Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Өткенді пісіқтау
Сабақты жүргізген : Хамрақулова Гульчехра
Пәні : Математика.
Сыныбы : 2-сынып
Мақсаты :Шаршы,тіктөртбұрыш,үшбұрыш периметрін табу алгоритмін қолдану,есеп шығару дағдысын қалыптастыру;оқушыларды іс-әрекет барысында өз қиындықтарына назар аудару,оларданшығу жолдарының жобасын құру және іске асыру дағдысын қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:Оқушылар фигуралардың периметрін табу біліміне қорытынды жасайды.Ойлау операцияларын-талдау,жинақтау және қорытуды жаттықтыруға мүмкіндік алады.
Негізгі идея:Фигуралар және фигуралардың периметрін табу,есептер шығаруды үйренеді.
Әдіс – тәсілдер: Миға шабуыл әдісі, Ой қозғау.ДЖИКСО әдісі,топқа бөлу,кері байланыс, жұпттық жұмыс,әңгеме.
Енгізілген модулдер:
-
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
-
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
-
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
-
Оқыту мен оқуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
-
Талантты және дарынды балаларды оқыту.
-
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
-
Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Жетістік критерийлері:
1.Үй жұмысын орындау
2.Белсенділік
3. “Байге”ойыны арқылы сұрақ-жауап
4.Есеп шығару,постермен жұмыс
5. “Есте сақта”сөздік ойын
6. «Баспалдақ»ойыны
|
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әректі |
Оқушылардың іс- әрекеті |
Дереккөздер |
|
3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесіп, көңіл – күйін сұрап, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.Кезекшімен сұхбат |
Оқушылар сабаққа дайындалады. Ынтымақтастық атмосферасын құрып, көңіл – күйін көтеріп алады. Кезекші есеп береді. |
|
|
2 мин |
Мозаикалар арқылы оқушыларды 4-топқа бөлу. |
Оқушылар мозаикалар арқылы 4 топқа бөлінеді. |
Мозаикалар |
|
5 мин |
Үй тапсырмасын сұрау.Оқушылар жұптасып бір-бірін дәптерлерін тексереді.Топпен бірге талқыланады. |
Оқушылар жұп болып бір – бірін дәптерлерін тексіреді.Топпен бірге талқылайды. |
Дәптер |
|
8 мин |
“Бәйге ”ойыны.Деңгейлік тапсырмалар беріледі. |
Оқушылар “Байге”ойыны арқылы деңгейлік тапсырмалрды орындайды. |
Проектор |
|
8 мин |
Постермен жұмыс.Есеп шығару. |
Әр топқа бір есеп беріледі.Есеп шығару арқылы оқушылар өз ойларын постерге түсіреді. |
Постер Маркер |
|
2 мин |
Сергіту сәті |
“Бұлт”әні.Оқушылар іс-қымыл арқылы әрекеттер көрсетеді. |
Ноутбук Проектор |
|
|
|
|
|
|
5 мин |
Есте сақтау ойыны. |
Оқушыларға проекторда сөздер көрсетіледі,есте сақтап жазады. |
Проектор Сөздер |
|
7мин |
Қорытынды:“Баспалдақ”ойыны арқылы өтілген тақырыптарды пысықтау. |
Оқушылар өтілген тақырыпқа байланысты фигураларды баспалдаққа кезеңдер бойынша орналастырады. |
Постер Маркер |
|
2 мин 1 мин 2 мин |
Бағалау: фармативті түрлі-түсті қаламдар арқылы.Жиынтық бағалау. Үй жұмысы:фигуралар арқылы машина құрастыру |
Оқушылар смайликтер арқылы өзін-өзі бағалайды. Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады. “Екі жұлдыз бір тілек”Инсерт усулы |
Смайликтер Түрлі-түсті қаламдар Күнделік Стикер |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қысқа мерзімді жоспар
Қысқа мерзімді жоспар
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Өткенді пісіқтау
Сабақты жүргізген : Хамрақулова Гульчехра
Пәні : Математика.
Сыныбы : 2-сынып
Мақсаты :Шаршы,тіктөртбұрыш,үшбұрыш периметрін табу алгоритмін қолдану,есеп шығару дағдысын қалыптастыру;оқушыларды іс-әрекет барысында өз қиындықтарына назар аудару,оларданшығу жолдарының жобасын құру және іске асыру дағдысын қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:Оқушылар фигуралардың периметрін табу біліміне қорытынды жасайды.Ойлау операцияларын-талдау,жинақтау және қорытуды жаттықтыруға мүмкіндік алады.
Негізгі идея:Фигуралар және фигуралардың периметрін табу,есептер шығаруды үйренеді.
Әдіс – тәсілдер: Миға шабуыл әдісі, Ой қозғау.ДЖИКСО әдісі,топқа бөлу,кері байланыс, жұпттық жұмыс,әңгеме.
Енгізілген модулдер:
-
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
-
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
-
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
-
Оқыту мен оқуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
-
Талантты және дарынды балаларды оқыту.
-
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
-
Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Жетістік критерийлері:
1.Үй жұмысын орындау
2.Белсенділік
3. “Байге”ойыны арқылы сұрақ-жауап
4.Есеп шығару,постермен жұмыс
5. “Есте сақта”сөздік ойын
6. «Баспалдақ»ойыны
|
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әректі |
Оқушылардың іс- әрекеті |
Дереккөздер |
|
3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесіп, көңіл – күйін сұрап, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.Кезекшімен сұхбат |
Оқушылар сабаққа дайындалады. Ынтымақтастық атмосферасын құрып, көңіл – күйін көтеріп алады. Кезекші есеп береді. |
|
|
2 мин |
Мозаикалар арқылы оқушыларды 4-топқа бөлу. |
Оқушылар мозаикалар арқылы 4 топқа бөлінеді. |
Мозаикалар |
|
5 мин |
Үй тапсырмасын сұрау.Оқушылар жұптасып бір-бірін дәптерлерін тексереді.Топпен бірге талқыланады. |
Оқушылар жұп болып бір – бірін дәптерлерін тексіреді.Топпен бірге талқылайды. |
Дәптер |
|
8 мин |
“Бәйге ”ойыны.Деңгейлік тапсырмалар беріледі. |
Оқушылар “Байге”ойыны арқылы деңгейлік тапсырмалрды орындайды. |
Проектор |
|
8 мин |
Постермен жұмыс.Есеп шығару. |
Әр топқа бір есеп беріледі.Есеп шығару арқылы оқушылар өз ойларын постерге түсіреді. |
Постер Маркер |
|
2 мин |
Сергіту сәті |
“Бұлт”әні.Оқушылар іс-қымыл арқылы әрекеттер көрсетеді. |
Ноутбук Проектор |
|
|
|
|
|
|
5 мин |
Есте сақтау ойыны. |
Оқушыларға проекторда сөздер көрсетіледі,есте сақтап жазады. |
Проектор Сөздер |
|
7мин |
Қорытынды:“Баспалдақ”ойыны арқылы өтілген тақырыптарды пысықтау. |
Оқушылар өтілген тақырыпқа байланысты фигураларды баспалдаққа кезеңдер бойынша орналастырады. |
Постер Маркер |
|
2 мин 1 мин 2 мин |
Бағалау: фармативті түрлі-түсті қаламдар арқылы.Жиынтық бағалау. Үй жұмысы:фигуралар арқылы машина құрастыру |
Оқушылар смайликтер арқылы өзін-өзі бағалайды. Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады. “Екі жұлдыз бір тілек”Инсерт усулы |
Смайликтер Түрлі-түсті қаламдар Күнделік Стикер |
шағым қалдыра аласыз













