Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар. Америка Құрама Штаты 11 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоспар. Америка Құрама Штаты 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
АҚШ халқының табиғи өсімін, діни және ұлттық құрамын, халқының орналасу ерекшеліктерін ашу, халық санының өзгеру себептерін талдау, байырғы халқы – үндістердің проблемасының шешу жолдары туралы материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Шілде 2018
905
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«АҚШ-тың халқы» тақырыбына қысқа мерзімді жоспар 

1.

2. 

Сынып 
Тақырыбы 

11 сынып 
«АҚШ халқы» 


3. 

Сабақтың мақсаты 

АҚШ халқының табиғи өсімін, діни және ұлттық құрамын, халқының орналасу ерекшеліктерін ашу, халық санының өзгеру себептерін талдау, байырғы халқы – үндістердің проблемасының шешу жолдарын іздестіру. 


4. 


Сабақтың міндеттері 

  • АҚШ халқының саны, ұдайы өсуі, халқының орналасу ерекшеліктері туралы білу; 

  • Халық санының өзгерісіне әсер ететін факторларды анықтау, байырғы халқы – үндістердің проблемасының шешу жолдарын іздестіру. 

  • Карта, диаграммалар, кестелерді өз бетімен талдай отырып, тұжырымдама жасап, ойларын еркін жеткізе алуы. 

5. 

Күтілетін нәтиже 

  • АҚШ-тың халқының өсу заңдылықтарын біледі. 

  • АҚШ иммиграция елі екенін дәлелдейді.

 6.

Әдістері 

  • «Билеттер» бойынша топтастыру;  «Инсерт» әдісі. 

  • «Сиқырлы кемпірқосақ» әдісі.  «ПОПС» әдісі 

  • «Алты қалпақ» әдісі.  «Бағдаршам» әдісі. 

  • «Екі жұлдыз, бір тілек» кері байланыс. 
    Жаңа әдіс-тәсілдер арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын ояту.

7. 

Бағалау 

  • Бағалау шкаласы, критерий арқылы бағалау. 

  • Топтық, жұптық бағалау 

8. 

Ресурстар 

АҚШ физикалық картасы, кір жаятын жіп, ілгіш, қима қағаздар, постер, маркерлер, стикерлер, 



 

Сабақ кезеңдері 

Мұғалімнің іс-әрекеті 

Оқушының іс-әрекеті 



Ұйымдас-тыру кезеңдері 

Үй тапсыр-масын сұрау 







«Миға шабуыл» 

Қызығушылықты ояту. 

  • Сәлемдесу.  

  • Мұғалім: . 1. Жерінің ауданы қанша?

2. Америка қай жылы ашылды, кім ашты, кімнің атымен аталған?

3. АҚШ қандай ірі аймақтарға бөлінген?

4. Мемлекеттік құрылымы қандай,неше штаты бар?

5. Жер көлемі жөнінен нешінші орын алады?

6. Эконом-географиялық жағдайы қандай?

7. АҚШ қашан, қай жылы пайда болды?

8. Ең биік және ең төмен жері?

9. АҚШ-тың “үшінші теңіз жағалауы” деп қай көлдерді атайды?

10. Ең ірі СЭС-і қай өзенде, қалай аталады?

11. АҚШ құрлықта қай елдермен шекараласады?

12. Халқының саны жөнінен АҚШ дүние жүзінде нешінші орын алады?

Үстелдің үстінен әріптері бар карточкалар алу тапсырылады. Әріптерден сөйлем құрау керектігін айтады. «Еуропалықтар», «африкалықтар», «үндістер»атты сөз шығады, осыдан сабақтың тақырыбын ашады. 

АҚШ не үшін иммиграция елі деп аталғанын біліп, халқының өсуі заңдылықтарын, орналасуын, ұлттық және діни құрамын анықтауымыз керек.





Бейнежазба көру 

Мағынаны тану 

Мәтінмен жұмыс 

«Инсерт» әдісі 



Картамен жұмыс 


Топтық тексеру 

1 тапсырма. Мәтінмен жұмыс «Инсерт» әдісі.

1-топ: АҚШ-тың табиғи өсу көрсеткіші.

2-топ: Халықтың ұлттық және діни құрамы.

3-топ: Халықтың орналасуы, тығыздығы.

2 тапсырма. Сөйлемді аяқта 

  1. Америка құрылығына бірінші көші-қон толқын шамамен .................. мың жыл бұрын адамдардың ........................... ағылуымен басталды. 

  2. Қазіргі таңда, Америкада .................. миллионнан астам адам өмір сүріп, әлем халқының шамамен .............% құрайды. 

  3. Қазіргі АҚШ халқы ................................. қосылуы нәтижесінде пайда болған жас ұлт. 

  4. Американың байырғы халқы ................. 

  5. Еуропалықтар Америка құрлығына .......................................... елінен көшіп келді. 

  6. Нью-Йорк қаласының алғашқы атауы ............................................ қаласы болды. 

3 тапсырма. Алты қалпақ«» әдісі 
1-топ: АҚШ-тың халқы

Оқушыларға «Ойлаудың алты қалпағы» арқылы АҚШ халқы туралы хабарлама дайындау тапсырылады.«Алты қалпақ» әдісі бойынша сабаққа кері байланыс алынады.

Әр оқушыға 1 қалпақтан ұсынылады. 
«Үндістер өмірі» бейнежазба көрсетіледі. 
«Сиқырлы кемпірқосақ» әдісі. 
«Халық санының өзгеруіне әсер еткен факторлар»

16 ғасырдан бастап 21 ғасырдың басына дейін Америка халқының өсуіне және азаюына әсер еткен факторларды рет-ретімен белгілеңіз.


1-топ: Еуропалықтар. 

2топ: Африкандықтар. 

3-топ: Үндістер.

Оқушылар берілген тақырыпшалармен оқып­танысады. Топ ішінде «Инсерт» әдісі арқылы тақырыпты талдайды.

«Инсерт әдісі» бойынша мәтінді түртіп отырып оқиды.

Тапсырма бойынша сөйлемді аяқтайды.


Әр елдің астаналарын табады.


Халық санының өсуі мен азаюының себептерін айқындайды.



Топ басшылары бағалап отырады. 


«Ой толғау» 
/5 мин/ 


Сабақты бекіту. 

№ 5 тапсырма «ПОПС» әдісі «Американың ашылуы үндістер үшін қолайлы болды ма»? 

Оқушылардың дүниетанымын қалыптастыру мақсатында өз ойларын еркін жеткізу.

- Өз позицияңды ұстау: «Американың ашылуы үндістер үшін қолайлы болды ма?»  

  • П – позиция (көзқарасы) – менің ойымша… 

  • О – өз көзқарасыңды негіздеу - (себебі)… 

  • П – дәлел (факты) - мысалы… 

  • С –Шешім (қорытынды) – сол себепті.... 

Сұрақтар арқылы сабақ бекітіледі. 



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!