Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қыс. Дауысты және дауыссыз дыбыстар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
Дыбыс және әріп |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Қыс. Дауысты және дауыссыз дыбыстар |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.2.1.2 оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану; 1.4.1.1 айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазу; 1.2.8.2 дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардың жуан, жіңішке болып бөлінетінін түсіну |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Мәтінді түсініп оқиды. Айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді есте сақтай отырып, көшіріп жазады. Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратады, жуан, жіңішке болып бөлінетініне талдау жасайды. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басы Ортасы |
Психологиялық дайындық. «Жылулық шеңбері» Оқулықпен жұмыс Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. 1-жаттығу. Міржақып Дулатов – аса көрнекті ағартушы, қоғам қайраткері, ақын, жазушы. Ол 1885 жылы Қостанай облысы Жанкелді ауданында дүниеге келген. Әкесі Дулат аймағына аты шыққан шебер кісі болған, ер-тұрман жасаған. Шешесі Дәмеш әнші болған. Әкесі балаларын жастайынан оқуға береді. Алғашқыда бала Міржақып ауыл молдасынан оқып, хат таныған. Мұғалім мәтінді дауыстап оқып береді. Оқушылар тарапынан мағынасы түсініксіз сөздер болса, сөздік жұмысын жүргізеді Дескриптор
|
Шашылған жұлдыздардан өздеріне ұнаған бір жұлдызды алып, орындарына жайғасады. 1-жаттығу ауызша орындалады. Мәтінді барлық оқушы тізбектей, дауыстап мәнерлеп оқып шығады. Мәтін мазмұнын өз сөздерімен әңгімелейді. Бапсыз – жайсыз, қолайсыз деген мағынада екенін біледі. Мәтін соңындағы сұрақтарға жауапбереді. |
|
Түрлі түсті жұлдызшалар |
|
|
|
|
|
Соңы |
. Дәптермен жұмыс Мұнда мұғалім д дыбысының сөздің басында, ортасында кездесетінін, сөз соңында келмей- тінін айтады. 2-жаттығу жазбаша орындалады. Дескриптор:
«Алтын балыққа арналған аквариум» Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса, топ мүшелерінің көмектесуіне болады. Кері байланыс: «Білім ағашы» арқылы оқушылар бір-бірін бағалайды. Сабақта барлығын түсінген оқушы – жасыл, көмек керек оқушы – сары, ал мүлде түсінбеген оқушы – қызыл стикерді жапсырады. |
Көркемжазу Д Д Д Д Д Д д д д д д д Тіл дыбыстары екіге бөлінеді. Дауысты және дауыссыз дыбыстар. Дауысты дыбыстар созылып айтылады. Олар буын құрай алады. Дауыссыз дыбыстар созылып айтылмайды, өздігінен буын құрай алмайды. «Адасқан әріптер» ойыны а, с, қ, б, а, қ, а дыбыстарынан сөздер құрастырады. |
ҚБ. «Отшашу» арқылы бағалау. ҚБ. «Басбармақ» арқылыбағалау. |
|
43
44
Бөлімі: |
3А Сандармен амалдар орындау. Есептер. |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Кері есептер / Велосипедпен саяхатқа шығу |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
1.5.1.5 қосу мен азайтудың белгісіз компоненттерін табуға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептер құрастыру және шығару |
|
Сабақтың мақсаты: |
1.Есепке талдау жасауды, шығаруды үйренесің.2.Қысқаша шартын жазуды үйренесің.3. Кері есеп құруды білесің . |
Сабақтың барысы:
Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Қызығушылықты ояту 0-3 |
ЫнталандыруБалалар, сендердің қайсысың велосипедпен саяхаттадыңдар? Орманда не істеуге болады? Қандай саңырауқұлақтарды білесіңдер? |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
|
|
4-6 |
Өзектендіру. «Кері есеп» ұғымын қосынды мен белгісіз қосылғыштарды табуға арналған есептер мысалына енгізу үшін мұғалім тақтада оқулықтағы №1 тапсырманың сұлбалық суретімен ұйымдастырады. 1.Оқулық бойынша және тақтадағы жұмыспен бір мезгілде балалар дәптерге есептердің шешулерін – өрнектерді жазады. |
Дәптеріне есептердің шешуін жазады. |
Оқушылардың білімі мадақтау арқылы бағаланады |
Оқулық, дәптер. |
7-10 |
Мақсат қою (мәселелік жағдаят). Барлық үш есептердің шарттары, есептердің сұрақтары, шешулері мен жауаптары салыстырылады. Дескриптор: Есептің шартын, сұлбасын салуды үйренеді. 2.Есептердің ұқсастығын, айырмашылығын табады. |
Мәселелік жағдаятты түсінеді. |
|
|
Мағынаны тану 10-15 |
Жаңаны ашу. Өрнектердегі сандар да бірдей және өзара байланысты. Мұндай есептерді кері есептер деп атайды.
|
Кері есеп ұғымымен танысады. |
|
«Жұптас, ойлан, бөліс» әдісі. |
15-20 |
Жаңаны қолдану «Жұптас, ойлан, бөліс» әдісі.Оқулықтан №2 тапсырманы жұппен орындауды ұсынуға болады. Оқушылар мұғалімнің жетекшілігімен есеп шығарады, дәптерде сұлбаны толтырады. Өзін-өзі тексеруді жүзеге асырылады. Орындап болған соң, балалар сұлбаларын өзара салыстырады, кері есептердің маңызын түйсіне отырып, ұқсастықтар мен айырмашылықтарды баяндап айтады. Бұл есептер кері болып табыла ма? Сұлбаларды толықтырады. |
Оқушылар есептерді шығарады, есептердің қысқаша жазылуын жазады. Кері есептерді анықтайды. а) Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |