|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3. Физикалық география 3.3 Гидросфера |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
Құрлық суларының экологиялық проблемалары. |
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.3.3.6 - жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде құрлық суларының экологиялық проблемаларын жіктеп, шешу жолдарын ұсынады |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
сулардың экологиялық проблемаларын талдау. |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
Оқушылар істей алады: Сумен байланысты экологиялық проблемаларды біледі экологиялық проблемалардың шешу жолдарын ұсынады. Суреттерден су апаттарының түрлерін, пайда болуын зерттеп, анықтай алады.
|
|||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар су апаттарының түрлерін, пайда болуын зерттеп, анықтай алады. (айтылым, оқылым, жазылым дағдылары) дамиды. Пәнге тән лексика мен терминология: Су тасқыны, нөсер, ұзақ жауын-шашын; қардың еруі;цунами; Өзен түбінің көтерілуі; Жасанды су қоймаларының бұзылуы Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: құрлық суларының .............. проблемаларын жіктеу шешу жолдарын ұсыну............. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Сабақ барысында, мұғалім және оқушы бір-бірін тыңдайды және сыйлайды Жұптық/топтық жұмысты орындау барысында өзара байланысқа түсе отырып берілген сұрақтардың жауабын табады. |
|||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Ғаламтор ресурстарын, бейнематериалдарды қолдану барысында информатика пәнімен тығыз байланыста болады. |
|||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ғаламтордан керекті мәліметтерді талдай алады, саралай алады. |
|||||
|
Бастапқы білім |
7 сыныптағы гидросфера және оның құрамдас бөліктері ұғымын еске түсіреді және құрлық суларының қалыптасуын сипаттайды |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы
0-2 мин
2-10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу. Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстыру. Сабақтың тақырыбын анықтау үшін оқушыларға суреттер беру. Бұл суреттер нені білдіреді? (Қосымша №1) Суретпен тақырыпты байланыстырып сабақ тақырыбын анықтайды. Бейнефильм: судың ластануы. Оқушылар көрген бейнематериалға талқылау жүргізеді. Тақырыбы: Судың ластануы http://bilimland.kz/kk/#lesson=14038 Тақырыбы:Су – ресурс ретінде https://twig-bilim.kz/kz/film/water-as-a-resource |
Слайд
Слайд
|
||||
|
Сабақтың ортасы
15-30 мин
35-38 мин |
(Ж) Оқушыларға су ластану схемасы көрсетілген сурет ұсыну. Су қалай ластанады? Суретпен жұмыс жасау барысында суды ластайтын барлық нысандарды атап шығады. (қосымша №2) (Т) Топтарға бөліну Топпен жұмыс жасау ережелері және кластерді құру ережелерін қайталаңыз.
КЕЙС-СТАДИ Талдаңыз: су ресурстарын қорғау бойынша мақаланы оқып: • Су сипаттамасын; • Маңызын; • Суға қатысты екі проблеманы; • Қазақстан суларының ластануы; • Шешу жолдарын; кластер арқылы құрастырыңыз. Оқушыларға қосымша дерек ретінде беруге болады. Судың сарқылуы мен ластануы мәселесін шешу үшін төмендегі іс-шараларды жүзеге асыру қажет: суды тиімді пайдалану технологияларын қолдану; өндірісте суды бірнеше рет қайталап пайдалану; ауыз су мақсатында берілетін суды өндірістік процестерде пайдаланбау. Бұл әсіресе, жоғары сапалы жер асты суларына қатысты; ауыз суды тамаққа, тұрмыстық мақсатта пайдаланатын судан бөлек құбырмен беру. Суды мөлшерлі түрде беру және оның ысырап болуына жол бермеу; суға экономикалық тұрғыдан негізделген баға қою. Нақты бағалау нәтижесінде судың ысырап болуын біршама төмендетуге болады. ӨЗАРА БАҒАЛАУ. «Бір маркер» әдісі арқылы топтар бір-бірін сағат тілі бойынша бағалайды. |
Слайд Мәтін, А3, маркерлер
Слайд Бейнематериалдар Мәтін Ғаламтор ресурстары
Слайд |
||||
|
Сабақтың соңы 38-40 мин
|
Кері байланыс. Бағдаршам тәсілі Түсініксіз болды... Сұрағым бар Бәрі түсінікті |
Слайд |
||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||
|
Барлық оқушылар істей алады: сумен байланысты экологиялық проблемаларды біледі. Оқушылардың көбісі істей алады: Суреттерден су апаттарының түрлерін, пайда болуын зерттеп, анықтай алады. |
Өзен суларының ластануын анықтауды бағалау. Өзендердің еңістігін анықтауда есептер шығара алуын бағалау. |
Сабақ барысында оқушылармен қауіпсіздік техникасын сақтауды ескерту.
|
||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
|
||||||
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||||
Қосымшалар
Қосымша№1

Қосымша №2

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Құрлық суларының экологиялық проблемалары
Құрлық суларының экологиялық проблемалары
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3. Физикалық география 3.3 Гидросфера |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
Құрлық суларының экологиялық проблемалары. |
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.3.3.6 - жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде құрлық суларының экологиялық проблемаларын жіктеп, шешу жолдарын ұсынады |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
сулардың экологиялық проблемаларын талдау. |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
Оқушылар істей алады: Сумен байланысты экологиялық проблемаларды біледі экологиялық проблемалардың шешу жолдарын ұсынады. Суреттерден су апаттарының түрлерін, пайда болуын зерттеп, анықтай алады.
|
|||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар су апаттарының түрлерін, пайда болуын зерттеп, анықтай алады. (айтылым, оқылым, жазылым дағдылары) дамиды. Пәнге тән лексика мен терминология: Су тасқыны, нөсер, ұзақ жауын-шашын; қардың еруі;цунами; Өзен түбінің көтерілуі; Жасанды су қоймаларының бұзылуы Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: құрлық суларының .............. проблемаларын жіктеу шешу жолдарын ұсыну............. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Сабақ барысында, мұғалім және оқушы бір-бірін тыңдайды және сыйлайды Жұптық/топтық жұмысты орындау барысында өзара байланысқа түсе отырып берілген сұрақтардың жауабын табады. |
|||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Ғаламтор ресурстарын, бейнематериалдарды қолдану барысында информатика пәнімен тығыз байланыста болады. |
|||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ғаламтордан керекті мәліметтерді талдай алады, саралай алады. |
|||||
|
Бастапқы білім |
7 сыныптағы гидросфера және оның құрамдас бөліктері ұғымын еске түсіреді және құрлық суларының қалыптасуын сипаттайды |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы
0-2 мин
2-10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу. Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстыру. Сабақтың тақырыбын анықтау үшін оқушыларға суреттер беру. Бұл суреттер нені білдіреді? (Қосымша №1) Суретпен тақырыпты байланыстырып сабақ тақырыбын анықтайды. Бейнефильм: судың ластануы. Оқушылар көрген бейнематериалға талқылау жүргізеді. Тақырыбы: Судың ластануы http://bilimland.kz/kk/#lesson=14038 Тақырыбы:Су – ресурс ретінде https://twig-bilim.kz/kz/film/water-as-a-resource |
Слайд
Слайд
|
||||
|
Сабақтың ортасы
15-30 мин
35-38 мин |
(Ж) Оқушыларға су ластану схемасы көрсетілген сурет ұсыну. Су қалай ластанады? Суретпен жұмыс жасау барысында суды ластайтын барлық нысандарды атап шығады. (қосымша №2) (Т) Топтарға бөліну Топпен жұмыс жасау ережелері және кластерді құру ережелерін қайталаңыз.
КЕЙС-СТАДИ Талдаңыз: су ресурстарын қорғау бойынша мақаланы оқып: • Су сипаттамасын; • Маңызын; • Суға қатысты екі проблеманы; • Қазақстан суларының ластануы; • Шешу жолдарын; кластер арқылы құрастырыңыз. Оқушыларға қосымша дерек ретінде беруге болады. Судың сарқылуы мен ластануы мәселесін шешу үшін төмендегі іс-шараларды жүзеге асыру қажет: суды тиімді пайдалану технологияларын қолдану; өндірісте суды бірнеше рет қайталап пайдалану; ауыз су мақсатында берілетін суды өндірістік процестерде пайдаланбау. Бұл әсіресе, жоғары сапалы жер асты суларына қатысты; ауыз суды тамаққа, тұрмыстық мақсатта пайдаланатын судан бөлек құбырмен беру. Суды мөлшерлі түрде беру және оның ысырап болуына жол бермеу; суға экономикалық тұрғыдан негізделген баға қою. Нақты бағалау нәтижесінде судың ысырап болуын біршама төмендетуге болады. ӨЗАРА БАҒАЛАУ. «Бір маркер» әдісі арқылы топтар бір-бірін сағат тілі бойынша бағалайды. |
Слайд Мәтін, А3, маркерлер
Слайд Бейнематериалдар Мәтін Ғаламтор ресурстары
Слайд |
||||
|
Сабақтың соңы 38-40 мин
|
Кері байланыс. Бағдаршам тәсілі Түсініксіз болды... Сұрағым бар Бәрі түсінікті |
Слайд |
||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||
|
Барлық оқушылар істей алады: сумен байланысты экологиялық проблемаларды біледі. Оқушылардың көбісі істей алады: Суреттерден су апаттарының түрлерін, пайда болуын зерттеп, анықтай алады. |
Өзен суларының ластануын анықтауды бағалау. Өзендердің еңістігін анықтауда есептер шығара алуын бағалау. |
Сабақ барысында оқушылармен қауіпсіздік техникасын сақтауды ескерту.
|
||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
|
||||||
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||||
Қосымшалар
Қосымша№1

Қосымша №2

шағым қалдыра аласыз













