|
Ортасы
|
«Джигсо
әдiсi» aрқылы жaңa бiлiмдi меңгередi.
Тақырыпқа сай тапсырмалар беріледі.
Оқушылардың қажеттілігіне
қарай саралау тәсілдері қолданылып, тапсырмалар
беріледі
Мұғалім берілген тапсырмаға
таныстырылым жасап, бірнеше мысалдар
келтіреді.
Нақты сандарға бізге белгілі
арифметикалық амалдар (қосу,азайту,көбейту,бөлу) қолданылады.Мысалы
іс жүзінде тұрмыста кездесетін нақты сандардың қажетті дәлдікпен
алынған жуық мәндеріне шектеулі ондық бөлшектерге қолданылатын
ережелер бойынша амалдар
қолданылады.
Мысалы1.
т.с.с.
Онда бұл сандардың, мысалы,
ондық үлеске дейінгі жуық мәндері былай
жазылады:
жүздік үлеске дейінгі жуық
мәндері былай жазылады:
т.с.
Мысал2.Сандарды
салыстырыңыз:
1)
және 4)
және
2)
және 5)
және
3)
және 6)
және
|
Оқyшылaрғa оқy мaтериaлдaрың
бөлiгi берiледi, олaр мaтериaлды тaлдaп, зерделеп , бiлгендерiн
бiр-бiрiне үйретедi
1-тапсырма. Жұптық жұмыс
«Ойлан- жұптас-бөліс» әдісі арқылы оқушылар өз ойын
қорытып, жұп болып пікірмен бөліседі, бұл барлық топтық талқылауға
ұласады.
Кестедегі бос орынды
толтырыңдар:
а
|
9
|
64
|
|
0,36
|
2500
|
|
|
|
|
13
|
|
|
|
Сұрақ:
-
Қандай
екі шарт орындалғанда =b теңдігі
орындалады?
Дескриптор:
-
санның квадрат
түбірі анықтамасын
түсінеді;
-арифметикалық квадрат түбірдің
мәнін табу мүмкіндігін біледі;
- саннан квадрат түбірді
табуды біледі.
Саралау: «қарқын»
(Тез орындап болған оқушылар
берілген тапсырмаларды орындап
көрсетеді)
1)0,2
2)
3)20+х2=56
4)у2-3=1,84
5)-0,4:
:11
6)0,5
Мысалы2. Енді осы сандардың кемімен және артығымен
алынған жуықтауларын жазайық
Сандардың кемімен жуықтауларын алғанда сан
өзгермей жазылса,артығымен жуықтауын алғанда соңғы цифра 1-ге
арттырылып жазылатынын есте ұстау
қажет.
Бүтінгедейінгікемімен және артығымен алынған жуықтауларын
жазайық
-
Бүтінге дейінгі кемімен жуықтауы болса, артығымен жуықтауы .
-
Бүтінге дейінгі кемімен жуықтауы болса, артығымен жуықтауы .
-
Бүтінге дейінгі кемімен жуықтауы болса, артығымен жуықтауы .
Енді 0,1 (ондық үлеске) дейінгі кемімен және
артығымен жуықтауларын жазайық:
-
0,1-ге дейінгі кемімен жуықтауы болса, артығымен жуықтауы .
-
0,1-ге дейінгі кемімен жуықтауы болса, артығымен жуықтауы .
0,1-ге дейінгі кемімен жуықтауы болса, артығымен жуықтауы т.с.с.
2-тапсырма. Жеке жұмыс «Ақиқат - жалған» әдісі бойынша оқушылар нақты сандарды
салыстырады
Шешуі:
1)
> 4)
>
2)
= 5)
<
3)
< 6)
>
Сұрақ:
х-тің қандай
мәндерінде өрнегінің мәні
болады?
Дескриптор:
|
(ҚБ) «Бағдаршам»
әдісі .
ҚБ: «Егер 5 минутым болса...»
әдісі арқылы әр топ өз ойларын
ортаға салып түзету жұмыстарын жүргізеді.
|
Оқулық
8-сынып
Алгебра
Г.Н.Солтан, А.Е.Солтан,
А.Ж.Жумадилова
Қaлыптaстырyшы бaғaлayғa
aрнaлғaн
тaпсырмaлaр
жинaғы
Aлгебрa
8-сынып
|