Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Қазақ тілі

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Жанды табиғат

    Күні:

    Сынып: 3

    Мектеп:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Құстар - біздің досымыз

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    3.​1.​3.​1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/кесте толтыру/ мазмұндау

    3.​2.​3.​1 белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасын түсіну және олардың ойын толықтыру

    3.​5.​1.​2 өз бетінше шағын мәтіннен көптік/ тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану

    Сабақ мақсаттары

    Оқушылардың барлығы: тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінеді, қолдау арқылы диалогқа қатысады

    Оқушылардың көпшілігі: тыңдаған мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, диалог барысында сұрақтар қояды, сөздерге қоымшаларды дұрыс жалғайды

    Оқушылардың кейбірі: тақырыпқа қатысты қосымша ақпарат айтады, диалог барысында өз ойын түсінікті жеткізеді.

    Бағалау критерийлері

    Тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінеді.

    Тақырып бойынша диалогқа қатысады.

    Сөздерге қосымшаларды дұрыс жалғайды.

    Лексикалық минимум

    Көгершін, құстар, қорғайды

    Грамматикалық минимум

    Тәуелдік жалғау

    Құстар- біздің досымыз.

    Жіктік жалғау

    Құстарды қорғаймын.

    Құндылықтарды дарыту


    Қоршаған ортаны қорғау

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану

    АКТ қолдану дағдылары

    Таныстырылым

    http://bala.soyle.kz/picture/training?id=12 сайтында тапсырманы орындайды

    Бастапқы білім


    Жәндік жанды табиғатқа жатады ма?

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



    Ресурстар

    Сабақтың басы


    «Пойыз» ойыны (бірінші тұрған оқушы бір сөз айтады, келесі тұрған оқушы алдыңғы сөздің соңғы әрпіне сөз айту керек, айта алмаған оқушы ойыннан шығады).

    Ара-ат-түйе-есек-күшік-кесіртке-ешкі

    Үй тапсырмасын тексеру. “Таңдамалы тексеру” әдісі. Оқушылардың жазған жұмыстарының ішінен теріп алып, тек бірнешеуін ғана тексеру. Қайсысын тексеретінін ешкім де білмейді.

    Сабақ мақсатымен таныстыру

    Тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінемін.

    Тақырып бойынша сөздерді дұрыс қолданамын.

    Заттың қимылын білдіретін сөздерді қолданамын.


    Сабақтың ортасы


    (МК, Ұ) Жаңа сөздерді суреттер арқылы меңгерту

    Құстар

    Көгершін

    Қорғау-көмектесу, жамандықтан қорғау, суықтан қорғау

    Сөз тіркестерін және сөйлемдер құру.

    Жыл құстары, құстарды қорғау. Құстарды қорғау керек.

    Ақ көгершін. Мен көгершіннің суретін салдым.


    (Ө, Ұ) Тыңдалым

    Тыңдалымалды тапсырма

    Тыңдалымда кездесетін таныс емес сөздермен жұмыс жүргізу.

    «Қамқорлық» сөзіне түсінік беру.

    «Қамқорлық» - қорғау, күту, су, тамақ беру, ұя жасау.

    Құстарға қамқорлық, әжеге қамқорлық, балаға қамқорлық, табиғатқа қамқорлық жасау

    Сұрақтар қою арқылы мәтін мазмұнын болжату

    • Қандай құстарды білесіңдер?

    • Құстардың қандай пайдасы бар?

    • Құстарға қандай қамқорлық жасайсыңдар?

    Тыңдалым тапсырмасы

    Мәтінді 2 рет тыңдайды және мәтін мазмұны бойынша сөйлемдерді толықтырады.

    Тыңдалым мәтіні

    Тоғайда әртүрлі құстар бар. Құстар жанды табиғатқа жатады. Құстар табиғатты қорғайды. Адамдар құстарға қамқорлық жасайды. Олар құстарға ұя жасайды, жем береді. 1 сәуір – құстарды қорғау күні.

    Керекті сөздер: не? нелер? кім? қандай? нені?

    Дескриптор:

    • Мәтін мазмұны бойынша сөйлемді толықтырады.

    • Сұрақтарды сөйлемде дұрыс қолданады.

    • Суреттердің ретін анықтайды.

    Сөйлемдер:

    1. Тоғайда ... бар?

    2. Құстар ... табиғатқа жатады?

    3. Құстар ... қорғайды?

    4. Құстарды ... қорғайды?

    5. 1 сәуір ... күн?

    Әр оқушы өз бетінше орындап болған соң, бірнеше оқушы жауаптарын оқиды (бір сөйлемнен), қалғандары өз жауаптарымен салыстырады, дұрыс/бұрыстығын анықтайды.

    Тыңдалымнан кейінгі тапсырма

    Суреттерге қарап, сөйлемдерді толықтырады. Суреттердің ретін анықтайды.

    _______құстарды қорғаймыз.


    Құстар __________ қорғайды.

    1 сәуір – құстар _________ .

    Тоғайда ___________ бар.


    Бірнеше оқушы өздерін дескриптор бойынша бағалайды.

    Кері байланыс

    Тапсырманы орындау қиын болды ма?


    (Ж) Оқылым. Мәтінді оқып,әр сөйлемге сұрақ қояды. Деңгейлеріне қарай ашық, жабық сұрақтар құрастырады.

    Үлгі (деңгейі жоғары сұрақтар):

    • Тоқылдақты неліктен «орман дәрігері» деп атайды?

    • Көгершіндердің қандай пайдасы болған?

    • Құстар адамның тілін түсінеді деп ойлайсың ба?

    Оқылым мәтіні

    Құстардың пайдасы көп. Тоқылдақ ағашты қорғайды. Оны «орман дәрігері» деп атайды. Қарлығаш егінді қорғайды. Көгершіндер бұрын хат тасыған. Құстар да жанды табиғатқа жатады.

    Тапсырманы орындап болған соң, сұрақтың деңейін 1- 3 балл аралығында бағалайды. Қабылдау деңгейлері жоғары оқушылар жабайы құстар туралы, пайдалы құстар туралы білетін ақпараттарымен бөліседі.


    (Ж, Ө) Жазылым. Тапсырманы өзбетінше орындамас бұрын, «Жұбыңды тап» ойынын ойнату. Оқушыларға үш жақта жазылған есімдіктер мен тәуелдік жалғаулы сөздерді таратып беру. Оқушылар тақтаға шығып, бір сөзден алады да сыңарын іздейді. Мысалы, менің үйім, сенің арманың және т.с.с. Бұдан кейін әр оқушы өздігінен көп нүктенің орнына тәуелдік жалғауын қойып жазады.

    Құстар - менің дос... .

    Құстар - сенің дос... .

    Құстар - оның дос... .

    Құстар- біздің дос....

    Тақтадағы дұрыс жауапты қарап, өзін-өзі тексереді.


    (Ж) Айтылым. Диалог құрайды. Төмендегі сұрақтарды қолдану:

    • Сен қандай құстарды білесің?

    • Құстардың табиғатқа қандай пайдасы бар?

    • Саған қандай құс ұнайды?

    • Құстар неге жанды табиғатқа жатады?

    Жұптар бір-бірін «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалайды.

    Үлгі:

    Сұраққа толық жауап береді. Құстар туралы қызықты ақпарат айтты.


    Сөйлемдегі сөздердің ретін сақта.

    Сабақты бекіту

    АҚТ қолдану (http://bala.soyle.kz/picture/training?id=12)

    • Құстардың атауларын тыңдап, суретпен сәйкестендіреді.

    • Шатасқан әріптерден құстардың атауларын жазады.


    Сабақтың соңы

    Үй тапсырмасы

    4-тапсырма. Сурет бойынша сөйлем құрайды.

    Үлгі: Бұл- көгершін. Ол хат тасиды.

    Рефлексия

    Мен бүгін ... .... үйрендім.

    • жаңа сөздер;

    • сұрақтар құрастыруды;

    • сұрақтарға жауап беруді;

    • тақырып бойынша диалог құруды



    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушының жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

    Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады.

    Бұл бөлімде оқушының сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазыңыз.

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

    Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.


