Ортақ тақырып
|
Бағдарлама бөлімшелері
|
Оқу мақсаттары
|
1
тоқсан
|
1. Өзім
туралы
|
1.2 Мектеп және мектеп
қоғамдастығы
|
1.1.2.6 өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының
мүшесі ретінде сипаттау
|
1.1 Мен және менің
отбасым
|
1.1.1.5 тұтыну заттарына деген өз
қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін
анықтау
|
1.1.2.4 күн
тәртібін сақтау маңызын түсіндіру және күн тәртібін
құру
|
1.1.2.5 тәулік бөліктері мен апта күндерінің атауларын
қолдану
|
1.1.1.3 отбасы мүшелерінің арасындағы өзара
қамқорлықтың маңызын түсіндіріп, мысал келтіру
|
2.
Менің
мектебім
|
1.2 Мектеп және мектеп
қоғамдастығы
|
1.1.2.1 мектептің адам өміріндегі маңыздылығын
түсіндіру
|
1.1.2.6 өзін
мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде
сипаттау
|
1.1.4.3 үйдегі қауіпсіздік ережелерін
түсіндіру
|
1.1.4.4 жолда жүру тәртібін, жаяу жүргіншілердің
қозғалысын реттейтін жол белігілерінің мәнін
түсіндіру
|
1.1.2.2 мектептегі функционалдық аймақтардың
орналасқан жерін анықтау
|
1.1.2.3 мектептегі тәртіп ережелерін сақтау
маңыздылығын түсіндіру
|
2 тоқсан
|
3.
Менің отбасым және
достарым
|
1.2 Мектеп және мектеп
қоғамдастығы
|
1.1.2.3 мектептегі тәртіп ережелерін
сақтау маңыздылығын түсіндіру
|
1.1 Мен және менің
отбасым
|
1.1.1.1 түрлі дереккөздерді зерттей отырып,
«отбасы» ұғымын түсіну және мәнін
түсіндіру
|
1.1.1.2 отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық
байланыстар жүйесіндегі орнын анықтау
|
1.1.6.1 отбасылық мерекелердің бірін
сипаттау
|
1.1.1.3 отбасы мүшелерінің арасындағы қамқор қарым-қатынастың
маңызын түсіндіріп, мысалдар келтіру
|
1.3 Менің атамекенім
|
1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елді мекенінің
географиялық орналасқан жерін сипаттау
|
4.
Бізді қоршаған
орта
|
2.1 Жергілікті жерде
бағдарлану
|
1.2.1.1 жергілікті белгілер бойынша көкжиек
тұстарын анықтау
|
1.3 Менің атамекенім
|
1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елді мекенінің
географиялық орналасқан жерін сипаттау
|
1.1.3.2 өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін,
ғимараттарын және көрнекі жерлерін сипаттау
|
2.2 Климат және ауа-райы
|
1.2.2.1 ауа-райының адамға және оның іс-әрекетіне
әсерін анықтау
|
1.2.3.1 жыл мезгілдеріне орай табиғатта бос
уақытты өткізу мүмкіндіктерін анықтау
|
3
тоқсан
|
5.
Саяхат
|
3.1 Көне мәдениеттер мен
өркениеттер
|
1.3.1.1 көрнекі материалдарды зерделеу арқылы
ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелеу
|
3.2 Қазақстанның тарихи
тамырлары
|
1.3.2.1 көрнекі материалдарң негізінде сақтардың
өмір салтын сипаттау
|
1.3.4.1 дереккөздерді зерделеу арқылы Томирис
туралы әңгімелеу
|
2.4 Туризм
|
1.2.4.1 туризмнің мәнін
түсіндіру
|
1.2.4.2 туристтердің негізгі мақсаттарын
анықтау
|
3.5 Қазақстан тарихы: тәуелсіздік, мемлекеттілік
және отансүйгіштік
|
1.3.5.3 Қазақстан астанасы туралы шығармашылық
жұмыстарды таныстырады
|
6.
Салт-дәстүр және
әдебиет
|
3.2 Қазақстанның тарихи
тамырлары
|
1.3.2.1 көрнекі
материалдардың
негізінде сақтардың өмір салтын сипаттау
|
3.5 Қазақстан тарихы: тәуелсіздік, мемлекеттілік
және отансүйгіштік
|
1.3.5.2 тәуелсіз мемлекеттің негізгі белгілері
туралы әңгімелеу
|
1.3.5.1 Қазақстан Республикасының рәміздерін өзге
елдердің рәміздерінен ажырату
|
3.3 Қазақстан тарихындағы маңызды
оқиғалар
|
1.3.3.1 Қазақстан аумағындағы көне жазу туралы
білу
|
1.3.3.2 түрлі материалдарды, әдістер мен
құралдарды пайдалана отырып көне жазуларды
бейнелеу
|
3.1 Көне мәдениеттер мен
өркениеттер
|
1.3.1.2 көне заманның танымал тарихи
ескерткіштері/жәдігерлері туралы әңгімелеу
|
3.5 Қазақстан тарихы: тәуелсіздік, мемлекеттілік
және отансүйгіштік
|
1.3.5.3 Қазақстан астанасы туралы шығармашылық
жұмыстарды таныстыру
|
4
тоқсан
|
7.
Тағам және
сусындар
|
1.4 Денсаулық пен қауіпсіздік
|
1.1.4.2 тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін
түсіндіру
|
3.1 Көне мәдениеттер мен
өркениеттер
|
1.3.1.1 көрнекі материалдарды зерделеу арқылы
ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелеу
|
1.4 Денсаулық пен қауіпсіздік
|
1.1.4.1 жеке бас гигиенасын сақтаудың
маңыздылығын түсіндіру
|
1.1.4.2 тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін
түсіндіру
|
1.1 Мен және менің
отбасым
|
1.1.1.4 тауар-ақша қатынасының қарапайым түрлерін
түсіндіру
|
1.1.1.5 тұтыну заттарына деген өз
қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін
анықтау
|
8. Дені саудың – жаны
сау
|
1.4 Денсаулық пен қауіпсіздік
|
1.1.4.1 жеке бас гигиенасын сақтаудың
маңыздылығын түсіндіру
|
1.1.4.3 үйдегі қауіпсіздік
ережелерін түсіндіру
|
1.1.4.6 шұғыл көмек қызметтерін біледі және
олармен хабарласу жағдайларын анықтау
|
2.1 Жергілікті жерде
бағдарлану
|
1.2.1.2 табиғатта өзін-өзі ұстау ережелерін
сақтаудың қажеттілігін түсіндіру
|