Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
материал 5 сыныпқа сабақ беретін мұғалымдерге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2020
400
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың

бөлімі: 5.4 В

Мектеп: Е.Юсупов атындағы №104 ЖОББМ


Күні:

Мұғалім аты жөні: Хасанова Камила

Сабақтын тақырыбы: Бұрыш


Сынып:5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.3.1.4 бұрыш және оның градустық өлшемі ұғымдарын меңгеру, бұрыштарды белгілеу және салыстыру

5.3.1.5 бұрыштардың түрлерін ажырату (сүйір,тік, доғал, жазыңқы, толық)

Сабақтың мақсаты


Барлық оқушылар: Бұрыш және оның градустық өлшемі ұғымдарын меңгереді.

Басым бөлігі: Бұрыштардың түрлерін ажыратады.

Кейбір оқушылар: Бұрыштың градустық өлшемін табуға берілген есептерді шығарады.

Бағалау критерийі

  1. Бұрыш және оның градустық өлшемі ұғымдарын анықтайды және бұрышты белгілейді.

  2. Бұрыштардың түрлерін ажыратады.

  3. Бұрыштың градустық өлшемін транспортирдің көмегімен табады.

  4. Бұрыштың градустық өлшемін табуға берілген есептерді шығарады.

Тілдік мақсат


Лексика және терминология: бұрыш, транспортир, градус, доғал бұрыш, сүйір бұрыш, тік бұрыш, жазыңқы бұрыш, толық бұрыш.

Диалог пен жазу сөздері үшін пайдалы тіркестер:

Бір нүктеден басталатын екі сәулеледен құралған фигура........ деп аталады.

Бұрышты өлшейтін құрал.....

Бұрыштың түрлері...... деп аталады.

Жазыңқы бұрыштың жартысы....... деп аталады..

Тік бұрыштан кіші бұрышты....... деп аталады.

Тік бұрыштан үлкен, жазыңқы бұрыштан кіші бұрыш......


Құндылықтарға баулу

Оқушылардың сенімді қарым-қатынасын орнату арқылы ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, бір-бірін құрметтеуге , тыңдауға үйрету.

Пәнаралық байланыс

Бейнелеу, орыс тілі, ағылшын тілі

Алдыңғы білім

Нүкте, сәуле ,түзу

Сабақ барысы

Сабақтағы жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

2мин



















5 мин

Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың назарын шоғырландыру.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

«Шаттық шеңберін» құрып, бір-біріне математикалық терминдерді қолданып тілектер айтады.








Кеспе қағаздардағы геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу: Жұлдызша, төртбұрыш, үшбұрыш

5-конечная звезда 2 Прямоугольник 2 Равнобедренный треугольник 2

І-топ ІІ-топ а ІІІ-топ


Өтілген тақырыпты пысықтау «Бұрыштар» әдісі бойынша 3 топқа мұғалім тапсырма береді және мүмкін төрт жауабын сыныптың төрт бұрышына орналастырады. Оқушылар өзіне дұрыс деген жауаптың қасына барып тұрады, таңдаған жауаптарын топтық жұмыста тұжырымдайды.

І-топ суретте неше кесінді бар?

ІІ-топ суретте неше сәуле бар?

ІІІ-топ суретте неше түзу бар?



1.Кесінді дегеніміз не?

2.Сәуле дегеніміз не?

3. Түзу дегеніміз не?



Бағалау критерийлері

Дескриптор

Берілген сұрақтарға анықтамамен жауап бере алады.Түзу түрлерін ажырата алады.

Түзудің белгіленулерін біледі.

Кесінді, сәуле және түзулердің анықтамаларын, сызбасын біледі.


Оқушыларды геометриялық фигуралармен ынталантыру.

5-конечная звезда 1 Прямоугольник 1 Равнобедренный треугольник 1

өте тамаша тамаша алға ұмтыл











стикер

кеспе қағаздар

Сабақтың ортасы


Оқушылармен «диалогтық оқыту» әдісін іске асыра отырып, сұрақтар қою арқылы жаңа сабақтың мазмұнын ашамын.

  1. Суретте қай геометриялық фигура артық ? Бұрыш

  2. Сіздер сыныптың қай жеріндесіз? Бұрышында

3. Сыныптың неше бұрышы бар? 4

4. Бұрыш дегеніміз не?

5. Күнделікті өмірде бұрышты көре аламыз ба?

6. .Бұрыш бізге не үшін қажет?

7. Қандай геометриялық фигуралардан бұрышты анықтауға болады?

Оқушылар бұрыш анықтамасын, түрлерін, өмірде қолданылуын айтады.

Бұрыш

Бұрыштардың түрлері:

Толық бұрыш




Оқулықпен жұмыс

«Рисунок 1 Қарапайымнан күрделіге» әдісі бойынша сатымен есептер шығарады.








1.Бұрыштардың төбелерін, қабырғаларын, атауларын жазыңдар.

Бағалау критерийлері

Дескриптор

Бұрыш және оның градустық өлшемі ұғымдарын меңгереді және математик тілде белгілейді

-Бұрышардың төбелерін жазады.

-Бұрыштардың қабырғаларын жазады.

-Бұрышардың атауларын жазады.



3.Бұрыштардың градустық өлшемін жазыңдар.№871


Бағалау критерийлері

Дескриптор

Бұрыштардың градустық өлшемін табады.

Транспортир көмегімен бұрыштардың градустық өлшемдерін жазады.


Өзін-өзі бағалау. Слайд арқылы жауаптары шығады.

3. Үшбұрыштың градустық өлшемін тауып, түрін анықтаңдар.

Бағалау критерийлері

Дескриптор

.Бұрыштың градустық өлшемін табуға берілген есептерді шығарады.


Есептің шарты бойынша бұрыштарды дұрыс табады.

Жазыңқы бұрыштың қасиеттерін пайдаланып, белгісіз бұрыштың градустық өлшемін есептейді.

Есептеулерді жүргізеді.

Жауабын жазады.

Смайликтермен ынталаантыру.


Сергіту сәті. Оқушылар қолмен тік бұрыш, сүйір бұрыш, доғал бұрыш, жазыңқы бұрыштарды жасайды. 


Сабақты бекіту мақсатында «Элективті тест» әдісі бойынша мұғалім алдын ала әрбір оқушыға А,В,С,Д арқылы белгіленген түстері сәйкес сары, көк, қызыл, жасыл стикерді таратамын. Әрбір сұрақты қойғаннан кейін сыныптан тест жауабына сәйкес әріпті көтерулерін сұраймын.





Бағалау критерий

Дескриптор

  1. Бұрыштарды сыза алады.

  2. Бұрыштарды белгілей алады

  3. Бұрыштың түрлерін ажырата алады.

  4. Градустық өлшемін таба алады

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!