Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    10.1А Молекулалық биология және биохимия

    Мектеп: №28 жалпы орта білім беретін мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Нурманкулова Улбике Еримбетовна

    Сынып: 10

    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Биологиялық нысандар құрамындағы нәруыздар.

    Зертханалық жұмыс № Биологиялық нысандарда нәруыздың болуын анықтау.


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    Биологиялық нысандардағы нәруыздың мөлшерін анықтау тәсілдерін білу және зерттеу.


    Биологиядағы пəндік тұжырымдар: Дəлел- бір нəрсені растайтын дəлел немесе факті, жаңа ереже шығарылатын қорытынды тұжырымдау жүйесі

    Сабақ мақсаттары

    Оқушы біледі:

    • түрлі азық – түлік өнімдері құрамындағы нәруыздарды анықтаудың сапалық реакциясын біледі;

    • түрлі азық – түлік өнімдері құрамындағы нәруыздардың рөлін түсінеді;

    • - түрлі азақ – түлік өнімдері құрамындағы нәруыз мөлшерін анықтап, зерттей алады.

    Бағалау

    критерийлері

    • болжамды тұжырымдайды және тұжырымды ойды ауызша айтып береді;

    • тәуелді, тәуелсіз, бақыланатын өзгерістерді анықтайды;

    • ірімшік, ет және үрмебұршақ құрамындағы нәруыздарға зерттеу жүргізеді;

    • зерттелетін нысандар құрамындағы нәруыз жайында қорытынды шығарады.


    Тілдік мақсаттар


    Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы

    Оқушылар жұпта нәруыздардың құрылысы, құрылымдық ұйымдасуы, және олардың тірі ағзадағы рөлі жайында әңгімелесіп,бір – біріне сұрақтар қойып, жауап бере алады, тұжырымды ойды жазбаша сипаттап, қорытынды жасай алады.

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    chemical properties

    химические свойства

    химиялық құрылымы

    hydrogen bonds

    водородные связи

    сутектік байланыстар

    cohesion

    межмолекулярная связь

    молекулааралықбайланыс

    adhesion ionic

    ионная связь

    иондық байланыс

    сovalent bonds

    ковалентная связь

    ковалентті байланыс

    globule

    глобула

    глобула

    micro fibrils

    микрофибрилл

    микрофибрилл

     proteins

    протеины

    протеиндер

     аminoаcids

    аминокислоты

    аминқышқылдар

     enzymes

    ферменты

    ферменттер


    Құндылықтарды дарыту

    Ынтымақтастық

    1. Оқушылардың бір – бірімен және мұғаліммен өзара әрекеттестіктері сабақтың барлық кезеңдері бойы жүзеге асырылады.

    2. Мұғалім мен оқушы бірлесе сабақтың мақсатына жетеді және өзара іс-қимыл нәтижелерін талқылайды.

    Өмір бойы оқу

    1. Сабақ мақсатын біледі және түсінеді. Алған білімінің неге қажет екенің түсінеді.

    Азаматтық жауапкершілік

    1. Оқушылар жұмыс орындарын тәртіппен ұстайды

    Пәнаралық байланыстар

    Органикалық химия

    АКТ қолдану дағдылары

    Ғаламтордан қажетті ақпараттарды іздеп табу, компьютерді белсенді пайдаланушы дағдыларын дамыту

    Бастапқы білім



    9-сынып курсынан оқушыларда органикалық заттарға сапалы реакциялар жүргізу, зерттеу үшін химиялық реактивтермен жұмыс дағдысы бар.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-1 мин


    Ұжымдық ортаны қалыптастыру.

    1. Оқушылармен амандасу

    2. Сабаққа қатысуларын түгендеу




    2 – 10 мин

    Ой толғау

    Мұғалім.

    -Осы суреттерді неге біріктіруге болады?

    -Азық – түліктер

    - Осы азық – түліктердің ішінде нәруызға бай болатындарын тауып көріңдер?

    - Бұл азық – түліктерді шығу тегі бойынша жіктеңдер.

    - Жануартекті және өсімдіктекті тағамдар.

    - Барлық жануартекті тағамдар нәруызға бай болады, ал үрмебұршақ пен асбұршақ басқа өсімдіктермен салыстырғанда нәруызға не себептен бай болады?

    - Себебі бұршақ тұқымдас өсімдіктердің тамырымен түйнек бактериялары селбесіп тіршілік етеді. Түйнек бактериялары атмосферадағы азотты сіңіреді. Азот нәруыз молекуласының құрамына енеді.

    -Түрлі азық – түлік құрамындағы нәруыздарды қалай анықтауға болады?

    -Түрлі азық – түлік құрамындағы нәруыздарды анықтау үшін міндетті түрде зертханалық жұмыс орындауымыз қажет.

