«Сарыағаш медресе колледжі» ЖМ
Бекітемін
Директордың оқу жұмысы
жөніндегі орынбасары м.у.а.
____________ Н.Торебеков
_____»_________2020 ж.
2020 – 2021 оқу жылы
МОДУЛЬДІҢ ОҚУ-ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
БҰАМ 01 Құран және тәжуид .
(модульдің атауы)
Мамандығы: 0112000-Исламтану .
(шифр және атауы)
Біліктілігі: 0112013-Имам хатиб, 0112023-Ислам негізінің мұғалімі .
(шифр және атауы)
Оқу түрі жалпы орта білім базасында
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2019 жылғы «16» қыркүйектегі №409 бұйрығының 20-21 қосымшаларымен бекітілген техникалық және кәсіптік білім берудің үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес түзілген.
«____________________________» кафедра мәжілісінде қаралды.
Хаттама №___ «___» ____________ 20___ж.
Кафедра меңгерушісі:_______________________
Сарыағаш – 2020 ж.
ТҮСІНДІРМЕ ЖАЗБА
|
Құрылған күні: |
28.08.2020ж. |
|
Қалыптасатын құзырет: |
|
Құран Кәрім сүрелерін тәжуид ережелеріне сай мәнерлеп, кәсіби оқып, жаттау |
|
Семестрлер, курс, топ бойынша сағаттарды бөлу |
|||||||||||
|
Сем І: |
90 |
Сем ІІ: |
114 |
Сем ІІІ: |
30 |
Сем ІV: |
38 |
Сем V: |
28 |
Сем VІ: |
72 |
|
Курс: |
І |
||||||||||
|
Топ: |
23-11-02 |
||||||||||
|
Оқу-жұмыс жоспары бойынша оқу уақытының көлемі (сағат) |
|||||
|
Барлығы: |
|||||
|
Теориялық сабақтар: |
258 |
Зертханалық /практикалық сабақтар: |
114 |
Оқу, өндірстік практика |
|
|
Бақылау түрі: |
Кеңес беру, емтихан |
||||
|
Оқыту мерзімі: |
|||
|
Басталу күні: |
01.09.2020ж. |
Аяқталу күні: |
05.06.2021ж. |
|
Өткізу орны: |
Сарыағаш медресе колледжі оқу ғимараты |
||
|
Қажетті оқыту құралдары мен жабдықтар: |
|
Мультимедиялық проектор, интербелсенді тақта, оқу әдістемелік кешен, зертханалық құрал-жабдықтар, презентациялар, видеофильмдер |
|
Әдебиеттер тізімі: |
|
Негізгі:
Қосымша:
Оққасов Ғ.М. «Құран оқу негіздері». – Алматы, 2014. |
|
Оқытушының байланыс ақпараты: |
|
|
Сманова Хадиша Абдуғаппарқызы |
Тел.: +77789849991 Е-mail: smanova.hadısha@maıl.ru |
ОҚУ-ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ МАЗМҰНЫ
|
Оқыту нәтижелері |
Оқыту критерийлері |
Тексеру сынағы |
Оқу мазмұны |
Сабақ түрі |
Сағат саны |
Қажетті оқу материалдары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қалыптасатын пәннің атауы |
Бөлімдер мен тақырыптардың атауы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
1-бөлім. Араб әліппесі. Оқу ережелері |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1) Араб тілінің фонетикасын
игеру |
1, 2 |
Жаппай сұрау |
Тәжуид |
Араб алфавиті. Әлиф, ра, зәй, мим, тә, нун, йә әріптерінің оқылуы мен жазылу ерекшеліктері |
Теориялық |
2 |
Оқулықтар, суреттер, таратпа материялдар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
1, 2 |
Жаппай сұрау, тест |
Тәжуид |
Бә, кәф, ләм, уау, һә, фә, қаф әріптерінің оқылуы мен жазылу ерекшеліктері |
Теориялық |
2 |
Оқулықтар, суреттер, таратпа материялдар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
1, 2 |
Тест, сұрақ-жауап |
Тәжуид |
Шин, син, сә, сад, та, жим, ха әріптерінің оқылуы мен жазылу ерекшеліктері |
Теориялық |
2 |
Оқулықтар, суреттер, таратпа материялдар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
1, 2 |
Деңгейлеп сұрау, тест |
Тәжуид |
Хә, ғайн, айн, дәл, дад, за әріптерінің оқылуы мен жазылу ерекшеліктері |
Практикалық |
2 |
Оқулықтар, суреттер, таратпа материялдар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
