Жаңа
сабақ:
Bilimland.kz - порталы ұсынған сабақтарынан
бейнесабақ көрсету арқылы жаңа сабақпен
таныстырамын.
1-тапсырма (топтық
жұмыс)
«Конверттегі сұрақ» әдісіарқылы екі топқа
арнап конверт дайындап,
ішіне есептеуіш құралдар мен ЭЕМ-нің даму тарихының суреттерін
конвертке саламын. Конвертті 2 топқа таратамын: оқушыларконверттегі
өздеріне тиісті суреттер арқылыоқулықтарын
қолданып
постермен тақырыпты қалай түсінгендігін
көрсетеді.

Дескриптор: Есептеуіш құралдарын қай ғасырда, қай елде
пайда болғанын
түсіндіреді;
ЭЕМ дамуының әрбір буыны
мен элементтік базасын
түсіндіреді;
Постермен жұмыс жасау кезіндегі уақыт талаптарын
сақтамаудың зиянды жағын
біледі.
ҚБ
«Шапалақ» әдісі арқылы
бағалау.
Сергіту сәті:

2-тапсырма. (топтық
жұмыс)
-
Берілген құрылғылардың даму
кезеңіне сәйкес шығу ретін
анықтаңыз.
-
|
Аналитикалық
машина
|
|
Арифмометр
|
1
|
Абак
|
|
Әмбебап есептеуіш
машина
|
-
Болашақ компьютерлері
қандай болады. Әңгімелеп беріңдер.
Дескриптор: Құрылғылардың шығу ретін
анықтайды
Компьютердің даму
болашағын әңгімелеп береді
Қб «Бағдаршам» әдісі
бірін-бірі бағалау
3-тапсырма. (топтық
жұмыс)
-Берілген суреттерді қарастырып, буындарын
анықтаңыз.

Дескриптор: Сурет бойынша есептеу техникасының
аттарын жазады.
Есептеу
техникасыныңбуындарын
анықтайды.
ҚБ
«Смайликтер арқылы бағалау»
әдісі.
|