Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Оқу ісінің меңгерушісі:

    САБАҚ:

    Машқар Гумеров.Көк кептер.

    Мұғалімнің есімі:

    Жанарбек А.Н

    Күні:

    СЫНЫП: 2 «В»

    Қатысқандар саны: 26

    Қатыспағандар:

    Сабақ негізделген оқу

    мақсаты (мақсаттары)

    2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін

    мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

    2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу

    2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

    Кейбір оқушылар:

    • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

    Бағалау критерийі

    Жеке тапсырмаларды орындай алады.

    Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, бейне материалдар ,кері байланыс, стикер.

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойлан тап ,түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, қазақ тілі,дүниетану

    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығулар

    Ресурстар

    Басталуы 5 минут


    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    Сынып реттілігін қадағалау.

    Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.



    Ортасы 25 минут











































































    Білу және түсіну 10 минут

    Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Бүгінгі тақырыпты анықтау үшін видеоны көру.

    «Ойлантап !»

    Бейнематериал не туралы?

    Қандай құс?

    Дескриптор

    -сұраққа жауап береді

    - құсты сиапттайды

    ҚБ «Қол белгілері»

    Жарайсыңдар! Бұл құс көгершін .

    Бүгінгі тақырыбымыз Машқар Гумеровтың «Көк кептер» әңгімесі

    Кептер дегеніміз не?

    Немен қоректенеді?

    Көгершінді кептер депте атайды.





    Тыңдалым

    Әңгімені тыңдау

    Мәтін бойынша сұрақтар

    Дескриптор

    -Әңгімені тыңдайды

    -Қабылдау сұрақтарына жауап береді

    ҚБ «Ауызша»

    Сұрақ жауап 2 минут

    1.Нүсіпбектің орнында сен болсаң қайтер едің? Аймағанның орнында болсаң ше?

    2. Шала – жансар көк кептерді қалай өлімнен құтқарып қалуға болады? Не істейтініңді рет –ретімен санамалап айт.

    3. Нүсіпбек пен Аймаған арасындағы достыққа өз көзқарасыңды білдір.

    1 тапсырма



    Дескриптор

    -Кейіпкерлердің қасиеттерін айтады

    -Өзінің қасиеттерін сипаттайды

    ҚБ «Өзін-өзі бағалау»





    Бейнематериал

    «Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.

    «Интервью» әдіс




    Суреттер бейнематериал










    Авторға шолу әдісі














    Бейнематериал аудио
















    «Екі жақты күнделік»

    (аудио)


























    Қортынды

    10 минут









    Құстар туралы тыйымдар мен ырымдар

    Аққу киелі құс болып саналғандықтан, оны атуға құс салуға болмайды.

    Киіз үйдің шаңырағына қарлығаш ұя салса, балапандары ұшып кеткенше көшпейді.

    Қыран құстарды атса, киесі тиеді.

    Байғыз киелі құс боландықтан, оны ұстап алуға болмайды.

    Үкіні ұстап алуға болмайды. Ұстаған күнде үкісін жүндеп алған соң, бір тойдырып, босатып жіберу керек.

    Жапалық пен жарғанатқа тиюге болмайды, қарғысы қатты болады.

    Екі түрлі түсініктеме күнделігі.

    Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:


    Бөліктің оң жағына

    Сол жағына

    Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді жазады.

    Сол әсер еткен үзінділер жайлы пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары қандай, қандай сұрақ бар т.б.)



    Жетістік баспалдағы

    Оқушылар қй баспалдақты таңдадыңдар?

    -Неліктен?

    (аудио)




    Оқушылар кестемен жұмыс жасайды

    Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.

    Саралау – Сіз қосымша

    көмек көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз? Сіз

    қабілеті жоғары

    оқушыларға тапсырманы

    күрделендіруді қалай

    жоспарлайсыз?

    Бағалау - Оқушылардың

    үйренгенін тексеруді

    қалай жоспарлайсыз?

    Пəнаралық байланыс

    Қауіпсіздік жəне еңбекті

    қорғау ережелері

    АКТ-мен байланыс

    Құндылықтардағы

    байланыс

    Рефлексия

    Сабақ / оқу

    мақсаттары

    шынайы ма?

    Бүгін оқушылар

    не білді?

    Сыныптағы ахуал

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жанарбек Ажар Нұрланатқызы
    29 Қаңтар 2021
    470
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Құстар-біздің досымыз

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Құстар-біздің досымыз

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ұстаздарға
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Оқу ісінің меңгерушісі:

    САБАҚ:

    Машқар Гумеров.Көк кептер.

    Мұғалімнің есімі:

    Жанарбек А.Н

    Күні:

    СЫНЫП: 2 «В»

    Қатысқандар саны: 26

    Қатыспағандар:

    Сабақ негізделген оқу

    мақсаты (мақсаттары)

    2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін

    мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

    2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу

    2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

    Кейбір оқушылар:

    • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

    Бағалау критерийі

    Жеке тапсырмаларды орындай алады.

    Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, бейне материалдар ,кері байланыс, стикер.

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойлан тап ,түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, қазақ тілі,дүниетану

    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығулар

    Ресурстар

    Басталуы 5 минут


    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    Сынып реттілігін қадағалау.

    Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.



    Ортасы 25 минут











































































    Білу және түсіну 10 минут

    Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Бүгінгі тақырыпты анықтау үшін видеоны көру.

    «Ойлантап !»

    Бейнематериал не туралы?

    Қандай құс?

    Дескриптор

    -сұраққа жауап береді

    - құсты сиапттайды

    ҚБ «Қол белгілері»

    Жарайсыңдар! Бұл құс көгершін .

    Бүгінгі тақырыбымыз Машқар Гумеровтың «Көк кептер» әңгімесі

    Кептер дегеніміз не?

    Немен қоректенеді?

    Көгершінді кептер депте атайды.





    Тыңдалым

    Әңгімені тыңдау

    Мәтін бойынша сұрақтар

    Дескриптор

    -Әңгімені тыңдайды

    -Қабылдау сұрақтарына жауап береді

    ҚБ «Ауызша»

    Сұрақ жауап 2 минут

    1.Нүсіпбектің орнында сен болсаң қайтер едің? Аймағанның орнында болсаң ше?

    2. Шала – жансар көк кептерді қалай өлімнен құтқарып қалуға болады? Не істейтініңді рет –ретімен санамалап айт.

    3. Нүсіпбек пен Аймаған арасындағы достыққа өз көзқарасыңды білдір.

    1 тапсырма



    Дескриптор

    -Кейіпкерлердің қасиеттерін айтады

    -Өзінің қасиеттерін сипаттайды

    ҚБ «Өзін-өзі бағалау»





    Бейнематериал

    «Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.

    «Интервью» әдіс




    Суреттер бейнематериал










    Авторға шолу әдісі














    Бейнематериал аудио
















    «Екі жақты күнделік»

    (аудио)


























    Қортынды

    10 минут









    Құстар туралы тыйымдар мен ырымдар

    Аққу киелі құс болып саналғандықтан, оны атуға құс салуға болмайды.

    Киіз үйдің шаңырағына қарлығаш ұя салса, балапандары ұшып кеткенше көшпейді.

    Қыран құстарды атса, киесі тиеді.

    Байғыз киелі құс боландықтан, оны ұстап алуға болмайды.

    Үкіні ұстап алуға болмайды. Ұстаған күнде үкісін жүндеп алған соң, бір тойдырып, босатып жіберу керек.

    Жапалық пен жарғанатқа тиюге болмайды, қарғысы қатты болады.

    Екі түрлі түсініктеме күнделігі.

    Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:


    Бөліктің оң жағына

    Сол жағына

    Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді жазады.

    Сол әсер еткен үзінділер жайлы пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары қандай, қандай сұрақ бар т.б.)



    Жетістік баспалдағы

    Оқушылар қй баспалдақты таңдадыңдар?

    -Неліктен?

    (аудио)




    Оқушылар кестемен жұмыс жасайды

    Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.

    Саралау – Сіз қосымша

    көмек көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз? Сіз

    қабілеті жоғары

    оқушыларға тапсырманы

    күрделендіруді қалай

    жоспарлайсыз?

    Бағалау - Оқушылардың

    үйренгенін тексеруді

    қалай жоспарлайсыз?

    Пəнаралық байланыс

    Қауіпсіздік жəне еңбекті

    қорғау ережелері

    АКТ-мен байланыс

    Құндылықтардағы

    байланыс

    Рефлексия

    Сабақ / оқу

    мақсаттары

    шынайы ма?

    Бүгін оқушылар

    не білді?

    Сыныптағы ахуал

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 2 сынып
    29.01.2021
    470
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жанарбек Ажар Нұрланатқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации