Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім

    Физика – табиғат туралы ғылым

    Педагогтің аты - жөні


    Күні:


    Сынып: 7

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Физика – табиғат туралы ғылым

    Сабақтың номері:

    №1

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.1.1.1. – Физикалық құбылыстарға мысалдар келтіру

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Физикалық құбылыстарға мысалдар келтіре алады.

    Басым бөлігі: Физикалық ұғымдарды біледі, олардың мағынасын аша алады.

    Кейбір оқушылар:

    Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    І. Ұйымдастыру кезеңі: танысу, түгендеу

    (Жаңа пәнмен таңыстыру)

    Қоршаған ортамен танысу кезінде не себепті темір шеге суға батады, ал өте үлкен кемелер су бетінде жүзеді, не себепті күзгі жауыннан кейін кемпірқосақ болмайды, неге тұтылу кезінде Айдың түсі қара емес, қызыл болады деген сұрақтар мазалаған болар. Олай болса, бұл сұрақтарға физика ғылымы жауап береді.(Оқулықпен таңысу)




    Сабақтың ортасы

    • Дәптерді ашып, бүгінгі күн мен сабақ тақырыбың жазыңыздар: «Физика – табиғат туралы ғылым»

    • Бүгінгі сабақты меңгерген соң, физикалық дене мен зат түсінігін ажырата аласыздар; физикалық құбылыстарды ажыратасыздар.

    Ол үшін, жаңа тақырыппен таңысып, дәптерге қысқаша конспект жазындар


    Оқу тапсырмаларың орындау:

    І. ТЕСТ

    1. Төмендегі қай нұсқа «физикалық дене» түсінігіне жатады?

    1. оттегі

    2. мыс

    3. ұшақ

    4. алюминий


    1. Балқу процесіне қай мысал сәйкес келеді?

    1. заттың газ күйден сұйық күйге өтуі

    2. заттың сұйық агрегат күйден қатты күйге өтуі

    3. зат немесе дене температурасының төмендеу процесі

    4. заттың қатты күйден сұйық күйге өтуі


    1. Сәйкес келетін нұсқаны таңда.

    Қай құбылыстардың көптүрлілігі мөлдір ортадағы жарық сәулелерінің таралуымен байланысты?

    1. Оптикалық

    2. Механикалық

    3. Магниттік

    4. Электрлік


    1. Шыныдан жасалуы мүмкін физикалық денелерді көрсет. (Дұрыс жауап саны: 2)

    1. аквариум

    2. кілемше

    3. сызғыш

    4. стақан

    5. орындық

    1. Механикалық құбылыстың жылу құбылысынан айырмашылығы неде?

    (Дұрыс жауап саны: 2)

    1. Егер денелер бір-біріне қатысты қозғалыста болса, онда жылу құбылысты, ал егер денелер қызса, салқындаса, буланса, онда механикалық қозғалысты сипаттайды.

    2. Егер денелер бір-біріне қатысты қозғалыста болса, онда механикалық құбылысты, ал егер денелер қызса, салқындаса, буланса, онда жылу құбылысын сипаттайды.

    3. Машиналардың, ұшақтардың қозғалысы, қар көшкіні бұл жылу құбылысына жатса, мұздың еруі, табиғаттағы су айналымы бұл механикалық құбылысқа жатады.

    4. Машиналардың, ұшақтардың қозғалысы, қар көшкіні механикалық құбылысқа жатса, мұздың еруі, табиғаттағы су айналымы жылу құбылысына жатады.



    ІІ ТАПСЫРМА

    Сөздерді бағандарға орналастыр:


    Физикалық дене

    Зат

    Құбылыс








    Сөздер: болат, шеге, доп, су, жаңбыр тамшысы, ауа, кемпірқөсақ, көленке, жел, магниттер бір – біріне тартылады, найзағай, шам, күннің күркіреуі, жұлдыз


    Кейінгі тапсырмалар: Күнделікті өмірде тапсырмаға байланысты өзің байқаған құбылыстар жайлы мысалдар келтіру.


    Дәптерлерін ашып, тақырыпты жазады






    Жаңа тақырыппен танысып, дәптерге конспект жазады








    Тест орындайды
















































    Кесте толтырады
















    1 ұпай








    1 ұпай







    1 ұпай






    2 ұпай








    2 ұпай















































    Оқулық Физика, 7 сынып,Р.Башарұлы, §1, 6 – 9 бет

    Презентация

    Сабақтың соңы

    Кері байланыс – оқушыларға сабақ бойынша сауалнама жүргізу.


    Мұғалім кері байланысты Онлайн мектеп, Кунделік немесе басқа платформа арқылы жүргізеді




    кесте











    Сіз үшін сабақ қай деңгейде өтті? Белгілеңіз немесе өз ойынызды жазыңыз.

    Есімде қалган терминдер

    1. Қызықты

    2. Өзім үшін қажетті мағұлматтар алдым

    3. Іш пысарлық, қызықсыз болды

    4. қиын болды, кейбір терминдер мен ережелерді түсінбедім

    5. өз нұсқам бар:



    Дескрипторлар:

    Тапсырма, №

    Критерийдің сипаттамасы

    Балл

    І тапсырма (тест)

    физикалық дене мен зат түсінігін ажырата алады;

    • физикалық құбылыстарды ажыратады.



