Сабақ жоспарының шаблоны
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10.1А |
Мектеп:І.Есенберлин атындағы МДШО бар орта мектеп |
|||||||||||||||||||||||||
|
Күні: Сынып:27.10.2020ж |
Мұғалімнің аты-жөні:Ерасилова Гульжан Турсыновна |
|||||||||||||||||||||||||
|
Қатысқандар:22 |
Қатыспағандар:0 |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Нәруыз денатурациясы мен ренатурациясы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.4.1.6 түрлі жағдайлардың нәруыздар құрылымына әсерін зерттеу |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Түрлі жағдайлардың нәруыздар құрылымына әсерін зерттей алады |
|||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларынын деңгейі |
Талдау, жинақтау,бағалау. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Түрлі жағдайлардың нәруыздар құрылымына әсерін дәлелдейді. Түрлі жағдайлардың нәруыздар құрылымына әсерін зерттеп, түсіндіреді Түрлі жағдайларда нәруыздар құрылымының өзгеру себебін зерттейді |
|||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Денатурация.Ренатурация.Инфрақызыл.Ультракүлгін.Коагуляциялану.Гидрофобты. Нейтрализациялау.Радиация. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Нәруыз денатурациясы және ренатурациясы.Реагенттер гирофобты әрекеттесуді бұзады.Электролиттерді қосу арқылы электр зарядын нейтрализациялау.Иондаушы радиация.Нәруыз коагуляцияланады |
||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Еңбек және шығармашылық, өмір бойы білім алу |
|||||||||||||||||||||||||
|
Пəнаралық байланыс |
Химия. Физика |
|||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
8.4.1.3.Наруыздардың қасиеттері мен биологиялық қызметтерін талдайды |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5мин. |
Ұйымдастыру кезеңі - оқушылармен сәлемдесу. - оқушыларды түгелдеу. - зейінін сабаққа аудару. «Атаулар туралы үш сұрақ» әдісі. 1.Қайда? Нәруыздар терминін сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңіз? 2.Қалай? Өз тәжірибеңізбен жай нәруыз атауын қолдануда мысалдар келтіре аласыз ба? 3.Қандай? Күрделі нәруыз қандай қолданыста болады деп ойлайсыз? Дескриптор:1.Нәруыз терминін бұрынырақта қайда және қандай мағынада қолданды. 2.Жай нәруыз атауына мысалдар келтіреді. 3.Күрделі нәруыз қандай қолданыста болатынын талқылайды. |
«Нәруыздар» «Күрделі нәруыздар» «Жай нәруыздар» сөздері жазылған плакаттар |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 10мин. 10мин. 5-10мин. |
Тапсырма№1Жеке жұмыс. Бүгінгі тақырыпты оқып, «фишбоун» әдісіне салып, Түрлі жағдайлардың нәруыз құрамына әсер ету себептерін дәлелдеңіздер . Түрлі жағдайлардың нәруыз құрамына әсер ету себептерін тұжырымдаңыздар.
Дескриптор : 1.Түрлі жағдайлардың нәруыз құрамына әсер ету себептерін делелдейді 2. Түрлі жағдайлардың нәруыз құрамына әсер ету себептерін тұжырымдайды. Бағалау:
«Нысана» әдісі Тапсырма№2. «Сәйкестендір»әдісі .Жеке жұмыс. Түрлі жағдайларда нәруыздар құрылымының өзгеру себебін зерттеңіздер. Денатурация мен ренатурация процесін ашып көрсетіңіздер.
Дескриптор:1.Түрлі жағдайларда нәруыздар құрылымының өзгеру себебін зерттейді . 2.Денатурация мен ренатурация процесін ашып көрсетеді. Бағалау: «Аяқталмаған сөйлем» әдісі
Тапсырма
№3 «Тарсия » әдісі.Жеке
жүмыс Қағаз қиындыларындағы сұрақтар мен жауаптарды
үйлестіре отырып,фигура
құрастыру. 2.Денатурация дегеніміз?Орта жағдайларының
әсерінен нәруыздың табиғи құрылымының
бұзылуы. 4.Нәруыздың қайтымды денатурациясы бұл?Егер нәруыз құрылымы қалпына келтіру мүмкін болса. 5.Нәруыздың қайтымсыз денатурациясы бұл?нәруыз құрылымы қалпына келтіру мүмкін емес болған жағдайда. 6.Нәруыздың бастапқы конформациясын қайта
қалпына келтіру процесін не деп
атаймыз?Ренатурация. 2.Нәруыз денатурациясы мен ренатурациясы қандай факторлардың әсерінен туындайтынын қорытынды жасайды. Бағалау:«Сұрақ конверті» әдісі |
Биология. 1-бөлім .10 сынып.ЕМ.Алматы мектеп. 2019жыл. https://yandex.kz/video/preview/?filmId https://padlet.com/yerasilova87/z4vyge2w5it0f2hx Қағаз қиындыларына жазылған сұрақ-жауаптар. |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
«Плюс-минус-қызықты» әдісі.
|
Сыртына сұрақ жазылған конверт. |
||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойында күрделі сұрақтарға жауап беру. Қабілеті орташа оқушыларға:орташа тапсырмалар беру. Өз ойын мұғалімнен сұрап, талдау жасай алады. Жұмыс барысы бойынша қолдау көрсету. Мұғалімнің қолдауы көрсетіледі. Деңгейлік тапсырмалар ұсынуға болады. Тақырып мазмұнын әртүрлі аялдамаларды аралай жүріп өзінің қалауы бойынша зерттеу арқылы меңгеруі. |
Бағалау
–оқулардың жаңа сабақ бойынша алған білімдерін қалай тексеру
керек.Бірінші «Нысана» әдісімен әр оқушы өзін-өзі бағалауға мүмкіндік
беріледі.Екінші тапсырмада «Аяқталмаған
сөйлем» әдісі бойынша
кері байланыс берілді, бұл
оқушының ,кемшілік тұстарын
біліп алға жылжуына ықпалын тигізеді.Үшінші тапсырма
бойынша,«Сұрақ конверті»
әдісі |
Биология кабинетіндегі қауіпсiздік ережелерінің сақталуын қатаң қадағайлаймын. Пaртада дұрыс oтыру eрежелерін сақтаймыз. |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
||||||||||||||||||||||||||
|
Cабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен?
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?
|
||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қысқа Мерзімді Жоспар
Қысқа Мерзімді Жоспар
Сабақ жоспарының шаблоны
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10.1А |
Мектеп:І.Есенберлин атындағы МДШО бар орта мектеп |
|||||||||||||||||||||||||
|
Күні: Сынып:27.10.2020ж |
Мұғалімнің аты-жөні:Ерасилова Гульжан Турсыновна |
|||||||||||||||||||||||||
|
Қатысқандар:22 |
Қатыспағандар:0 |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Нәруыз денатурациясы мен ренатурациясы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.4.1.6 түрлі жағдайлардың нәруыздар құрылымына әсерін зерттеу |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Түрлі жағдайлардың нәруыздар құрылымына әсерін зерттей алады |
|||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларынын деңгейі |
Талдау, жинақтау,бағалау. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Түрлі жағдайлардың нәруыздар құрылымына әсерін дәлелдейді. Түрлі жағдайлардың нәруыздар құрылымына әсерін зерттеп, түсіндіреді Түрлі жағдайларда нәруыздар құрылымының өзгеру себебін зерттейді |
|||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Денатурация.Ренатурация.Инфрақызыл.Ультракүлгін.Коагуляциялану.Гидрофобты. Нейтрализациялау.Радиация. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Нәруыз денатурациясы және ренатурациясы.Реагенттер гирофобты әрекеттесуді бұзады.Электролиттерді қосу арқылы электр зарядын нейтрализациялау.Иондаушы радиация.Нәруыз коагуляцияланады |
||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Еңбек және шығармашылық, өмір бойы білім алу |
|||||||||||||||||||||||||
|
Пəнаралық байланыс |
Химия. Физика |
|||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
8.4.1.3.Наруыздардың қасиеттері мен биологиялық қызметтерін талдайды |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5мин. |
Ұйымдастыру кезеңі - оқушылармен сәлемдесу. - оқушыларды түгелдеу. - зейінін сабаққа аудару. «Атаулар туралы үш сұрақ» әдісі. 1.Қайда? Нәруыздар терминін сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңіз? 2.Қалай? Өз тәжірибеңізбен жай нәруыз атауын қолдануда мысалдар келтіре аласыз ба? 3.Қандай? Күрделі нәруыз қандай қолданыста болады деп ойлайсыз? Дескриптор:1.Нәруыз терминін бұрынырақта қайда және қандай мағынада қолданды. 2.Жай нәруыз атауына мысалдар келтіреді. 3.Күрделі нәруыз қандай қолданыста болатынын талқылайды. |
«Нәруыздар» «Күрделі нәруыздар» «Жай нәруыздар» сөздері жазылған плакаттар |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 10мин. 10мин. 5-10мин. |
Тапсырма№1Жеке жұмыс. Бүгінгі тақырыпты оқып, «фишбоун» әдісіне салып, Түрлі жағдайлардың нәруыз құрамына әсер ету себептерін дәлелдеңіздер . Түрлі жағдайлардың нәруыз құрамына әсер ету себептерін тұжырымдаңыздар.
