Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі: 6.1В Рационал сандар және оларға амалдар
қолдану
|
Мектеп: №5 мектеп-лицей
|
Күні:26.10.2020
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
Мадияров Б.Ж
|
Сынып: 6 б
|
Қатысқандар саны:
|
Қатыспағандар саны:
|
Сабақ тақырыбы
|
Теріс рационал сандарды
қосу.
|
Осы
сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу
бағдарламасына сілтеме)
|
6.1.2.13
таңбалары бірдей, таңбалары
әртүрлі рационал сандарды қосуды орындау;
|
Сабақ
мақсаттары
|
Оқушылар:
|
Бағалау критерийлері
|
Оқушылар
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар:
Пәнге қатысты лексика мен
терминология:
оң бағыт; теріс
бағыт.
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен
тіркестер:
|
Құндылықты
дарыту
|
берілген тапсырмаларды
орындауда еңбек етудің маңыздылығын ұғынып, шығармашылық қабілетін
шыңдау;
таңбалары әр түрлі рационал
сандардың қосындысын табуды үйрену арқылы білімінің өмірлік
қажеттілігін түсіне білу.
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Таңбалары бірдей,
таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосу амалдарын қолдану
күнделікті өмірде есептеулер жүргізу үшін маңызды және физикада,
химияда, биологияда, географияда пәндерінде сандық есептеулер
жүргізуге көмектеседі.
|
Бастапқы білім
|
Рационал сандарды
салыстыруды, координаталық түзуде кескіндеуді және координаттық
түзу көмегімен қосуды біледі.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы
жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
1-2 мин
3-6 мин
|
-
Амандасу. Сыныпты түгелдеу.
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Сабақтың сабақ тақырыптары мен
мақсаттарын тұжырымдау және жазу.
Сабақ тақырыбы: Таңбалары әр
түрлі рационал сандарды қосу.
Сабақтың мақсаты: Оқушылар
таңбалары әр түрлі рационал сандарды қосуды үйренеді, координаталық
түзуде нүктелердің координатасын табады.
Бағалау критерийін оқушылармен
бірге құрастыру
Үй тапсырмасын тексеру. Оқушылар жұп болып жұмыс жасап,
бір-бірінің есебін тексереді. Өзара
бағалау.
Жедел сұрақ.
• Оң сан деген не? Теріс сан
деп
• Қандай санды
айтамыз?
• Оң сандар мен теріс сандар
координаталық түзуде қалай кескінделеді?
• Оң сандар мен теріс сандарды
қалай салыстырамыз?
Оқушылардың өздері жауабын
ұсынады.
• Барлық оң сандарды, барлық
теріс сандарды жаз:
• - 6; 8,1; - 10,5; 37; -88,89;
-0,097; 674; 45,8; -0,42
• Өсу ретімен
орналастыр
Оқушы тапсырманы жеке орындайды Тапсырманы орындап болған
соң слайдтағы дайын жауабымен бір – бірін
тексереді.
|
|
Сабақтың ортасы
7-11 мин
12-15 мин
16-18 мин
19-21 мин
22-23 мин
24-37 мин
|
Жаңа сабақты
түсіну
Жаңа тақырыпты проблемалық
оқыту
Сыныппен
жұмыс:
Таңбалары әр түрлі теріс
сандарды қосу
Есеп. Таңертең ауаның
температурасы -3С болды, ал түсте +4С-қа өзгерді (4С – қа
жоғарылады). Түсте ауа температурасы неше градус
болды?
Ойлан…
Таңбалары әр түрлі, екі санды
қосу үшін:
1) Үлкен модульден кіші
модульді азайту керек;
2) Шыққан санның алдына модулі
үлкен қосылғыштың таңбасын қою керек.
Мысалы: 1) 9+(-5)=9-5=4 2)
(-10)+7=-3
Қарама – қарсы сандардың
қосындысы 0 – ге тең.
а+(-а)=0. Мысалы:
(-14,9)+(+14,9)=0
Оқушылардың өздері шығаруға
мүмкіндік беру. Жауабын негіздеуді сұраған жөн. Слайдтағы дайын
жауабымен тексереді.
Жаңа сабақты
меңгеру.
Жұптық жұмыс:
Тапсырма
1.
Қосуды орындаңыз
(ауызша):
-
18+(-9)
-
(-21)+14
-
(-31)+53
-
32+(-21)
-
45+(-45)
-
0+(-31)
-
(-17)+20
-
(-70)+10
-
(-25)+30
Тапсырма
2
Есептеңіз:
-
(-1,3)+2,5
-
(-4,6)+1,9
-
5,1+(-10)
-
5,8+(-8)
-
4,5+(-2,8)
-
2,1+(-5)
Тапсырма
3
Есептеңіз:
-
-
-
-
-
Тапсырма
4.
Координаталық түзуде А(5) және
В(-4) нүктелерін белгілеңдер:
-
С нүктесі А нүктесінен солға
қарай (теріс бағытта) 8 бірлік кесіндіге тең қашықтықта жатыр. С
нүктесінің координатасын табыңдар.
-
D нүктесі В нүктесінен оңға
қарай (оң бағытта) 6 бірлік кесіндіге тең қашықтықта
жатыр. D
нүктесінің координатасын
табыңдар.
Бірнеше оқушылардан тақтаға
шығып өз жауаптарымен бөлісулері сұралады. Жауаптардың дұрыс па жоқ
па екенін қалған оқушылардан сұрап
талқыланады.
Жаңа сабақты
бекіту.
Өзіндік жұмыс:
1 тапсырма. Кестені
толтырыңдар
a
|
0,35
|
|
96
|
-81,7
|
-46,8
|
b
|
-0,35
|
|
-18
|
6
|
51
|
a+b
|
|
|
|
|
|
2 тапсырма. Қосуды
орындаңдар
-
-3+(-5)+(-7)+2
-
17+(-2)+(-9)+5+(-7)+9
-
-8,3+5,6
-
-9,7+14,3
-
-9+0,9
-
14+(-15,91)
Презентациядағы дайын
жауаптар бойынша өзін-өзі тексеріп, дескриптор боынша өзін
бағалайды.
|
Қосымша 1.
Матема-тика 6 класс,
Т.Алдамұратова., Алматы, «Атамұра» 2012.
Қосымша 2.
Қосымша 3.
Қосымша 4.
|
Сабақтың соңы
37-40 мин
|
Сабақты
қорытындылау:
Рефлексия
-
Қандай тапсырмалар қиындық
туғызды?
-
Неліктен?
-
Жұмыста нені
ескермедіңіздер?
-
Неліктен?
-
Нәтижені қалай жақсартуға
болады?
Сабақ соңында оқушылар
рефлексия жүргізеді:
1. Нені
үйрендім?
2. Нені білгім
келеді?
3. Нені
түсінбедім?
|
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді
жоспарлайсыз? Қабілеті
жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық
және қауіпсіздік
техникасының сақталуы. АКТ-мен
байланыстар
|
Оқушылар сабақ бойы жеке және
жұппен жұмыс жасайды.
Жұптық
жұмыста өз-өзіне сенімсіз оқушылар
анағұрлым өздеріне сенімді оқушылармен жұмыс істеу барысында,
тапсырманы орындау жолдарын бақылап, үйренеді.
Ашық сұрақтар беріледі, себебі
білімі жоғары оқушылар оларды кең ауқымды мағынада
түсінеді.
|
Оқушылардың тапсырмаларды
орындауға және диалогтарға қаншалықты қатысатындығын бақылау
жолымен бағалау.
Прогресс, жұппен жұмыс
кезіндегі жауап реакциясы әр оқушының үлесін бағалау
.
Жұптар бір-бірін бағалайды ,
яғни өзара бағалау болады және өзін-өзі
бағалайды.
|
Сабақты бекіту кезеңінің
алдында «көз жаттығуын» жасататылады.
|