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сатыбаев Нургалы Тажимуратович
    11 Қазан 2021
    475
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қысқа мерзімді жоспар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қысқа мерзімді жоспар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қысқа мерзімді жоспар көрсетілген. Мақсаттары барлығыда бар. Қарап корсеңіздер болады. Ол үшін осы материалды скачать етсеңіздер болды.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім

    Физика – табиғат туралы ғылым

    Педагогтің аты - жөні


    Күні:


    Сынып: 7

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Физика – табиғат туралы ғылым

    Сабақтың номері:

    №1

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.1.1.1. – Физикалық құбылыстарға мысалдар келтіру

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Физикалық құбылыстарға мысалдар келтіре алады.

    Басым бөлігі: Физикалық ұғымдарды біледі, олардың мағынасын аша алады.

    Кейбір оқушылар:

    Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    І. Ұйымдастыру кезеңі: танысу, түгендеу

    (Жаңа пәнмен таңыстыру)

    Қоршаған ортамен танысу кезінде не себепті темір шеге суға батады, ал өте үлкен кемелер су бетінде жүзеді, не себепті күзгі жауыннан кейін кемпірқосақ болмайды, неге тұтылу кезінде Айдың түсі қара емес, қызыл болады деген сұрақтар мазалаған болар. Олай болса, бұл сұрақтарға физика ғылымы жауап береді.(Оқулықпен таңысу)




    Сабақтың ортасы

    • Дәптерді ашып, бүгінгі күн мен сабақ тақырыбың жазыңыздар: «Физика – табиғат туралы ғылым»

    • Бүгінгі сабақты меңгерген соң, физикалық дене мен зат түсінігін ажырата аласыздар; физикалық құбылыстарды ажыратасыздар.

    Ол үшін, жаңа тақырыппен таңысып, дәптерге қысқаша конспект жазындар


    Оқу тапсырмаларың орындау:

    І. ТЕСТ

    1. Төмендегі қай нұсқа «физикалық дене» түсінігіне жатады?

    1. оттегі

    2. мыс

    3. ұшақ

    4. алюминий


    1. Балқу процесіне қай мысал сәйкес келеді?

    1. заттың газ күйден сұйық күйге өтуі

    2. заттың сұйық агрегат күйден қатты күйге өтуі

    3. зат немесе дене температурасының төмендеу процесі

    4. заттың қатты күйден сұйық күйге өтуі


    1. Сәйкес келетін нұсқаны таңда.

    Қай құбылыстардың көптүрлілігі мөлдір ортадағы жарық сәулелерінің таралуымен байланысты?

    1. Оптикалық

    2. Механикалық

    3. Магниттік

    4. Электрлік


    1. Шыныдан жасалуы мүмкін физикалық денелерді көрсет. (Дұрыс жауап саны: 2)

    1. аквариум

    2. кілемше

    3. сызғыш

    4. стақан

    5. орындық

    1. Механикалық құбылыстың жылу құбылысынан айырмашылығы неде?

    (Дұрыс жауап саны: 2)

    1. Егер денелер бір-біріне қатысты қозғалыста болса, онда жылу құбылысты, ал егер денелер қызса, салқындаса, буланса, онда механикалық қозғалысты сипаттайды.

    2. Егер денелер бір-біріне қатысты қозғалыста болса, онда механикалық құбылысты, ал егер денелер қызса, салқындаса, буланса, онда жылу құбылысын сипаттайды.

    3. Машиналардың, ұшақтардың қозғалысы, қар көшкіні бұл жылу құбылысына жатса, мұздың еруі, табиғаттағы су айналымы бұл механикалық құбылысқа жатады.

    4. Машиналардың, ұшақтардың қозғалысы, қар көшкіні механикалық құбылысқа жатса, мұздың еруі, табиғаттағы су айналымы жылу құбылысына жатады.



    ІІ ТАПСЫРМА

    Сөздерді бағандарға орналастыр:


    Физикалық дене

    Зат

    Құбылыс








    Сөздер: болат, шеге, доп, су, жаңбыр тамшысы, ауа, кемпірқөсақ, көленке, жел, магниттер бір – біріне тартылады, найзағай, шам, күннің күркіреуі, жұлдыз


    Кейінгі тапсырмалар: Күнделікті өмірде тапсырмаға байланысты өзің байқаған құбылыстар жайлы мысалдар келтіру.


    Дәптерлерін ашып, тақырыпты жазады






    Жаңа тақырыппен танысып, дәптерге конспект жазады








    Тест орындайды
















































    Кесте толтырады
















    1 ұпай








    1 ұпай







    1 ұпай






    2 ұпай








    2 ұпай















































    Оқулық Физика, 7 сынып,Р.Башарұлы, §1, 6 – 9 бет

    Презентация

    Сабақтың соңы

    Кері байланыс – оқушыларға сабақ бойынша сауалнама жүргізу.


    Мұғалім кері байланысты Онлайн мектеп, Кунделік немесе басқа платформа арқылы жүргізеді




    кесте











    Сіз үшін сабақ қай деңгейде өтті? Белгілеңіз немесе өз ойынызды жазыңыз.

    Есімде қалган терминдер

    1. Қызықты

    2. Өзім үшін қажетті мағұлматтар алдым

    3. Іш пысарлық, қызықсыз болды

    4. қиын болды, кейбір терминдер мен ережелерді түсінбедім

    5. өз нұсқам бар:



    Дескрипторлар:

    Тапсырма, №

    Критерийдің сипаттамасы

    Балл

    І тапсырма (тест)

    физикалық дене мен зат түсінігін ажырата алады;

    • физикалық құбылыстарды ажыратады.



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Сабақ жоспары 7 сынып
    11.10.2021
    475
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сатыбаев Нургалы Тажимуратович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации