Қысқа мерзімді жоспар 10 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қысқа мерзімді жоспар 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
10-сыныпқа арналған ҚМЖ әріптестермен тәжірибе алмасуда жаңа технология элементтерін тиімді пайдалану,кері байланысты тиімді ұйымдастыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚМЖ №8

Ұзақ мерзімді жоспардың Мектеп: №28 жом

тарауы:10.

Пәні:Биология

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Нурманкулова Улбике Еримбетовна

Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Майлардың химиялық құрылысы мен қызметтері.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

10.4.1.4 майлардың химиялық құрылысы мен қызметтерін сипаттау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар жасай алады: майлардың химиялық құрылысы мен қызметтерін анықтай алады

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: майлардың химиялық құрылысы мен қызметтерін талдау

Кейбір оқушылар орындай аладытақырыпқа байланысты сұрақтар арқылы негізгі ойларын дәлелдеу



Бағалау критерийі

  • моносахаридтер

  • полисахаридтер


Тілдік мақсаттар

Биологиялық термин сөздердің мағынасын ажырата алады


Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» қоғамымыздағы ұлттық бірлік,бейбітшілік пен келісім құндылығы бойынша оқушыларды ынтымақтастыққа,еңбекке, шығармашылыққа баулу.

Пәнаралық байланыс

биология,химия

Алдыңғы білім


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут












5 минут

Ынтымақтастық атмосферасын құру.

«Табыс критерий» әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрау


  • көмірсудың маңызы?

Оқушылар табыс критерийі бойынша жауап береді.

Бүгінгі сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтау.

Оқушыларға миға шабуыл сұрақ-жауап:органикалық заттар дегеніміз не?

Сұрақ:Демек бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай?

Оқушылар ойларын ортаға салады.

Жаңа сабақ тақырыбы мен мақсаты тақтада көрсетіледі.

Майлардың химиялық құрылысы мен қызметтері туралы қысқаша ақпарат беріледі.




Сабақтың ортасы

20 минут















5 минут










5 минут


Сабақтың соңы

Тапсырма-1 «Борт журналы»

«Борт журналы» - тақырыпты оқып үйренуде өз ойларын жазуға үйретудің әртүрлі әдіс-тәсілдерін қамтитын жалпылама атауы. «Борт журналы» қарапайым түрде мәтінді оқу алдында және оқу материалымен танысқан соң қолданылады. Оқушылар келесі сұрақтарға жауап жазады:

Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін?

Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдім?



Мәтіннің түйінді ойларын оқушылар өздерінің «Борт журналына» енгізеді. Оқу кезіндегі үзілісте оқушылар тақырыпты өз ойларымен, тәжірибелерімен байланыстырып, «Борт журналының» бағандарын толтырады. Мұғалім оқушылармен бірлесе отырып жұмыс орындайды, оқушылардың кейін жазбаларын пайдалана білулеріне мүмкіндік туғызады.

Дескриптор

-липидтерді анықтай алады

ҚБ. (мадақтау арқылы бағалау )

Тапсырма-2

«Пікір алмасу» (Showdown) әдісі.Әрбір оқушы тақырыпқа қатысты 1 сұрақ дайындайды.Әрбір сұрақты стикердің бірінші жағына,ал жауабын екінші жағына жазып,келесі оқушымен стикерлерін ауыстрады. барлығы бір-бірімен жауаптарды талқылап,дұрыс жауаппен салыстрады.

Дескриптор

-тақырыпқа байланысты сұрақтар құрастырып,талқылайды

ҚБ.(түрлі белгілер арқылы бағалау)

Сабақты қорытындылау....

Сабақ соңындағы оқушылардан кері байланыс:

Не оңай болды?

Не қызық болды?

Не қиын болды?




Сабақтың сәтті/сәтсіз кезеңдері және қиындық тудырған сәттері айтылып,оны жақсарту жолдары ұсынылады.



Үйге тапсырма: §6


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.08.2021
772
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі