Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар 6- сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоспар 6- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар 6-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2024
214
0 рет жүктелген
2500 ₸
Бүгін алсаңыз
+125 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +125 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1-бөлім.



Мектеп: Тексерілді:

Мұғалімнің аты-жөні: .


Күні:

Сынып: 6

Сабақ

Қатысқандарсаны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтақырыбы

Қауіпсіздік ережесі.

Әртүрлі физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгеріс

Оқумақсаттары

6.3.4.1 - денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіну


Сабақмақсаттары

Барлық оқушылар: қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеу

Оқушылардың көбі:Белсенді орындайды.

Оқушылардың кейбірі:Қимыл-қозғалыс дамуына ықпал ететін қарапайым жаттығуларды көрсетеді

Жетістіккритерийлері

Негізгіқимыл-қозғалысжаттығуларыныңбайланысынанықтайды.

Тілдікмақсаттар


Негізгі сөздер мен фразалар:

Бұныңішінде :

  • Старт, қадамдау жүгіру, тоқтау

  • секіру,жерге тусу

  • лақтыру,астынан ,үстінен

  • сызықты баспау

  • жалауша

Кілт сөздер мен тіркестер. Өзім туралы Дене мүшелері

қозғалу дағдылары секіру, лақтыру, жүгіру.

Диалог / жазылымға арналған пайдалы сынып.

Шапшаң жүгірудің дене шынықтыруда неліктен маңызды екенін айта аласыз ба?

Құндылықтардыдарыту

- Жеңіл атлетика сабағы барысында бір-біріне деген құрмет көрсетуі және ынтымақтастық артады

Пәнаралықбайланыстар

Биология, хореография пәндерімен сәйкестендіріледі

Бастапқы білім


Оқушылар алдыңғы дене шынықтыру сабақтарында өткен бөлімдерден және үй ішінде мен балабақшада негізгі қозғалыс қабілеттілігі мен сенімділігін және фундаменталды қозғалыс дағыдларын дамытты деп күтіледі.

Жоспарлардағы әрекеттер

Б = бүкілсыныптық жұмыс. Жж = жұптық жұмыс.

Тәж = оқушы тәжірибесі. Ф = формативті бағалаудың мүмкіндіктері.

Т = топтық жұмыс. Ж = жеке жұмыс. К = оқытушы көрсетеді.

Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтың басы


10-минут

Сәлемдесу.Сапқа отырғызу. сабақ барысын түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп ережелері.жүру ,

Кеңістікте топпен жүгіргенде неге сақ болу керек екенімізді айта аласын ба?

орташа қалыпта жүгіру , алаңның оң жағынан сол жағына қарай .

1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру.

2. Жеңіл жүгіріске көшу .

3.аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру екі қол белде

5 .Жылдамдыққа жүгіру

6. қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына келтіру.

Ж.Д.Ж. орнында


Ресурстар

Сабақтыңортасы

25-минут


(Б,Т,Ф) ) «Құрбақаны ұста». Барлық

ойыншылар (шектелген алаңда) алға

қойылған қолдарды тіреп, тізерлеп тұру

күйіне келеді. Осы күйде алаң шегінен

тысқары екі жүргізуші тұрады. Олар

сигнал бойынша алаңда «құрбақаша»

(кезекпен қолды және аяқты тіреу

арқылы) секіреді және осылайша жылжу

арқылы ойыншыға жақындауға және

олардың ішінен біреуін ұстап алуға

тырысады. Олар «құрбақа» болып қаша

алады. Ешкімге ойын барысында

қолдарын еденнен алып, жүресінен

отыруға рұқсат етілмейді. Алға немесе

артқа екі аяқ немесе қол арқылы секіріп,

жылжуға болады. Жүргізуші ұстап алған

кез келген оқушы жаңа «құрбақа»

болады және басқа ойыншыларды

ұстауға кіріседі. Соңғы ұсталған

ойыншы жеңімпаз болады.

Қызықты эстафета

Әр командадан бір-бір оқушы ортаға шығады. Олар сол аяғын артына бүгіп, аяғының мойынынан ұстап алады да, межелі жерге дейін сығар аяқтап  секіріп барып, қайта келгенде жүгіріп жарысып келеді де, саптың соңына тұрады, келесі бала ойынды жалғастырады.

 v Доппен жарыс

Бірінші бала екі баскетбол добын қолтығына қысып алып, межеге жүгіріп барады да, бір допты қалдырып, екінші допты келесі ойыншыға әкеліп беред. Келесі ойыншы бір доппен барып, екінші допты ала келеді. Ойын осылай жалғаса береді.

