Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 10 мамырдағы № 199 бұйрығына 16-қосымша
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына 188-2-қосымша
Бастауыш білім беру деңгейінің 1-4-сыныптарына арналған "Ақпараттық- коммуникациялық технологиялар" пәнінен үлгілік оқу бағдарламасы бойынша жасалды
ИНФОРМАТИКА 2-сынып (барлығы 34 сағ, аптасына 1сағ)
|
№ |
Бөлімдер /Тақырыптар |
Оқу мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
Үйге тапсырма |
Ескерту |
|
|
Компьютерлік және программалар |
|
|
|
|
|
|
1 |
Денсаулығымызды сақтаймыз |
2.1.3.1 цифрлық құрылғылармен жұмыс барысында техника қауіпсіздігінің негізгі ережелерін сақтау |
1 |
05.09 |
1.1 тақырып |
|
|
2 |
Ақпаратты іздеу |
2.1.3.2 желідегі кез келген ақпарат нақты және қажетті бола бермейтінін түсіну |
1 |
12.09 |
1.2 тақырып |
|
|
3 |
Енгізу және шығару ұүрылғылары |
2.1.1.1 енгізу (тышқан, пернетақта, микрофон) және шығару құрылғыларын (монитор мен принтер, дыбыс шығарғыш/ құлаққап) ажырату |
1 |
19.09 |
1.3 тақырып |
|
|
4 |
Файлдар мен бумалар |
2.1.2.1 файл мен бума ұғымын түсіндіру |
1 |
26.09 |
1.4 тақырып |
|
|
|
Шығармашылық пен компьютер |
|
|
|
|
|
|
5 |
Суреттің қайталанатын фрагменттері |
2.2.2.1 сурет фрагментін көшіру және шағылыстыру |
1 |
3.10 |
2.1 тақырып |
|
|
6 |
Суретті өзгерту |
2.1.2.2 компьютерлік бағдарламаларда менюкомандаларын пайдалану; 2.2.2.2 нысанның сыртқы түрін өзгерту (қию, бұру, өлшемін өзгерту) |
1 |
10.10 |
2.2 тақырып |
|
|
7 |
Ою-өрнектер жасаймыз |
2.1.2.2 компьютерлік бағдарламаларда менюкомандаларын пайдалану;
нысанның сыртқы түрін өзгерту (қию, бұру, өлшемін өзгерту) |
1 |
17.10 |
2.3 тақырып |
|
|
8 |
Тоқсандық жиынтық бағалау. |
|
1 |
24.10 |
1.1-2.3 тақырып |
|
|
|
Сөз артында сөз |
|
|
|
|
|
|
9 |
Пернетақтамен танысу |
2.2.1.1 сөйлемдерді теруді мәтіндік редакторда жүзеге асыру |
1 |
07.11 |
3.1 тақырып |
|
|
10 |
Мәтінді теру және редакциялау |
2.2.1.1 сөйлемдерді теруді мәтіндік редакторда жүзеге асыру |
1 |
14.11 |
3.2 тақырып |
|
|
11 |
Мәтінді теру және редакциялау |
2.2.1.1 сөйлемдерді теруді мәтіндік редакторда жүзеге асыру |
1 |
21.11 |
3.2 тақырып |
|
|
12 |
Қаріптер |
2.2.1.2** қаріп пен абзацты пішімдеу (жазылымы, түсі, тегістелуі) |
1 |
28.11 |
3.3 тақырып |
|
|
13 |
Мәтінді пішімдеу |
2.2.1.2** қаріп пен абзацты пішімдеу (жазылымы, түсі, тегістелуі) |
1 |
05.12 |
3.4 тақырып |
|
|
14 |
Мәтінді пішімдеу |
2.2.1.2** қаріп пен абзацты пішімдеу (жазылымы, түсі, тегістелуі) |
1 |
12.12 |
3.4 тақырып |
|
|
15 |
Мәтіннің қайталанатын фрагменттері |
2.2.1.3 ерекшеленген мәтінді қиып алу, көшіру, құжатқа қою |
1 |
19.12 |
3.5 тақырып |
|
|
16 |
Тоқсандық жиынтық бағалау. |
|
1 |
26.12 |
3.1-3.5 тақырып |
|
|
|
Алгоритмдер біздің өмірімізде |
|
|
|
|
|
|
17 |
Сызықтық алгоритм |
2.4.1.1 нақты бір жағдаятқа арналған бірнеше сызықтық алгоритмдер құрастыру |
1 |
16.01 |
4.1 тақырып |
|
|
18 |
Сызықтық алгоритм |
2.4.1.1 нақты бір жағдаятқа арналған бірнеше сызықтық алгоритмдер құрастыру |
1 |
23.01 |
4.1 тақырып |
|
|
19 |
Алгоритмнің сөздік формасы |
2.4.1.2** сызықты алгоритмді сөздік және графикалық түрде ұсыну; |
1 |
30.01 |
4.2 тақырып |
|
|
20 |
Алгоритмнің сөздік формасы |
2.2.1.1 сөйлемдерді теруді мәтіндік редакторда жүзеге асыру |
1 |
06.02 |
4.2 тақырып |
|
|
21 |
Алгоритмнің графикалық формасы |
2.4.1.2** сызықты алгоритмді сөздік және графикалық түрде ұсыну; |
1 |
13.02 |
4.3 тақырып |
|
|
22 |
Алгоритмнің графикалық формасы
|
2.4.1.2** сызықты алгоритмді сөздік және графикалық түрде ұсыну; |
1 |
20.02 |
4.3 тақырып |
|
|
23 |
Алгоритмнің графикалық формасы |
2.2.2.1 сурет фрагментін көшіру және шағылыстыру |
1 |
27.02 |
4.3 тақырып |
|
|
|
Программалау |
|
|
|
|
|
|
24 |
Роботқа командалар береміз |
2.4.2.1 сызықтық алгоритмді жүзеге асыруда орындаушының командалар жүйесін қолдану |
1 |
06.03 |
5.1 тақырып |
|
|
25 |
Лабиринт |
2.4.2.1 сызықтық алгоритмді жүзеге асыруда орындаушының командалар жүйесін қолдану |
1 |
13.03 |
5.2 тақырып |
|
|
26 |
Тоқсандық жиынтық бағалау. |
|
1 |
20.03 |
4.1-5.2 тақырып |
|
|
|
Мультимедия |
|
|
|
|
|
|
27 |
Дыбысты жазу және орнату |
2.1.1.1. енгізу (тышқан, пернетақта микрофон) және шығару құрылғыларын (монитор мен принтер, дыбыс шығарғыш/ құлаққап) ажырату; |
1 |
10.04 |
6.1 тақырып |
|
|
28 |
Дыбысты жазу және орнату |
2.2.4.1 арнайы программаны пайдалана отырып дыбысты жазу және шығару |
1 |
17.04 |
6.2 тақырып |
|
|
29 |
Дыбыстық эффектілер |
2.2.4.2 дыбыстық файлдарды өңдеу |
1 |
24.04 |
6.3 тақырып |
|
|
30 |
Дыбысты өңдеу |
2.1.2.2 компьютерлік бағдарламаларда меню командаларын пайдалану; |
1 |
29.04 |
6.4 тақырып |
|
|
31 |
Дыбысты өңдеу |
2.2.4.2 дыбыстық файлдарды өңдеу |
1 |
01.05 |
6.4 тақырып |
|
|
32 |
Біздің айналамыздағы дыбыстар |
2.1.2.2 компьютерлік бағдарламаларда меню командаларын пайдалану; |
1 |
8.05 |
6.5 тақырып |
|
|
33 |
Біздің айналамыздағы дыбыстар |
2.2.4.2 дыбыстық файлдарды өңдеу |
1 |
15.05 |
6.5 тақырып |
|
|
34 |
Тоқсандық жиынтық бағалау. |
|
1 |
22.05 |
6.1-6.5 тақырып |
|
Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2016 жылғы «23» қараша №668 бұйырығына негізделіп, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2013 жылғы «3» сәуірдегі №115, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы «23» тамыздағы №1080 қаулысымен бекітілген. Орта білім берудің (бастауыш,негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген.
5-11 сыныптар
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қысқа мерзімді жоспар 2 сынып
Қысқа мерзімді жоспар 2 сынып
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 10 мамырдағы № 199 бұйрығына 16-қосымша
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына 188-2-қосымша
Бастауыш білім беру деңгейінің 1-4-сыныптарына арналған "Ақпараттық- коммуникациялық технологиялар" пәнінен үлгілік оқу бағдарламасы бойынша жасалды
ИНФОРМАТИКА 2-сынып (барлығы 34 сағ, аптасына 1сағ)
|
№ |
Бөлімдер /Тақырыптар |
Оқу мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
Үйге тапсырма |
Ескерту |
|
|
Компьютерлік және программалар |
|
|
|
|
|
|
1 |
Денсаулығымызды сақтаймыз |
2.1.3.1 цифрлық құрылғылармен жұмыс барысында техника қауіпсіздігінің негізгі ережелерін сақтау |
1 |
05.09 |
1.1 тақырып |
|
|
2 |
Ақпаратты іздеу |
2.1.3.2 желідегі кез келген ақпарат нақты және қажетті бола бермейтінін түсіну |
1 |
12.09 |
1.2 тақырып |
|
|
3 |
Енгізу және шығару ұүрылғылары |
2.1.1.1 енгізу (тышқан, пернетақта, микрофон) және шығару құрылғыларын (монитор мен принтер, дыбыс шығарғыш/ құлаққап) ажырату |
1 |
19.09 |
1.3 тақырып |
|
|
4 |
Файлдар мен бумалар |
2.1.2.1 файл мен бума ұғымын түсіндіру |
1 |
26.09 |
1.4 тақырып |
|
|
|
Шығармашылық пен компьютер |
|
|
|
|
|
|
5 |
Суреттің қайталанатын фрагменттері |
2.2.2.1 сурет фрагментін көшіру және шағылыстыру |
1 |
3.10 |
2.1 тақырып |
|
|
6 |
Суретті өзгерту |
2.1.2.2 компьютерлік бағдарламаларда менюкомандаларын пайдалану; 2.2.2.2 нысанның сыртқы түрін өзгерту (қию, бұру, өлшемін өзгерту) |
1 |
10.10 |
2.2 тақырып |
|
|
7 |
Ою-өрнектер жасаймыз |
2.1.2.2 компьютерлік бағдарламаларда менюкомандаларын пайдалану;
нысанның сыртқы түрін өзгерту (қию, бұру, өлшемін өзгерту) |
1 |
17.10 |
2.3 тақырып |
|
|
8 |
Тоқсандық жиынтық бағалау. |
|
1 |
24.10 |
1.1-2.3 тақырып |
|
|
|
Сөз артында сөз |
|
|
|
|
|
|
9 |
Пернетақтамен танысу |
2.2.1.1 сөйлемдерді теруді мәтіндік редакторда жүзеге асыру |
1 |
07.11 |
3.1 тақырып |
|
|
10 |
Мәтінді теру және редакциялау |
2.2.1.1 сөйлемдерді теруді мәтіндік редакторда жүзеге асыру |
1 |
14.11 |
3.2 тақырып |
|
|
11 |
Мәтінді теру және редакциялау |
2.2.1.1 сөйлемдерді теруді мәтіндік редакторда жүзеге асыру |
1 |
21.11 |
3.2 тақырып |
|
|
12 |
Қаріптер |
2.2.1.2** қаріп пен абзацты пішімдеу (жазылымы, түсі, тегістелуі) |
1 |
28.11 |
3.3 тақырып |
|
|
13 |
Мәтінді пішімдеу |
2.2.1.2** қаріп пен абзацты пішімдеу (жазылымы, түсі, тегістелуі) |
1 |
05.12 |
3.4 тақырып |
|
|
14 |
Мәтінді пішімдеу |
2.2.1.2** қаріп пен абзацты пішімдеу (жазылымы, түсі, тегістелуі) |
1 |
12.12 |
3.4 тақырып |
|
|
15 |
Мәтіннің қайталанатын фрагменттері |
2.2.1.3 ерекшеленген мәтінді қиып алу, көшіру, құжатқа қою |
1 |
19.12 |
3.5 тақырып |
|
|
16 |
Тоқсандық жиынтық бағалау. |
