Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі.Л.Ғылымбаев
|
Педагогтің аты-жөні |
Карменова С |
||||||||||||||||||||||
|
Күні:20.01.21. |
|
||||||||||||||||||||||
|
Сынып:3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Құрылымы күрделі теңдеулер |
||||||||||||||||||||||
|
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары |
3.2.2.2. көбейту мен бөлуге берілген х:8=9; 51:х=17; 23∙х=46 түріндегі қарапайым теңдеулерді; құрылымы күрделі х∙ (25:5)=60; (24∙3):х=6; х: (17∙2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңдеулерді шешу. |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Ерте тұрып, күнде мен Тереземді ашамын. «Сәлем!» деймін күнге мен, Шаттық әнге басамын. Айналама қарасам, Ғажаптар қаншама, Сан жетпейді санасам, «Сәлем!» деймін күнге мен. Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) Белсендіру. №1 тапсырма. Жауаптарын өсу ретімен орналастыр, сол кезде балалардың қайсысы кітапханаға барғанды ұнататынын білесің. Алдыңғы сабаққа ұқсас «Артық сөзді тап» деген тапсырма ұсынылады.
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Оқу мақсатын таныстыру |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: Смайликтер арқылы бір-бірін бағалау.
|
Психологиялық ахуал.
Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) Жаңаны ашу. Жаңа материалды меңгеруді оқулық материалынан немесе тақтаға осыған ұқсас жаттығуларды жазу арқылы жүргізуге болады (№2 жаттығу). Мұғалім «теңдеуді қарапайым түрге келтіру» деген термин енгізеді. Түсіндіре отырып алғашқы бекіту. №2 тапсырмада салыстыруға екі алгоритм берілген. Өздік жұмыс Теңдеулерді шеш. Тексер. х∙ (250:50)=75 y+160 : 4 = 452 Мен:
тексеруді орындауды білемін. Дескриптор: Есептеудің ауызша және жазбаша тәсілдерін пайдалана отырып, қосу және азайту амалдарын орындау біліктері, безендіру, түсініктеме беру, дәлелдеу, оқу тапсырмаларын шешуде болжамдар айтып, оларды тексеру қажеттілігін түсіну үшін математикалық көрнекілік құралдарын (суреттер, сызбалар, схемалар, т.б.) түсіну және пайдалану білігі дамиды. ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау
Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) Түйінді сөздер
|
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым тапсырмалары.
|
|||||||||||||||||||
|
Соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану
|
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.. |
ҚБ: Жұлдыздар арқылы бір-бірін бағалау.
|
Топтық тапсырмалар. |
|||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Оқушыларға «Жетістік баспалдағы»кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді. |
«Жетістік баспалдағы» кері байланыс парағы таратылады. |
«Жетістік баспалда ғы» |
Кері байланыс парағы. |
|||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Құрылымы күрделі теңдеулер" 3- сынып
"Құрылымы күрделі теңдеулер" 3- сынып
Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі.Л.Ғылымбаев
|
Педагогтің аты-жөні |
Карменова С |
||||||||||||||||||||||
|
Күні:20.01.21. |
|
||||||||||||||||||||||
|
Сынып:3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Құрылымы күрделі теңдеулер |
||||||||||||||||||||||
|
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары |
3.2.2.2. көбейту мен бөлуге берілген х:8=9; 51:х=17; 23∙х=46 түріндегі қарапайым теңдеулерді; құрылымы күрделі х∙ (25:5)=60; (24∙3):х=6; х: (17∙2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңдеулерді шешу. |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Ерте тұрып, күнде мен Тереземді ашамын. «Сәлем!» деймін күнге мен, Шаттық әнге басамын. Айналама қарасам, Ғажаптар қаншама, Сан жетпейді санасам, «Сәлем!» деймін күнге мен. Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) Белсендіру. №1 тапсырма. Жауаптарын өсу ретімен орналастыр, сол кезде балалардың қайсысы кітапханаға барғанды ұнататынын білесің. Алдыңғы сабаққа ұқсас «Артық сөзді тап» деген тапсырма ұсынылады.
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Оқу мақсатын таныстыру |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: Смайликтер арқылы бір-бірін бағалау.
|
Психологиялық ахуал.
Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) Жаңаны ашу. Жаңа материалды меңгеруді оқулық материалынан немесе тақтаға осыған ұқсас жаттығуларды жазу арқылы жүргізуге болады (№2 жаттығу). Мұғалім «теңдеуді қарапайым түрге келтіру» деген термин енгізеді. Түсіндіре отырып алғашқы бекіту. №2 тапсырмада салыстыруға екі алгоритм берілген. Өздік жұмыс Теңдеулерді шеш. Тексер. х∙ (250:50)=75 y+160 : 4 = 452 Мен:
тексеруді орындауды білемін. Дескриптор: Есептеудің ауызша және жазбаша тәсілдерін пайдалана отырып, қосу және азайту амалдарын орындау біліктері, безендіру, түсініктеме беру, дәлелдеу, оқу тапсырмаларын шешуде болжамдар айтып, оларды тексеру қажеттілігін түсіну үшін математикалық көрнекілік құралдарын (суреттер, сызбалар, схемалар, т.б.) түсіну және пайдалану білігі дамиды. ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау
Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) Түйінді сөздер
|
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым тапсырмалары.
|
|||||||||||||||||||
|
Соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану
|
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.. |
ҚБ: Жұлдыздар арқылы бір-бірін бағалау.
|
Топтық тапсырмалар. |
|||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Оқушыларға «Жетістік баспалдағы»кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді. |
«Жетістік баспалдағы» кері байланыс парағы таратылады. |
«Жетістік баспалда ғы» |
Кері байланыс парағы. |
|||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

















