Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар: Айтыс сөз сайысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоспар: Айтыс сөз сайысы

Материал туралы қысқаша түсінік
3 - сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары тыңдалған әнге және басқа музыкалық шығармаларға байланысты өз идеясын ұсыну және сахналау мақсатында құрылды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2022
943
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлімі

Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

Педагогтің аты жөні:

Серикбосынова А.М

Күні:

21.10.2021 ж

Сынып:

3 в

Қатысқандар саны:

24

Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Айтыс сөз сайысы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

3.1.1.1-тыңдалған әнге және басқа музыкалық шығармаларға байланысты өз идеясын ұсыну және сахналау

Сабақтың мақсаты:

Тыңдалған музыкалық шығармаларға байланысты өз идеясын ұсынады.Айтыс жанрын ажырата біледі,қарапайым суырыпсалма ұйымдастыруға қатысады

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі (уақыты)

Педагог әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


10 мин

























Сабақтың ортасы


10 мин















15мин



Сабақтың соңы



10мин















Үйге тапсырма:


5 мин



Үш тілде музыкалық сәлемдесу:

Қайырлы күн ұстазым!

Қайырлы күн достарым!

Доброе утро Учитель!

Доброе утро друзья!

Good morning teacher

Good morning children!

Дауыс ашу жаттығуы:Гамма




«Микрафон»әдісі бойынша өткен әнді қайталату

«Миға шабуыл» әдісі

1-тапсырма.

Тыңдалым. Бейнеролик

Сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпты ашамыз.

- Айтыс дегеніміз не?

-Айтыстың қандай түрлері бар?

-Суырыпсалма дегеніміз не?

(бейнероликке сай қосымша сұрақтар қойылады)



2-тапсырма. «Жалғасын тап» әдісі. Дәптермен жұмыс.

«Мектебім менің» тақырыбында суырып салма өлең құрау.Ұйқасына қарай мына сөздерді орнына қой. Барғанша,жаңаша,тамаша.

Біздің мектеп...................

Асығамыз.........................

Қамқор болған ұл –қызға,

Ұстаздары.........................

3-тапсырма:Орындау.

«Бәдік ойыны» әні

«Бәдік» әнін үйрен. «Көш көш» сөздерін берілген нотамен орында.

(оқулықпен жұмыс)


Әр оқушы өз тапсырмаларын таныстырады және бағалайды



Айтыс дегеніміз не? -Бүгінгі сабақтың мақсаттарына оралайықшы. –Оқушылармен «Иә, жоқ» әдісі арқылы сабақты бекітеді.

-Мұғалім оқушыларға айтыс туралы сабақта болған әрекетке байланысты сөйлемдер оқиды. Оқушылар сөйлем дұрыс па, әлде қате ма екенін анықтайды.


«Бәдік ойыны» әнін жаттау.


РЕФЛЕКСИЯ

Мен не білдім?

Қандай тапсырма қиындықтар туғызды?

Қандай тапсырма жеңіл болды?



Оқушылар үш тілде әндетіп амандасады.



Дауыс ашу жаттығуын орындайды.

Өткен әнді қайталайды.


Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді.





Оқушылар сұраққа жауап береді














Суырыпсалма

Ұйымдастыруға қатысады.


Дәптермен жұмыс жасайды
















Бір -бірін бағалау










Оқушылар сұраққа жауап береді



























«Үш шапалақ»тәсілі арқылы бағаланады
































Қалыптастырушы бағалау оқушылардың шығармашылық жұмысын таныстырып болған соң мұғалімнің қойған сұрақтарына ауызша жауап беру түрінде өткізіледі.












Микрафон


hhtp/mpp.aytis/youtube.com








Баян аспабы



























Домбыра аспабы

Шулы аспаптар





Смайлик Ноталар








Оқулық, нота хрестоматиясы, үн-бейне хрестоматия















Кері байланыс тақтайшасы




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!