|
Бөлім: |
7.Жұмыс және қуат |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты |
Шабден Меруерт Кенжеханқызы |
|
|
Күні: |
||
|
Сынып: 7 «Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Қуат |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.2.3.1 –қуат ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
-қуат ұғымының физикалық мағынасын сипаттап -қуаттың формуласымен есептер шығару |
|
|
Бағалау критерийлері |
- қуат ұғымының мағынасын сипаттайды - қуаттың формуласына есептер шығарады |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы Шығармашылық пен сын тұрғысынан ойлау тапсырмаларын шағын топта орындау арқылы өзара қарым-қатынас жасау қабілетін дамытып, өндіріс пен білімнің қолданылу аясын кеңейту. Оқушылар әртүрлі мамандардың еңбек өнімділіктерін есептеп, өнімділікті жоғарылату жолдарын ұсынады. |
|
|
Пәнаралық байланыстар |
-есептер шығаруда математикалық амалдар қолдану;
|
|
|
АКТ қолдану дағдылар |
Таныстырылым даярлап, интербелсенді тақта арқылы көрсету, есептер шығару. |
|
|
Бастапқы білім |
Күш, масса, жылдамдық,,уақыт,тығыздық,көлем. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
|
|
|
|
|
Сабақтың басы
5 мин
Өткен тарауды тексеру 1Омин.
|
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу,сабаққа дайындығын бақылау. Топқа бөлу : 1. Архимед 2. Джоуль 3. Паскаль 4.Ватт Үй тапсырмасын тексеру Үйге берілген есептерді жұбына тексертеді.
«Кездейсоқ дөңгелек» бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз.
|
Оқушылар фотодағы ғалымдарды тауып топқа бөлінеді Әр топ қысқаша өз ғалымдары туралы айтады Оқушылар жұптарының есептерін тексереді Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді. |
Дескриптор: -Өткен бөлімдегі ережелерді қайталайды.
Жалпы балл-3 |
https://flippity.net/ Сұрақтар |
|
Сабақтың ортасы 10 мин
|
Миға шабуыл. Жұппен талқылау
Сендерге бақша
суғару үшін бір бөшке су керек. Ал су құдықта. Сендер суды шелекпен
немесе насостың көмегімен ала аласыңдар. Естерііңе салайын, екі
жағдайда да жасалған жұмыс бірдей болады. Әрине сендер насосты
таңдап аласыңдар.
Жаңа сабақты түсіндіру
Біз бүгінгі
сабағымызда «қуат» деп аталатын физикалық шамамен танысамыз. Ол
үшін алдымен бізге физикалық шама ретінде қуат туралы не білуіміз
керек, соны анықтап алайық. |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап жазады. Өз жұбымен сұрақты талқылайды.
Оқушылар жаңа сабақта алған білімін жеке дәптерге жазып алады
|
Дескриптор -Пікір алмасады.
Жалпы балл-2
|
Экран Слайд Дәптер Гір тасы Сызығыш Секундомер
|
|
Сабақты бекіту 1О мин |
Тәжірибелілік
есеп 4 топқа есептер беріледі 1-ТОП
2-ТОП
3-ТОП
4-ТОП
|
Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды Топта белсенді болып есеп шығарады. |
Оқушылар топпен есеп шығарып, көрсетілген тәжірибелік жұмыстың есебін дәптеріне жазып алады. Жалпы балл 3 |
Дәптер |
|
Сабақтың соңы. 10 мин Рефлекция
Бағалау
Үй тапсырмасы |
Қолшатыр әдісі арқылы сабақтан алған білімдерімен бөліседі
«Бағалау парағы» әдісі арқылы бағалау. Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау
Есептер шығару. Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс. (жеңілдетілген тапсырмалар) Дарынды оқушымен жұмыс (реферат «Джеймс Уатт») |
Қолдарындағы қағаздар арқылы білілмдерімен бөліседі
Сабақ барысындағы белсенділігін өздері бағалайтын болады |
Дескриптор 1.Үй жұмысына 3 балл 2.Жұптық пікірталасқа 2 балл 3.Топпен жұмысқа 3 балл 4.Жеке дәптермен жұмысқа 2 балл
|
Түрлі түсті жаңбыр тамшылары Бағалау парағы |
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қуат
Қуат
|
Бөлім: |
7.Жұмыс және қуат |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты |
Шабден Меруерт Кенжеханқызы |
|
|
Күні: |
||
|
Сынып: 7 «Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Қуат |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.2.3.1 –қуат ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
-қуат ұғымының физикалық мағынасын сипаттап -қуаттың формуласымен есептер шығару |
|
|
Бағалау критерийлері |
- қуат ұғымының мағынасын сипаттайды - қуаттың формуласына есептер шығарады |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы Шығармашылық пен сын тұрғысынан ойлау тапсырмаларын шағын топта орындау арқылы өзара қарым-қатынас жасау қабілетін дамытып, өндіріс пен білімнің қолданылу аясын кеңейту. Оқушылар әртүрлі мамандардың еңбек өнімділіктерін есептеп, өнімділікті жоғарылату жолдарын ұсынады. |
|
|
Пәнаралық байланыстар |
-есептер шығаруда математикалық амалдар қолдану;
|
|
|
АКТ қолдану дағдылар |
Таныстырылым даярлап, интербелсенді тақта арқылы көрсету, есептер шығару. |
|
|
Бастапқы білім |
Күш, масса, жылдамдық,,уақыт,тығыздық,көлем. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
|
|
|
|
|
Сабақтың басы
5 мин
Өткен тарауды тексеру 1Омин.
|
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу,сабаққа дайындығын бақылау. Топқа бөлу : 1. Архимед 2. Джоуль 3. Паскаль 4.Ватт Үй тапсырмасын тексеру Үйге берілген есептерді жұбына тексертеді.
«Кездейсоқ дөңгелек» бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз.
|
Оқушылар фотодағы ғалымдарды тауып топқа бөлінеді Әр топ қысқаша өз ғалымдары туралы айтады Оқушылар жұптарының есептерін тексереді Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді. |
Дескриптор: -Өткен бөлімдегі ережелерді қайталайды.
Жалпы балл-3 |
https://flippity.net/ Сұрақтар |
|
Сабақтың ортасы 10 мин
|
Миға шабуыл. Жұппен талқылау
Сендерге бақша
суғару үшін бір бөшке су керек. Ал су құдықта. Сендер суды шелекпен
немесе насостың көмегімен ала аласыңдар. Естерііңе салайын, екі
жағдайда да жасалған жұмыс бірдей болады. Әрине сендер насосты
таңдап аласыңдар.
Жаңа сабақты түсіндіру
Біз бүгінгі
сабағымызда «қуат» деп аталатын физикалық шамамен танысамыз. Ол
үшін алдымен бізге физикалық шама ретінде қуат туралы не білуіміз
керек, соны анықтап алайық. |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап жазады. Өз жұбымен сұрақты талқылайды.
Оқушылар жаңа сабақта алған білімін жеке дәптерге жазып алады
|
Дескриптор -Пікір алмасады.
Жалпы балл-2
|
Экран Слайд Дәптер Гір тасы Сызығыш Секундомер
|
|
Сабақты бекіту 1О мин |
Тәжірибелілік
есеп 4 топқа есептер беріледі 1-ТОП
2-ТОП
3-ТОП
4-ТОП
|
Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды Топта белсенді болып есеп шығарады. |
Оқушылар топпен есеп шығарып, көрсетілген тәжірибелік жұмыстың есебін дәптеріне жазып алады. Жалпы балл 3 |
Дәптер |
|
Сабақтың соңы. 10 мин Рефлекция
Бағалау
Үй тапсырмасы |
Қолшатыр әдісі арқылы сабақтан алған білімдерімен бөліседі
«Бағалау парағы» әдісі арқылы бағалау. Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау
Есептер шығару. Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс. (жеңілдетілген тапсырмалар) Дарынды оқушымен жұмыс (реферат «Джеймс Уатт») |
Қолдарындағы қағаздар арқылы білілмдерімен бөліседі
Сабақ барысындағы белсенділігін өздері бағалайтын болады |
Дескриптор 1.Үй жұмысына 3 балл 2.Жұптық пікірталасқа 2 балл 3.Топпен жұмысқа 3 балл 4.Жеке дәптермен жұмысқа 2 балл
|
Түрлі түсті жаңбыр тамшылары Бағалау парағы |
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||
шағым қалдыра аласыз













