Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні:
Білім беру саласы: Қатынас.
Бөлім: Тіл дамыту.
Тақырыбы:Құстар - біздің досымыз. Мақсаты: Балаларға құстар туралы түсінік беру, жыл құстары мен қыстайтын құстардың аттарын білуге үйрету, сөздік қорын молайту, жаңа сөзді пайдалана отырып сөйлеу, ойлау, есту, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру. Құстарға қамқорлықпен қарауға баулу. Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, әңгімелесу, көрсету, сұрақ- жауап, тірек-сызба, ойын, мадақтау, қорытындылау. Көрнекіліктер: жыл құстары туралы, суреттер, құстардың үні (дауысы), тыйым сөздер, табиғат көрінісі, қиылған құстар.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Есеп + - |
||||||
|
Мотивациялық-қозғаушылық Ұйымдастыру-іздестіру |
-Балалар, бүгін бізде ерекше сабақ болады. Біз тіл дамыту сабағында құстар жайлы, білетін боламыз. Кәнекей шаттық щеңбер жасайықшы. Біз ерекше баламыз, Айтқан тілді аламыз. Достарымды көргенде, Қуана-қуана қарсы аламыз Сәлем, сәлем, сәлем Рахмет: Мен сендерге бүгінгі күндерін сәтті болсын деймін. -Бүгін біздің топқа қонақтар келіпті. Ендеше қонақтармен сәлемдесейік. -Балалар көзімізді бір сәтке, жұмып құстарды елестетейікте, ұнтаспадан құстардыңдауысы естіледі, көзімізді ашайық. -Балалар біз ұнтаспадан ненің дауысын естідік? -Балалар назарларынды мына суреттерге аударайықшы. Тақтада дала құстары және жылы жаққа ұшатын құстардың суреттері ілініп тұр. Дала құстары : торғай, қарға, сауысқан. Жыл құстары: қарлығаш, аққу, қараторғай. Балалар бүгінгі іс-әрекетімізде дала және жылы жаққа ұшатын құстар туралы әңгімелесеміз. Дала құстары ағаш түбіндегі құрт-құмырсқалармен қоректенеді. Ағаштың жайқалып жақсы өсуіне, түрлі жәндіктерден тазаруына көмектеседі. Құстарға сол себепті қамқорлық көрсетіп ұя жасап, жем беруіміз керек. -Олай болса, екі орталыққа бөліне қояйық. Бірінші орталық: Көркем әдебиет бойынша тапсырмалар. Тірек-сызбалар арқылы сөйлемдер құрастыру. Мақсаты: 3-6 сөзден құралатын сөйлемдер құрастыру.
Екінші орталық: Бейнелеу орталығы бойынша тапсырмалар. Д/о «Қайда мекендейді» (дала құстары мен жыл құстары араласып кетіпті) Қыстайтын құстарға жем беру, жыл құстарын жылы жаққа ұшыру. Д/о: Аспандағы жұлдыздар. Мақсаты: нүктелер арқылы құс суретін шығару
Сергіту сәті: Қарлығашқа ұқсайық, Кәне қанат жазайық Қарлығаш боп ұшайық Ұшып-ұшып алайық Орнымызға қонайық. |
Балалар бір-бірімен құшақтасады. -Сәлеметсіздер ме қонақтар, қош келдіңіз бәрініз. -Құстардың дауысын естідік Балалар тәрбиешіні мұқият тыңдайды. Құстарды атауымен атау. Орталыққа бөлінеді. -Әдемі қоңыр түсті торғай ұшты. -Бір үлкен тырна ағашта отыр. -Кішкентай қарлығаш. -Құстардың ұясын бұзбау. -Біз құстарға жем бердік. -Ағашта ұя тұр. -Қарға қара түсті. -Мен торғайды жақсы көремін. Өз бетінше жұмыс жасау. Сергіту сәтінің сөздерін қайталап, қимыл-қозғалысын жасап қайталайды. |
|
|
|||||
|
Рефлексивті-түзетушілік |
-Балалар біз бүгінгі оқу іс-әрекетімізде не жайлы айттық? -Мен Асаналиға киндер сыйлағым келеді, себебі ол сабаққа жақсы қатысты. -Ал сен Асанали кімге киндерді сыйлағын келеді? |
Балалардың жауабы. Мен Темірханға, өйткені ол менің досым. |
|
|
|||||
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Балалар құс атауларын біледі, ажыратады. Нені игерді: Табиғат байлығын қорғап, құстарға деген қамқорлықты түсінеді. Нені меңгерді: Берілген тапсырманы өз бетінше орындайды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Құстар - біздің досымыз.
Құстар - біздің досымыз.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні:
Білім беру саласы: Қатынас.
Бөлім: Тіл дамыту.
Тақырыбы:Құстар - біздің досымыз. Мақсаты: Балаларға құстар туралы түсінік беру, жыл құстары мен қыстайтын құстардың аттарын білуге үйрету, сөздік қорын молайту, жаңа сөзді пайдалана отырып сөйлеу, ойлау, есту, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру. Құстарға қамқорлықпен қарауға баулу. Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, әңгімелесу, көрсету, сұрақ- жауап, тірек-сызба, ойын, мадақтау, қорытындылау. Көрнекіліктер: жыл құстары туралы, суреттер, құстардың үні (дауысы), тыйым сөздер, табиғат көрінісі, қиылған құстар.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Есеп + - |
||||||
|
Мотивациялық-қозғаушылық Ұйымдастыру-іздестіру |
-Балалар, бүгін бізде ерекше сабақ болады. Біз тіл дамыту сабағында құстар жайлы, білетін боламыз. Кәнекей шаттық щеңбер жасайықшы. Біз ерекше баламыз, Айтқан тілді аламыз. Достарымды көргенде, Қуана-қуана қарсы аламыз Сәлем, сәлем, сәлем Рахмет: Мен сендерге бүгінгі күндерін сәтті болсын деймін. -Бүгін біздің топқа қонақтар келіпті. Ендеше қонақтармен сәлемдесейік. -Балалар көзімізді бір сәтке, жұмып құстарды елестетейікте, ұнтаспадан құстардыңдауысы естіледі, көзімізді ашайық. -Балалар біз ұнтаспадан ненің дауысын естідік? -Балалар назарларынды мына суреттерге аударайықшы. Тақтада дала құстары және жылы жаққа ұшатын құстардың суреттері ілініп тұр. Дала құстары : торғай, қарға, сауысқан. Жыл құстары: қарлығаш, аққу, қараторғай. Балалар бүгінгі іс-әрекетімізде дала және жылы жаққа ұшатын құстар туралы әңгімелесеміз. Дала құстары ағаш түбіндегі құрт-құмырсқалармен қоректенеді. Ағаштың жайқалып жақсы өсуіне, түрлі жәндіктерден тазаруына көмектеседі. Құстарға сол себепті қамқорлық көрсетіп ұя жасап, жем беруіміз керек. -Олай болса, екі орталыққа бөліне қояйық. Бірінші орталық: Көркем әдебиет бойынша тапсырмалар. Тірек-сызбалар арқылы сөйлемдер құрастыру. Мақсаты: 3-6 сөзден құралатын сөйлемдер құрастыру.
Екінші орталық: Бейнелеу орталығы бойынша тапсырмалар. Д/о «Қайда мекендейді» (дала құстары мен жыл құстары араласып кетіпті) Қыстайтын құстарға жем беру, жыл құстарын жылы жаққа ұшыру. Д/о: Аспандағы жұлдыздар. Мақсаты: нүктелер арқылы құс суретін шығару
Сергіту сәті: Қарлығашқа ұқсайық, Кәне қанат жазайық Қарлығаш боп ұшайық Ұшып-ұшып алайық Орнымызға қонайық. |
Балалар бір-бірімен құшақтасады. -Сәлеметсіздер ме қонақтар, қош келдіңіз бәрініз. -Құстардың дауысын естідік Балалар тәрбиешіні мұқият тыңдайды. Құстарды атауымен атау. Орталыққа бөлінеді. -Әдемі қоңыр түсті торғай ұшты. -Бір үлкен тырна ағашта отыр. -Кішкентай қарлығаш. -Құстардың ұясын бұзбау. -Біз құстарға жем бердік. -Ағашта ұя тұр. -Қарға қара түсті. -Мен торғайды жақсы көремін. Өз бетінше жұмыс жасау. Сергіту сәтінің сөздерін қайталап, қимыл-қозғалысын жасап қайталайды. |
|
|
|||||
|
Рефлексивті-түзетушілік |
-Балалар біз бүгінгі оқу іс-әрекетімізде не жайлы айттық? -Мен Асаналиға киндер сыйлағым келеді, себебі ол сабаққа жақсы қатысты. -Ал сен Асанали кімге киндерді сыйлағын келеді? |
Балалардың жауабы. Мен Темірханға, өйткені ол менің досым. |
|
|
|||||
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Балалар құс атауларын біледі, ажыратады. Нені игерді: Табиғат байлығын қорғап, құстарға деген қамқорлықты түсінеді. Нені меңгерді: Берілген тапсырманы өз бетінше орындайды.
шағым қалдыра аласыз