    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушының барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:

    2:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Баянбаева Айгүл Қалиқызы
    03 Қараша 2021
    426
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Құстар - біздің досымыз

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Құстар - біздің досымыз

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Тәуелдік жалғау Құстар- біздің досымыз. Жіктік жалғау Құстарды қорғаймын. Тәуелдік жалғау Құстар- біздің досымыз. Жіктік жалғау Құстарды қорғаймын. Тәуелдік жалғау Құстар- біздің досымыз. Жіктік жалғау Құстарды қорғаймын.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Қазақ тілі

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Жанды табиғат

    Күні:

    Сынып: 3

    Мектеп:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Құстар - біздің досымыз

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    3.​1.​3.​1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/кесте толтыру/ мазмұндау

    3.​2.​3.​1 белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасын түсіну және олардың ойын толықтыру

    3.​5.​1.​2 өз бетінше шағын мәтіннен көптік/ тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану

    Сабақ мақсаттары

    Оқушылардың барлығы: тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінеді, қолдау арқылы диалогқа қатысады

    Оқушылардың көпшілігі: тыңдаған мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, диалог барысында сұрақтар қояды, сөздерге қоымшаларды дұрыс жалғайды

    Оқушылардың кейбірі: тақырыпқа қатысты қосымша ақпарат айтады, диалог барысында өз ойын түсінікті жеткізеді.

    Бағалау критерийлері

    Тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінеді.

    Тақырып бойынша диалогқа қатысады.

    Сөздерге қосымшаларды дұрыс жалғайды.

    Лексикалық минимум

    Көгершін, құстар, қорғайды

    Грамматикалық минимум

    Тәуелдік жалғау

    Құстар- біздің досымыз.

    Жіктік жалғау

    Құстарды қорғаймын.

    Құндылықтарды дарыту


    Қоршаған ортаны қорғау

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану

    АКТ қолдану дағдылары

    Таныстырылым

    http://bala.soyle.kz/picture/training?id=12 сайтында тапсырманы орындайды

    Бастапқы білім


    Жәндік жанды табиғатқа жатады ма?

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



    Ресурстар

    Сабақтың басы


    «Пойыз» ойыны (бірінші тұрған оқушы бір сөз айтады, келесі тұрған оқушы алдыңғы сөздің соңғы әрпіне сөз айту керек, айта алмаған оқушы ойыннан шығады).

    Ара-ат-түйе-есек-күшік-кесіртке-ешкі

    Үй тапсырмасын тексеру. “Таңдамалы тексеру” әдісі. Оқушылардың жазған жұмыстарының ішінен теріп алып, тек бірнешеуін ғана тексеру. Қайсысын тексеретінін ешкім де білмейді.

    Сабақ мақсатымен таныстыру

    Тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінемін.

    Тақырып бойынша сөздерді дұрыс қолданамын.

    Заттың қимылын білдіретін сөздерді қолданамын.


    Сабақтың ортасы


    (МК, Ұ) Жаңа сөздерді суреттер арқылы меңгерту

    Құстар

    Көгершін

    Қорғау-көмектесу, жамандықтан қорғау, суықтан қорғау

    Сөз тіркестерін және сөйлемдер құру.

    Жыл құстары, құстарды қорғау. Құстарды қорғау керек.

    Ақ көгершін. Мен көгершіннің суретін салдым.


    (Ө, Ұ) Тыңдалым

    Тыңдалымалды тапсырма

    Тыңдалымда кездесетін таныс емес сөздермен жұмыс жүргізу.

    «Қамқорлық» сөзіне түсінік беру.

    «Қамқорлық» - қорғау, күту, су, тамақ беру, ұя жасау.

    Құстарға қамқорлық, әжеге қамқорлық, балаға қамқорлық, табиғатқа қамқорлық жасау

    Сұрақтар қою арқылы мәтін мазмұнын болжату

    • Қандай құстарды білесіңдер?

    • Құстардың қандай пайдасы бар?

    • Құстарға қандай қамқорлық жасайсыңдар?

    Тыңдалым тапсырмасы

    Мәтінді 2 рет тыңдайды және мәтін мазмұны бойынша сөйлемдерді толықтырады.

    Тыңдалым мәтіні

    Тоғайда әртүрлі құстар бар. Құстар жанды табиғатқа жатады. Құстар табиғатты қорғайды. Адамдар құстарға қамқорлық жасайды. Олар құстарға ұя жасайды, жем береді. 1 сәуір – құстарды қорғау күні.

    Керекті сөздер: не? нелер? кім? қандай? нені?

    Дескриптор:

    • Мәтін мазмұны бойынша сөйлемді толықтырады.

