Оқушылармен
«диалогтық оқыту»
әдісін іске асыра отырып, сұрақтар
қою арқылы жаңа сабақтың мазмұнын
ашамын.
-
Суретте қай
геометриялық фигура артық ?
Бұрыш
-
Сіздер сыныптың қай
жеріндесіз? Бұрышында
3. Сыныптың неше
бұрышы бар? 4
4. Бұрыш дегеніміз
не?
5. Күнделікті өмірде
бұрышты көре аламыз ба?
6. .Бұрыш бізге не
үшін қажет?
7. Қандай
геометриялық фигуралардан бұрышты анықтауға
болады?


Оқушылар бұрыш анықтамасын, түрлерін, өмірде қолданылуын
айтады.
Бұрыш


Бұрыштардың
түрлері:
Толық
бұрыш

Оқулықпен
жұмыс
« Қарапайымнан күрделіге» әдісі бойынша сатымен есептер
шығарады.
1.Бұрыштардың
төбелерін, қабырғаларын, атауларын
жазыңдар.

-
Бағалау
критерийлері
|
Дескриптор
|
Бұрыш және оның градустық
өлшемі ұғымдарын меңгереді және математик тілде
белгілейді
|
-Бұрышардың төбелерін
жазады.
-Бұрыштардың қабырғаларын
жазады.
-Бұрышардың атауларын
жазады.
|
3.Бұрыштардың
градустық өлшемін
жазыңдар.№871

-
Бағалау
критерийлері
|
Дескриптор
|
Бұрыштардың градустық өлшемін
табады.
|
Транспортир көмегімен
бұрыштардың градустық өлшемдерін
жазады.
|

Өзін-өзі бағалау.
Слайд арқылы жауаптары
шығады.
3. Үшбұрыштың градустық
өлшемін тауып, түрін
анықтаңдар.

-
Бағалау
критерийлері
|
Дескриптор
|
.Бұрыштың градустық өлшемін
табуға берілген есептерді
шығарады.
|
Есептің шарты бойынша
бұрыштарды дұрыс
табады.
Жазыңқы бұрыштың қасиеттерін
пайдаланып, белгісіз бұрыштың градустық өлшемін
есептейді.
Есептеулерді
жүргізеді.
Жауабын
жазады.
|
Смайликтермен
ынталаантыру.
Сергіту
сәті. Оқушылар қолмен тік бұрыш,
сүйір бұрыш, доғал бұрыш, жазыңқы бұрыштарды
жасайды.

Сабақты бекіту
мақсатында «Элективті тест» әдісі
бойынша мұғалім алдын ала
әрбір оқушыға А,В,С,Д арқылы белгіленген түстері сәйкес сары, көк,
қызыл, жасыл стикерді таратамын. Әрбір сұрақты қойғаннан кейін
сыныптан тест жауабына сәйкес әріпті көтерулерін
сұраймын.


Бағалау
критерий
|
Дескриптор
|
-
Бұрыштарды сыза
алады.
-
Бұрыштарды белгілей
алады
-
Бұрыштың түрлерін
ажырата алады.
-
Градустық өлшемін таба
алады | |