 v Сыңар аяқ ойыны

Екі команда  ойыншылары бір-бірден шығып, сыңар аяқпен шеңберден бірін-бірі итеріп шығару.

 v Таяқща және секіртпемен секіру ойыны

Бірінші ойыншы  қолына таяқша алып, залдың ортасында жатқан секіртпеге дейін жүгіріп барып, таяқшаны қойп, серітпемен секіріп межені айналып сол жерге дейін келіп, секіртпені тастап, таяқшаны алып келесі балаға береді. Ойын осылай  жалғаса береді.

 v Бір-бірінің үстінен секіру ойыны

Сапта тұрған  балалардың барлығы еңкеійп отырады да, соңғы бала  олардың  үстінен  аттап-секіріп, алдына келіп отыра қалады. Қалған ойыншылар да  осылай жалғастырады. Қай команда межеге бірінші жетеді, сол команда жеңеді.

 

v Негізгі эстафеталық ойын

Бұл ойынға  әр коандададн үш ойыншыдан шығады. Залдың екі жағында  тұрып, бір-бірден  залды айналып  жүгіріп, келесі ойыншыға  таяқшаны береді. Қай команда этафетаны бұрын аяқтайды, сол команда жеңске жетеді

«Капитанға бағытталған доп»
Дайындық кезеңі. Ойыншылар тең екі командаға бөлінеді; әрбір команда капитанды және аулаушыны таңдайды. Орталық шеңберге капитандар орналасады.
Ойынның мазмұны. Топ басшылары ысқырық белгісі берілген кезде допты жерге тастайды. Допты игерген команданың әрбір ойыншысы оны ұшқан күйінде қағып алатындай етіп өз аулаушысына лақтырып беруге ұмтылады. Осы кезде ұшып бара жатқан допты басқа команданың аулаушысы қағып алса, сол үшін ұпай иеленеді. Жеңімпаз ең көп ұпай алған команда болып табылады.
Ойын ережесі. 1. Доппен жүгіруге рұқсат етілмейді, ойыншы екі қадам жасауға болады, үшіншісінде допты басқа ойыншыға беру керек. 2. Егер аулаушы допты ауада немесе қарсыластың серпілісі кезінде қағып алса, доп ұсталынған болып есептеледі. 3. Бір уақытта екі ойыншы допты қағып алса, онда дауды шешуші доп беріледі.



Әр тапсырмаға арналған

үлкен кең алаң. Мұғалімге

арналған ысқырық,

территорияны белгілеуге

арналған

орындықтар/конустар.











Сабақтың соңы

5-минут


демалу тынысын қалпына түсіру жаттығулары . қатарға тұрғызу орындыққа отырғызу . сабаққа қорытынды жасау . үйге тапсырма беру Таңғы жалпы дамытаттын жаттығу жасау

Рефлексия:

Сабақта нені үйрендік?

Сұрақтарға жауап береді?

Нені білдім нені түсіндім?

Нені толық түсінбедім ?

Қандай жұмысты жалғастыру қажет?

Сабақтын басында аталған мақсаттарға қол жеткіздім бе?

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?

  • Үлгере алмайтын, қалып қоятын оқушылар мықты және дарынды балалардың сонынан қайталап ереді

  • Кеңістікте қозғалыс сөздік қорларын кеңейту үшін жаттығып жатқан қабілетті оқушыларға қиынырақ сұрақтар қойылады.

Қозғалыс ойын және эстафета ойын ойнаған кезде мықты дарынды оқушылар өз креативтік ойларын және қимыл қозғалыстарын көрсете алады «Эстафетaлық ойындар»















  • Мұғалімнің сырттан жүріп байқауы

  • Б алалармен тақырып бойынша әңгімелесу

  • Керек кезінде оқушылар тоқтай ала ма?

  • Оқушыларойынойнағанкездеерекшеқимылқозғалыстарынкөрсете ала ма?

  • бақылау, тыңдау, сұрақтар.

  • Оқушылардың қалай жүгіргендерін бақылау

Оқушылар өз-өздерін бағалау, орындаған тапсырманы талқылайды

  • Жеке оқушылардың физикалық көрсетілімінің сапасы.

  • Сұрақ жауап арқылы топтағы және жеке қарым-қатынас сапасын анықтау


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.

. Орындалған істестік тапсырма

НЗМ құныдылықтарын қолдайды.

Өзгелердің пікірін сыйлай отырып, олармен жұмыс жүргізу

Қауіпсіздік ережелерін мұқият сақтау

Өзгелермен жұмыс, пікірді құрметтеу.


Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?








Мектеп:

Күні:

Сабак 2

Мұғалімнің аты-жөні:

СЫНЫП: 6

Қатысқандар:

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!