ҚМЖ №8
|
Ұзақ мерзімді жоспардың Мектеп: №28 жом тарауы:10. Пәні:Биология Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Нурманкулова Улбике Еримбетовна |
||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Майлардың химиялық құрылысы мен қызметтері. |
|||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.4.1.4 майлардың химиялық құрылысы мен қызметтерін сипаттау |
|||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
|||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Биологиялық термин сөздердің мағынасын ажырата алады
|
|||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел» қоғамымыздағы ұлттық бірлік,бейбітшілік пен келісім құндылығы бойынша оқушыларды ынтымақтастыққа,еңбекке, шығармашылыққа баулу. |
|||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
биология,химия |
|||||||||||
|
Алдыңғы білім |
|
|||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут
5 минут |
Ынтымақтастық атмосферасын құру. «Табыс критерий» әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрау
Оқушылар табыс критерийі бойынша жауап береді. Бүгінгі сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтау. Оқушыларға миға шабуыл сұрақ-жауап:органикалық заттар дегеніміз не? Сұрақ:Демек бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай? Оқушылар ойларын ортаға салады. Жаңа сабақ тақырыбы мен мақсаты тақтада көрсетіледі. Майлардың химиялық құрылысы мен қызметтері туралы қысқаша ақпарат беріледі.
|
|
||||||||||
|
Сабақтың ортасы 20 минут
5 минут
5 минут
Сабақтың соңы |
Тапсырма-1 «Борт журналы» «Борт журналы» - тақырыпты оқып үйренуде өз ойларын жазуға үйретудің әртүрлі әдіс-тәсілдерін қамтитын жалпылама атауы. «Борт журналы» қарапайым түрде мәтінді оқу алдында және оқу материалымен танысқан соң қолданылады. Оқушылар келесі сұрақтарға жауап жазады:
Мәтіннің түйінді ойларын оқушылар өздерінің «Борт журналына» енгізеді. Оқу кезіндегі үзілісте оқушылар тақырыпты өз ойларымен, тәжірибелерімен байланыстырып, «Борт журналының» бағандарын толтырады. Мұғалім оқушылармен бірлесе отырып жұмыс орындайды, оқушылардың кейін жазбаларын пайдалана білулеріне мүмкіндік туғызады. Дескриптор -липидтерді анықтай алады ҚБ. (мадақтау арқылы бағалау ) Тапсырма-2 «Пікір алмасу» (Showdown) әдісі.Әрбір оқушы тақырыпқа қатысты 1 сұрақ дайындайды.Әрбір сұрақты стикердің бірінші жағына,ал жауабын екінші жағына жазып,келесі оқушымен стикерлерін ауыстрады. барлығы бір-бірімен жауаптарды талқылап,дұрыс жауаппен салыстрады. Дескриптор -тақырыпқа байланысты сұрақтар құрастырып,талқылайды ҚБ.(түрлі белгілер арқылы бағалау) Сабақты қорытындылау.... Сабақ соңындағы оқушылардан кері байланыс:
Сабақтың сәтті/сәтсіз кезеңдері және қиындық тудырған сәттері айтылып,оны жақсарту жолдары ұсынылады. |
|
||||||||||
|
|
Үйге тапсырма: §6 |
|||||||||||
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қысқа мерзімді жоспар 10 сынып
Қысқа мерзімді жоспар 10 сынып
ҚМЖ №8
|
Ұзақ мерзімді жоспардың Мектеп: №28 жом тарауы:10. Пәні:Биология Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Нурманкулова Улбике Еримбетовна |
||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Майлардың химиялық құрылысы мен қызметтері. |
|||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.4.1.4 майлардың химиялық құрылысы мен қызметтерін сипаттау |
|||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
|||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Биологиялық термин сөздердің мағынасын ажырата алады
|
|||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел» қоғамымыздағы ұлттық бірлік,бейбітшілік пен келісім құндылығы бойынша оқушыларды ынтымақтастыққа,еңбекке, шығармашылыққа баулу. |
|||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
биология,химия |
|||||||||||
|
Алдыңғы білім |
|
|||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут
5 минут |
Ынтымақтастық атмосферасын құру. «Табыс критерий» әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрау
Оқушылар табыс критерийі бойынша жауап береді. Бүгінгі сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтау. Оқушыларға миға шабуыл сұрақ-жауап:органикалық заттар дегеніміз не? Сұрақ:Демек бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай? Оқушылар ойларын ортаға салады. Жаңа сабақ тақырыбы мен мақсаты тақтада көрсетіледі. Майлардың химиялық құрылысы мен қызметтері туралы қысқаша ақпарат беріледі.
|
|
||||||||||
|
Сабақтың ортасы 20 минут
5 минут
5 минут
Сабақтың соңы |
Тапсырма-1 «Борт журналы» «Борт журналы» - тақырыпты оқып үйренуде өз ойларын жазуға үйретудің әртүрлі әдіс-тәсілдерін қамтитын жалпылама атауы. «Борт журналы» қарапайым түрде мәтінді оқу алдында және оқу материалымен танысқан соң қолданылады. Оқушылар келесі сұрақтарға жауап жазады:
Мәтіннің түйінді ойларын оқушылар өздерінің «Борт журналына» енгізеді. Оқу кезіндегі үзілісте оқушылар тақырыпты өз ойларымен, тәжірибелерімен байланыстырып, «Борт журналының» бағандарын толтырады. Мұғалім оқушылармен бірлесе отырып жұмыс орындайды, оқушылардың кейін жазбаларын пайдалана білулеріне мүмкіндік туғызады. Дескриптор -липидтерді анықтай алады ҚБ. (мадақтау арқылы бағалау ) Тапсырма-2 «Пікір алмасу» (Showdown) әдісі.Әрбір оқушы тақырыпқа қатысты 1 сұрақ дайындайды.Әрбір сұрақты стикердің бірінші жағына,ал жауабын екінші жағына жазып,келесі оқушымен стикерлерін ауыстрады. барлығы бір-бірімен жауаптарды талқылап,дұрыс жауаппен салыстрады. Дескриптор -тақырыпқа байланысты сұрақтар құрастырып,талқылайды ҚБ.(түрлі белгілер арқылы бағалау) Сабақты қорытындылау.... Сабақ соңындағы оқушылардан кері байланыс:
Сабақтың сәтті/сәтсіз кезеңдері және қиындық тудырған сәттері айтылып,оны жақсарту жолдары ұсынылады. |
|
||||||||||
|
|
Үйге тапсырма: §6 |
|||||||||||
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
||||||||||
шағым қалдыра аласыз













