Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Қықа мерзімді жоспар. 2-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
474
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Қысқа мерзімді жоспар



Сабақтың тақырыбы: Өткенді пісіқтау

Сабақты жүргізген : Хамрақулова Гульчехра

Пәні : Математика.

Сыныбы : 2-сынып

Мақсаты :Шаршы,тіктөртбұрыш,үшбұрыш периметрін табу алгоритмін қолдану,есеп шығару дағдысын қалыптастыру;оқушыларды іс-әрекет барысында өз қиындықтарына назар аудару,оларданшығу жолдарының жобасын құру және іске асыру дағдысын қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже:Оқушылар фигуралардың периметрін табу біліміне қорытынды жасайды.Ойлау операцияларын-талдау,жинақтау және қорытуды жаттықтыруға мүмкіндік алады.

Негізгі идея:Фигуралар және фигуралардың периметрін табу,есептер шығаруды үйренеді.

Әдіс – тәсілдер: Миға шабуыл әдісі, Ой қозғау.ДЖИКСО әдісі,топқа бөлу,кері байланыс, жұпттық жұмыс,әңгеме.

Енгізілген модулдер:

  1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

  2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

  3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

  4. Оқыту мен оқуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

  5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

  6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

  7. Оқытуды басқару және көшбасшылық.



Жетістік критерийлері:

1.Үй жұмысын орындау

2.Белсенділік

3. “Байге”ойыны арқылы сұрақ-жауап

4.Есеп шығару,постермен жұмыс

5. “Есте сақта”сөздік ойын

6. «Баспалдақ»ойыны











Уақыты

Мұғалімнің іс-әректі

Оқушылардың іс- әрекеті

Дереккөздер

3 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесіп, көңіл – күйін сұрап, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.Кезекшімен сұхбат

Оқушылар сабаққа дайындалады. Ынтымақтастық атмосферасын құрып, көңіл – күйін көтеріп алады.

Кезекші есеп береді.




2 мин

Мозаикалар арқылы оқушыларды 4-топқа бөлу.

Оқушылар мозаикалар арқылы 4 топқа бөлінеді.

Мозаикалар

5 мин

Үй тапсырмасын сұрау.Оқушылар жұптасып бір-бірін дәптерлерін тексереді.Топпен бірге талқыланады.

Оқушылар жұп болып бір – бірін дәптерлерін тексіреді.Топпен бірге талқылайды.

Дәптер

8 мин

Бәйге ”ойыны.Деңгейлік тапсырмалар беріледі.

Оқушылар “Байге”ойыны арқылы деңгейлік тапсырмалрды орындайды.

Проектор

8 мин

Постермен жұмыс.Есеп шығару.

Әр топқа бір есеп беріледі.Есеп шығару арқылы оқушылар өз ойларын постерге түсіреді.

Постер Маркер

2 мин

Сергіту сәті

Бұлт”әні.Оқушылар іс-қымыл арқылы әрекеттер көрсетеді.

Ноутбук Проектор





5 мин

Есте сақтау ойыны.

Оқушыларға проекторда сөздер көрсетіледі,есте сақтап жазады.

Проектор Сөздер

7мин

Қорытынды:“Баспалдақ”ойыны арқылы өтілген тақырыптарды пысықтау.

Оқушылар өтілген тақырыпқа байланысты фигураларды баспалдаққа кезеңдер бойынша орналастырады.

Постер Маркер

2 мин



1 мин


2 мин

Бағалау: фармативті түрлі-түсті қаламдар арқылы.Жиынтық бағалау.


Үй жұмысы:фигуралар арқылы машина құрастыру

Рефлексия

Оқушылар смайликтер арқылы өзін-өзі бағалайды.


Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.

Екі жұлдыз бір тілек”Инсерт усулы

Смайликтер

Түрлі-түсті қаламдар


Күнделік

Стикер



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!