|
Мұғалім оқушылардың
зейінін көркем еңбек сабағында жанды табиғатты меңгерудің өзіндік
ерекшеліктері бар екеніне аударады, оқушылар табиғаттың әсемдігіне,
оны байқап, суретші табиғатқа қарап көргенін бейнелейтінін
түсінулері керек.
Мұғалім одан әрі табиғаттың
құпиясы көп екенін, солардың бірімен бүгінгі сабақта танысатындарын
айтады. Алдымен табиғаттың тамаша суретші екеніне көз жеткізіп
алайық.
Мұғалім «Симметрия
дегеніміз не?» тақырыбымен таныстырады. Тақырыпты оқулық бойынша
түсіндіре отырып, оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын
оятады. Сабақты түсіндіру барысында фотосуреттерді көрсетеді және
тақтаға симметриялы бейнені сызады. Оқушылардан кез келген затты
мысалға алып, симметрия құбылысын көрсетуді сұрайды. Симметриялы
бейнені салу оңай емес екенін, ол үшін сызғышты пайдаланып, үнемі
өлшеп отыру керегін айтады. Ал екі жағы бірдей симметриялы бейнені
қалай салуға болады?
Балалардың жауабын тыңдап,
оларды дұрыс жауап беруге талпындырады: симметриялы бейнені
монотипия тәсілімен, екі бүктелген қағаз парағын қию арқылы
орындаған жеңіл.
Тапсырма: Үйеңкінің жапырағын
монотипия тәсілін қолдана отырып симметриялы бейне
жаса.
Мұғалім жеке-дара кеңес
береді, оқушыларға қажет жерінде көмектесіп, қателері болса
түзетеді.
Дискриптор: Монотипия тәсілі арқылы
симметриялы бейнені жасайды.
Қ.Б: Оқу нәтижесін анықтау үшін
тапсырманы орындау деңгейіне қарай бағалаймын.
(мадақтау)
|
Анималист- суретшілер мен
пейзажшылардың графикалық және кескіндеме жұ- мыстарының ре-
продукциялары
Тәсілдердің бірін
пайдаланып, сим- метриялы бейне жасап көрсету (монотипия,
екі
бүктелген қағазды
қию).
Жұмыс дәптері, түсті
қарындаштар не фломастерлер
|