Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қысқа мерзімді жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Электр заряды. Зарядтың беттік және көлемдік тығыздығы. Зарядтың сақталу заңы. Кулон заңы
Білім беру ұйымының атауы |
№35 орта білім беретін мектеп |
|
|||||||||||
Пәні: |
физика |
|
|||||||||||
Бөлім: |
10.4 . Электростатика |
|
|||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Сағынтай Әмина Рахымжанқызы |
|
|||||||||||
Күні: |
23.01.2023 |
|
|||||||||||
Сынып: 10ә |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Электр заряды. Зарядтың беттік және көлемдік тығыздығы. Зарядтың сақталу заңы. Кулон заңы |
|
|||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
10.4.1.1 - электр эарядының сақталу заңы мен Кулон заңын есептер шығаруда қолдану; |
|
|||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар істей алады: Электр заряды, денелердің электрленуі ұғымдарына сипаттама береді Көптеген оқушылар істей алады: Кулон заңының физикалық мағынасын ашып көрсетеді Кейбір оқушылар істей алады: Кулон заңы мен электр зарядының сақталу заңына есептер шығарады |
|
|||||||||||
Сабақтың барысы |
|
||||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру
Сабақтың басы 10 минут
Өткен білімді еске түсіру
Жаңа білім 10 минут
Бекіту 10 минут
Кері байланыс Сабақтың соңы 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: «Кім», «Қайда», «Қашан»? телебағдарламасындағы әуен ойналады.
Мұғалім оқушылардың наза
рын қара жәшікке аударады. Қара жәшіктегі затты анықтау үшін оқушыларға сұрақ қою.. Қандай заряд нүктелік деп аталады? Кулон заңын тұжырымдаңдар. Кулон заңы қалай ашылды? Электр заряды қандай бірліктермен өлшенеді? Ортаның диэлектрлік өтімділігінің физикалық мағынасы қандай? Неліктен электрлік тұрақты енгізілді? Суперпозиция принципін тұжырымдаңдар.
Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сабақ тақырыбын және оқу мақсатын таныстыру
Жаңа сабақ Француз ғалымы Ш.Кулон 1785 жылы тәжірибе жүзінде вакуумдегі нүктелік зарядтардың өзара әрекеттесу заңын ашқаннан кейін, ХVІІІ ғасырдың соңына қарай , электр құбылыстарын сандық жағынан зерттеу басталды. «Нүктелік заряд» ұғымы «материялық ұғымы» тәрізді ыңғайлы абстракциялау болып табылады. Өлшемдері өзара әрекеттесетін денелердің арақашықтығынан бірнеше есе кіші болатын денеде орналасқан зарядты нүктелік заряд деп атайды. F ~ q∙q F ~ (q∙q ) / r 2 F ~ 1 / r 2 Қозғалмайтын екі нүктелік заряд вакуумде зарядтардың көбейтіндісіне тура пропорционал және оның арақашықтығының квадратына кері пропорционал күшпен әрекеттеседі. F = k∙(q∙q ) / r 2 к = 9∙109 Н∙м2/ Кл2 - пропорционалдық коэффициент ε0 = 8.85∙10-12Кл2/Н∙м2 - электр тұрақтысы F = 1 / 4π ε0∙(q∙q) / r 2 н/е F = 1 / 4π ε0∙(q∙q) / ε∙r 2 ε- диэлектрлік өтімділік. 1 кулон – вакуумде 1м арақашықтықта орналасқан шамасы жағынан өзіне тең нүктелік зарядқа 9∙109 Н күшпен әрекет ететін нүктелік заряд. 1 – тапсырма: І топ:
ІІ топ:
2 – тапсырма: І топ:
ІІ топ:
( F= 9*109 * 10*10-9 * 10*10-9/ 9*10-4= 100 * 10-5= 1*10-3= 1 мН )
Тапсырмалар: Жеке жұмыс.
Жаңа білім мен іс-әрекет амалдарын бекіту кезеңі
БББ кестесі
Рефлексия: «Аргумент» Бугінгі сабақта менің көңіл –күйім болды ..................................,себебі.................................... Сабақта мен ............................................. жұмыс жасадым, себебі................................................ Сабақтағы мен үшін ........................................, себебі....................................................................... Үйге тапсырма §28. Электр заряды. Зарядтың беттік және көлемдік тығыздығы. Зарядтың сақталу заңы. Кулон заңы |
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға тез-тез жауап беріп белсене қатысып отырады
Оқушылар жаңа тақырыпты меңгереді Оқушылар бекіту тапсырмаларын орындайды
Әр жұп бір тапсырмаға жауап береді, басқа жұп өз тапсырмаларын бағалайды.
Жауаптары:
-Синтетика киім терімен үйкеліп зарядталады -ылғалды -электрленіп ұшқын шығу қаупі бар -Ылғал сүрткіш қолдану керек -тең -бензин электрленгенде разряд пайда болуы мүмкін
Дескриптор
-Кулон заңының формуласын біледі -Формуланы түрлендіре алады -электрон санын анықтай алады -Заряд шамасын анықтайды
Оөушылар кері байланыс береді |
Дескриптор
Сұрақтарға жауап береді Есептің шешімін слайдттан қарап тексереді 2-балл
Дескриптор
1.Қорғау тәртібін сақтайды: Уақыт және әдептілік; 2. Мазмұнның толық ашады; 3. Өмірден мысалдар келтіреді.
5 балл
Дескриптор Есептің шартын түзеді ХБЖ-ға келтіреді Есептің формуланысын түрлендіріп Есептің жауабын табады 3 балл
Дескриптор Оқушы: • Кулон заңының формуласын қолданып, зарядтың арақашықтығын анықтайды • Зарядтың сақталу заңын пайдаланып қорытқы зарядтарды анықтайды; • Денелердің электрлену тәсілдерін сипаттайды.
Формативті бағалай 10 балл
|
ФИЗИКА 10 сынып оқулық Н.А.Закирова Р.Р.Аширов «Дидактикалық материалдар Смайликтер
|