Басы
|
Психологиялық
ахуал қалыптастыру.
Ерте тұрып, күнде
мен
Тереземді
ашамын.
«Сәлем!» деймін күнге
мен,
Шаттық әнге
басамын.
Айналама
қарасам,
Ғажаптар
қаншама,
Сан жетпейді
санасам,
«Сәлем!» деймін күнге
мен.
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене
қатысып, жақсы баға аламыз!
Алдыңғы білімді
еске түсіру (ұжымда)
Белсендіру.
№1 тапсырма. Жауаптарын өсу
ретімен орналастыр, сол кезде балалардың қайсысы кітапханаға
барғанды ұнататынын білесің.
Алдыңғы сабаққа
ұқсас «Артық сөзді тап» деген
тапсырма ұсынылады.
ҚОСУ
|
АЙЫРМА
|
КӨБЕЙТУ
|
АЗАЙТҚЫШ
|
БӨЛУ
|
БӨЛІМІ
|
АЙЫРМА
|
АЗАЙТҚЫШ
|
БӨЛГІШ
|
ҚОСЫЛҒЫШ
|
БӨЛІНГІШ
|
ҚОСЫНДЫ
|
БӨЛГІШ
|
БӨЛІНГІШ
|
ҚОСЫНДЫ
|
КӨБЕЙТКІШ
|
АЛЫМЫ
|
БӨЛІНДІНІҢ
МӘНІ
|
ҚБ: Отшашу арқылы
бір-бірін
бағалау.
Оқу мақсатын
таныстыру
|
Психологиялық ахуалға
берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа
сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа
жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ: Смайликтер арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Сабақтың
ортасы
|
Ширату
тапсырмасы.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта,
ұжымда)
Жаңаны
ашу.
Жаңа материалды меңгеруді оқулық материалынан немесе
тақтаға осыған ұқсас жаттығуларды жазу арқылы жүргізуге болады (№2
жаттығу).
Мұғалім «теңдеуді қарапайым түрге келтіру» деген термин
енгізеді.
Түсіндіре отырып
алғашқы бекіту.
№2 тапсырмада
салыстыруға екі алгоритм
берілген.
Өздік
жұмыс
Теңдеулерді шеш.
Тексер.
х∙
(250:50)=75 y+160 : 4 =
452
Мен:
-
құрылымы күрделі
теңдеулерді ықшамдауды;
-
теңдеудің түбірін
табуды;
-
кестеден тыс жағдайда
көбейту мен бөлуді ауызша
орындауды;
тексеруді орындауды
білемін.
Дескриптор:
Есептеудің ауызша
және жазбаша тәсілдерін пайдалана отырып, қосу және азайту
амалдарын орындау біліктері, безендіру, түсініктеме беру, дәлелдеу,
оқу тапсырмаларын шешуде болжамдар айтып, оларды тексеру
қажеттілігін түсіну үшін математикалық көрнекілік құралдарын
(суреттер, сызбалар, схемалар, т.б.) түсіну және пайдалану білігі
дамиды.
ҚБ: Бас бармақ
арқылы бір-бірін
бағалау.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын
орындау
|
Жұмыс дәптеріндегі
жазылым тапсырмаларын
орындау
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта,
ұжымда)
Түйінді
сөздер
|
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін
бағалау.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
|
Сабақты пысықтау
тапсырмаларын орындау..
|
ҚБ: Жұлдыздар арқылы
бір-бірін
бағалау.
|
Топтық
тапсырмалар.
|
Кері
байланыс
|
Рефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
Оқушыларға «Жетістік
баспалдағы»кері байланыс парағы
таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
|
«Жетістік баспалдағы» кері
байланыс парағы
таратылады.
|
«Жетістік
баспалда
ғы»
|
Кері байланыс
парағы.
|