Сабақтың
ортасы
Қолдану
Талдау.
Синтез.
|
Сабақтың тақырыбы мен оқу
мақсаттарымен таныстыру.Тақырыпқа қысқаша шолу
жасау.
1тапсырма: Жұптық
жұмыс.
«Түртіп
алу»әдісі.
(Оқиды,талқылайды,жазады,шешу жолдарын
ұсынады.)
Құрлық суы тапшылығы
байқалатын аймақтарды жіктеп көрсетеді,шешу жолын
ұсынады.
Мақсаты:Есте сақтау,оқу,білімдерін
жетілдіру.
Тиімділігі:Материалды оқу арқылы есте
сақтау,ойлау қабілетін дамыту.
-
Бағалау
критерилері
|
Дескриптор
|
Құлық суы
тапшылығы байқалатын аймақтарды анықтаңдарды жіктеп
көрсетеді.
|
Құрлық суы
тапшылығы байқалатын аймақтарды
жіктеді.
|
Құрлық суы
тапшылығының шешу жолдарын
ұсынды.
|
ҚБ әдісі.Көңілді смайликтер
арқылы бағалау.
Тиімділігі:Оқушыларды
ынталандырып,көңіл күйін көтеру .
2 тапсырма:Топтық жұмыс:
«Кластер әдісі»
Қазақстандағы
трансшекаралық өзендердің проблемаларына талдау
жүргізеді. «Жүзім
шоқтары» идеялар мен ақпарат
арасындағы байланыстарды анықтауға жазба кесте құрады. Оқушы жеке
орындайды және жұпта, топта талқылайды. (Сырдария.Ертіс, Жайық
өзендері)
Мақсаты:Идеялар мен ақпараттардың
арасындағы байланысты
салыстырады,ажыратады.
Тиімділігі: Тақырыптардың байланыстары
туралы сұрақтар құрастырып оларға жауап
іздейді.
-
Бағалау
критерилері
|
Дескриптор
|
Трансшекаралық
өзендердің проблемаларын
салыстырады,
ажыратады.
|
Сырдария өзенінің
проблемаларын салыстырды,
ажыратты.
|
Ертіс өзенінің
проблемаларын салыстырды,
ажыратты.
|
Арал өзенінің
проблемаларын салыстырды,
ажыратты.
|
ҚБ
әдісі. «Басмармақ
әдісі» арқылы
бағалау
Тиімділігі:Өзінің ойлау деңгейін
анықтап, жоғары деңгейге көтерілуге
ұмтылдырады.
3тапсырма. « Фишбоум»
әдісі. Жеке жұмыс .
Су көздерін қорғау
мақсатында ұйымдастырылған іс-шаралар жоспарын құрастырыңдар(
жергілікті компонент негізінде).
Мақсаты:Жаңа мәліметтерді,идеяларды
сұрақ-жауап арқылы жаза отырып,қорытынды ойларын
жинақтау.
Тиімділігі:Берілген мәлімет бойынша
топтық жұмыста талқылауға,ой қорытуға белгілі бір қорытындыға
келуге жетелейді.
-
Бағалау
критерилері
|
Дескриптор
|
Жайық өзенің
қорғау мақсатында ұйымдастырыл-ған іс-шаралар жоспарын
құрастырады.
|
-Жайық өзенінің
картадан көрсетеді.
-Жайық өзенінің
проблемаларын анықтайды.
-Жайық өзенінің
проблемасын шешу жолдарын
ұсынады.
|
ҚБ
әдісі. «Екі жұлдыз,бір
ұсыныс»әдісі арқылы
бағалау.
Тиімділігі:Бір-бірін тыңдаудағы
дағдысы дамиды,пікір ату дағдысын
қалыптастырады.
|
Оқулық,дәптер,
карта.
115 беттегі
мәтін.
Оқулық,постер,
түрлі- түсті
карандаштар,115беттегі материал.
|