2-бөлім. Практикалық тәжуид |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2) Тәжуид ережелерін практиалық тұрғыда қолдану |
1 |
Жаппай сұрау |
Тәжуид |
Мәд (созу) әріптерінің оқылуы мен жазылу ерекшеліктері |
Теориялық |
2 |
Оқулықтар, суреттер, таратпа материялдар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
1 |
Жаппай сұрау, тест |
Тәжуид |
Тәшдидті және тәнуинді әріптердің оқылуы мен жазылу ерекшеліктері |
Теориялық |
2 |
Оқулықтар, суреттер, таратпа материялдар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
1 |
Тест, сұрақ-жауап |
Тәжуид |
Әлиф және һәмза әріптерінің оқылуы мен жазылуындағы ерекшеліктер. Тә марбутә. |
Теориялық |
2 |
Оқулықтар, суреттер, таратпа материялдар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
1 |
Дауысқа салу арқылы өзара бағалау |
Тәжуид |
Жазылмаса да, созып оқылатын әріптер. Йә және уау көрінісіндегі мәд әріптерінің оқылуы мен жазылу ерекшеліктері. |
Теориялық |
2 |
Оқулықтар, суреттер, таратпа материялдар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
2 |
Тест, сұрақ-жауап |
Тәжуид |
Жазылса да, оқылмайтын әріптер |
Теориялық |
2 |
Оқулықтар, суреттер, таратпа материялдар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
3 |
Тест, сұрақ-жауап |
Тәжуид |
Уасл, уақф және мәд ережелері |
Теориялық |
2 |
Оқулықтар, суреттер, таратпа материялдар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
4 |
Жаппай сұрау |
Тәжуид |
Идғам және иқлаб ережелері. Мұқаттағат әріптерінің оқылу ерекшеліктері |
Теориялық |
2 |
Оқулықтар, суреттер, таратпа материялдар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
5 |
Жаппай сұрау |
Ақида |
Кәлима тайибә, кәлима шәһәдә және кәлима таухид |
Теориялық |
2 |
Оқулықтар, суреттер, таратпа материялдар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
5 |
Тест, сұрақ-жауап |
Ақида |
Кәлима раддул-куфр, кәлима истиғфәр |
Теориялық |
2 |
Оқулықтар, суреттер, таратпа материялдар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
5 |
Тест, сұрақ-жауап |
Ақида |
Кәлима тәмжид |
Теориялық |
2 |
Оқулықтар, суреттер, таратпа материялдар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Садықова Жұлдыз ӘбдіхалыққызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Құран және тәжуид
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Құран және тәжуидМатериал туралы қысқаша түсінік
құрвн үйренушілерге
Материалдың қысқаша нұсқасы «Сарыағаш медресе колледжі» ЖМ Бекітемін Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары м.у.а. ____________ Н.Торебеков _____»_________2020 ж. 2020 – 2021 оқу жылы МОДУЛЬДІҢ ОҚУ-ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ БҰАМ 01 Құран және тәжуид . (модульдің атауы) Мамандығы: 0112000-Исламтану . (шифр және атауы) Біліктілігі: 0112013-Имам хатиб, 0112023-Ислам негізінің мұғалімі . (шифр және атауы) Оқу түрі жалпы орта білім базасында Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2019 жылғы «16» қыркүйектегі №409 бұйрығының 20-21 қосымшаларымен бекітілген техникалық және кәсіптік білім берудің үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес түзілген. «____________________________» кафедра мәжілісінде қаралды. Хаттама №___ «___» ____________ 20___ж. Кафедра меңгерушісі:_______________________ Сарыағаш – 2020 ж.
ТҮСІНДІРМЕ ЖАЗБА
ОҚУ-ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ МАЗМҰНЫ
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













