Білім беру саласы: Қатынас,шығармашылық.
Бөлімі: Тіл дамыту,сурет салу.
Тақырыбы: «Қыс қызығы»
Мақсаты: Шығармашылықты әңгіме құрастыруды жетілдіру.
Шаттық шеңбері:
-Сәлем Күн!
-Сәлем Жел!
-Сәлем Жер!
-Сәлем саған туған ел!
- Балалар,бүгін біз не туралы әңгімелейтінімізді
жұмбақ шешу арқылы білетін боламыз.
Жұмбақ:
Шанамен зырлап желетін,
Шаңғы,коньки тебетін.
Аққала жасап ойнайтын,
Қай мезгіл деп ойлайсың?
Дұрыс,қыс мезгілі.Қалай ойлайсыңдар ,неге «қыс
тың қамын жаз ойла», «мұрныңды аяздан сақта»
деп айтады?
-Балалар,айтыңдаршы қыста қандай өзгерістер бо
лады?
-Қыс қандай болады?
-Сонымен қатар,қыс мезгілі балалардың сүйікті қыс
қы ойындарының мезгілі.Қандай қысқы ойын түрле
рін білесіңдер?
-Қыста сендер әртүрлі ойындар ойнайсыңдар.Бүгін
мен сендерге «Қыс қызығы» атты картина арқылы
әңгіме құруды ұсынамын.
-Суретте қандай жыл мезгілі бейнеленген?
-Оны қайдан білдіңдер?
-Тағы қайдан?
-Ауа-райы қандай?
Ойын «Дүрбі»
-Қолымызға дүрбімізді алып картинаны зерттейміз.
Бізге досымыз «Бәрін бөл»сиқыршысы көмектеседі.
(«Бәрін бөл» сиқыршысының суретін іледі.)
-Ол нысандарды бөлуді талап етеді.Жақсылап қараң
дар,суретте кімдер,нелер бейнеленген?
-Кәне кім қандай нысанды бөліп алады?
-Суретте үлкен адамдар не істеп жүр?
-Балалар не істеп жүр?
-Олар қалай киінген?
-Суретші суреттегі адамдардың көңіл-күйлерін қа
лай суреттеген?
Сергіту сәті: «Аққала»
Қар жауғанда топ бала,
Соқтық келіп аққала.
Мұрны сәбіз,үп-үшкір,
Көзі көмір қап-қара.
Көне шелек басында,
Сыпырғышы қолында.
Мұзайдынды аршуға,
Келгендей-ақ ол мұнда.
Ойын «Дос іздеймін»
(«Бәрін қос» сиқыршысының суретін іледі.)
-Енді бізге «Бәрін қос»сиқыршысы келді,ол нысан дарды бір-бірлерімен қосып,дос іздеуді сұрайды.
(бала-шана,балалар-аққала,бала-коньки,үлкендер-
шаңғы,қар-ағаш т.б.)
-Балалар,келесі сиқыршыларымыз бізді сиқырлы саяхатқа шақырады,барамыз ба?
-Сиқыршылардың аттары: «Бәрін естимін», «Бәрін қолыммен сипаймын».(суреттерін іледі)
-Бұл сиқыршылар бізді картинаға енуімізді сұрайды,
көзімізді жұмып сиқырлы кілемге отырып ұшайық.
Ойын: «Картинаға ену».
(шығармашылық тапсырмалар беріледі)
-Не естіп тұрсыңдар?
-Не сезіп тұрсыңдар?
Сергіту сәті:
Боран гулеп соғады,
Айналаны орады.
Баста – тымақ,
Үстінде – тон.
Қайсар қалай тоңады?
Аяғында – саптама,
Өзіне дәл,шақ қана.
Қолда –қамшы,астында – ат.
Мақта,мейлі
Мақтама.
Қайсар бейне атамдай,
Қой қайырған шопандай.
-Балалар,картинадан шығып топқа қайтатын уақыт
келді.Барлығымыз көзімізді жұмып сиқыршыларды
бізді қайтарсын деп өтінейік.(топқа оралу)
-Балалар,бізге тағы бір сиқыршы қонаққа келіпті,
оның аты «Уақыт көлігімен» екен.
-Бұл сиқыршы суреттегі бір кейіпкерді таңдап,сол
кейіпкердің атынан осында келмес бұрын не болды,
содан кейін не болатыны жайлы әңгімелеуді сұрай
ды.Әңгімелеріңе ат қойыңдар.Әңгімені қалай бастай
тындарыңды,оны қалай жалғастыратындарыңды ,не
мен аяқталатынын анықтап алыңдар.Бір-бірлеріңнің
сөздеріңді қайталамауға тырысыңдар. -Қандай суретті талдадық?
-Қандай қонақтар келді?
-Сиқыршылардың аттары қалай?
-Жолдастарыңның әңгімесіне қандай баға бересіңдер
-Кімнің әңгімесі ұнады?
-Картинаны қарастыру ұнады ма?
Балалардың әңгімесіне мінездеме береді,мақтайды.
-Қыс мезгілі қандай тамаша!Сабақтан кейін өз әңгімелеріңе байланысты сурет салуға және сол су
реттерден көрме ұйымдастыруды ұсынамын.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қыс қызығы
Қыс қызығы
Білім беру саласы: Қатынас,шығармашылық.
Бөлімі: Тіл дамыту,сурет салу.
Тақырыбы: «Қыс қызығы»
Мақсаты: Шығармашылықты әңгіме құрастыруды жетілдіру.
Шаттық шеңбері:
-Сәлем Күн!
-Сәлем Жел!
-Сәлем Жер!
-Сәлем саған туған ел!
- Балалар,бүгін біз не туралы әңгімелейтінімізді
жұмбақ шешу арқылы білетін боламыз.
Жұмбақ:
Шанамен зырлап желетін,
Шаңғы,коньки тебетін.
Аққала жасап ойнайтын,
Қай мезгіл деп ойлайсың?
Дұрыс,қыс мезгілі.Қалай ойлайсыңдар ,неге «қыс
тың қамын жаз ойла», «мұрныңды аяздан сақта»
деп айтады?
-Балалар,айтыңдаршы қыста қандай өзгерістер бо
лады?
-Қыс қандай болады?
-Сонымен қатар,қыс мезгілі балалардың сүйікті қыс
қы ойындарының мезгілі.Қандай қысқы ойын түрле
рін білесіңдер?
-Қыста сендер әртүрлі ойындар ойнайсыңдар.Бүгін
мен сендерге «Қыс қызығы» атты картина арқылы
әңгіме құруды ұсынамын.
-Суретте қандай жыл мезгілі бейнеленген?
-Оны қайдан білдіңдер?
-Тағы қайдан?
-Ауа-райы қандай?
Ойын «Дүрбі»
-Қолымызға дүрбімізді алып картинаны зерттейміз.
Бізге досымыз «Бәрін бөл»сиқыршысы көмектеседі.
(«Бәрін бөл» сиқыршысының суретін іледі.)
-Ол нысандарды бөлуді талап етеді.Жақсылап қараң
дар,суретте кімдер,нелер бейнеленген?
-Кәне кім қандай нысанды бөліп алады?
-Суретте үлкен адамдар не істеп жүр?
-Балалар не істеп жүр?
-Олар қалай киінген?
-Суретші суреттегі адамдардың көңіл-күйлерін қа
лай суреттеген?
Сергіту сәті: «Аққала»
Қар жауғанда топ бала,
Соқтық келіп аққала.
Мұрны сәбіз,үп-үшкір,
Көзі көмір қап-қара.
Көне шелек басында,
Сыпырғышы қолында.
Мұзайдынды аршуға,
Келгендей-ақ ол мұнда.
Ойын «Дос іздеймін»
(«Бәрін қос» сиқыршысының суретін іледі.)
-Енді бізге «Бәрін қос»сиқыршысы келді,ол нысан дарды бір-бірлерімен қосып,дос іздеуді сұрайды.
(бала-шана,балалар-аққала,бала-коньки,үлкендер-
шаңғы,қар-ағаш т.б.)
-Балалар,келесі сиқыршыларымыз бізді сиқырлы саяхатқа шақырады,барамыз ба?
-Сиқыршылардың аттары: «Бәрін естимін», «Бәрін қолыммен сипаймын».(суреттерін іледі)
-Бұл сиқыршылар бізді картинаға енуімізді сұрайды,
көзімізді жұмып сиқырлы кілемге отырып ұшайық.
Ойын: «Картинаға ену».
(шығармашылық тапсырмалар беріледі)
-Не естіп тұрсыңдар?
-Не сезіп тұрсыңдар?
Сергіту сәті:
Боран гулеп соғады,
Айналаны орады.
Баста – тымақ,
Үстінде – тон.
Қайсар қалай тоңады?
Аяғында – саптама,
Өзіне дәл,шақ қана.
Қолда –қамшы,астында – ат.
Мақта,мейлі
Мақтама.
Қайсар бейне атамдай,
Қой қайырған шопандай.
-Балалар,картинадан шығып топқа қайтатын уақыт
келді.Барлығымыз көзімізді жұмып сиқыршыларды
бізді қайтарсын деп өтінейік.(топқа оралу)
-Балалар,бізге тағы бір сиқыршы қонаққа келіпті,
оның аты «Уақыт көлігімен» екен.
-Бұл сиқыршы суреттегі бір кейіпкерді таңдап,сол
кейіпкердің атынан осында келмес бұрын не болды,
содан кейін не болатыны жайлы әңгімелеуді сұрай
ды.Әңгімелеріңе ат қойыңдар.Әңгімені қалай бастай
тындарыңды,оны қалай жалғастыратындарыңды ,не
мен аяқталатынын анықтап алыңдар.Бір-бірлеріңнің
сөздеріңді қайталамауға тырысыңдар. -Қандай суретті талдадық?
-Қандай қонақтар келді?
-Сиқыршылардың аттары қалай?
-Жолдастарыңның әңгімесіне қандай баға бересіңдер
-Кімнің әңгімесі ұнады?
-Картинаны қарастыру ұнады ма?
Балалардың әңгімесіне мінездеме береді,мақтайды.
-Қыс мезгілі қандай тамаша!Сабақтан кейін өз әңгімелеріңе байланысты сурет салуға және сол су
реттерден көрме ұйымдастыруды ұсынамын.
шағым қалдыра аласыз













