"Құрамында квадрат түбірлері барөрнектерді түрлендіру"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Құрамында квадрат түбірлері барөрнектерді түрлендіру"

Материал туралы қысқаша түсінік
материал әріптестеріме көмек болады деп ойлаймын
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

8.1А Квадрат түбірлер және иррационал өрнектер

Мектеп: ЖББ Көздіғара НМ КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Махметов Ж.У.

Сынып: 8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу;

Сабақ мақсаттары

Оқушылар: көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алуды орындай алады.

Бағалау критерийлері

Оқушы:

  • көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығарады

  • көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алады

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

квадрат түбірдің мәнін табады;

- квадрат түбірдің қасиетін біледі және қолданады

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

- квадрат түбірдің қасиеттерінің тұжырымын пайдаланып өз шешімін түсіндіреді;

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

- көбейткішті түбір таңбасы алдына шығару үшін ...;

-көбейткішті түбір астына алу үшін ... ;

-иррационал өрнектің мағынасы болады, егер ... ;

- түбір астындағы өрнекті жай көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде жазуға болады, ... ;


Құндылықтарды дарыту


Құндылықтарды дарыту берілген сабақта жоспарланған іс-әрекеттер арқылы жүзеге асады. Оқуға, жағдайды талдауға, жаңа шарттарға бейімделуге, мәселе қоюға және шешім қабылдауға, өзінің жұмысының сапасына жауап беруге, өзінің уақытын ұйымдастыруға дағдылану.

Пәнаралық байланыстар

Сабақта радикал термині қолданысының көпмағыналығы айтылады.

Химияда:

Радикал – молекуладағы берік атомдар тобы, олар химиялық реакция кезінде бір байланыстан басқаға өзгеріссіз көшеді.

Лингвистикада:

Қытай жазбасының қарапайым иероглифі, күрделі иероглифтер солардан тұрады, оларды көп жағдайда радикал деп атайды.


Бастапқы білім


Оқушылар алдыңғы сабақта арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін оқыған және оларды есеп шығару барысында қолдана алады.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған

іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

0-2



  1. Ұйымдастыру кезеңі. Мақсат қою.

Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі, олардың сабаққа дайындығын тексереді.




Сабақтың ортасы



5 мин
















3 мин











10 мин






15

Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру



Білімді алғашқы бекіту.

1.Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығар.

А) 12 = 2 3 б) 75 = 5 3 ;

2. Көбейткішті түбір белгісінің ішіне енгіз.

А)2 3 = 12 б) 3 5 = 45

ҚБ: Мұғалім кері байланыс береді

Жеке жұмыс.

Оқулықпен жұмыс №79, 80,82

ҚБ: өзара бағалайды.

Қалыптастырушы бағалау.

Оқу мақсаты

8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу








Презентация

Слайд 7


























Алгебра 8 авторы; Әбілқасымова А тб




Сабақтың соңы

43-45

  1. Сабақты қорытындылау.

Мұғалім сабақ мақсаттарына қайта оралады, олардың жету деңгейін талқылайды. Келесі сабақтарды жоспарлау үшін оқушыларға сұрақтар қойылады:

Келесі тұжырымдарды толықтырыңыз:

  • Бүгін мен білдім...

  • Қызықты болды ...

  • Қиын болды ...

  • Мен ... тапсырмаларын орындадым

  • Енді мен ... істей аламын.

Үйге:№4.5, 39-бет

Презентация

Слайд 15

Стикерлер

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Сабақта өзіне сенімсіз оқушылар біршама қабілетті оқушылармен бірге жұпта жұмыс жасайтындай етіп жасалған, сонда олар қабілетті оқушылармен жұмыс жасағанда көбірек біле алады.

Қабілетті оқушылар өздерінің қабілеттерін консультант ретінде айқындай алады.

Жұптағы немесе жеке жұмыстарда Сіз өзіне сенімсіз оқушыларға көмекші сұрақтар қою арқылы көмектесе аласыз.

Жеке жұмыс кезінде оқушыларға міндетті және күрделі деңгейлердегі тапсырмалар ұсынылады.


Формативті бағалау сабақтың әр кезеңінде өткізіледі (өзін-өзі бағалау, мұғалімнің критерий бойынша бағалауы). Оқушылардың тапсырманы орындау барысындағы қатысуы және диалогқа қатысуын бағылау арқылы бағалау.

Жұптағы, топтағы тапсырмаларды орындауға жауапты реакция және прогресс әр оқушының үлесін бағалауға және қателердің бар болуын анықтау үшін қарастырылады.

Барлық тапсырмалар оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеріп алынған. Іс-әрекеттердің ауысып отыруы ең үлкен нәтижеге қол жеткізу мақсатында оқушылардың күші мен зейінін дұрыс үлестіруге ықпалын тигізеді.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.12.2018
557
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі