Материалдар / Қуант бізді жаңа жыл.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қуант бізді жаңа жыл.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қуант бізді жаңа жыл.Қуант бізді жаңа жыл.Қуант бізді жаңа жыл.Қуант бізді жаңа жыл.Қуант бізді жаңа жыл.Қуант бізді жаңа жыл.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2022
360
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.1В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану

Мектеп: №5 мектеп-лицей

Күні:26.10.2020

Мұғалімнің аты-жөні:

Мадияров Б.Ж

Сынып: 6 б

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Теріс рационал сандарды қосу.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.2.13

таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосуды орындау;

Сабақ

мақсаттары

Оқушылар:

  • теріс рационал сандарды қосу ережесін білу;

  • теріс рационал сандарды қосу ережесін қолданып есептер шығару


Бағалау критерийлері

Оқушылар

  • теріс рационал сандарды қосу ережесін біледі;

  • теріс рационал сандарды қосу ережесін қолданып есептер шығарады.

Тілдік

мақсаттар

Оқушылар:

  • рационал сандарға қосу және азайту амалдарын орындауда түсінік береді.

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

  • рационал сандар; координаталық түзу; бірлік кесінді; санақ басы;

оң бағыт; теріс бағыт.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

  • таңбасы бірдей сандарды қосу үшін … керек;

  • таңбалары әртүрлі сандарды қосу үшін ... керек.

Құндылықты

дарыту

  • еңбек және шығармашылық

берілген тапсырмаларды орындауда еңбек етудің маңыздылығын ұғынып, шығармашылық қабілетін шыңдау;

  • өмір бойы білім алу

таңбалары әр түрлі рационал сандардың қосындысын табуды үйрену арқылы білімінің өмірлік қажеттілігін түсіне білу.

Пәнаралық

байланыстар

Таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосу амалдарын қолдану күнделікті өмірде есептеулер жүргізу үшін маңызды және физикада, химияда, биологияда, географияда пәндерінде сандық есептеулер жүргізуге көмектеседі.

Бастапқы білім

Рационал сандарды салыстыруды, координаталық түзуде кескіндеуді және координаттық түзу көмегімен қосуды біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

1-2 мин





3-6 мин

  1. Амандасу. Сыныпты түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Сабақтың сабақ тақырыптары мен мақсаттарын тұжырымдау және жазу.

Сабақ тақырыбы: Таңбалары әр түрлі рационал сандарды қосу.

Сабақтың мақсаты: Оқушылар таңбалары әр түрлі рационал сандарды қосуды үйренеді, координаталық түзуде нүктелердің координатасын табады.

Бағалау критерийін оқушылармен бірге құрастыру

Үй тапсырмасын тексеру. Оқушылар жұп болып жұмыс жасап, бір-бірінің есебін тексереді. Өзара бағалау.

Жедел сұрақ.

Оң сан деген не? Теріс сан деп

Қандай санды айтамыз?

Оң сандар мен теріс сандар координаталық түзуде қалай кескінделеді?

Оң сандар мен теріс сандарды қалай салыстырамыз?

Оқушылардың өздері жауабын ұсынады.

Барлық оң сандарды, барлық теріс сандарды жаз:

- 6; 8,1; - 10,5; 37; -88,89; -0,097; 674; 45,8; -0,42

Өсу ретімен орналастыр

Оқушы тапсырманы жеке орындайды Тапсырманы орындап болған соң слайдтағы дайын жауабымен бір – бірін тексереді.





Сабақтың ортасы



7-11 мин



















12-15 мин










16-18 мин







19-21 мин






















22-23 мин












24-37 мин



Жаңа сабақты түсіну

Жаңа тақырыпты проблемалық оқыту

Сыныппен жұмыс:

Таңбалары әр түрлі теріс сандарды қосу

Есеп. Таңертең ауаның температурасы -3С болды, ал түсте +4С-қа өзгерді (4С – қа жоғарылады). Түсте ауа температурасы неше градус болды?

Ойлан…

Таңбалары әр түрлі, екі санды қосу үшін:

1) Үлкен модульден кіші модульді азайту керек;

2) Шыққан санның алдына модулі үлкен қосылғыштың таңбасын қою керек.

Мысалы: 1) 9+(-5)=9-5=4 2) (-10)+7=-3

Қарама – қарсы сандардың қосындысы 0 – ге тең.

а+(-а)=0. Мысалы: (-14,9)+(+14,9)=0

Оқушылардың өздері шығаруға мүмкіндік беру. Жауабын негіздеуді сұраған жөн. Слайдтағы дайын жауабымен тексереді.

Жаңа сабақты меңгеру.

Жұптық жұмыс:

Тапсырма 1.

Қосуды орындаңыз (ауызша):

  1. 18+(-9)

  2. (-21)+14

  3. (-31)+53

  4. 32+(-21)

  5. 45+(-45)

  6. 0+(-31)

  7. (-17)+20

  8. (-70)+10

  9. (-25)+30

Тапсырма 2

Есептеңіз:

  1. (-1,3)+2,5

  2. (-4,6)+1,9

  3. 5,1+(-10)

  4. 5,8+(-8)

  5. 4,5+(-2,8)

  6. 2,1+(-5)

Тапсырма 3

Есептеңіз:

Тапсырма 4.

Координаталық түзуде А(5) және В(-4) нүктелерін белгілеңдер:

  1. С нүктесі А нүктесінен солға қарай (теріс бағытта) 8 бірлік кесіндіге тең қашықтықта жатыр. С нүктесінің координатасын табыңдар.

  2. D нүктесі В нүктесінен оңға қарай (оң бағытта) 6 бірлік кесіндіге тең қашықтықта жатыр. D нүктесінің координатасын табыңдар.

Бірнеше оқушылардан тақтаға шығып өз жауаптарымен бөлісулері сұралады. Жауаптардың дұрыс па жоқ па екенін қалған оқушылардан сұрап талқыланады.

Жаңа сабақты бекіту.

Өзіндік жұмыс:

1 тапсырма. Кестені толтырыңдар

a

0,35


96

-81,7

-46,8

b

-0,35


-18

6

51

a+b







2 тапсырма. Қосуды орындаңдар

  1. -3+(-5)+(-7)+2

  2. 17+(-2)+(-9)+5+(-7)+9

  3. -8,3+5,6

  4. -9,7+14,3

  5. -9+0,9

  6. 14+(-15,91)


Презентациядағы дайын жауаптар бойынша өзін-өзі тексеріп, дескриптор боынша өзін бағалайды.



Қосымша 1.



Матема-тика 6 класс, Т.Алдамұратова., Алматы, «Атамұра» 2012.









Қосымша 2.







































Қосымша 3.



















Қосымша 4.





Сабақтың соңы

37-40 мин

Сабақты қорытындылау:

Рефлексия

  1. Қандай тапсырмалар қиындық туғызды?

  2. Неліктен?

  3. Жұмыста нені ескермедіңіздер?

  4. Неліктен?

  5. Нәтижені қалай жақсартуға болады?

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

1. Нені үйрендім?

2. Нені білгім келеді?

3. Нені түсінбедім?


Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. АКТ-мен байланыстар

Оқушылар сабақ бойы жеке және жұппен жұмыс жасайды.

Жұптық жұмыста өз-өзіне сенімсіз оқушылар анағұрлым өздеріне сенімді оқушылармен жұмыс істеу барысында, тапсырманы орындау жолдарын бақылап, үйренеді. Ашық сұрақтар беріледі, себебі білімі жоғары оқушылар оларды кең ауқымды мағынада түсінеді.

Оқушылардың тапсырмаларды орындауға және диалогтарға қаншалықты қатысатындығын бақылау жолымен бағалау.

Прогресс, жұппен жұмыс кезіндегі жауап реакциясы әр оқушының үлесін бағалау .

Жұптар бір-бірін бағалайды , яғни өзара бағалау болады және өзін-өзі бағалайды.

Сабақты бекіту кезеңінің алдында «көз жаттығуын» жасататылады.












578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!