|
1 |
26.12 |
3.1-3.5 тақырып |
|
|
|
Алгоритмдер біздің өмірімізде |
|
|
|
|
|
|
17 |
Сызықтық алгоритм |
2.4.1.1 нақты бір жағдаятқа арналған бірнеше сызықтық алгоритмдер құрастыру |
1 |
16.01 |
4.1 тақырып |
|
|
18 |
Сызықтық алгоритм |
2.4.1.1 нақты бір жағдаятқа арналған бірнеше сызықтық алгоритмдер құрастыру |
1 |
23.01 |
4.1 тақырып |
|
|
19 |
Алгоритмнің сөздік формасы |
2.4.1.2** сызықты алгоритмді сөздік және графикалық түрде ұсыну; |
1 |
30.01 |
4.2 тақырып |
|
|
20 |
Алгоритмнің сөздік формасы |
2.2.1.1 сөйлемдерді теруді мәтіндік редакторда жүзеге асыру |
1 |
06.02 |
4.2 тақырып |
|
|
21 |
Алгоритмнің графикалық формасы |
2.4.1.2** сызықты алгоритмді сөздік және графикалық түрде ұсыну; |
1 |
13.02 |
4.3 тақырып |
|
|
22 |
Алгоритмнің графикалық формасы
|
2.4.1.2** сызықты алгоритмді сөздік және графикалық түрде ұсыну; |
1 |
20.02 |
4.3 тақырып |
|
|
23 |
Алгоритмнің графикалық формасы |
2.2.2.1 сурет фрагментін көшіру және шағылыстыру |
1 |
27.02 |
4.3 тақырып |
|
|
|
Программалау |
|
|
|
|
|
|
24 |
Роботқа командалар береміз |
2.4.2.1 сызықтық алгоритмді жүзеге асыруда орындаушының командалар жүйесін қолдану |
1 |
06.03 |
5.1 тақырып |
|
|
25 |
Лабиринт |
2.4.2.1 сызықтық алгоритмді жүзеге асыруда орындаушының командалар жүйесін қолдану |
1 |
13.03 |
5.2 тақырып |
|
|
26 |
Тоқсандық жиынтық бағалау. |
|
1 |
20.03 |
4.1-5.2 тақырып |
|
|
|
Мультимедия |
|
|
|
|
|
|
27 |
Дыбысты жазу және орнату |
2.1.1.1. енгізу (тышқан, пернетақта микрофон) және шығару құрылғыларын (монитор мен принтер, дыбыс шығарғыш/ құлаққап) ажырату; |
1 |
10.04 |
6.1 тақырып |
|
|
28 |
Дыбысты жазу және орнату |
2.2.4.1 арнайы программаны пайдалана отырып дыбысты жазу және шығару |
1 |
17.04 |
6.2 тақырып |
|
|
29 |
Дыбыстық эффектілер |
2.2.4.2 дыбыстық файлдарды өңдеу |
1 |
24.04 |
6.3 тақырып |
|
|
30 |
Дыбысты өңдеу |
2.1.2.2 компьютерлік бағдарламаларда меню командаларын пайдалану; |
1 |
29.04 |
6.4 тақырып |
|
|
31 |
Дыбысты өңдеу |
2.2.4.2 дыбыстық файлдарды өңдеу |
1 |
01.05 |
6.4 тақырып |
|
|
32 |
Біздің айналамыздағы дыбыстар |
2.1.2.2 компьютерлік бағдарламаларда меню командаларын пайдалану; |
1 |
8.05 |
6.5 тақырып |
|
|
33 |
Біздің айналамыздағы дыбыстар |
2.2.4.2 дыбыстық файлдарды өңдеу |
1 |
15.05 |
6.5 тақырып |
|
|
34 |
Тоқсандық жиынтық бағалау. |
|
1 |
22.05 |
6.1-6.5 тақырып |
|
Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2016 жылғы «23» қараша №668 бұйырығына негізделіп, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2013 жылғы «3» сәуірдегі №115, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы «23» тамыздағы №1080 қаулысымен бекітілген. Орта білім берудің (бастауыш,негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген.
5-11 сыныптар
шағым қалдыра аласыз













