Тобы: «Қарлығаш» ортаңғы топ
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Кіріктірілген білім салалары: таным
Тақырыбы: «Қыс қызықтары»
Мақсаты: музыкаға қызығушылықтарын арттыру, шығармашылыққа баулу, әуенді тыңдап, сипатын ажыратуға үйретуді әрі қарай жалғастыру, әуен сазынан қыс көріністерін естіп-білуге, оны қимыл-қозғалыспен бейнелей білуге баулау. Музыка арқылы табиғат құбылыстарын сезінуге үйрету. Табиғатқа әсерлену, қызығушылығын арттыру.
Білімділік: марш сипатын анық ырғақ жүріспен,музыканың ширақ сипатын жеңіл ырғақты жүріс пен бірге үйрету ;
Тәрбиелік: эстетикалық тәрбие беру;
Дамытушылық: музыка сипатының өзгеруіне сәйкес қозғалыстарды өзгерту дағдыларын жетілдіру.
Әдіс – тәсілдер: сергіту жаттығулары, сұрақ – жауап, кретериалды бағалау, ойын, зерттеу жұмыстары
Көрнекі құралдар: слайд, аудио, бейне жазбалар, жабысқыш жүрекшелер
|
Іс – әрекет кезеңдері |
Саз жетекшісінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивациялық – қозғаушылық |
Балаларды марш екпінімен залға кіргізіп, амандасу. (музыкамен 3 тілде амандасу) -Балалар, ашық оқу қызметімізді бастамас бұрын дене қыздыру жаттығуларын жасап алайық. |
Балалар қалға кіріп, әндетіп амандасады. Балалар әуен сөзіне қарай қимылдар жасайды. |
|
Ұйымдастыру – іздестіру |
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі? Дұрыс айтасыңдар. Біздің де бүгінгі оқу қызметіміз де қыс мезгілі туралы болмақ. Ендеше назарымызды экранға аударып әдемі әуен тыңдайық. (Экраннан қыс мезгілінің бейнежазбасы көрсетіледі) Музыка тыңдау: А.Асылбек «Қыс». Балалар қыс мезгілі қандай әдемі, керемет. Қардың түсі қандай? Қарды қолымызбен ұстасақ еріп кетеді. Неліктен деп ойлайсыңдар?Ендеще қарды қолымызбен ұстап қарайықшы расында да еріп кетеді екен ия. Қыс мезгілінде тағы қандай қызықтар бар. (Экраннан суреттер көрсетіледі) Ендеше балалар бізде «Қар лақтырысып» ойнайық. Өте жақсы балалар енді біз қыс туралы ән үйренейік. Ол үшін бірінші дауысымзға жаттығу жасап алайық. Дауыс жаттығуын жасату. Ән үйрену: «Қыс қызығы» (И.Нүсіпбаев, Е.Өтетілеуұлы) Әнді бірнеше рет қайталату. Жарайсыңдар, балалар. Әуенді - ырғақты қимылдар: «Көңілді балалар» (Литва халқының әуені). Балалар көңілді музыка әуенімен серіппе, екі қадам алға және артқа жүріп, аяқты 3 рет топылдатады. Қимылды ырғақпен бірге жасау. Әуенді бірнеше рет қайталап, қимылды есте сақтау. Жарайсыңдар, балалар. |
Қыс мезгілі Балалар экранға қарап, музыка тыңдайды. Ақ Себебі қар жылы жерде еріп кетеді. Балалар қызығушылықпен орындайды. Балалар шаңғы, шана, сырғанақ тебеді. Аққала жасап, қар лақтырысып ойнайды.. Ойынға белсенді қатысады. Дауыс жаттығуын жасайды. Жаңа әнді қызығушылықпен тыңдап, орындайды. Балалар көңілденіп қимылдарды бірше жасауға талпынады. |
|
Рефлексивті – түзетушілік |
Балалар тақтаға зер салайық не көріп тұрсыңдар? Дұрыс көңілді 2 түрлі смайликті көріп тұрсыңдар. Енді осы смайликтерге бүгінгі оқу қызметінен алған әсерлеріңді көрсету үшін смайликтерге жүрекшелерді жабыстырайық. Өте жақсы балалар сендерге көп рахмет. Бүгінгі оқу қызметіне өте жақсы қатыстыңдар. Балаларды мадақтау. Балалармен қоштасып, топтарына қайтару. |
Көңілді және көңілсіз екі түрлі күйдегі смайликті. Балалар алған әсерлерімен бөлісіп, смайликтерді жабыстырады. Балалар қоштасып, топтарына қайтады. |
Күтілетін нәтиже :
Нені білу керек : жүру,жүгіру,секіру әуенге сай жасай білуді.
Нені игереді : музыканы тыңдап, түрі өзгерген сайын, «сабырлы», «жеңіл», «көңілсіз», «көтеріңкі» сипаттарын ажыратуды игереді.
Нені меңгереді : музыка сипатының өзгеруіне сәйкес қозғалыстарды өзгертуді
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Қыс қызықтары" ашық ұйымдастырылған оқу қызметі
"Қыс қызықтары" ашық ұйымдастырылған оқу қызметі
Тобы: «Қарлығаш» ортаңғы топ
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Кіріктірілген білім салалары: таным
Тақырыбы: «Қыс қызықтары»
Мақсаты: музыкаға қызығушылықтарын арттыру, шығармашылыққа баулу, әуенді тыңдап, сипатын ажыратуға үйретуді әрі қарай жалғастыру, әуен сазынан қыс көріністерін естіп-білуге, оны қимыл-қозғалыспен бейнелей білуге баулау. Музыка арқылы табиғат құбылыстарын сезінуге үйрету. Табиғатқа әсерлену, қызығушылығын арттыру.
Білімділік: марш сипатын анық ырғақ жүріспен,музыканың ширақ сипатын жеңіл ырғақты жүріс пен бірге үйрету ;
Тәрбиелік: эстетикалық тәрбие беру;
Дамытушылық: музыка сипатының өзгеруіне сәйкес қозғалыстарды өзгерту дағдыларын жетілдіру.
Әдіс – тәсілдер: сергіту жаттығулары, сұрақ – жауап, кретериалды бағалау, ойын, зерттеу жұмыстары
Көрнекі құралдар: слайд, аудио, бейне жазбалар, жабысқыш жүрекшелер
|
Іс – әрекет кезеңдері |
Саз жетекшісінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивациялық – қозғаушылық |
Балаларды марш екпінімен залға кіргізіп, амандасу. (музыкамен 3 тілде амандасу) -Балалар, ашық оқу қызметімізді бастамас бұрын дене қыздыру жаттығуларын жасап алайық. |
Балалар қалға кіріп, әндетіп амандасады. Балалар әуен сөзіне қарай қимылдар жасайды. |
|
Ұйымдастыру – іздестіру |
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі? Дұрыс айтасыңдар. Біздің де бүгінгі оқу қызметіміз де қыс мезгілі туралы болмақ. Ендеше назарымызды экранға аударып әдемі әуен тыңдайық. (Экраннан қыс мезгілінің бейнежазбасы көрсетіледі) Музыка тыңдау: А.Асылбек «Қыс». Балалар қыс мезгілі қандай әдемі, керемет. Қардың түсі қандай? Қарды қолымызбен ұстасақ еріп кетеді. Неліктен деп ойлайсыңдар?Ендеще қарды қолымызбен ұстап қарайықшы расында да еріп кетеді екен ия. Қыс мезгілінде тағы қандай қызықтар бар. (Экраннан суреттер көрсетіледі) Ендеше балалар бізде «Қар лақтырысып» ойнайық. Өте жақсы балалар енді біз қыс туралы ән үйренейік. Ол үшін бірінші дауысымзға жаттығу жасап алайық. Дауыс жаттығуын жасату. Ән үйрену: «Қыс қызығы» (И.Нүсіпбаев, Е.Өтетілеуұлы) Әнді бірнеше рет қайталату. Жарайсыңдар, балалар. Әуенді - ырғақты қимылдар: «Көңілді балалар» (Литва халқының әуені). Балалар көңілді музыка әуенімен серіппе, екі қадам алға және артқа жүріп, аяқты 3 рет топылдатады. Қимылды ырғақпен бірге жасау. Әуенді бірнеше рет қайталап, қимылды есте сақтау. Жарайсыңдар, балалар. |
Қыс мезгілі Балалар экранға қарап, музыка тыңдайды. Ақ Себебі қар жылы жерде еріп кетеді. Балалар қызығушылықпен орындайды. Балалар шаңғы, шана, сырғанақ тебеді. Аққала жасап, қар лақтырысып ойнайды.. Ойынға белсенді қатысады. Дауыс жаттығуын жасайды. Жаңа әнді қызығушылықпен тыңдап, орындайды. Балалар көңілденіп қимылдарды бірше жасауға талпынады. |
|
Рефлексивті – түзетушілік |
Балалар тақтаға зер салайық не көріп тұрсыңдар? Дұрыс көңілді 2 түрлі смайликті көріп тұрсыңдар. Енді осы смайликтерге бүгінгі оқу қызметінен алған әсерлеріңді көрсету үшін смайликтерге жүрекшелерді жабыстырайық. Өте жақсы балалар сендерге көп рахмет. Бүгінгі оқу қызметіне өте жақсы қатыстыңдар. Балаларды мадақтау. Балалармен қоштасып, топтарына қайтару. |
Көңілді және көңілсіз екі түрлі күйдегі смайликті. Балалар алған әсерлерімен бөлісіп, смайликтерді жабыстырады. Балалар қоштасып, топтарына қайтады. |
Күтілетін нәтиже :
Нені білу керек : жүру,жүгіру,секіру әуенге сай жасай білуді.
Нені игереді : музыканы тыңдап, түрі өзгерген сайын, «сабырлы», «жеңіл», «көңілсіз», «көтеріңкі» сипаттарын ажыратуды игереді.
Нені меңгереді : музыка сипатының өзгеруіне сәйкес қозғалыстарды өзгертуді
шағым қалдыра аласыз













