Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар: Айтыс сөз сайысы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қысқа мерзімді жоспар: Айтыс сөз сайысы

Материал туралы қысқаша түсінік
3 - сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары тыңдалған әнге және басқа музыкалық шығармаларға байланысты өз идеясын ұсыну және сахналау мақсатында құрылды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2022
724
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлімі

Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

Педагогтің аты жөні:

Серикбосынова А.М

Күні:

21.10.2021 ж

Сынып:

3 в

Қатысқандар саны:

24

Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Айтыс сөз сайысы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

3.1.1.1-тыңдалған әнге және басқа музыкалық шығармаларға байланысты өз идеясын ұсыну және сахналау

Сабақтың мақсаты:

Тыңдалған музыкалық шығармаларға байланысты өз идеясын ұсынады.Айтыс жанрын ажырата біледі,қарапайым суырыпсалма ұйымдастыруға қатысады

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі (уақыты)

Педагог әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


10 мин

























Сабақтың ортасы


10 мин















15мин



Сабақтың соңы



10мин















Үйге тапсырма:


5 мин



Үш тілде музыкалық сәлемдесу:

Қайырлы күн ұстазым!

Қайырлы күн достарым!

Доброе утро Учитель!

Доброе утро друзья!

Good morning teacher

Good morning children!

Дауыс ашу жаттығуы:Гамма




«Микрафон»әдісі бойынша өткен әнді қайталату

«Миға шабуыл» әдісі

1-тапсырма.

Тыңдалым. Бейнеролик

Сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпты ашамыз.

- Айтыс дегеніміз не?

-Айтыстың қандай түрлері бар?

-Суырыпсалма дегеніміз не?

(бейнероликке сай қосымша сұрақтар қойылады)



2-тапсырма. «Жалғасын тап» әдісі. Дәптермен жұмыс.

«Мектебім менің» тақырыбында суырып салма өлең құрау.Ұйқасына қарай мына сөздерді орнына қой. Барғанша,жаңаша,тамаша.

Біздің мектеп...................

Асығамыз.........................

Қамқор болған ұл –қызға,

Ұстаздары.........................

3-тапсырма:Орындау.

«Бәдік ойыны» әні

«Бәдік» әнін үйрен. «Көш көш» сөздерін берілген нотамен орында.

(оқулықпен жұмыс)


Әр оқушы өз тапсырмаларын таныстырады және бағалайды



Айтыс дегеніміз не? -Бүгінгі сабақтың мақсаттарына оралайықшы. –Оқушылармен «Иә, жоқ» әдісі арқылы сабақты бекітеді.

-Мұғалім оқушыларға айтыс туралы сабақта болған әрекетке байланысты сөйлемдер оқиды. Оқушылар сөйлем дұрыс па, әлде қате ма екенін анықтайды.


«Бәдік ойыны» әнін жаттау.


РЕФЛЕКСИЯ

Мен не білдім?

Қандай тапсырма қиындықтар туғызды?

Қандай тапсырма жеңіл болды?



Оқушылар үш тілде әндетіп амандасады.



Дауыс ашу жаттығуын орындайды.

Өткен әнді қайталайды.


Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді.





Оқушылар сұраққа жауап береді














Суырыпсалма

Ұйымдастыруға қатысады.


Дәптермен жұмыс жасайды
















Бір -бірін бағалау










Оқушылар сұраққа жауап береді



























«Үш шапалақ»тәсілі арқылы бағаланады
































Қалыптастырушы бағалау оқушылардың шығармашылық жұмысын таныстырып болған соң мұғалімнің қойған сұрақтарына ауызша жауап беру түрінде өткізіледі.












Микрафон


hhtp/mpp.aytis/youtube.com








Баян аспабы



























Домбыра аспабы

Шулы аспаптар





Смайлик Ноталар








Оқулық, нота хрестоматиясы, үн-бейне хрестоматия















Кері байланыс тақтайшасы




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!