    Оқушылардың берген жауаптарына сүйене отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын және мақсатын оқушылармен бірге анықтайды (тақтаға жазу)

    АКТ: Интербелсенді тақта (ИТ), презентация

    Сабақтың

    ортасы

    10 – 20 мин

    Ұғыну

    Мұғалімнің түсіндіруі

    Биурет реакцияcы.

    Биурет реакциясы көмегімен нәруыз молекуласындағы пептидті тобының болуын анықтайды. Нәруыз түсуінің өнімдері – полипептидтер сонымен қатар, биуретті реакцияны береді, түзілетін мыс комплексінің түсі аминқышқыл санымен анықталады, олар бір – бірімен пептидті байланыспен анықталады. Дипептидтер көк түс береді, үшпептидтер – күлгін түсті, тетрапептидтер және одан да күрделі пептидтер – қызыл түс береді. Реакция кезінде күлгін түс түзілсе оны спектрофотометр немесе колориметр құрылғысына салып өлшеуге болады.

    Төрт валентті комплекстің координациясы, нәруыздардың биурет реакциясының қатысында анықталған

    Бұл тестіде мыс сульфатының көк түсті ертіндісі индикатор қызметін атқарады. Нәруыз анықталған жағдайда күлгін түс береді. Биурет тестісі тек суда еритін нәруыздарға қолданылады, ерімейтін заттар үшін емес.

    Интербелсенді тақта (ИТ), презентация

    21 -70 мин





    Мұғалім: Түрлі азық – түлік өнімдері құрамындағы нәруыздарды анықтаудың сапалық реакциясын білу үшін міндетті түрде зертханалық жұмыс орындауымыз қажет.

    Оқушылар жұппен зертханалық жұмыс парақшаларындағы нұсқаулар бойынша жұмыс атқарады.

    Зертханалық жұмыс «Түрлі азық – түлік өнімдері құрамындағы нәруыз мөлшерін анықтау. Протеинді тестілеу»

    Мақсаты (зерттеу сұрағы)

    Болжам (Егер …. , онда ….)


    Өзгерістер:

    Тәуелсіз өзгеріс – ізденіске ықпалды, әсерлі фактор, бұл факторды, сіз эксперимент барысында өзгерте аласыз. Мысалы, егер сіз температураның ашытқы ферментациясына әсерін зерттесеңіз, онда әртүрлі температура тәуелсіз өзгеріс болады.

    Тәуелді өзгеріс – тәуелсіз өзгерістің өзгеруі нәтижесінде өзгеретін, өзгеріс. Бұл өзгерісті, сіз эксперимент барысында өлшейсіз, есептейсіз. Мысалы, тәуелді өзгеріс ашытқыдан бөлінетін СО2 мөлшері бола алады.

    Басқарылатын өзгерістер – экспериментке әсер ететін, қалған барлық факторлар және бұл өзгерістің өзгеруі эксперимент нәтижелерін өзгертеді, бұлар эксперимент тазалығына әсерін тигізеді. Осылайша, жұмысты жоспарлау және орындау барысында өзгерістердің тұрақтылығын қамтамасыз ету қажет және басқарылатын айнымалылардың өзгермеуіне көз жеткізу керек. Мысалы, егер сіз ашытқы ферментациясына температураның әсерін зерттесеңіз, онда басқарылатын өзгерістер: рН, фермент және субстрат мөлшері, ферментация уақыты болып табылады

    Құрал-жабдықтар: (сандық және сапалық сипаттамалары көрсетілген, вертикалды қатармен тізілген)

    • сынауықтар орналасқан штатив

    • ұнтақтағыш

    • піскен ет

    • ірімшік

    • пісірілген үрмебұршақ

    • дистилденген су

    • 10% сірке қышқылы

    • 10% NaOH

    • 1% CuSO4 ерітіндісі

    • спиртовка

    • шыны түтік ұстағыштар

    • тамызғыштар немесе тамшуыр

    • маркер

    • шпатель, шыны таяқшалар

    Жұмыс барысы:

    Тәжірибе № 1 «Түрлі тағам өнімдерінде (етте, ірімшікте, үрмебұршақта) нәруыздың болуын анықтау»


    1. Тағамдарды жеке – жеке ұнтақтағышқа салып уатып, езіңіз.

    2. Езілген езінділерді 2 см тереңдікте жеке – жеке стақандарға салып, үстіне дәл сондай мөлшерде

      Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Нурманкулова Улбике Еримбетовна
      16 Тамыз 2021
      880
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Қысқа мерзімді жоспар 10 сынып

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Қысқа мерзімді жоспар 10 сынып

      Материал туралы қысқаша түсінік
      Мұғалімдердің құзыреттілігін дамытуда биология пәнінен құрастырылған қысқа мерзімді жоспар 10 сынып
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

      10.1А Молекулалық биология және биохимия

      Мектеп: №28 жалпы орта білім беретін мектебі

      Күні:

      Мұғалімнің аты-жөні: Нурманкулова Улбике Еримбетовна

      Сынып: 10

      Қатысқандар саны:


      Қатыспағандар саны:

      Сабақ тақырыбы

      Биологиялық нысандар құрамындағы нәруыздар.

      Зертханалық жұмыс № Биологиялық нысандарда нәруыздың болуын анықтау.


      Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

      Биологиялық нысандардағы нәруыздың мөлшерін анықтау тәсілдерін білу және зерттеу.


      Биологиядағы пəндік тұжырымдар: Дəлел- бір нəрсені растайтын дəлел немесе факті, жаңа ереже шығарылатын қорытынды тұжырымдау жүйесі

      Сабақ мақсаттары

      Оқушы біледі:

      • түрлі азық – түлік өнімдері құрамындағы нәруыздарды анықтаудың сапалық реакциясын біледі;

      • түрлі азық – түлік өнімдері құрамындағы нәруыздардың рөлін түсінеді;

      • - түрлі азақ – түлік өнімдері құрамындағы нәруыз мөлшерін анықтап, зерттей алады.

      Бағалау

      критерийлері

      • болжамды тұжырымдайды және тұжырымды ойды ауызша айтып береді;

      • тәуелді, тәуелсіз, бақыланатын өзгерістерді анықтайды;

      • ірімшік, ет және үрмебұршақ құрамындағы нәруыздарға зерттеу жүргізеді;

      • зерттелетін нысандар құрамындағы нәруыз жайында қорытынды шығарады.


      Тілдік мақсаттар


      Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы

      Оқушылар жұпта нәруыздардың құрылысы, құрылымдық ұйымдасуы, және олардың тірі ағзадағы рөлі жайында әңгімелесіп,бір – біріне сұрақтар қойып, жауап бере алады, тұжырымды ойды жазбаша сипаттап, қорытынды жасай алады.

      Пәнге тән лексика мен терминология:

      chemical properties

      химические свойства

      химиялық құрылымы

      hydrogen bonds

      водородные связи

      сутектік байланыстар

      cohesion

      межмолекулярная связь

      молекулааралықбайланыс

      adhesion ionic

      ионная связь

      иондық байланыс

      сovalent bonds

      ковалентная связь

      ковалентті байланыс

      globule

      глобула

      глобула

      micro fibrils

      микрофибрилл

      микрофибрилл

       proteins

      протеины

      протеиндер

       аminoаcids

      аминокислоты

      аминқышқылдар

       enzymes

      ферменты

      ферменттер


      Құндылықтарды дарыту

      Ынтымақтастық

      1. Оқушылардың бір – бірімен және мұғаліммен өзара әрекеттестіктері сабақтың барлық кезеңдері бойы жүзеге асырылады.

      2. Мұғалім мен оқушы бірлесе сабақтың мақсатына жетеді және өзара іс-қимыл нәтижелерін талқылайды.

      Өмір бойы оқу

      1. Сабақ мақсатын біледі және түсінеді. Алған білімінің неге қажет екенің түсінеді.

      Азаматтық жауапкершілік

      1. Оқушылар жұмыс орындарын тәртіппен ұстайды

      Пәнаралық байланыстар

      Органикалық химия

      АКТ қолдану дағдылары

      Ғаламтордан қажетті ақпараттарды іздеп табу, компьютерді белсенді пайдаланушы дағдыларын дамыту

      Бастапқы білім



      9-сынып курсынан оқушыларда органикалық заттарға сапалы реакциялар жүргізу, зерттеу үшін химиялық реактивтермен жұмыс дағдысы бар.

      Сабақ барысы

      Сабақтың жоспарланған кезеңдері

      Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



      Ресурстар

      Сабақтың басы

      0-1 мин


      Ұжымдық ортаны қалыптастыру.

      1. Оқушылармен амандасу

      2. Сабаққа қатысуларын түгендеу




      2 – 10 мин

      Ой толғау

      Мұғалім.

      -Осы суреттерді неге біріктіруге болады?

      -Азық – түліктер

      - Осы азық – түліктердің ішінде нәруызға бай болатындарын тауып көріңдер?

      - Бұл азық – түліктерді шығу тегі бойынша жіктеңдер.

      - Жануартекті және өсімдіктекті тағамдар.

      - Барлық жануартекті тағамдар нәруызға бай болады, ал үрмебұршақ пен асбұршақ басқа өсімдіктермен салыстырғанда нәруызға не себептен бай болады?

      - Себебі бұршақ тұқымдас өсімдіктердің тамырымен түйнек бактериялары селбесіп тіршілік етеді. Түйнек бактериялары атмосферадағы азотты сіңіреді. Азот нәруыз молекуласының құрамына енеді.

