Әрекеттердің кезеңдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Ұйымдастыру-шылық-оятушылық | -Балалар,маған қараңдаршы,менің қолымдағы не?-қардың түсі қандай?-қар қатты ма,әлде жұмсақ па?-балалар бүгінгі көңіл-күйлерің осы қардай аппақ болсын.(балалар бір-бірлеріне ақ тілектерін ұлпа қарды беріп тұрып айтады)Көрдіңдер ме балалар?Жылы сөздер айтып едік қолымыздың жылуынан қарда еріп кетті. | -қар
-аппақ-қар жұмсақ
-денсаулығымыз мықты болсын,заманымыз тыныш болсын,аспанымыз ашық болсын,білімді болайық,тату-тәтті болайық. |
Ұйымдастыру-іздену | Бүгінгі ұйымдастырылған оқу-қызметінде «Қыс қызығы»деген тақырыпты өтеміз.-Балалар,жылдың неше мезгілі бар?-Жыл мезгілдерін атайық.Қазір жылдың қай мезгілі?-Қыс мезгілінде неш ай бар?-қыс айында қандай мерекелерді тойлаймыз?-жаңа жылда бізге кім келеді?-не әкеліп береді?-қыста қандай өзгерістер болады,қандай ойындар ойнаймыз?-балалар,қыста біздер қалай киініп жүреміз?-жылы киімдердің атын атайық.Ойын: «Сыңарын тап»
Қыс жыл мезгілдерінің ішіндегі суық мезгіл,қыста барлық дала құстары жылы жаққа ұшып кетпейді.Кейбір суыққа төзімді құстар қыстап қалады.Бұлар сауысқан,қарға,торғай.Қыста құстарды суықтан қорғануға сыртқы жүндері де көмектеседі. |
-төрт мезгілі бар-қыс,көктем,жаз,күз.-қыс мезгілі-үш ай бар-жаңа жыл мерекесін тойлаймыз
-Аяз ата келеді-сыйлық әкеледі-қар жауады,шанамен сырғанаймыз,шаңғы тебеміз,аққала жасаймыз.-жылы киініп жүреміз-малақай,қолғап,етік,тон-балалар ойын барысында қолғаптың,етіктің түр-түсіне қарап,ондағы өрнектердің орналасуына өарай сыңарын табады.
-сұрақтарға жауап беріп,өздері білетін тақпақтарын айтады.
|
Ғажайып сәт
Сергіту сәті | балалар,қыс мезгілі сендерге ұнай ма?-қыс туралы қандай тақпақтар білесіңдер?Енді мен сендерге жұмбақтар жасырайын.1.Қыста ғана болады,Ұстасаң қолың тоңады.2.Көсеуді бесеуге тықтым.3.Шелек қалпақ басында,Сәбіз екен танауыҚыста қардан тұрады,Танып көрші сен оны.4.Қысы-жазы бір түсте.-балалар,қараңдаршы мынау не?Шыршаның түбінде ақ қоян жатыр,қанекей бәріміз ақ қоянды қолымызға алып жылытайық,өзі тоңып қалғанға ұқсайды,өзі сыбырлап бірдеңе ,құлағымызды тосып тыңдайықҚоян: мен осы шыршаның астында інімде жатыр едім,сендердің дауыстарыңды естіп,біраз сендермен бой сергітсем деймін.Бәріміз қоянды ортаға алып сергіту жаттығуын жасайық.
-балалар,қоян сендерге рахметін айтып жатыр.Енді менің інімнің үстінде өсіп тұрған шыршаны әдемі ойыншықтармен безендіріп бересіңдер ме-деген ұсыныс айтып тұр.Барлығымыз шыршаны безендірейік.-балалар,аққала тұрғызып,аққала әнін орындайды. |
Жұмбақтарды шешеді.-қар
-қолғап-аққала
-шырша
Ұзын құлақ сұр қоян,Естіп қалып сыбдырды.Ойлы-қырлы жерлерменЫтқып-ытқып жүгірді,Қарап еді артынаҰиығын сап көзініңКеле жатқан томпаңдапКөжегі екен өзінің.Балалар қоянға көмектесіп шыршаны безендіреді
|
Рефлекстік түзету | Балалар сендер бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызметіне жақсы қатыстыңдар.Сендерге қоян шыршасын безендіріп,бой сергіткені үшін алғысын айтып сыйлық әкеліпті. |
-балалар мәз болып сыйлықтарын алады. |