдар:

а

9

64


0,36

2500




13



Сұрақ:

  1. Қандай екі шарт орындалғанда =b теңдігі орындалады?


Дескриптор:

- санның квадрат түбірі анықтамасын түсінеді;

-арифметикалық квадрат түбірдің мәнін табу мүмкіндігін біледі;

- саннан квадрат түбірді табуды біледі.







Саралау: «қарқын» (Тез орындап болған оқушылар берілген тапсырмаларды орындап көрсетеді)

1)0,2

2)

3)20+х2=56

4)у2-3=1,84

5)-0,4: :11

6)0,5











Мысалы2. Енді осы сандардың кемімен және артығымен алынған жуықтауларын жазайық

Сандардың кемімен жуықтауларын алғанда сан өзгермей жазылса,артығымен жуықтауын алғанда соңғы цифра 1-ге арттырылып жазылатынын есте ұстау қажет.

Бүтінгедейінгікемімен және артығымен алынған жуықтауларын жазайық

  1. Бүтінге дейінгі кемімен жуықтауы болса, артығымен жуықтауы .

  2. Бүтінге дейінгі кемімен жуықтауы болса, артығымен жуықтауы .

  3. Бүтінге дейінгі кемімен жуықтауы болса, артығымен жуықтауы .

Енді 0,1 (ондық үлеске) дейінгі кемімен және артығымен жуықтауларын жазайық:

  1. 0,1-ге дейінгі кемімен жуықтауы болса, артығымен жуықтауы .

  2. 0,1-ге дейінгі кемімен жуықтауы болса, артығымен жуықтауы .

0,1-ге дейінгі кемімен жуықтауы болса, артығымен жуықтауы т.с.с.













2-тапсырма. Жеке жұмыс «Ақиқат - жалған» әдісі бойынша оқушылар нақты сандарды салыстырады

Шешуі:

1) > 4) >

2) = 5) <

3) < 6) >


Сұрақ:

х-тің қандай мәндерінде өрнегінің мәні болады?

Дескриптор:

  • санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірлердің анықтамасын түсінеді;

  • санның квадрат түбірі мен арифметикалық квадрат түбірлер айырмашылын ажыратады.







(ҚБ) «Бағдаршам» әдісі .





































ҚБ: «Егер 5 минутым болса...» әдісі арқылы әр топ өз ойларын ортаға салып түзету жұмыстарын жүргізеді.






Оқулық

8-сынып Алгебра

Г.Н.Солтан, А.Е.Солтан, А.Ж.Жумадилова






































Қaлыптaстырyшы бaғaлayғa aрнaлғaн

тaпсырмaлaр жинaғы

Aлгебрa

8-сынып



Соңы

Кері байланыс алады


Оқушы рефлексиясы «БББ кестесi» әдiсiмен алынады

Бiлемiн

Бiлгiм келедi

Бiлдiм





Үйге тапсырма

130

мадақтау

Бағалау парақшасы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!