      -Түрлі азық – түлік құрамындағы нәруыздарды қалай анықтауға болады?

      -Түрлі азық – түлік құрамындағы нәруыздарды анықтау үшін міндетті түрде зертханалық жұмыс орындауымыз қажет.

      Оқушылардың берген жауаптарына сүйене отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын және мақсатын оқушылармен бірге анықтайды (тақтаға жазу)

      АКТ: Интербелсенді тақта (ИТ), презентация

      Сабақтың

      ортасы

      10 – 20 мин

      Ұғыну

      Мұғалімнің түсіндіруі

      Биурет реакцияcы.

      Биурет реакциясы көмегімен нәруыз молекуласындағы пептидті тобының болуын анықтайды. Нәруыз түсуінің өнімдері – полипептидтер сонымен қатар, биуретті реакцияны береді, түзілетін мыс комплексінің түсі аминқышқыл санымен анықталады, олар бір – бірімен пептидті байланыспен анықталады. Дипептидтер көк түс береді, үшпептидтер – күлгін түсті, тетрапептидтер және одан да күрделі пептидтер – қызыл түс береді. Реакция кезінде күлгін түс түзілсе оны спектрофотометр немесе колориметр құрылғысына салып өлшеуге болады.

      Төрт валентті комплекстің координациясы, нәруыздардың биурет реакциясының қатысында анықталған

      Бұл тестіде мыс сульфатының көк түсті ертіндісі индикатор қызметін атқарады. Нәруыз анықталған жағдайда күлгін түс береді. Биурет тестісі тек суда еритін нәруыздарға қолданылады, ерімейтін заттар үшін емес.

      Интербелсенді тақта (ИТ), презентация

      21 -70 мин





      Мұғалім: Түрлі азық – түлік өнімдері құрамындағы нәруыздарды анықтаудың сапалық реакциясын білу үшін міндетті түрде зертханалық жұмыс орындауымыз қажет.

      Оқушылар жұппен зертханалық жұмыс парақшаларындағы нұсқаулар бойынша жұмыс атқарады.

      Зертханалық жұмыс «Түрлі азық – түлік өнімдері құрамындағы нәруыз мөлшерін анықтау. Протеинді тестілеу»

      Мақсаты (зерттеу сұрағы)

      Болжам (Егер …. , онда ….)


      Өзгерістер:

      Тәуелсіз өзгеріс – ізденіске ықпалды, әсерлі фактор, бұл факторды, сіз эксперимент барысында өзгерте аласыз. Мысалы, егер сіз температураның ашытқы ферментациясына әсерін зерттесеңіз, онда әртүрлі температура тәуелсіз өзгеріс болады.

      Тәуелді өзгеріс – тәуелсіз өзгерістің өзгеруі нәтижесінде өзгеретін, өзгеріс. Бұл өзгерісті, сіз эксперимент барысында өлшейсіз, есептейсіз. Мысалы, тәуелді өзгеріс ашытқыдан бөлінетін СО2 мөлшері бола алады.

      Басқарылатын өзгерістер – экспериментке әсер ететін, қалған барлық факторлар және бұл өзгерістің өзгеруі эксперимент нәтижелерін өзгертеді, бұлар эксперимент тазалығына әсерін тигізеді. Осылайша, жұмысты жоспарлау және орындау барысында өзгерістердің тұрақтылығын қамтамасыз ету қажет және басқарылатын айнымалылардың өзгермеуіне көз жеткізу керек. Мысалы, егер сіз ашытқы ферментациясына температураның әсерін зерттесеңіз, онда басқарылатын өзгерістер: рН, фермент және субстрат мөлшері, ферментация уақыты болып табылады

      Құрал-жабдықтар: (сандық және сапалық сипаттамалары көрсетілген, вертикалды қатармен тізілген)

      • сынауықтар орналасқан штатив

      • ұнтақтағыш

      • піскен ет

      • ірімшік

      • пісірілген үрмебұршақ

      • дистилденген су

      • 10% сірке қышқылы

      • 10% NaOH

      • 1% CuSO4 ерітіндісі

      • спиртовка

      • шыны түтік ұстағыштар

      • тамызғыштар немесе тамшуыр

      • маркер

      • шпатель, шыны таяқшалар

      Жұмыс барысы:

      Тәжірибе № 1 «Түрлі тағам өнімдерінде (етте, ірімшікте, үрмебұршақта) нәруыздың болуын анықтау»


      1. Тағамдарды жеке – жеке ұнтақтағышқа салып уатып, езіңіз.

      2. Езілген езінділерді 2 см тереңдікте жеке – жеке стақандарға салып, үстіне дәл сондай мөлшерде

        Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Биология Сабақ жоспары 10 сынып
        16.08.2021
        880
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Нурманкулова Улбике Еримбетовна
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации