«ҚАРАЛДЫ» «КЕЛІСЕМІН» «БЕКІТЕМІН»
Бірлестік жетекшісі Оқу
ісінің меңгерушісі Мектеп директоры
Хаттама
№________
___________ Т.Ж.Альжанова
______________ Ж.Ж.Оспанова ___________
З.К.Мусалиева
«____»_________ 2015 ж. «
_____» _________ 2015 ж. «___»________2015
ж.
Қазақстан Республикасы педагог
қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курсы
Бағдарламасының
үшінші (базалық) деңгейі
бойынша (Мектептегі тәжірибе) кезеңін іске асыру
барысында
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
Қысқа мерзімді
жоспар
2/ 41-
сабақ
Тақырыбы: Қазақ тілі
сабағында
Сыныбы: 4 «В»
сынып
Күні:
Мақсаты: - мәтіннің негізгі ойын
анықтау,
- сұрақ қою дағдысы мен сөйлеу
тілін жетілдіру, сөздік қорды дамыту;
- «Қазақ тілі сабағында»
тақырыбында диалог құрастыру, танымдық қабілетті
дамыту;
Күтілетін
нәтиже: - мәтіннің негізгі ойын
анықтайды;
-сұрақ қою дағдысы мен сөйлеу
тілін жетіледі, сөздік қорды дамытады;
- «Қазақ тілі сабағында»
тақырыбында диалог құрастыру, танымдық қабілетті
дамытады;
Қолданылған модульдер:
«Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілер», «сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «оқыту үшін бағалау және
оқуды бағалау», «оқыту мен оқуда ақпараттық- коммуникациялық
технологияларды пайдалану», «талантты және дарынды балаларды
оқыту», «оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу»,
«оқытуды басқару және көшбасшылық».
Әдіс-тәсілдер: «Шаттық шеңбері», «Ыстық
алақан», «Миға шабуыл», Сергіту сәті «Жер сілкінісі»,Екі жұлдыз,
бір тілек»
Сабақ кезеңдері/
уақыты
|
Жоспар
мазмұны
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
бағалау
|
Негізгі
дереккөздер
|
Кіріспе
5
минут
|
Шаттық
шеңбер
Мақсаты: жағымды ахуал
қалыптастыру.
«Ыстық алақан»
стратегиясы
Мақсаты:бір-біріне тілек айту,көңіл
–күй сыйлау
«Себет»
әдісі
Мақсаты: үй тапсырмасын
тексеру
|
Оқушыларды шаттық шеңберге
тұрғызып, көңіл күй сыйлайды, тілек
айтады.
|
Психологиялық жағымды ахуал
тудырады
|
Қалыптастырушы
бағалау:
"Бас
бармақ»
«Өте
жақсы!»,
«тамаша!»,
«Керемет!»,
«Жарайсыңдар!»
Ауызша мадақтау, смайликтер,
жұлдызша.
|
Оқулық,
Интербелсенді тақта,
жұмсақ
ойыншық, плакат,
жіп, түрлі-түсті маркер, асыл
тастар.
Слайд-
таныстырылым
|
Тұсаукесер
8
минут
|
«Миға шабуыл»
Мақсаты: жаңа сабақтың
тақырыбын ашу
Рефлексия «Бір сурет, бес сөз»
әдісі
Мақсаты: кері
байланыс
Рөлдік ойын мозайкалық Джиксо
әдісі
Мақсаты:тақырыпты оқыту арқылы
талқылау, талдау жасау
Топқа
бөлу
|
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
таныстырылады.
|
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді.
Оқушылар сабақтың мақсатына өз
мақсаттарын қосады.
|
«Өте
жақсы!»
«тамаша!»,
|
Слайд-таныстырылым
|
Негізгі
бөлім
22
минут
|
Жаңа сөзбен
жұмыс
|
Жаңа сөздермен
таныстырады
Жаяу-
пешком
Қабат –
этаж
Мәжіліс-
заседание
Гүлзар-
клумба
Жабдықталған-
оснащаться
Шағын топтарға сөз
тіркестерін, сөздіктегі етістіктерді қатыстырып сөйлем
құратады.
|
Сөзікті көреді -
оқиды-түсінеді – қайталайды – есте
сақтайды
Өзара ортада ойларын
қосып, құраған сөз тіркестері мен сөйлемдерін айтып шығады
(кезектесіп, я бір оқушы
айтады).
|
«Өте
жақсы!»
«тамаша!»,
|
Интербелсенді
тақта
|
|
|
|
Оқушылар әр шағын
топта алдымен мәтінді жеке оқып шығады, содан кейін ортада қалай
түсінгендері туралы ортаға
салып
пікірлеседі,
түсінгендері бойынша ватман
қағазға суретін салады. Әр шағын топтың көшбасшылары шығып
қорғайды.
|
|
|
|
Мәтін бойынша
сұрақтар құрастыру
|
Мәтін бойынша сұрақтар
құрастыртады
|
Мәтін бойынша сұрақтарды
тізбекпен қояды, жауап
береді
|
«тамаша!»,
|
|
|
Сергіту
сәті
«Жер
сілкінісі»
Мақсаты:бойды сергіту,көңіл күй
туғызу
|
|
Экранда көрсетілген жаттығуды
қайталайды
|
«Өте
жақсы!»
|
Интербелсенді
тақта
|
|
Грамматикалық
бөлік
септік жалғаудың жасалу жолын
жетілдіру;
|
Оқушыларға тірек сызбалар
беріледі, сөйлем құрастырып, түрін анықтаулары
тиіс.
|
Берілген сызбалар арылы сөйлем
құрап, түрлерін ажыратады.
|
«Жарайсыңдар!»
|
Сызба-таратпалар
|
Қорытынды
10
минут
|
Рефлексия
«Екі жұлдыз, бір
тілек»
|
Оқушылардан бүгін не
үйренгендерін, не түсінікті, не түсініксіз болғанын
сұрайды.
|
Оқушылардың жауабы тыңдалады,
сызба- кестеге стикер
жабыстырлады.
|
|
Стикер
|
|
«Қазақ тілі сабағында»
тақырыбын диалог
құрастырады
|
|
|
|
|
|
Үйге
тапсырма
|
Үйге тапсырма: 3-тапсырмадағы
сөйлемдерді аударып келу.
|
Күнделіктеріне үй тапсырмасын
жазып алады
|
|
Күнделік,
қалам
|
|
|
Қалай бағалау
керектігін түсіндіреді.
Мұғалім әр оқушыға өзінің
бағасын береді.
|
Әр шағын топ келесі топқа баға
береді. Жалпы топтық жұмыстарды қалай орындағандары, қалай қатысып
белсенділік танытқандарына баға береді. Сосын әркім өзін-өзі
бағалайды
|
|
|
|
Бағалау
парағы
Мақсаты: өзін-өзі және өзара
бағалау
|
|
|
"Бас бармақ» әдісі
арқылы
|
Стикерлер, бағалау
парақшалары
|
|
|
|
|
|
|