Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерге есептер шығару

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерге есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерге есептер шығаруға байланысты ҚМЖ. Сізге көмегі тиеді деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мұғалімнің аты-жөні:

Ондыбаев Бағдат

Пән/Сынып:

Алгебра/8

Күні:

03.10

Тарау немесе бөлім атауы:

8.1А Квадрат түбір және иррационал өрнек

Сабақтың тақырыбы:

Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерге есептер шығару

Оқу мақсаты:

8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу.

Бағалау критериі:

  • көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығарады;

  • көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алады;

  • квадрат түбірлері бар өрнектерге амалдар қолданады;

  • квадрат түбірі бар өрнектерді салыстырады;

Саралап оқыту тапсырмалары

Ұжымдық жұмыс

Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстыру;

Топпен бірге бірлесіп бекіту тапсырмаларды орындайды.

Бірлескен жұмыс (1,2,3 тапсырма)

Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету;

Тапсырмалардың жауаптарын жазу.

Жеке жұмыс

Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

5 минут


Ұйым дастыру

Сәлеметсіздерме!

Бүгінгі сабақты Ұлы педагог Ушинскийдің мына сөзімен бастау:

«Бір рет айтылған әңгіме артынан қайталануы керек. Бұл ұмытылғанды еске түсіру емес, қайта ұмытып кетуді болдырмау»

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерге есептер шығару».

Сабағымыздың оқу мақсаты:

8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу.

Бүгінгі сабақта меңгеретіндеріңіз:

  • көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығарады;

  • көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алады;

  • квадрат түбірлері бар өрнектерге амалдар қолданады;

  • квадрат түбірі бар өрнектерді салыстырады;

Сәлемдеседі. Көңіл-күйлерін білдіреді.


Слайд 1








Слайд 2






Слайд 3

7 мин

Жаңа сабақ

«Броундық қозғалыс»

Ұсынылған материалдардан бүгінгі тақырыпқа қатысты болатын мәліметтерді жинақтау қажет.

Тақырыпқа қатысты материалдарды анықтайды және дәйектемелер келтіреді

Сұрақтарға жауап береді



Слайд 4

7 мин





















7 мин


















8 мин





















8 мин







Бекіту тапсырмасы

Тапсырма 1 (топқа ұсынылады):

Ұсынылған есептің шешуінде қателік(тер) болуы мүмкін. Қателік(тер)ді анықтау керек.


Дұрыс нұсқасы:

Тапсырма 2 (Жеке жұмыс): Сәйкестендіріңіз

Берілгені

Шешуі

Сәйкестігі








Тапсырма 3 (Жұптық жұмыс):

1. Көбейткішті түбір белгісінің ішіне еңгізіңіз:

2. Көбейткішті түбір белгісінің ішіне еңгізіңіз:

3. Амалды орындаңыз:

4. Амалды орындаңыз:

5. Салыстырыңыз: және

6. Салыстырыңыз: және





Тапсырма 4 (Тест): Bilimland платформасы

Тест 1: (Көбейткішті квадрат түбір таңбасының алдына шығару) https://bilimland.kz/kk/subject/algebra/8-synyp/kobejtkishti-kvadrat-tubir-tangbasynyng-aldyna-shyharu?mid=244:choice

Тест 2: (Көбейткішті квадрат түбір астына еңгізу)

https://bilimland.kz/kk/subject/algebra/8-synyp/kobejtkishti-kvadrat-tubir-astyna-engizu?mid=ffa367e5-9d59-11e9-be78-49d30a05e051


Берілген тапсырмадан қателіктерді анықтайды

















Берілген есептің шешімін тауып, жауаптарын сәйкестендіреді.












Квадрат түбір белгісінің алдына шығарады. Ұқсас мүшелерге амалдар қолданады. Көбейткішті квадрат түбір астына алады. Квадрат түбірі бар сандарды салыстырады.




Тестті орындайды. Дұрыс нұсқасын табады.

Сұрақтарға жауап береді



















Дұрыс шешуіне кері байланыс беріледі














Бағалау крийтерилерге сәйкес бағаланады.
















10 балдық шкаламен бағаланады

Слайд 5














Слайд 5








Слайд 6

(Кеспе қағаздары)















(Кеспе қағаздары)




















Bilimland.kz


3 минут








Бүгінгі сабақта:



Үйге тапсырма беру №1.102, №1.104, №1.105

Рефлексия

  1. Мен үшін бүгінгі сабақта құнды болғаны...

  2. Топтық, жұптық, жеке талқылауда мен не үйрендім?

  3. Не қиын болды?

  4. Тағы не үйренгім келеді?

Тақырыпты меңгергенін анықтау


Слайд 7

(Стикер)






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.11.2022
395
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі