|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
||||||
|
Бөлім: |
Қазақстанда кеңестік биліктің орнығуы |
||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Танирбергенов Жеткерген Қасқырбайұлы |
||||||
|
Күні: |
14.12.2021ж. |
||||||
|
Сынып: 8 В |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы Зерттеу сұрағы: Қазақ Автономиялық Кеңестік Республикасы құрылуының тарихи маңызы неде? |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.3.1.6 Қазақстанда құрылған ұлттықавтономиялардың маңыздылығына баға беру; 8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау. |
||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақстандағыұлттық автономия құрылумаңыздылығынтүсіну. |
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Үй тапсырмасы:22-23. Қазақ Автономиялық Кеңестік Социалистік Республикасының құрылуы *Қырғыз (Қазақ) Кеңестік автономиясын құруға дайындық; *Қазревком *Кеңес үкіметінің 1920 ж. 26 тамыздағы Қырғыз (Қазақ)АКСР құру туралы жарғысы; *Қырғыз (Қазақ) АКСР еңбекшілері құқықтарының Деклорациясын қабылдау және оның мазмұны; «Бес саусақ әдісі» арқылы сұрақтарға жауап бер:
Қырғыз (Қазақ) АКСР – і ОАК –нің төрағасы кім?
Азамат соғысынан кейін қазақ автономиясына қатысты қандай тарихи оқиға орын алды?
Қырғыз (Қазақ) АКСР-і қашан құрылды?
Қырғыз (Қазақ) АКСР-інің астанасы қайда болды?
Не себепті Қырғыз (Қазақ) АКСР-ін құру мүмкіндігі туды? (Б) Бастапқы стимул. Интерактивті тақтада жазылған негізгі ұғымдарды «Азамат соғысы», «Шетел интервенциясы», «Әскери коммунизм саясаты», «Азық түлік салғырты» сөздеріне оқушылардың ауызша анықтама беруі тапсырылады. Тақырып қандай болуы мүмкін екендігі туралы болжамдары тыңдалады. 2) Сабақ тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстыру. Әңгімелесу. 3) Зерттеу сұрақтары:
|
Оқушылар үй тапсырмасын айтады
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
мадақтау |
Интерактивті тақта |
|||
|
Жаңа білім |
(Б) Қысқаша шолу. Жаңа тақырыптың негізгі ұғымдарын түсіну мақсатында «сөздік мозаика» әдісін қолдану. Берілген ұғымдарды (Автономия, Ревком, Декрет, Декларация, құрылтай, құжат, шешім т.б) мағынасына сәйкес сәйкестендіреді. Бұл әдіс дерекпен (құжатпен) тиімді жұмыс жасауға негіз болады. Зерттеу мен талдау Бейнематериалды көріп, Картамен жұмыс түрін ұйымдастыру. Қазақ АКСР-дің территориясын, астанасын кескін картаға түсіртіп, басты маңызын жаздырту. Мысалы, ежелгі қазақ жері қалпына келтірілді. Картамен жұмыс Қазіргі Қазақстан мен Қазақ АКСР-нің карталарын салыстырып, территориялық өзгерістері мен сабақтастығын анықтату. Критерийлері:
Б 1925 жылғы Кеңестердің Бүкілқазақстандық V съезіндегі «қырғыз» атауының «қазақ» атауына ауыстырылған қаулысын оқытып, қаулының маңыздылығы неде? сұрағы арқылы талқылау ұйымдастыру. Оқушылар қазақ атауының қайта жандануы, тарихи әділдіктің орнауын түсінуі керек.
Мәтін бойынша жұмыс.Қазақ Автономиялық кеңестік Республикасы құрылуына белсене атсалысқан ұлт зиялыларының (Ә.Бөкейханов, А.Байтұрсынов, Ә.Ермеков, М.Сералиннің) ролін анықтап, қазақ жерінің қалпына келтіруінің маңызын ашып, пікірлерін дәлелдеуді тапсыру. Мысалы, АКСР-дің шекарасының белгіленуі.
|
Мәтінмен жұмыс Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды Дескриптор: Қазақ АКСР-дің территориясын, астанасын кескін картадан анықтайды Қазіргі Қазақстан мен Қазақ АКСР-нің карталарын салыстырып, территориялық өзгерістері мен сабақтастығын ажыратады «Қырғыз» атауының «қазақ» атауына ауыстырылған қаулысын оқытып, қаулының маңыздылығын анықтайды |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Жұлдызшалар»
|
Б. Ғ. Аяған, Х. М. Әбжанов, Д. А. Махат. Омарбеков Т. Қазақстан тарихының XX ғ. Өзекті мәселелері. Өнер, 2014 Қозыбаев М. Ақтаңдақтар ақиқаты. Қазақ университеті, 1992
|
|||
|
Бекіту |
Сабақты қорытындылау Қазақ Кеңестік автономиясы құрылуының тарихи маңызы неде?» Үйге тапсырма |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
|||
|
Кері байланыс |
. Сабақ мақсаттарына оралып, жалпылау. - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын берілген және өздері ұсынған критерийлер бойынша бағалай алады. |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы
Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
||||||
|
Бөлім: |
Қазақстанда кеңестік биліктің орнығуы |
||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Танирбергенов Жеткерген Қасқырбайұлы |
||||||
|
Күні: |
14.12.2021ж. |
||||||
|
Сынып: 8 В |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы Зерттеу сұрағы: Қазақ Автономиялық Кеңестік Республикасы құрылуының тарихи маңызы неде? |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.3.1.6 Қазақстанда құрылған ұлттықавтономиялардың маңыздылығына баға беру; 8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау. |
||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақстандағыұлттық автономия құрылумаңыздылығынтүсіну. |
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Үй тапсырмасы:22-23. Қазақ Автономиялық Кеңестік Социалистік Республикасының құрылуы *Қырғыз (Қазақ) Кеңестік автономиясын құруға дайындық; *Қазревком *Кеңес үкіметінің 1920 ж. 26 тамыздағы Қырғыз (Қазақ)АКСР құру туралы жарғысы; *Қырғыз (Қазақ) АКСР еңбекшілері құқықтарының Деклорациясын қабылдау және оның мазмұны; «Бес саусақ әдісі» арқылы сұрақтарға жауап бер:
Қырғыз (Қазақ) АКСР – і ОАК –нің төрағасы кім?
Азамат соғысынан кейін қазақ автономиясына қатысты қандай тарихи оқиға орын алды?
Қырғыз (Қазақ) АКСР-і қашан құрылды?
Қырғыз (Қазақ) АКСР-інің астанасы қайда болды?
Не себепті Қырғыз (Қазақ) АКСР-ін құру мүмкіндігі туды? (Б) Бастапқы стимул. Интерактивті тақтада жазылған негізгі ұғымдарды «Азамат соғысы», «Шетел интервенциясы», «Әскери коммунизм саясаты», «Азық түлік салғырты» сөздеріне оқушылардың ауызша анықтама беруі тапсырылады. Тақырып қандай болуы мүмкін екендігі туралы болжамдары тыңдалады. 2) Сабақ тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстыру. Әңгімелесу. 3) Зерттеу сұрақтары:
|
Оқушылар үй тапсырмасын айтады
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
мадақтау |
Интерактивті тақта |
|||
|
Жаңа білім |
(Б) Қысқаша шолу. Жаңа тақырыптың негізгі ұғымдарын түсіну мақсатында «сөздік мозаика» әдісін қолдану. Берілген ұғымдарды (Автономия, Ревком, Декрет, Декларация, құрылтай, құжат, шешім т.б) мағынасына сәйкес сәйкестендіреді. Бұл әдіс дерекпен (құжатпен) тиімді жұмыс жасауға негіз болады. Зерттеу мен талдау Бейнематериалды көріп, Картамен жұмыс түрін ұйымдастыру. Қазақ АКСР-дің территориясын, астанасын кескін картаға түсіртіп, басты маңызын жаздырту. Мысалы, ежелгі қазақ жері қалпына келтірілді. Картамен жұмыс Қазіргі Қазақстан мен Қазақ АКСР-нің карталарын салыстырып, территориялық өзгерістері мен сабақтастығын анықтату. Критерийлері:
Б 1925 жылғы Кеңестердің Бүкілқазақстандық V съезіндегі «қырғыз» атауының «қазақ» атауына ауыстырылған қаулысын оқытып, қаулының маңыздылығы неде? сұрағы арқылы талқылау ұйымдастыру. Оқушылар қазақ атауының қайта жандануы, тарихи әділдіктің орнауын түсінуі керек.
Мәтін бойынша жұмыс.Қазақ Автономиялық кеңестік Республикасы құрылуына белсене атсалысқан ұлт зиялыларының (Ә.Бөкейханов, А.Байтұрсынов, Ә.Ермеков, М.Сералиннің) ролін анықтап, қазақ жерінің қалпына келтіруінің маңызын ашып, пікірлерін дәлелдеуді тапсыру. Мысалы, АКСР-дің шекарасының белгіленуі.
|
Мәтінмен жұмыс Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды Дескриптор: Қазақ АКСР-дің территориясын, астанасын кескін картадан анықтайды Қазіргі Қазақстан мен Қазақ АКСР-нің карталарын салыстырып, территориялық өзгерістері мен сабақтастығын ажыратады «Қырғыз» атауының «қазақ» атауына ауыстырылған қаулысын оқытып, қаулының маңыздылығын анықтайды |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Жұлдызшалар»
|
Б. Ғ. Аяған, Х. М. Әбжанов, Д. А. Махат. Омарбеков Т. Қазақстан тарихының XX ғ. Өзекті мәселелері. Өнер, 2014 Қозыбаев М. Ақтаңдақтар ақиқаты. Қазақ университеті, 1992
|
|||
|
Бекіту |
Сабақты қорытындылау Қазақ Кеңестік автономиясы құрылуының тарихи маңызы неде?» Үйге тапсырма |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
|||
|
Кері байланыс |
. Сабақ мақсаттарына оралып, жалпылау. - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын берілген және өздері ұсынған критерийлер бойынша бағалай алады. |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
|||
шағым қалдыра аласыз













