АҚШ-тың халқы тақырыбына
1.
2.
СыныпТақырыбы
11 сыныпАҚШ халқы
3.
Сабақтың мақсаты
АҚШхалқының табиғи өсімін, діни және ұлттық құрамын, халқының, халық санының өзгеру себептерін талдау, байырғы халқы – үндістердің проблемасының шешу жолдарын іздестіру.
4.
Сабақтың міндеттері
АҚШ, ұдайы өсуі, халқының орналасу ерекшеліктері туралы білу;
Халық санының өзгерісіне әсер, байырғы халқы – үндістердің проблемасының шешу жолдарын іздестіру.
Карта, диаграммалар, кестелерді өз бетімен талдай отырып,, ойларын еркін жеткізе алуы.
5.
Күтілетін нәтиже
АҚШ-тың халқының өсу заңдылықтарын біледі.
АҚШ иммиграция елі екенін дәлелдейді.
6.
Әдістері
Билеттер бойынша топтастыру; Инсерт әдісі.
Сиқырлы кемпірқосақ әдісі. ПОПС әдісі
Алты қалпақ әдісі. Бағдаршам әдісі.
Екі жұлдыз, бір тілек кері байланыс.Жаңа әдіс-тәсілдер арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын ояту.
7.
Бағалау
Бағалау шкаласы, критерий арқылы бағалау.
Топтық, жұптық бағалау
8.
Ресурстар
АҚШ, кір жаятын жіп, ілгіш, қима қағаздар, постер,, стикерлер,
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдас-тыру кезеңдеріҮй
Миға шабуыл
Қызығушылықты ояту.
Сәлемдесу.
Мұғалім:.1. Жерінің ауданы қанша?
2. Америка қай жылы ашылды, кім ашты, кімнің атымен аталған?
3. АҚШ қандай ірі аймақтарға бөлінген?
4.,неше штаты бар?
5. Жер көлемі жөнінен нешінші орын алады?
6. Эконом-географиялық жағдайы қандай?
7. АҚШ қашан, қай жылы пайда болды?
8. Ең биік және ең төмен жері?
9. АҚШ-тың “үшінші теңіз жағалауы” деп қай көлдерді атайды?
10. Ең ірі СЭС-і қай өзенде, қалай аталады?
11. АҚШ құрлықта қай елдермен шекараласады?
12. Халқының саны жөнінен АҚШ дүние жүзінде нешінші орын алады?
Үстелдің үстінен әріптері бар карточкалар алу тапсырылады. Әріптерден сөйлем құрау керектігін айтады. Еуропалықтар, африкалықтар, үндістер, осыдан сабақтың тақырыбын ашады.
АҚШне үшін иммиграция елі деп аталғанын біліп,, орналасуын, ұлттық және діни құрамын анықтауымыз керек.
Бейнежазба көруМағынаны тануМәтінмен жұмысИнсерт әдісіКартамен жұмысТоптық тексеру
№1 тапсырма.Мәтінмен жұмыс Инсерт әдісі.
1-топ: АҚШ-тың табиғи өсу көрсеткіші.
2-топ: Халықтың ұлттық және діни құрамы.
3-топ: Халықтың орналасуы, тығыздығы.
№2 тапсырма.Сөйлемді аяқта
Америка құрылығына бірінші көші-қон толқын шамамен .................. мың жыл бұрын адамдардың ........................... ағылуымен басталды.
Қазіргі таңда, Америкада .................. миллионнан астам адам өмір сүріп, әлем халқының шамамен .............% құрайды.
Қазіргі АҚШ халқы ................................. қосылуы нәтижесінде пайда болған жас ұлт.
Американың байырғы халқы .................
Еуропалықтар Америка құрлығына .......................................... елінен көшіп келді.
Нью-Йорк қаласының алғашқы атауы ............................................ қаласы болды.
№3 тапсырма.Алты қалпақ әдісі1-топ: АҚШ-тың халқы
Оқушыларға Ойлаудың алты қалпағы арқылы АҚШ халқы туралы хабарлама дайындау тапсырылады.Алты қалпақ әдісі бойынша сабаққа кері байланыс алынады.
Әр оқушыға 1 қалпақтан ұсынылады.Үндістер өмірібейнежазба көрсетіледі.Сиқырлы кемпірқосақ әдісі.Халық санының өзгеруіне әсер еткен факторлар
16 ғасырдан бастап 21 ғасырдың басына дейін Америка халқының өсуіне және азаюына әсер еткен факторларды рет-ретімен белгілеңіз.
1-топ:Еуропалықтар.2топ:Африкандықтар.3-топ:Үндістер.
Оқушылар берілген тақырыпшалармен оқыптанысады. Топ ішінде Инсерт әдісі арқылы тақырыпты талдайды.
Инсерт әдісі бойынша мәтінді түртіп отырып оқиды.
Тапсырма бойынша сөйлемді аяқтайды.
Әр елдің астаналарын табады.
Халық санының өсуі мен азаюының себептерін айқындайды.
Топ басшылары бағалап отырады.
Ой толғау /5 мин/Сабақты бекіту.
№5 тапсырма ПОПС әдісіАмериканың ашылуы үндістер үшін қолайлы болды ма?
Оқушылардың дүниетанымын қалыптастыру мақсатында өз ойларын еркін жеткізу.
:Американың ашылуы үндістер үшін қолайлы болды ма?
П – позиция (көзқарасы)– менің ойымша
О – өз көзқарасыңды негіздеу- (себебі)
П – дәлел (факты)- мысалы
С –Шешім (қорытынды)– сол себепті....
Сұрақтар арқылы сабақ бекітіледі.