Дескриптор : 1.Түрлі жағдайлардың нәруыз құрамына әсер ету себептерін делелдейді 2. Түрлі жағдайлардың нәруыз құрамына әсер ету себептерін тұжырымдайды. Бағалау:
«Нысана» әдісі Тапсырма№2. «Сәйкестендір»әдісі .Жеке жұмыс. Түрлі жағдайларда нәруыздар құрылымының өзгеру себебін зерттеңіздер. Денатурация мен ренатурация процесін ашып көрсетіңіздер.
Дескриптор:1.Түрлі жағдайларда нәруыздар құрылымының өзгеру себебін зерттейді . 2.Денатурация мен ренатурация процесін ашып көрсетеді. Бағалау: «Аяқталмаған сөйлем» әдісі
Тапсырма
№3 «Тарсия » әдісі.Жеке
жүмыс Қағаз қиындыларындағы сұрақтар мен жауаптарды
үйлестіре отырып,фигура
құрастыру. 2.Денатурация дегеніміз?Орта жағдайларының
әсерінен нәруыздың табиғи құрылымының
бұзылуы. 4.Нәруыздың қайтымды денатурациясы бұл?Егер нәруыз құрылымы қалпына келтіру мүмкін болса. 5.Нәруыздың қайтымсыз денатурациясы бұл?нәруыз құрылымы қалпына келтіру мүмкін емес болған жағдайда. 6.Нәруыздың бастапқы конформациясын қайта
қалпына келтіру процесін не деп
атаймыз?Ренатурация. 2.Нәруыз денатурациясы мен ренатурациясы қандай факторлардың әсерінен туындайтынын қорытынды жасайды. Бағалау:«Сұрақ конверті» әдісі |
Биология. 1-бөлім .10 сынып.ЕМ.Алматы мектеп. 2019жыл. https://yandex.kz/video/preview/?filmId https://padlet.com/yerasilova87/z4vyge2w5it0f2hx Қағаз қиындыларына жазылған сұрақ-жауаптар. |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
«Плюс-минус-қызықты» әдісі.
|
Сыртына сұрақ жазылған конверт. |
||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойында күрделі сұрақтарға жауап беру. Қабілеті орташа оқушыларға:орташа тапсырмалар беру. Өз ойын мұғалімнен сұрап, талдау жасай алады. Жұмыс барысы бойынша қолдау көрсету. Мұғалімнің қолдауы көрсетіледі. Деңгейлік тапсырмалар ұсынуға болады. Тақырып мазмұнын әртүрлі аялдамаларды аралай жүріп өзінің қалауы бойынша зерттеу арқылы меңгеруі. |
Бағалау
–оқулардың жаңа сабақ бойынша алған білімдерін қалай тексеру
керек.Бірінші «Нысана» әдісімен әр оқушы өзін-өзі бағалауға мүмкіндік
беріледі.Екінші тапсырмада «Аяқталмаған
сөйлем» әдісі бойынша
кері байланыс берілді, бұл
оқушының ,кемшілік тұстарын
біліп алға жылжуына ықпалын тигізеді.Үшінші тапсырма
бойынша,«Сұрақ конверті»
әдісі |
Биология кабинетіндегі қауіпсiздік ережелерінің сақталуын қатаң қадағайлаймын. Пaртада дұрыс oтыру eрежелерін сақтаймыз. |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
||||||||||||||||||||||||||
|
Cабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен?
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?
|
||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