    • Сұрақтарды сөйлемде дұрыс қолданады.

    • Суреттердің ретін анықтайды.

    Сөйлемдер:

    1. Тоғайда ... бар?

    2. Құстар ... табиғатқа жатады?

    3. Құстар ... қорғайды?

    4. Құстарды ... қорғайды?

    5. 1 сәуір ... күн?

    Әр оқушы өз бетінше орындап болған соң, бірнеше оқушы жауаптарын оқиды (бір сөйлемнен), қалғандары өз жауаптарымен салыстырады, дұрыс/бұрыстығын анықтайды.

    Тыңдалымнан кейінгі тапсырма

    Суреттерге қарап, сөйлемдерді толықтырады. Суреттердің ретін анықтайды.

    _______құстарды қорғаймыз.


    Құстар __________ қорғайды.

    1 сәуір – құстар _________ .

    Тоғайда ___________ бар.


    Бірнеше оқушы өздерін дескриптор бойынша бағалайды.

    Кері байланыс

    Тапсырманы орындау қиын болды ма?


    (Ж) Оқылым. Мәтінді оқып,әр сөйлемге сұрақ қояды. Деңгейлеріне қарай ашық, жабық сұрақтар құрастырады.

    Үлгі (деңгейі жоғары сұрақтар):

    • Тоқылдақты неліктен «орман дәрігері» деп атайды?

    • Көгершіндердің қандай пайдасы болған?

    • Құстар адамның тілін түсінеді деп ойлайсың ба?

    Оқылым мәтіні

    Құстардың пайдасы көп. Тоқылдақ ағашты қорғайды. Оны «орман дәрігері» деп атайды. Қарлығаш егінді қорғайды. Көгершіндер бұрын хат тасыған. Құстар да жанды табиғатқа жатады.

    Тапсырманы орындап болған соң, сұрақтың деңейін 1- 3 балл аралығында бағалайды. Қабылдау деңгейлері жоғары оқушылар жабайы құстар туралы, пайдалы құстар туралы білетін ақпараттарымен бөліседі.


    (Ж, Ө) Жазылым. Тапсырманы өзбетінше орындамас бұрын, «Жұбыңды тап» ойынын ойнату. Оқушыларға үш жақта жазылған есімдіктер мен тәуелдік жалғаулы сөздерді таратып беру. Оқушылар тақтаға шығып, бір сөзден алады да сыңарын іздейді. Мысалы, менің үйім, сенің арманың және т.с.с. Бұдан кейін әр оқушы өздігінен көп нүктенің орнына тәуелдік жалғауын қойып жазады.

    Құстар - менің дос... .

    Құстар - сенің дос... .

    Құстар - оның дос... .

    Құстар- біздің дос....

    Тақтадағы дұрыс жауапты қарап, өзін-өзі тексереді.


    (Ж) Айтылым. Диалог құрайды. Төмендегі сұрақтарды қолдану:

    • Сен қандай құстарды білесің?

    • Құстардың табиғатқа қандай пайдасы бар?

    • Саған қандай құс ұнайды?

    • Құстар неге жанды табиғатқа жатады?

    Жұптар бір-бірін «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалайды.

    Үлгі:

    Сұраққа толық жауап береді. Құстар туралы қызықты ақпарат айтты.


    Сөйлемдегі сөздердің ретін сақта.

    Сабақты бекіту

    АҚТ қолдану (http://bala.soyle.kz/picture/training?id=12)

    • Құстардың атауларын тыңдап, суретпен сәйкестендіреді.

    • Шатасқан әріптерден құстардың атауларын жазады.


    Сабақтың соңы

    Үй тапсырмасы

    4-тапсырма. Сурет бойынша сөйлем құрайды.

    Үлгі: Бұл- көгершін. Ол хат тасиды.

    Рефлексия

    Мен бүгін ... .... үйрендім.

    • жаңа сөздер;

    • сұрақтар құрастыруды;

    • сұрақтарға жауап беруді;

    • тақырып бойынша диалог құруды



    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушының жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

    Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады.

    Бұл бөлімде оқушының сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазыңыз.

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

    Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.


    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушының барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:

    2:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 4 сынып
    03.11.2021
    426
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Баянбаева Айгүл Қалиқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации