Білім беру саласы: Шығармашылық. Таным
Бөлімі: Жапсыру
Мақсаты: қүрақ туралытүсінік беру; геометриялық пішін -үшбүрышты қолдана отырыпқүрақ көрпе жасауды үйрету. Тіл-дерін дамыту. Саусақтың үсақ бүлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Төзімділікке тәрбиелеу.
Алдын алаорындалатын жүмыс: қүраң жасау түрімен таныстыру.
Көрнекіліктер, қажетті қүрал-жабдықтар: үлестірмелі мате-риалдар, қүрақтың суреті, магнитті тақта, ою-өрнектер, қуыр-шаң-әже.
Сөздік жүмыс: қүрақ.
Билингвальді компонент: төсеніш - коврик.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозгаушылық |
Шаттыц шеңбері Анаң - кі/нің, жцрегіц, Әкең - өмір-тірегің. Әжең - асыл ардагың, Атаң - дана цорганың. Агаң - цамцор асцарыц, Інің - жөлдір аспаның. Қарындасың ~ цанатың, Ел-Отаның - жаннатың. Сен - бацытты цлансың, Бәрі саган цуансын! (М. Қуанышбеков) |
Балалар педагогпен шаттық шеңберіне түрады,өлеңді қайталайды. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Ғажайып сәт Топқа қуыршақ-әже қонаққа келеді.- Балалар, сендердің өжелерің бар ма? - Өжелерің үйде не істейді? Өже: - Сәлеметсіңдер ме, балапандарым?! Мен сендердің өжелерің боламын. Алыстағы ауылдан арнайы келдім. Педагог: - Балалар, мен әже туралы өлең оқьш берейін, тыңдаңдар! Мені жацсы көреді, Кі/ндей кцліп келеді. Көп ертегі біледі, Маган айтып береді. (А. Бақтыгереева) Әже: - Бәрекелді, қарақтарым, мені бір қуанттыңдар. Мен де қүралаңан келген жоқпын, өздеріңе арнап қүрақ көрпе әкелдім. - Бүл не, өже? Сөздік жцмыс: ццрац. - Қүрақ - бүл қазақ халқының қолөнері. Түрлі түсті матадан қиылып, түстері бір-бірімен үйлестіре қүралып жасалады, сондықтан ол қүраң деп аталады, көбінесе көрпе мен жастықтардың сырты қүрақтан тігіледі. Мына сендер отырған төсеніштерің де - құрақ. Билингвалъді компонент: төсеніш - коврик. Үлестірмелі материалға назарларын аударады. -Балалар, ңараңдаршы, өжелеріңнің қүрагы ңандай түстен түрады екен? -Дүрыс, жасыл, сары және қызыл түстен түрады. -Ал, балалар, біз де қарап отырмайық, әжеміздің қүрағы сияқты біз де қүрақ жасайық. -Үшбүрыштың түсі қандай? -Қүрақңа арналған матаның түсі қандай? -Үшбүрыштар қалай орналасқан? Педагог үшбүрыштардан қалай ңүраң қүрау керектігін магнитті тақтада көрсетеді. -Үлгіге қарай отырып қүрақ жасайық. Балалармен жеке жүмыс жүргізеді. |
Балалардың жауабы. Балалар өжемен сөлемдеседі. Тыңдайды. Қайталайды: құрақ. Суреттерге қарап, жауап береді: -Жасыл, сары жөне қызыл. -Сары және жасыл. -Қызыл. -Қүрақтың ортасында. Балалар мүқият тыңдайды. Балалар алдарындағы үшбүрыштарды қүрақ қүрау техникасын қолдана отырып қүрайды. |
|
Рефлексиялық түзеушілік |
- Немерелерімнің бәрі маған тартқан, бөрі - шебер! - деп әже балаларға рақметін айтып, ризашылығын білдіреді. Балалармен қоштасады. |
Қуаныштарын білдіреді. Балалар әжемен қоштасады. |
Күтілетін нәтиже:
Жасайды: геометриялық пішін - үшбұрышты қолдана отырып құрақ төсеніш жасайды.
Түсінеді: қүрақтың не екенін біледі.
Қолданады: дайын бөліктерді ретімен жинайды
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Құрақ көрпе»
«Құрақ көрпе»
Білім беру саласы: Шығармашылық. Таным
Бөлімі: Жапсыру
Мақсаты: қүрақ туралытүсінік беру; геометриялық пішін -үшбүрышты қолдана отырыпқүрақ көрпе жасауды үйрету. Тіл-дерін дамыту. Саусақтың үсақ бүлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Төзімділікке тәрбиелеу.
Алдын алаорындалатын жүмыс: қүраң жасау түрімен таныстыру.
Көрнекіліктер, қажетті қүрал-жабдықтар: үлестірмелі мате-риалдар, қүрақтың суреті, магнитті тақта, ою-өрнектер, қуыр-шаң-әже.
Сөздік жүмыс: қүрақ.
Билингвальді компонент: төсеніш - коврик.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозгаушылық |
Шаттыц шеңбері Анаң - кі/нің, жцрегіц, Әкең - өмір-тірегің. Әжең - асыл ардагың, Атаң - дана цорганың. Агаң - цамцор асцарыц, Інің - жөлдір аспаның. Қарындасың ~ цанатың, Ел-Отаның - жаннатың. Сен - бацытты цлансың, Бәрі саган цуансын! (М. Қуанышбеков) |
Балалар педагогпен шаттық шеңберіне түрады,өлеңді қайталайды. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Ғажайып сәт Топқа қуыршақ-әже қонаққа келеді.- Балалар, сендердің өжелерің бар ма? - Өжелерің үйде не істейді? Өже: - Сәлеметсіңдер ме, балапандарым?! Мен сендердің өжелерің боламын. Алыстағы ауылдан арнайы келдім. Педагог: - Балалар, мен әже туралы өлең оқьш берейін, тыңдаңдар! Мені жацсы көреді, Кі/ндей кцліп келеді. Көп ертегі біледі, Маган айтып береді. (А. Бақтыгереева) Әже: - Бәрекелді, қарақтарым, мені бір қуанттыңдар. Мен де қүралаңан келген жоқпын, өздеріңе арнап қүрақ көрпе әкелдім. - Бүл не, өже? Сөздік жцмыс: ццрац. - Қүрақ - бүл қазақ халқының қолөнері. Түрлі түсті матадан қиылып, түстері бір-бірімен үйлестіре қүралып жасалады, сондықтан ол қүраң деп аталады, көбінесе көрпе мен жастықтардың сырты қүрақтан тігіледі. Мына сендер отырған төсеніштерің де - құрақ. Билингвалъді компонент: төсеніш - коврик. Үлестірмелі материалға назарларын аударады. -Балалар, ңараңдаршы, өжелеріңнің қүрагы ңандай түстен түрады екен? -Дүрыс, жасыл, сары және қызыл түстен түрады. -Ал, балалар, біз де қарап отырмайық, әжеміздің қүрағы сияқты біз де қүрақ жасайық. -Үшбүрыштың түсі қандай? -Қүрақңа арналған матаның түсі қандай? -Үшбүрыштар қалай орналасқан? Педагог үшбүрыштардан қалай ңүраң қүрау керектігін магнитті тақтада көрсетеді. -Үлгіге қарай отырып қүрақ жасайық. Балалармен жеке жүмыс жүргізеді. |
Балалардың жауабы. Балалар өжемен сөлемдеседі. Тыңдайды. Қайталайды: құрақ. Суреттерге қарап, жауап береді: -Жасыл, сары жөне қызыл. -Сары және жасыл. -Қызыл. -Қүрақтың ортасында. Балалар мүқият тыңдайды. Балалар алдарындағы үшбүрыштарды қүрақ қүрау техникасын қолдана отырып қүрайды. |
|
Рефлексиялық түзеушілік |
- Немерелерімнің бәрі маған тартқан, бөрі - шебер! - деп әже балаларға рақметін айтып, ризашылығын білдіреді. Балалармен қоштасады. |
Қуаныштарын білдіреді. Балалар әжемен қоштасады. |
Күтілетін нәтиже:
Жасайды: геометриялық пішін - үшбұрышты қолдана отырып құрақ төсеніш жасайды.
Түсінеді: қүрақтың не екенін біледі.
Қолданады: дайын бөліктерді ретімен жинайды
шағым қалдыра аласыз













