Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қысқа мерзімді жоспар 6-сынып информатика--Есептеуіш техникасының даму тарихы.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы: Компьютерлік жүйелер мен желілер |
Мектеп: «Қаржан» жалпы орта білім беретін мектеп |
|||||||||||||||
Күні: 13.09.2018 ж |
Мұғалімніңаты-жөні: Хайтбаев Азизбек |
|||||||||||||||
Сынып: 6 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||
Сабақтыңтақырыбы |
Есептеуіш техниканың даму тарихы |
|||||||||||||||
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) |
6.1.1.1 -есептеутехникасыныңдамуыныңтарихыменперспективасыжөніндеәңгімелеу |
|||||||||||||||
Сабақтыңмақсаты |
Барлығы:Алғашқы құрылған есептеу техникасының даму тарихымен танысу Көпшілігі:Заманауи компьютердің негізгі даму кезеңдерін білу Кейбірі:Компьютердің даму болашағын анықтау |
|||||||||||||||
Бағалаукритерийі |
Алғашқы құрылған есептеу техникасының даму тарихымен танысады Заманауи компьютердің негізгі даму кезеңдерін біледі Компьютердің даму болашағын анықтайды |
|||||||||||||||
Тілдікмақсаттар |
Пәнгеқатыстысөздікқор мен терминдер: абак, непер таяқшалары, перфокарта, Холлерит үстелі, Бэббидж машинасы Диалогтер мен жазуүшінқолданылатынтіркестер: Қандайесептеуқұралдары бар: абак, суан-пан, серобян |
|||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Индустрияландыру мен инновацияларғанегізделгенэкономикалықөсу |
|||||||||||||||
Пәнаралықбайланыс |
Тарих, математика, бейнелеу |
|||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Компьютер құрылғылары |
|||||||||||||||
Сабақбарысы |
||||||||||||||||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||
Сабақтың басы 4 мин 5 мин |
Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды ахуал тудыру «Себет» әдісі арқылы стикерге тілек жазып, себетке қайта салып, араласқан түрде оқушылар біреуден тілек жазылған стикерден алып оқу; Топқа біріктіру. Оқушыларға есептеуіш құралы мен ЭЕМ буынының суреттер қиындысы арқылы; 1-топ: «Абак»2-топ: «ENIAC»
Өткен сабақты қайталау «Иә, жоқ» әдісімен үй тапсырмасын сұрау;
ҚБ «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау. |
Стикерлер Кеспеқағаздар интерактивті тақта |
||||||||||||||
Сабақтыңортасы 3 мин 11 мин 2 мин 5 мин 3 мин |
Жаңа сабақ: Bilimland.kz - порталы ұсынған сабақтарынан бейнесабақ көрсету арқылы жаңа сабақпен таныстырамын. 1-тапсырма (топтық жұмыс) «Конверттегі сұрақ» әдісіарқылы екі топқа арнап конверт дайындап, ішіне есептеуіш құралдар мен ЭЕМ-нің даму тарихының суреттерін конвертке саламын. Конвертті 2 топқа таратамын: оқушыларконверттегі өздеріне тиісті суреттер арқылыоқулықтарын қолданып постермен тақырыпты қалай түсінгендігін көрсетеді.
Дескриптор: Есептеуіш құралдарын қай ғасырда, қай елде пайда болғанын түсіндіреді; ЭЕМ дамуының әрбір буыны мен элементтік базасын түсіндіреді; Постермен жұмыс жасау кезіндегі уақыт талаптарын сақтамаудың зиянды жағын біледі. ҚБ «Шапалақ» әдісі арқылы бағалау.
Сергіту сәті:
2-тапсырма. (топтық жұмыс)
Дескриптор: Құрылғылардың шығу ретін анықтайдыКомпьютердің даму болашағын әңгімелеп бередіҚб «Бағдаршам» әдісі бірін-бірі бағалау 3-тапсырма. (топтық жұмыс) -Берілген суреттерді қарастырып, буындарын анықтаңыз.
Дескриптор: Сурет бойынша есептеу техникасының аттарын жазады. Есептеу техникасыныңбуындарын анықтайды. ҚБ «Смайликтер арқылы бағалау» әдісі. |
Bilimland.kz - порталы плакат оқулық https://www.youtube.com/watch?v=sPX27NNVWCY Сәйкестендіру кестесі |
||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 мин 2мин |
Сабақты қорытындылау (жеке жұмыс) « Zipgrade» әдісі. Бұл әдісті қолдану мақсатым, оқушылар бүгінгі сабақты қаншалықты түсінгендігін қорытындылап, 5 сұрақтан тұратын тест тарқатамын. Сабақтың соңғы 3 минуттың барысында оқушылар тестке жауап береді, мен телефонның көмегімен сол кезде тестті тексеріп беремін.
1.Есептеу техникасының дамуындағы бірінші буынында ... пайдаланылған: A) Вакумдық ( электрондық) шамдар. B) Интегралдық схемалар. C) Үлкен интегралдық схемалар. D) Микросхемалар. E) Транзисторлар. 2.Алғашқы компьютер мына мемлекетте шықты: A) Германия. B) КСРО. C) АҚШ. D) Жапония. E) Англия. 3.Есептеуіш техникасының дамуы неше кезеңнен тұрады: A) 2. B) 5. C) 6. D) 4. E) 3. 4. XVI-XVII ғасырларда пайдаланылған есептеу құрылғысы: А) Паскалин В) Мейнфрейм С) Абакус Д) Непер таяқшалары Е) дербес компьютер 5. Алғашқы электромеханикалық санауыш машинасын кімойлап тапты? А) Конрад Цузе В) Герман Холлерит С)Алан Тьюринг Д) Ада Лавлейс Е) Чарльз Бэббидж
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |