Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар 1 сынып жаңартылған білім мазмұны бойынша

Қысқа мерзімді жоспар 1 сынып жаңартылған білім мазмұны бойынша

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға көмек Қысқа мерзімді жоспар 1 сынып жаңартылған білім мазмұны бойынша
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
885
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1 сыныпУақыт: Кабинет:Мұғалім:
Сабақтың атауыМен мектепке барамын.Менің сөмкемСөмкеде бар заттарды атауға, «Сөмкеңде не бар?» сұрағын қоюға,оған жауап беруге үйрету.Сөздік қорын байыту,ауызекі сөйлеу қабілеттері дамиды.
МақсатыКүтілетін нәтиже

Психологиялық ахуалОқушыларды шеңберге тұрғызып Қане, қане, тұрайық,              Үлкен шеңбер құрайық.              Тұрсақ үлкен шеңберге,              Алақанға ұрайық.Оқушылар шеңберде жиналыпұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Өткен тақырыпты еске түсіруЕнді балалар біз өткен сабақтағы еске түсірейік.Біз қандай әріптерді өттік?Оқушылар сөздер арқылы жауап береді
Қызығушылықты оятуОқушыларға «Кімнің сөмкесі?» ойынынң ойнату.
Сергіту сәтіЖарайсыңдар, балалар шаршаған шығарсыңдар. Демалып алайық. 
Жаңа сабақЖаңа сабақБерілген жаңа сөздермен сөздік жұмысы орындалады. 1-тапсырмадағы сурет бойынша аудиотаспадан Қанат пен Юраның сөздері тыңдалып,оқушылар оларды мұғалімнің көмегімен қайталайды.Мұғалім 2-тапсырмадағы суреттерді көрсету арқылы «Сөмкеңде не бар?» сұрағын пысықтайды,сұраққа жауап беруге үйренеді. Оқулықтағы «Есте сақта!» айдарында мұғалім оқушылардың назарын «Қайда?» сұрағына бағыттап, «сөмке» сөзінің тәуелдік жалғауының 1-2 жағында қалай өзгеретініне көңілдерін аударады.Оқушылар 3-тапсырмадағы сурет бойынша аудиотаспадан Бра,Әсет, Анардың сөздерін тыңдайды,мұғалімнің көмегімен қайталайды.Сұхбатқа қатысу дағдыларын қалыптастыруға көңіл бөлінеді.

Оқулықтағы 4-тапсырмадағы «Сенің сөмкең қандай?» «Сенің сөмкеңде не бар?» сұрақтарын қайталап қою арқылы жаңа сабақ бекітіледі.Оқушылар өздерінің сөмкелерінде не бар екенін айтуды үйренеді. 5-тапсырмада берілген жаңылтпаштарды оқушылар әуелі аудиотаспадан тыңдайды,сосын өздері жылдам әрі дұрыс айтуға жаттығады.

№2 жазу дәптеріндегі 1-тапсырмада сұраққа жауап беру арқылы жеке сөздерді жазуға жаттығады.2-тапсырмада «Сенде не бар?» сұрағына жауапты белгілейді. Сурет бойынша өздері үйренген сөздерді қайталайды
РефлексияСуреттерді басқа суреттермен араластырып, оқушыларға қазақ тілінде айтқызу.
ҚорытындыБалалар біз сабақта не туралы айттық ? Мұғалім оқушылар арасында жағымды психологиялық жағдай қалыптастыра отырыпабақты аяқтайды.
Үйге тапсырмаЖаңа сөздерді қайталау қайталауКүнделіктеріне жазып беремін
БағалауЖұлдызшалар арқылы бағалауОқушыларға қабілеттеріне қарай жұлдызшамен бағалаймын
Кері байланыс

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